- Az Xbox Series X|S konzolnak három új verziója jön idén
- Computex 2024: analóg árkád kontroller a Varmilo gondozásában
- Computex 2024: Mini-ITX alaplapokat vár a Fractal két új háza
- Computex 2024: szemrevaló madzag nélküli klaviatúrák a Varmilo portfóliójából
- Computex 2024: újfajta tápdizájn a Lian Li boszorkánykonyhájáról
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Computex 2024: Mini-ITX alaplapokat vár a Fractal két új háza
- HiMedia lejátszók
- Milyen monitort vegyek?
- Gaming notebook topik
- Azonnali notebookos kérdések órája
- Videós, mozgóképes topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
Hirdetés
-
Csinált valamit a Nokia: megváltoznak a telefonhívások
it Végrehajtotta a világ első „magával ragadó” telefonhívását a Nokia vezérigazgatója. 3D-s hangélményt ígér.
-
Az Xbox Series X|S konzolnak három új verziója jön idén
ph A trió egyik tagja egy Blu-ray olvasótól mentes, olcsósított kivitel lesz.
-
Destiny 2: The Final Shape - Mi vár ránk a jövőben?
gp A készítők egy rövid videóban beszéltek a rövid- és hosszútávú terveikről.
Új hozzászólás Aktív témák
-
RAMyMamy
tag
válasz RAMyMamy #1583 üzenetére
Nos, eddigi tapasztalataim:
- Logitech support baromi lassú, egy hét levelezésbe telt, mire felfogták, hogy női névvel mégsem user error a gond, hanem valóban a termék hibás. Azt is úgy, hogy végül már küldtem egy videót is a problémáról, nem mintha nem tudnék érthetően fogalmazni... Rendben, át lettem irányítva a szervizhez.
- FixIt szerviz: Két napon belül gariigény benyújtása után küldték is a futárt, egér visz, megjavít, pár nap múlva visszaküld... Most melóból hazajövet után örömbódottá, egér végre működik újra... Ja, nem! Az egérgörgővel volt a gondom, azt megjavították, viszont az összes többi gombbal elcsesztek valamit, ugyanis egyik sem működik! Ez így mégis milyen munka? Konkrétan még jobban elrontották az egészet. Arra már nem volt idő, hogy le is tesztelje a drága szerelő?
Borzasztóan fel vagyok háborodva, mert lassan egy évtizede hű vagyok a márkához, erre alapból kapok közel 40 ezer forintért egy hibás vackot, aminek a görgőhibájáról úgy tesz a supportos kolléga, mintha még sose hallott volna, majd a szervizben még jobban tönkre is teszik, mint volt... Ez konkrétan röhej így.
Valakivel történt már hasonló?
[ Szerkesztve ]
-
RAMyMamy
tag
válasz RAMyMamy #1600 üzenetére
Ápdét:
Logitech supporttól 5 nap után se kaptam semmi reakciót, viszont csütörtökön jött a futár az egérért, odaadtam megint, most hozták vissza. Második nekifutásra úgy néz ki, hogy sikerült megjavítani a FixIt-nek azt is, amit elcsesztek, de ez azért így még mindig a vicc kategória határait súrolja. -
Kuter
senior tag
válasz RAMyMamy #1608 üzenetére
Üdv Mindekinek.
Én az első fixites kalandom után ,közöltem a logival 2 oladalas emaliban, hogy nem vagyok hajlandó elküldeni még egyszer a rossz terméket mert a fixitnél a szakértelem kimerűl a forrasztásnál , meg a WD40 spraynél mindenre jó szerintük.
Azóta volt már 2 fülles cserém és egy egér.
Bármikor jeleztem a hibát már csak a képeket kérték be , ezután elbíráls és jött is a csere termék.
Úgy néz ki hogy nálam már nem próbálkoznak a fixitel , és én sem értem hogy vajon milyen stratégiai megállapodást kötött a logi evvel a szar céggel.A cserém most volt pár hete , ez már a második csere "G430 füles" ami eltört Természetesen garancia újra indul.
Mindhalálig Nvidia! mondta egy microelectronic engineer , vagy lehet hogy én?
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen