- Négy játékkal is szemez az új Arc meghajtó
- Milyen egeret válasszak?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Riasztó topik
- Melyik tápegységet vegyem?
- A Princeton újraértelmezte az ultrakompakt hordozható SSD fogalmát
- TCL LCD és LED TV-k
- 3D nyomtatás
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Autós kamerák
Hirdetés
-
Négy játékkal is szemez az új Arc meghajtó
ph A 31.0.101.5522-es, WHQL aláírással rendelkező csomag egy hibát is javít
-
A tüntetések ellenére is bővítheti német gyárát a Tesla
it Hiába a nagy tüntetések, a helyi önkormányzat rábólintott a Tesla német gyárbővítésére.
-
Premier előzetesen az xDefiant
gp Az ingyenes multiplayer FPS premierjére alig két napot kell már csak várni.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Djuree
félisten
2006os mazda6 ba milyen izzó kell a tompitottba? Veszek hogy legyen ha kell. Mennyire bonyolult kicserélni?
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
muveszur
addikt
Sziasztok,
Ugyan még nem vagyok Mazda 6 tulaj, de szeretném véleményeteket kérni a következő témában.
Úgy alakult az élet, hogy eljött, hogy a jelenlegi autómat egy fiatalabbra cseréljem: elsősorban Mazda 6 első generációt - első sorban facelift évjáratot - nézegetek.
Az autó tulajdonképpen minden szempontból megfelelő lenne, viszont több helyen olvasok rozsdásodásról, már már komolyabb rohadásra való hajlamról.
Egy dolgot szeretnék elkerülni az új autóval kapcsolatban, mégpedig a lakatost. Ez leginkább abból adódik, hogy a jelenlegi autóm is a karosszériával vérzett el, ez okozta, hogy végül eladás mellett döntöttem. Valamint sajnos több a rossz tapasztalatom, mint jó a lakatosokkal.Tényleg ennyire hajlamos rozsdásodásra az első generáció? Lehet kifogni olyan darabot, amivel nem a lakatosnál kell kezdenem?
Csak őszinte véleményeket és álláspontokat kérnék tőletek, nem akarom magam felesleges tévhitekkel félrevezetni.
Köszönöm Nektek!
-
nagyúr
válasz muveszur #2255 üzenetére
Megoldás: jó lakatost kell keresni
Sajnos rohadnak, de nem kell annyira megijedni, ki kell lakatolni rendesen és utána kell a jó alvázvédelem. Akkor évekig nem lesz gond utána.
Kereshetsz kevésbé rohadtat, de az elég ritka és annak meg is kérik az árát...Aki él és nem boldog, az téved!
-
Djuree
félisten
válasz muveszur #2255 üzenetére
ahogy pilóta írja. amúgy meg jó autó, benzineset kell venni és kimegy a világból. nézz meg 3-4-et és a legjobbat vedd meg, ha ennyit láttál mindet láttad. az a baj hiába fekszel alá, teljesen le kell bontani az aljáról az idomokat, csak akkor látszik, ez pedig nem kis meló, nem szívesen egyeznek bele. én is megszívtam így. tökéletesnek látszott, aztán meg jött a feketeleves az alvázvédelemnél, hogy hát ennek sürgős lakatolás kell. el se vállalták ott, mert túl nagy meló.
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
DZs
senior tag
válasz muveszur #2255 üzenetére
Szia!
A mazda 6 1-gyel az a baj, hogy a szerkezete is rohad. Ilyenre gyártották, tizenéves korban mindegyik. 3 lehetőséged van: 1) az autóval rozsdát is veszel, 2) nem veszel mazda 6 1-gyet, 3) az eladó ismerősöd, és tudod, hogy az övé nem rozsdás.
2009-től rozsda szempontjából jobb a helyzet a mazda 6 2-nél.[ Szerkesztve ]
-
Debilon
addikt
válasz muveszur #2255 üzenetére
ahogy írták is, ha nem akarsz lakatoltatni és a rozsda nem kell akkor sajnos ez nem a Te típusod
én jövő hónapban viszem majd, átnézés után 350-400k-t mondtak lakatolás+alváz+üregvédelem+ugye a festés, de szerintem több lesz ha nekiállnak rendesen (de azért sem adom el, inkább megcsináltatom)
Suzuki DL650 || life is shit || steam: Debilon || Realme GT Master Edition
-
Djuree
félisten
válasz Debilon #2259 üzenetére
nekem is 150k-t mondtak alsó hangon, de sztem lesz az 200. 2 küszöb + 4 dobbetét. azt mondták a szerelés a húzós, ki kell venni az üléseket nehogy kigyulladjanak a hegesztés miatt. az meg nem egyszerű állítólag.
annyira szép ez a kombi, meg szeretem is, kényelmes, tetszik a belseje, nincs tele elektronikával meg halk is. volt mikor pirosnál azt hittem leállt és ráindítottam olyan halk volt. a renault 19-em ehhez képest repülőgép turbina hangú.[ Szerkesztve ]
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
Debilon
addikt
ohh, mindkét küszöb, összes ajtó alja (csomagtér is), csomagtér alja + az apróságok
plusz most volt egy kutya elütés miatt első lökös cserélve, bal első sárvédő az csere nagyon nagy valószínűséggel + a fényezése
Suzuki DL650 || life is shit || steam: Debilon || Realme GT Master Edition
-
Djuree
félisten
válasz Debilon #2261 üzenetére
huhh, az húzós. az enyém szerencsére talán jobb állapotban van (még). az alvázvédelem megállítja a rozsdát is mivel légmentesen zár, persze csak ha normálisan megcsinálják. 4 évente ajánlott és elvileg így nem lesz gond. hamarabb megy tönkre más fontos alkatrész ami miatt kuka lehet a kocsi.
az enyém 2006-os, még bírjon ki 8 évet aránylag jó állapotban és akkor jók vagyunk.LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
Debilon
addikt
enyém 2002-es, 310 ezer km-es... hogy ekkora lesz a költség csak a saját trehányságomnak köszönhetem, hogy nem vittem el időben megcsináltatni a 4 év alatt mióta megvan, pedig tudtam, róla hogy ráférne, mindegy, ez van...
előtte 98-as Ford Escortom volt, úgyhogy nagyon nem lepődtem meg semmin
Suzuki DL650 || life is shit || steam: Debilon || Realme GT Master Edition
-
Topikgazda
Én az ajtókkal nem tudom mit kellene kezdeni. Mindig keresem a színazonost facebook bontásokban, de sosincs sötétkék 4 vagy 5 ajtós. 2 balos kellene. Jobb 1 nem rozsdás de meg van kulcsozva, jobb hátsóm már van egy bontott a műhelyben, bár van rajta egy pici horpadás, de az nem érdekel.
https://tinyurl.com/rasoapro
-
Djuree
félisten
-
muveszur
addikt
Sziasztok,
Nagyon köszönöm a tanácsokat mindenkinek!
Ezt szomorúan hallom. Egy bőven 2000 után gyártott autónak - gondolok itt a facelift modellre - nem szabadna ilyen szinten rozsdásodni. Sajnos ezt nem tudom tolerálni, így nem az én autóm lesz a Mazda6.
-
Krix CS 1.6
csendes tag
Sziasztok!
Autóvásárlás előtt állok így tapasztalatokat, véleményeket gyűjtök az alábbi két típusról (főként város és környéke, havonta 1-2 alkalommal nagyobb távolságok (200-1000km)):
2013/2015 Mazda 6 Revolution benzin manuális váltó Sedan
2013/2015 Mazda 6 Revolution dízel manuális váltó SedanÖrök kérdés, hogy a dízel szervizelése nagyon költséges-e ennél a típusnál is? (részecskeszűrő stb.)
Jelenleg a benzines felé hajlok.Benzinesnél milyen tapasztalatok vannak, mire kell figyelni a vásárlásnál, mit érdemes megnézni, cserélni?
Köszi.
Sjcam Sj8 PRO (Kingston Canvas React MicroSDXC 128GB A1 UHS-I V30)
-
DZs
senior tag
válasz Krix CS 1.6 #2271 üzenetére
A benzin motornak kevesebb baja lehet és a javítása kevésbé költséges. Én azt választanám.
-
nagyúr
Viszont többet is fogyaszt. Az a kérdés, mennyit megy vele és hol? Ha hosszúkat és sokat pályán, akkor dízel, ha rövideket és városban, akkor benzin. Szerintem...
Én sokat megyek pályán, nekem például nagyon megéri a dízel. Még ha minden elromlik benne, ami dízelspecifikus, akkor is olcsóbban vagyok, mint egy benzinessel, de minden azért csak nem romlik el (eddig 40k km alatt semmi szerencsére...)
Aki él és nem boldog, az téved!
-
nagyúr
válasz Krix CS 1.6 #2274 üzenetére
Akkor nem kérdés, neked benzines kell.
Aki él és nem boldog, az téved!
-
Topikgazda
Én is inkább a felhasználás módja alapján döntenék.
Ha havonta egyszer használnám de akkor 1000km pálya 24 óra alatt akkor is dízelt vennék pedig csak 12000km évente.
Ha naponta átszaladsz Tétényről Újpestre az évi 20 ezer kilométer mégis benzint vennék.https://tinyurl.com/rasoapro
-
Topikgazda
-
bandiie
aktív tag
Sziasztok! Konkrét tapasztalat kellene... Első generációs hatos a facelift után is ugyanúgy rohad? Sok felől hallom most hogy azok már nem annyira problémásak, de eddig úgy tudtam, hogy ez csak a második generációra igaz. Akinek van 06-07 évjárat, kérem írja le a tapasztalatait. Köszönöm!
-
-
Djuree
félisten
válasz bandiie #2283 üzenetére
így semmi különös, meg kell nézni az aljukat nagyon. lámpát vigyél meg játszós ruhát, mássz be alá ha máshogy nem megy. ha nem rohad nagyon akkor oké bármelyik sztem.
ha a kipufogó rohadt az nem baj, az ugyis olyan mindnél.
akkor van gond ha le van alvázvédőzve mert akkor semmit nem látni a rohadásból.[ Szerkesztve ]
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
bandiie
aktív tag
Az miért lehet, hogy az elsőnek papír alapú a szervizkonyve, nem elektronikus?
Djuree: okés, köszönöm. Mindenképp alámászok amennyire tudok.
-
Ck.
addikt
Ha a Mazdákkal és a 6-osokkal ennyi rozsdásodási probléma van, mégis mi szól mellettük egy kevésbé nyügösebb Accorddal szemben?
-
dannyl
addikt
Nekem accordom (2005) volt, azt váltotta a Mazda 6 (2010). Ami miatt nem accord lett (pedig H fanatikus vagyok. Előző autó civic, motorom Honda CBR 600 RR), hogy sokkal drágább, kevesebb extrával. A sokkal drágábbat úgy értsd, hogy 1,5 M Ft. És még ami döntött nálam: A csomagtaró méret. A mazda 6 kombi akkora, hogy beleparkolhatna egy kispolszki. Az accord se kicsi, de, ha ott előre döntöd az üléseket, elég szűk "átjáró" lesz az ülések, és a csomagtaró tere közt. A 6-osban aludtunk ketten hátul.
Hozzátenném, haver accordot vett (2010, alkalmi vétel), bitang az is. Nagyon jó kocsi.[ Szerkesztve ]
-
Djuree
félisten
Nekem is az accord volt a jelölt, de mivel 2 pici ikerkisfiuval ajéndékozott meg a párom, kellett a nagy kocsi, a mazda meg nekem is alkalmi vétel volt és nem bántam meg. Remélem nem is fogom. Eddig nagyon szeretem
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
bandiie
aktív tag
Végre meg van a paripa! 2.0 benzin 2006.
-
bandiie
aktív tag
Köszi - köszi! Eddig 2 problémát észleltem.. Egyik hogy melegen nagyon alacsonyan ingadozik az alapjárat. Van hogy 400-ra is leesik, de 500-600 közt mozog. Volt ilyen problémám a golfommal is, ott folytószelep takarítás oldotta meg. Ennél is ott keressem a megoldást? Valamint csak a helyi rádiót tudom fogni, antennát kell cserélnem. Milyet érdemes abból venni? Valami kisebb kellene. Köszönöm!
[ Szerkesztve ]
-
Debilon
addikt
-
nagyúr
Olyan gondom van (Mazda6 GY, FL, 121 Le, diesel), hogy mostanában néha előfordul, hogy nem indul, csak teker az önindító. Ilyenkor az autó hátuljából búgó hang hallatszik, mintha valami szivattyú üresen járna. Amikor nincs ez a hang, akkor pöccre indul. Van ott valami gázolajszivattyú, ami nem tudja felvenni az üzemanyagot? Mindegy neki, hogy tele a tank, vagy negyedig van (annál lejjebb nem szoktam hagyni lefogyni).
Aki él és nem boldog, az téved!
-
SzaboZE
addikt
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest