- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- Milyen TV-t vegyek?
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Fujifilm X
- OLED TV topic
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Eleglide C1 - a középérték
ma Szintet lépett az Eleglide, az egyébként egész korrekt M2 után a C1 sokkal komfortosabb közlekedésre alkalmas.
-
Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
ph Megkezdődött az NPU-k elleni hadjárat, de egy fontos részletet nem említ a cég.
Új hozzászólás Aktív témák
-
chris-v
senior tag
Nyilván a rosszat nem fogják leírni
Ha nagyon olcsó, akkor már gyanús. Fotón sokszor nem is látszik, mennyire megette már a rozsda. Persze az olyan sem biztos, hogy rossz vétel, csak a javítást rá kell számolni és úgy kell a vételárat kialkudni.
A másik probléma, hogy ahogy én látom alulról indul a rozsdásodás, tehát ha már feljebb is jelen van, akkor az azt jelenti, hogy a küszöböknek szinte biztosan végük és az alján is lesz pár kellemetlen folt.
Én most alvázvédőztem le az enyémet és sajnos hegeszteni is kellett, pedig azt mondom patika állapot volt ránézésre. Persze egy kis mosás, és kalapálgatás után mindjárt kiderült, hogy nem egészen.
A lényeg, hogy én azt javaslom, hogy mindenképpen úgy kalkuláld a vétel árat, hogy ezekre költeni kell, akokr nem fog érni meglepetés.
Aztán ott vannak még az általános dolgok, amiket szintén ne hagyj ki a matekból: olaj, olajszűrő, légszűrő, pollenszűrő, gyertyák, fékbetét, féktárcsa."Roads? Where we're going we don't need roads!"
-
F_Zolee
veterán
Ez tiszta sor, úgyse lehet venni használt kocsit, hogy ne kellene rákölteni. Csak maga a "jelenség" furcsa. Másik kedvenc a női tulajdonostól. Ami igazából egy nagy fekete pont. Nem tudom miért lenne előny.
Más: ha 1x úgy alakulna valakinél nem tudnám "körbeszaglászni" a kocsiját, esetleg egy kisebb próbakörre menni? Pest és környékén, benzines verda. Jövőre valamikor.
-
F_Zolee
veterán
Ilyenben nem vagyok jártas egyáltalán. Örülök ha itthon megoldom majd a cserét, mert úgy lenne jó, hogy beszámítsák a kocsit, mert külön nem hiszem, hogy egyhamar elkelne.
(#356) chris-v: esztétikailag még hagyján de milyen állapotban lehet műszakilag? Kb semmit se cseréltek benne ha tényleg nő használta. Pont ma reggel láttam lerobbant kocsit és hát persze 2 nő állt mellette tanácstalanul.
[ Szerkesztve ]
-
chris-v
senior tag
Igen, a nő tulajt én sem értem, az nálam is hátrány
Ha tényleg női tulaj volt, akkor szinte biztos hogy a kocsi 4 sarka le van ütve és az alja elöl, na meg esélyes az oldalán is némi horzsolás. Tisztelet a kivételnek![ Szerkesztve ]
"Roads? Where we're going we don't need roads!"
-
SzaboZE
addikt
Az 5 ajtósnak van ablaktörlője és pótféklámpa kívül. A sedanon a pótféklámpa a szélvédő mögött van.
A kijelző szokott hiányossá válni, a melegtől a vezérlőic forrasztásai elengednek. Javítható vagy cserélhető a kijelző 5-10e ft-ért.
Ha nem válaszolok 1-2 napon belül, akkor írj még egy privit, lehet hogy átfutottam véletlenül az előzőn! - www.mazdaklub.hu
-
SzaboZE
addikt
Szerintem abban inkább ne gondolkodj, hogy egy helyen cserélnéd a kocsit, a következők miatt.
- Sehogy nem lehet jól kijönni belőle, a tied árát lehúzzák, mert ugye a kereskedőnek a pénz fontosabb, mint egy újabb eladandó autó.
- Le is szűkítetted a kört a nepperekre (a leginkább gázos autókkal), csak őket érdekelheti egy csere gondolata (ki a fene cserélne le egy jó autót egy kicsire párszáz ezresért?)Szóval erre sajnos rá kell szánnod magad, hogy vagy pár hónapot kölcsönautózól vagy BKV-zel, mert a csere szinte biztosan szívás...
Én vétel előtt kb 1-2 héttel adtam el a korábbi autónkat (szerencsére 1 nap alatt elvitték! ), de ezalatt a hatos már le volt foglalózva. Megvétel után szerviz, alváz- és üregvédelem, védelem és extra beszerelés (multimédia, bose, bőr garnitúra stb) címén elfújtam vagy 4-500k-t, azóta viszont semmit nem kellet rá költenem, most volt egy olajcsere.
[ Szerkesztve ]
Ha nem válaszolok 1-2 napon belül, akkor írj még egy privit, lehet hogy átfutottam véletlenül az előzőn! - www.mazdaklub.hu
-
SzaboZE
addikt
Ne hidd azt Arról nem beszélve, hogy a 2.0 benzines felhozatal nem nagyon enged válogatást. A legtöbb részt a gyári napfénytető tette ki. Az a 4-500, hidd el nem csak a hifire ment el
Ha nem válaszolok 1-2 napon belül, akkor írj még egy privit, lehet hogy átfutottam véletlenül az előzőn! - www.mazdaklub.hu
-
Topikgazda
Érdekelne tételesebben mire mennyit költöttél. Komolyan felhegeszttetted a napfénytetőt?
Mennyi volt a bőr belső?
Én gondolkodom rajta, hogy a facelift előtti autómba a szürke kárpit helyett bontóból összeollózni egy fekete színű faceliftes belső teret, de biztos hogy horror áron lenne. Ülést nemigen vennék, szerintem az 5 jó állapotú ülés árán áthúzathatom a meglévőt és akkor az nem jó állapotú, hanem zsírúj, sőt tehetek bele ülésfűtést is.
Bőrt én nem szeretnék, de ez egyéni preferencia kérdése.https://tinyurl.com/rasoapro
-
SzaboZE
addikt
válasz rasotamas #364 üzenetére
A bőrrel nagyon nagy mázlim volt, mert a régi garnitúrát beszámolták és az ajtókárpitokkal együtt lett cserélve. Ráadásul ülésfűtéssel és elektromos mozgatással, memóriával együtt jött az új garnitúra. Talán 70 volt, de baráti segítséggel. Időnként látni bontott bőr garnitúrát, 100 körül szokott lenni, annyiért szerintem nem jön ki egy rendes áthúzás ülésfűtéssel. A tetőlemez lett cserélve mindenestül, természetesen nem szétvágva lett az autó, hanem a gyári rögzitési pontok lettek kioldva és a helyére ment ugyanúgy a másik. De hogy pontosan mi mennyi volt arra már nem igazán emlékszem, ez a 4-5 kiló maradt meg mint összköltség
Az extrák viszonylag könnyen beszerezhetőek, így ha véletlen nincs olyan felszereltség, ami kell, akkor utólag lehet pótolni. Persze ehhez kell műszaki érzék vagy fizetni kell a berakásért. A hifi és középkonzol részt magam csináltam meg, így olcsón megvolt, de a tető és az ülések szervizben kerültek természetesen fel. Amikor autót néztem, akkor arra törekedtem, hogy automata klíma és xenon legyen benne, mert ezeket utólag nehéz lenne telepíteni (most vonatkoztassunk el a kínai utólagos szettektől).Ha a bőr nem jön be, akkor lehet hogy egy kiadós autókozmetikás ülés tisztítás is elég lenne neked, újszerűek lesznek utána az ülések. Normális helyen kiszerelik őket és úgy pucolják ki.
[ Szerkesztve ]
Ha nem válaszolok 1-2 napon belül, akkor írj még egy privit, lehet hogy átfutottam véletlenül az előzőn! - www.mazdaklub.hu
-
chris-v
senior tag
Nekem az extrák közül egyedül az ülésfűtés hiányzik, ellenben nem bánom, hogy nem bőr az ülés.
