Hirdetés
-
Mobvoi TicWatch Pro 5 Enduro - kitartás kartárs?
ma WearOS 3.5, két kijelző, hosszú üzemidő, és zavaró apróságok a legújabb TicWatch modellben.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
EU: a bankoké a felelősség, ha AI-t használnak
it Az EU tőzsdefelügyelete szerint ha AI-t használnak a bankok és befektetési cégek, akkor övék a felelősség.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Djuree
félisten
-
sutszi
veterán
válasz rasotamas #2925 üzenetére
Nem írtam olyat sehol, hogy nem elég. Azt sem, hogy gond lenne... Szóval nem tudom miből szűrtétek ezt le. De helyén kell kezelni és nem kell túlzott elvárásokat sem támasztani... csak tájékoztatásként szántam. Az én 105 adatlapi lovam azért kevésnek érzem. Meg annak sem örülök, hogy a 130-as tempóhoz 4000-et forog... Miközben a 2.5i-nek (2008) elég 3200 is... Lehet ezt sok szempontból vizsgálni.
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
Moleman
addikt
válasz rasotamas #2928 üzenetére
Igen, van többféle végáttétel és többféle első fokozati áttétel, ezekkel variálnak, plusz a kerékmérettel. Mazda3-Mazda6 vonalon a 120-145 lovasok a hosszú váltósok, a 165-ös a rövid "sportos". CX-5-nél a 2WD váltója hosszabb, a 4WD rövidebb.
Dízeleknél is ez a helyzet, a 150 lovas a hosszú váltós, az erősebbek jobban pörögnek.Amúgy már régen a GG-nél is játszottak ezzel, a 2.0 váltója hosszabb volt, mint a 2.3-é. A GH-nál viszont a 2.5-ös volt a leghosszabb.
-
sutszi
veterán
válasz rasotamas #2951 üzenetére
A pontos nevét nem biztos, hogy jól mondom...de ha tényleg a kupling "hidraulika"(vagy valami hasonló) cső elrohadására gondolsz, akkor az mondhatni ismert probléma... Facebook csoportban többször előkerült a téma...főleg mostanában. Az a poén, hogy kb nem lehet kapni, csak gyári alkatrész horror árban. Ezért páran utánamentek a témának, és elvileg van pár cég akik legyártják frankón azt a csövet méretben...
De előbb jó lenne tudni, hogy nálad pontosan mi történt...Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
sutszi
veterán
válasz rasotamas #2953 üzenetére
Ennyire sajnos nem vagyok szakértő... Így nem tudok rá semmit sem mondani... De rondán néz ki nagyon... FB csoportban nem vagy fent? Oda kéne bedobnod... Hátha volt hasonló tapasztalás.
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
sutszi
veterán
válasz rasotamas #2955 üzenetére
Azt hittem valamiért, hogy 3-as Mazdád van. De 6-os csoportból én itt vagyok: Mazda 6 Club Hungary
És amit korábban mondtam azt 3-as típusra értettem. 6-os témában nem vagyok nagyon benne.Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
sutszi
veterán
válasz rasotamas #2987 üzenetére
Én most majdnem 14 ezernél vagyok és 1 év is elmúlt 2 hete. Jelenleg nincs időm megcsinálni, de tervben van. Pár héten belül bekerül. Amúgy sem használjuk minden nap. Meg én hidegen sem szoktam nagyon elindulni...
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
lemmy71
őstag
válasz rasotamas #3038 üzenetére
2003 -ban amikor megvettem a kocsit újonnan, az első csere 5ezer nél volt, a többi 20 ezrenként. Én is egy kicsit soknak tartottam, de azt mondat a szalon tulaja hogy ha valami baja lesz a motornak ő nem fogja nekem javítani, hanem ad egy vadi újat helyette [Autó-Expanzió Kft. Békéscsaba] De ha nem hiszel nekem akkor beszkennelem neked a szervizfüzetett.
[ Szerkesztve ]
-
lemmy71
őstag
válasz rasotamas #3040 üzenetére
Hát nem tudom. Jóban vagyok a tulajjal bár már egy éve hogy voltam náluk. Amikor bejöttek ezek a hatosok neki volt itt az első 136 pacis kombija, iszonyatos hogy mennyit bírt neki, motor megbontás nélkül 600.000km Akkor ő mondta amiket leírtam és elhiheted hogy ki is cserélte volna az autót, a garancia időn belül. Életemben akkor találkoztam vele először de egy közel kétórás beszélgetés után, éreztem hogy egy korrekt megbízható embert ismertem meg akinek lehet adni a szavára. Most 200.000 van az autóban, közel öt évet pihent egy garázsban nem használtuk, olyan tartalék autó volt, a motorral nincs baj, 125.000 nál tűzkarika csere volt, 200.000 nál kuplungoztam meg és persze némi rozsdamentesítés. Igaz korrózió mentesítést és egy komplett alváz és üregvédelmet még két éves korában garanciában megcsinálták a szervizben, az nagyon sokat jelentett.
[ Szerkesztve ]
-
csendes tag
válasz rasotamas #3053 üzenetére
Textar tárcsát vettem, most lesz 2 éves, eddig bevált, bár elcsesztem, mert a hátsó sajnos nem lakkozott, és ugye így rozsdás a közepe, az első meg szép fényes, de nagyon bevált, sőt, néha túl jól. Az abroncsokat leólcsózva vettem egy csepeli gumis cégtől, elfekvő raktárkészlet, féláron adták. Nekem pont megfelel.
Mouse driver not found! Please click OK!
-
Zsocy155
őstag
-
aleister
veterán
válasz rasotamas #3081 üzenetére
Igazándiból hőmérséklet és olaj viszkozitás kérdése, hogy mennyi idő alatt ér végig a kenési körön az olaj. 5-60 mp jellemzően Magyarországon. Ezért szokták mondani, hogy max turbós dízeleknél lehet indokolt a fél percnél hosszabb járatás. Extrém hidegben akár 1.5 percig is eltarthat, míg a turbón is átmegy az olaj, de ennél tovább járatni nem tanácsos.
Nem csak a súrlódás miatt melegszik be a motor, hanem főként az elégetett üzemanyag miatt. Terhelés alatt nyilván magasabb a fogyasztás, több az elégedett üzemanyag, több a keletkező hő, ergo hamarabb melegszik be a motor.
Azt is lehetne, hogy járó motornál, üresben padlógázzal próbálja valaki ugyanezt a hatást elérni. A végeredmény kb ugyanaz, mint terhelés mellett, a különbség, hogy az előbbi esetben egy helyben maradsz, az utóbbiban meg távolságot teszel meg. Szóval az időn túli járatás nettó környezetkárosítás, pénzkidobás, stb.
(#3080) lemmy71
A szaksajtó egyetért a téli járatás minden tekintetben való károsságát illetően. Én csak ennek a videónak a megtekintését tanácsolom. Gajdán Miklósnak egyébként van egy rakat jó kisfilmje a motorolajakat, üzemanyagokat vagy épp a takarékos vezetést illetően.Eladó ÚJ Adata DDR4 2 GB so-dimm ram QNAP vagy Synology NAS-ba.
-
aleister
veterán
válasz rasotamas #3089 üzenetére
Persze, érthető.
Amíg dízel Opelem volt, én kesztyűben vezettem télen, valamint letakartam elől-hátul a szélvédőt, így nem fagyott rá. Ettől eltekintve hideg volt bent, ráadásul lassan is melegedett fel.
Amióta megvan a Mazda nincs ilyen gondom. Kormányfűtés, ülésfűtés be...ettől még lehet, hogy hűvös van a kocsiban, de ez a kettő olyan komfortérzetet ad, aminek köszönhetően nem fázik az ember.
(#3088) pilóta
A repülőgép hajtómű szerintem más téma. Más üzemanyag, más konstrukció, más üzemi körülmények.
Ott biztos indokolt a hosszabb járatás.Eladó ÚJ Adata DDR4 2 GB so-dimm ram QNAP vagy Synology NAS-ba.
-
sutszi
veterán
válasz rasotamas #3105 üzenetére
Én levegő és olajszűrőből Mann-t vettem. Nemcsak a boltok jelölik jó minőségűnek de a szájhagyomány is javasolja. Pollenszűrőből würtemberget tettem be. Ebből volt aktív szenes készleten... Olajból Meg Shell Helix Ultra ECT C3.
Igaz kedvezménnyel de a szűrők megvoltak egy 10-ből. Az olaj meg kedvezmény nélkül simán boltból szintén 10 körül. Abból vettem 1L -t tartaléknak a csomagtartóba ha szükség lenne rá... De eddig nem volt.Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
aleister
veterán
válasz rasotamas #3105 üzenetére
A Hengst-ről jókat hallottam, de valamiért még nem használtam őket.
Az Opelben én is Mannolt töltöttem. Teljesen elégedett vagyok vele. Viszont nem számít nagy névnek, így sokan hajlamosak lehúzni.
A Mazdához nekem az ACEA C3 szabványt írja elő a kézikönyv 0W30 vagy 5W30 viszkozitással. Ezt vettem volna MAZDA ORIGINAL OIL ULTRA DPF 5W30 5L 1 KARTON
Sajnos visszajelzett a webshop, hogy épp nincs raktáron. Ellenben úgy tudom, hogy ez valójában Total olaj, csak a Mazda átcímkézi, így végül ez lett: TOTAL QUARTZ INEO LONG LIFE 5W30 5L 1 KARTON
Kb 8200-re jön ki egy 5 literes flakon. Ez szerintem jó ár.[ Szerkesztve ]
Eladó ÚJ Adata DDR4 2 GB so-dimm ram QNAP vagy Synology NAS-ba.
-
lemmy71
őstag
válasz rasotamas #3110 üzenetére
[Gázolajszűrő] igaz én [Japanparts FC-295S] -t raktam bele, de nekem nagykeráron hozta egy viszonteladó. Szerintem a maxgear is jó szűrő.
200 ezer van az autóban mehet bele egy kicsivel vastagabb olaj, az meg hogy 40 -s az olaj annyira nem vészes, az csak a magas hőtartományban lévő viszkozitást jelőli. Én 20 ezrenként cserélem az olajat, az egyliteres utántöltő dobozban mindig marad egy kicsi, az meg megy a fűnyíróba -
lemmy71
őstag
válasz rasotamas #3114 üzenetére
Rosszul fogalmaztam üzemi mérsékletre gondoltam amikor azt írtam hogy "magas hőtartomány" de mindegy lényegtelen
Nem is figyeltem hogy honnan küldik az alkatrészt, csak a tipus miatt linkeltem, de azért árban nem rossz, máshol minimum a duplája. Én csak beszólok a boltos havernak és másnap reggelre ott is van a boltban, semmi posta és még ráadásul nagyker ár alatt kapom számlával. Mondanám hogy ha erre jársz rendelek egyet neked és átveheted a boltban átvételkor fizetve, de postázást nem vállalok, amúgy a posta majdnem annyi mint a szűrő, érdemes komplett szerviz szettet venni úgy jobban megéri[ Szerkesztve ]
-
tobias40
veterán
válasz rasotamas #3136 üzenetére
Pl. olyan érdekelne hogyha Attraction felszereltségű az autó akkor elő van-e készítve hogy utólag tolató kamerát,Bose hangrendszert vagy más egyéb "extrát" beletegyek különösebb bontás nélkül.(amik a magasabb felszereltségeknél pluszban vannak)
Vezetékezés,hely kiépítése stb érdekelne.. -
tobias40
veterán
válasz rasotamas #3145 üzenetére
90.000-nél már vezérlést kell cserélni?
Feszítő görgőt meg még vmit cseréltek rajta (80.000 ft-ért)úgy tudom,de ugye ez nem a komplett vezérlés...Moleman: ezt amit kinéztem egy barátomé és tudom az előéletét,Omv premium gázolaj volt benne mindig,szervizek pontosan márka szervízben végezve,abszolút sérülés mentes,szinte csak autó pályán használva stb..
[ Szerkesztve ]
-
lemmy71
őstag
válasz rasotamas #3158 üzenetére
Hát igen a télit a emberek nagy százaléka nem koptatja nullára. 5 - 6 év és mocskosul kiszárad kikeményedik hiába ápolgatom. Motoron 3 szezon és csere, bár ott addigra el is kopik Már változott a helyzet napi 80km a munkában való ingázása így éves szinten huszonezer körül lesz a km. Így meg már nem éri meg szerintem a négy évszakos, és szerintem az max városban jó, hosszú utakra én biztosan nem vennék olyat. Tavaly vettem négy zsír új nyárit neki, szerintem bepróbálkozok, a következő téli szezonra négy kinai infynityvel, most a nyári is az [ecosis] kellemesen csalódtam benne, nagyon jó és ha kibír még 2 - 3 szezont akkor bőven megérte azt az aprópénzt amit fizettem érte Ismerem a polarist nekem is az van az A6 -n, elötte misi volt de kellemesen csalódtam a barumban.
-
lemmy71
őstag
válasz rasotamas #3168 üzenetére
Engem a közlekedési felügyelet ezért rendelt be rendkívüli műszakiszemlére. Nem a hatosaba hanem az A6 ba vettem egy pár eredeti Hella lámpatestet amiben engedélyezett a xenon izzó. Decemberben vasárnap este a ködben állítottak félre, (jobb dolguk sem volt) annyi volt a bajuk hogy nem volt automata magasság állító és nagynyomású lámpamosó, ezért mehettem műszakira. Ott pedig nem csak a lámpát nézték hanem első rendszámtól a hátsóig mindent, a k....g még a háromszöget is elővetette velem. Szerintem jobban jársz ha veszel bele egy bontott xenon szettet mindennel együtt, és akkor nem b....t érte
-
lemmy71
őstag
válasz rasotamas #3171 üzenetére
Az biztos hogy ezek a projektorosok egy rakás sz...r az egész. Volt anno 626 comprex dieselem abban is egy nulla volt a projektoros tompított, de az audiban sem jobb a helyzet mint a hatosban. Azt kell mondjam hogy anno kölyökkoromban az 1200 Zsigulimban különbül világított a tompított, mint ezekben a mostani hulladékokban
-
lemmy71
őstag
válasz rasotamas #3173 üzenetére
A rendőrnél talán igen, ott megúszod egy csekkel, de a kpm -nél nem sok esélyed van ilyesmire, ritka az amelyik elenged egy utólagos csekkel. Ja és a kpm nél bekerülsz a rendszerbe és ha legközelebb megfognak ilyen miatt akkor a helyszínen kivonják a forgalomból a járművet és akkor nincs 30 nap haladék. Amúgy a berendelt műszakivizsgáért nem kell fizetned, csak akkor ha attól a naptól szeretnéd újra érvényesíteni
-
lemmy71
őstag
válasz rasotamas #3175 üzenetére
Megnézik a lámpamosót működés közben, az utastérben nem lehet kézi lámpaszintező kapcsoló azt is nézik. Maga a lámpatestre van valami írva amiből tudja a kpm -s hogy xenonnal is használható, még ha konkrétan maga a xenon szó nem is szerepel a lámpatesten. Az enyémet is megnézte és mondta hogy lehet belerakni xenont csak akkor kell a mosó és az automata szintező. Nálam maga a trafót sem látta mert gyárival megegyező szlim trafókat vettem amiket szépen belelehetett rakni a lámpa almatúrába a gyári helyére. Az szúrta a szemét hogy mocskos jól világít, amúgy senki sem villogott szembe hogy zavarná, kulturáltan volt beállítva. A mikor megállított átnézte a papírokat és utána kellet újból felkapcsolni, addigra hűlt egy kicsit és akkor már látszott a gyújtási idő. Amúgy érdekes hogy ha valami jól van beállítva és nem zavarja a többi közlekedőt, ráadásul már te is messziről meglátod a kóborló gyalogost vagy biciklist, akkor miért kell ezért b.....ni az embert Jobb az hogy esős ködös időben halálra gázolnak emberek mert későn veszik észre őket az útszélén. Oké ami kiégeti a retinádat azt büntessék meg keményen, az meg is érdemli Amúgy ezeknek a nappali menetfényeknek is a 40 százalékát kalapáccsal verném szét, némelyik fényes nappal is borzasztó és nem csak az utólag felszereltekről beszélek.