A xenont kicsit sajnálom, de teljesen jól megvagyok nélküle, viszont a ködlámpa jó lenne.
Hifivel is meg vagyok elégedve teljesen, annak ellenére, hogy nem bose. Csak az aux hiányzik, de szerintem bepróbálom kínából, amit a cd tár helyére kell dugni kis cuccot, aztán meglássuk.Van még valami elérhető extra?
Jut eszembe, az egyel újabb Mazda 6-nál is probléma a rozsdásodás?
[ Szerkesztve ]
"Roads? Where we're going we don't need roads!"
-
SzaboZE
addikt
válasz #05304832 #370 üzenetére
A napfénytető valóban olyan, ami csak akkor hiányzik, ha már volt Nekem a másik autómban volt és bizony a cégesből bazira hiányolom. Nem kell soha ablakot nyitni, nincs huzat, de friss a levegő és nem mellesleg meg tudod inni a kólásüvegből az utolsó kortyot Amíg nem volt, addig el sem tudtam képzelni milyen feeling. Hát, ha nem érzed a xenon előnyét, akkor lehet hogy cserés az égőd...
Ha nem válaszolok 1-2 napon belül, akkor írj még egy privit, lehet hogy átfutottam véletlenül az előzőn! - www.mazdaklub.hu
-
aLávaló
csendes tag
Ha már 6-os csinosítgatásról beszéltek!
Én a középsőt vásároltam meg a linken láthatók közül, már egy éve mert az előző tulaj kikoptatta az ülést rendesen. Nem tetszett nagyon, tennem kellett valamit!A legolcsóbb megoldást választottam kis extrával Mazda címer hímzéssel. 3 hét alatt volt meg 45e körül volt és egy napomba került installálni a gépbe. Profi méretezéssel, kiegészítőkkel kaptam, kis szerelési tudással kézügyességgel fel tudja rakni az ember. Tízesért fel is dobták volna helyettem.
100e körül már elég csini huzatot tudsz rá húzni! És nagyon feldobja a belsőt!
[ Szerkesztve ]
-
chris-v
senior tag
válasz #05304832 #370 üzenetére
Gyári bose szett még lehet majd lesz idővel. Most is van fenn a jófogáson egy, de szerintem sokat kér érte az eladó, főleg, hogy a fej nincs is benne az árban.
Egyenlőre a táblagép projekten ügyködök, csak most kicsit megálltam az alvázvédelem és az aux probléma miatt.[ Szerkesztve ]
"Roads? Where we're going we don't need roads!"
-
F_Zolee
veterán
Vélemény?[link]
-
-
SzaboZE
addikt
A szett sedanba való, gondolom 4 ajtósod van akkor. A faceliftes fej a nagyobb érték, a hangszórószett facelift előtti/ utáni ugyanaz, az viszont elfogadható árban van. Akár azt is teheted, hogy megveszed a hangszórószettet és nézel máshonnan fejet. Vagy lealkudod az egészet egyben
Ha nem válaszolok 1-2 napon belül, akkor írj még egy privit, lehet hogy átfutottam véletlenül az előzőn! - www.mazdaklub.hu
-
SzaboZE
addikt
Attól függ. A mi Ignisünk 1 nap (sőt 3 óra!) alatt elment, igaz csak 68000 km volt benne. Az ilyen kis, olcsón fenntartható autónak van piaca, persze az árat is jól kell belőni.
[ Szerkesztve ]
Ha nem válaszolok 1-2 napon belül, akkor írj még egy privit, lehet hogy átfutottam véletlenül az előzőn! - www.mazdaklub.hu
-
F_Zolee
veterán
Elől én nem veszem észre az elállást. Bal hátul már igen, hogy mondod de ez nekem kb semmit se jelent.
Írja is, hogy irányár...kérdés mennyire van ki a kuplung is.(#380) SzaboZE: nekem most van benne 107k km. De volt már pár tulaja előttem. Majd meglátjuk mi lesz addig. Nyilván azzal nyernék a legtöbbet ha el tudnám magam adni.
[ Szerkesztve ]
-
F_Zolee
veterán
Amúgy mennyibe fájna egy kuplung csere?[link]
-
chris-v
senior tag
Basszus, most jut eszembe nem néztem meg mennyit forog a motor!
"Roads? Where we're going we don't need roads!"
-
h1mpi
nagyúr
válasz atos19881101 #390 üzenetére
Amikor Skodáztam gyári beszállító volt a Mad. Nagyon jó minőséget gyártanak, semmivel se összehasonlítható.
Eladó egy használt HyperX Alpha Gamer füles - 12 999 Ft
-
h1mpi
nagyúr
válasz atos19881101 #392 üzenetére
Mindenhol előfordul sajnos, egyre silányabb a minőség az alkatrész gyártó cégeknél. Ez főleg a lengés csillapítókra vonatkozik.Volt hogy felraktam 4 tárcsa 4 betétet, 5000 km után hullámos lett, pedig nem vezetek őrült módon és satu se volt 160-ról...
[ Szerkesztve ]
Eladó egy használt HyperX Alpha Gamer füles - 12 999 Ft
-
chris-v
senior tag
A féktárcsa deformitásához, elég annyi is is, hogy valami dombról lefele többet fékezz, essen az eső és belehajts egy pocsolyába. Ez a legjobb minőségű tárcsánál is előfordulhat.
De az igaz, hogy egyre gyatrább minőségű alkatrészeket lehet venni. Mondjuk ez a vásárlóknak is köszönhet, mert egyre olcsóbban akar mindenki mindent, amit már sajnos csak a minőség rontásával lehet elérni."Roads? Where we're going we don't need roads!"
-
atos19881101
senior tag
Igen igaz. Mikor kuplungoztattam az autót direkt a drágább márkát vettem, hogy ne kelljen pár év múlva megint leszedni a váltót. Erre megint szívhatom a fogam. Nem szólnék semmit, ha a csere 1-2 óra alatt elvégezhető lenne. De nem ... szét kell hozzá bombázni az egész bal elejét az autónak.
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
SzaboZE
addikt
válasz atos19881101 #395 üzenetére
Amikor voltam olajcserén, akkor a szervizben valamit megkenegettek, ami a kuplung kinyomószerkezet környéke lehetett. Nem tudom pontosan mit, de az volt az indok, hogy a kuplung picit nyikorog (én még nem hallottam). Szóval alul volt és valami kis bigyó volt Megbízható ismerős a szervizes, nem lehúzásról van szó. Lehet, hogy neked is valami ilyesmi lesz a gond.
Ha nem válaszolok 1-2 napon belül, akkor írj még egy privit, lehet hogy átfutottam véletlenül az előzőn! - www.mazdaklub.hu
-
SzaboZE
addikt
Nekem a kerékagy okozta a féktárcsák hullámosodását. Az előző tulaj cseréltette és a bepréselés nem sikerült túl profin, görbe volt a kerékagy. Tudom furán hangzik, de valóban ez okozta a problémát. Ez is abban az első nagyobb összegben volt még, amit korábban említettem. Vadiúj fékbetétek és tárcsák voltak az autón és 2k km után már ütött. A csonkállvány csere óta (ez volt a legegyszerűbb és legolcsóbb egy bontott alkatrésszel) 12k-t mentem ugyanazokkal a fékekkel (fel lett szabályozva), hibátlan.
Ha nem válaszolok 1-2 napon belül, akkor írj még egy privit, lehet hogy átfutottam véletlenül az előzőn! - www.mazdaklub.hu
-
atos19881101
senior tag
Nekem sajna úgy hallatszik, hogy belülről a sebváltóból jön a hang. A munkahengert is cseréltem már, de nem segített rajta. Ami viszont nagyon érdekes, hogy ahogy többet használom a kuplungot, úgy romlik a nyikorgás. Ha hideg a motor akkor alig észrevehető. Fogalmam nincs mi lehet az, de sajna váltó levétel nélkül nem is leszek előrébb.
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
F_Zolee
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen TV-t vegyek?
- Gördeszka topic
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Xbox Series X|S
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- További aktív témák...