-
lemmy71
őstag
válasz rasotamas #3193 üzenetére
Megértelek, úgy már fénylettél volna mint salamon töke Én is filóztam hogy szétkapom a lámpát és beteszek két led gyűrűt, persze kapcsolóval, egy egyszerű relével hogy ha le kapcsolom akkor gyújtaná az eredeti parkfényt Szerintem azért nem nagyon piszkálnának és nem vad hideg fehérre gondoltam hanem valami kellemes meleg fehér sárga színre. Hasonlóra mint egy két bmw vagy mint a charger max 10 - 15 dolcsit szánok rá plusz lefesteném én is a belsejét feketére, hasonlóan mint az mps nek. Majd nézek gombokért valami bontott lámpát és az lesz a kísérleti alany, anno a hátsó futóművet is úgy újítottam fel. Kaptam egy bontottat, szétkaptam homokszórtam, kapott egy savas alapozót utána két réteg fedőfestéket MIPA cucc volt. Összepakoltam új szilentekkel és ment a helyére, örök élet meg egy nap Mert azt ott a helyszínen lehetetlen rendbe tenni, azt úgy csak taknyolni lehet
-
ADAM1337
nagyúr
válasz rasotamas #3211 üzenetére
Köszönöm mindenkinek, remélem sok örömöm lesz benne.
Egyelőre nagyon tetszik csak sport rugó van benne és lehet kicsit sok bele, de meg van a gyári rugójai is, lehet vissza rakatom őket.Közbe családba is elkezdtem nézni egyet, sok ismerösnek bejött a japán vonal.
[ Szerkesztve ]
UAG Metropolis LT MagSafe Apple iPhone 15 Pro Max tok eladó
-
-
Clever0
senior tag
válasz rasotamas #3231 üzenetére
Ok. Az lemaradt, hogy 3 éves az autó, gyári navi van rajta.
Más: régebben volt My Mazda app, ami mutatta a szerviz időket. A 9-es, 10-e Androidra már fel sem települ, de a régi telefonon sem fogadja el a bejelentkezési adatokat. Neten sem találok olyan oldalt, amin a saját autóm szerviztörténetét látom. (Az app a "https://mazdaeur-prd.eu.auth0.com/login" oldalra akar rálépni, de ezt nem tudom megnyitni.)
-
aleister
veterán
válasz rasotamas #3246 üzenetére
"Egy másfél-2 éves csúcstelefon aminek ódákat zengtek a kamerájáról minden egyes szoftverfrissítésnél egyre sz*rabb képeket csinál."
Próbáltad? Biztos nem? Rendszer visszaállításnál arra az oprendszerre tér vissza a készülék, amivel szállították. Ez a telefon rom-jában van, ami alapvetően nem módosítható. Egyetlen kivétel, ha esetleg mókoltad custom rom-mal.
Ha valami Mate 10-es sajátosság miatt az oprendszert nem is lehetne, az említett frissítéseket szerintem mindenképp.[ Szerkesztve ]
Eladó ÚJ Adata DDR4 2 GB so-dimm ram QNAP vagy Synology NAS-ba.
-
Moleman
addikt
válasz rasotamas #3259 üzenetére
Bő 1 éve volt egy nagyon nagy (kb 10%) áremelkedés, minimális felszereltségváltozással, legalábbis a CX-5-nél biztosan.
(#3260) #TOTTI
A CX-30 nekem is szimpatikus volt látatlanban, amíg el nem kezdték forgalmazni... Gyakorlatilag CX-5 árban van, miközben sokkal kisebb. -
Moleman
addikt
válasz rasotamas #3346 üzenetére
Igen, a belső pár az ajtón van. Az A oszlop melletti biztosítéktáblából húztam hátra a küszöbben két új szálat, átvezettem a csomagtérajtóba a kábelátvezetőn, arról eszik a hátsó kamera és a helyzetjelző. ACC állásban kap áramot, ilyen szempontból kicsit furcsa a CX-5, még a motortérben sem találtam olyan relét/biztosítékot, ami csak gyújtásra kapna áramot (ott néhány relé lábát csapoltam meg egy-egy beszúrt vezetékkel ).
-
aleister
veterán
válasz rasotamas #3434 üzenetére
Szerintem átrozsdásodási garanciánál nem feltétel ez, csak a 3 éves alapgaranciára, ami a fő alkatrészekre vonatkozik.
Akkor tekinthetnek el a garanciális javítástól, ha esetleg 3. fél javított a kasztnin. Bár az EU belépés óta nem ragaszkodhat a szakszerviz az első esetben sem a kizárólagos szervizeléshez, ellenben nagyon megnehezíthetik az érvényesítését.Eladó ÚJ Adata DDR4 2 GB so-dimm ram QNAP vagy Synology NAS-ba.
Új hozzászólás Aktív témák
- Legrand Netatmo Presence Siren Okos kamera FÉLÁRON
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- noblechairs Hero fekete/piros gamer szék eladó
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen