- Gaming notebook topik
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- LG C4 tévé, a népszerű OLED-sorozat legfrissebb tagja
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Autóhifi
- Milyen egeret válasszak?
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- TCL LCD és LED TV-k
- Autós kamerák
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
Hirdetés
-
Posztapokaliptikus Radeon kártya készül a Sapphire műhelyében
ph A Navi 32 GPU-ra épülő, limitált darabszámú modell a vizuális dualizmus jegyében született, és a 11 Bit Studios láttamozta.
-
MultiVersus - Fókuszban a PVE mód
gp Az egymás elleni csatározások mellett többek között egyéb kihívások is várnak az érdeklődőkre.
-
Színészek hangjait lopta el egy AI-cég
it Az USA-ban bepereltek egy AI-céget, mert a vád szerint ellopták a színészek hangjait, majd AI segítségével a saját céljaikra használták azokat.
Új hozzászólás Aktív témák
-
lemmy71
őstag
válasz rasotamas #3438 üzenetére
A gitt és az akaraterő csodákra képes
[Csináld magad] a múltkorában láttam komplett szettet gyári színkód alapján, 32 ezer volt egy szett ára durván egy motorháztető vagy két sárvédőre elég a cucc. Rákereshetek ha valakit érdekel.[ Szerkesztve ]
-
sutszi
veterán
válasz rasotamas #3540 üzenetére
Ez tavalyi ár... És egyáltalán nem volt magas másokhoz képest. BP...hát ez van. Viszont az 5 meg szerintem nevetségesen kevés...
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
Moleman
addikt
válasz rasotamas #3537 üzenetére
GG-nél nem tudom, hogy ugyanilyen elven működik-e, érdemes megnézni a kapcsolási rajzot.
Nálam az ülés alatt volt egy kéteres csatlakozó, azt kellett lehúzni. Alapból rövidre van zárva, az övcsat oldja a kapcsolatot.
Kicsit nőgyógyászati volt, az anyósülés alatt le is tört a csatlakozó retesze, nem nagyon lehet odaférni semmivel. A vezetőoldalon nem volt fájdalmas, csak felső állásba kellett állítani az ülést.(#3539) sutszi
Nekem a centrírgéppel nyomták meg az összes új felni közepét... Már csak akkor vettem észre, miután eljöttem a gumistól.[ Szerkesztve ]
-
Moleman
addikt
válasz rasotamas #3588 üzenetére
Ha a menetfényre gondolsz, csak az új formavilágú autókban van gyárilag, a régiekben magadnak tudsz fabrikálni. A gyárinak annyi hátránya van, hogy olyankor hátul nem világít semmi (helyzetjelző állásban sajnos elalszik a menetfény a Mazdákban), ezt kiküszöböltem azzal, hogy az egyik pár hátsó helyzetjelzőm átkötöttem, így mindig világítanak gyújtáson.
Az Almerámban úgy oldottam meg a menetfényt, hogy sorbakötöttem a ködlámpákat, így 50%-on hibátlan volt menetfénynek, de ugyanezt meg lehet tenni akár a távolsági izzókkal is. Ha gondolod, megkeresem a kapcsolási rajzokat, 1-2 relé és pár méter kábel, max 5 ezer ft. Műszakira természetesen lehúztam a csatlakozóját, de útközben sose zavart senkit.
-
Moleman
addikt
válasz rasotamas #3590 üzenetére
A GG-ben a lámpamagasságállító környékén volt egy plusz tekerentyű.
[ Szerkesztve ]
-
SzaboZE
addikt
válasz rasotamas #3624 üzenetére
A Prius egy Mazda6 ellenében érdekes választás, kb mint egy lajhár és egy kecses őzgida között teszünk különbséget Se méretben se vezetési élményben nem passzolnak Cserébe a priust lopják egyben és alkatrészenként is...
Ha nem válaszolok 1-2 napon belül, akkor írj még egy privit, lehet hogy átfutottam véletlenül az előzőn! - www.mazdaklub.hu
-
alphaville
aktív tag
válasz rasotamas #3637 üzenetére
Keveset járt a klíma ahhoz, hogy lecsapódjon a kondenzvíz. Valamint a beállított hőfok is hatással van a kondenzvíz mennyiségére. S mivel a párom nehezen viseli a hideget, 25-26fokra volt állítva a cucc. Másnap egyedül autózva 15fokra belőttem, nem kellett sokáig várni...
-
VANESSZA1
őstag
válasz rasotamas #3752 üzenetére
Köszönöm szépen. A gh 2.2 dízel 129le-s volt, a gl pedig 2.0 benzin 165le-s, és meglepően keveset fogyaszt 6,7 liter most a bejáratás alatt. 1 euró alatti benzinnel hát már nagyon nem éri meg a dízelmotor. Még akkor sem ha sokat jársz.
Bár a gh is végig hibamentes volt nálam, de mindent összeadva, a várható kiadásokat kalkulálva még akkor is a benzines van előnyben, ha dízelt csak addig tart az ember ameddig nincs nagy kiadás.
Mondjuk érezhetően a dízel jobban húz, de ez és az 5.6-os fogyasztás nem billenti már át a mérleget.Precision M7710_&_Precision M7740- CPU: 9980HK, RAM: 32GB/3200MHz, GPU: RTX5000, IGZO 4K-UHD, SSD: 2TB Force MP510, 2TB ADATA XPG SX8200 PRO, 1TB SK HYNIX Class 50 SSD
-
VANESSZA1
őstag
válasz rasotamas #3755 üzenetére
Nem. Nem kell aggódni ezzel sem. Igazából a megszokást kell elfelejteni. A dízel a turbó miatt már alulról húz. Mivel ez egy klasszikus benzines így nincs turbó és pörgetni kell. Nem szabad azt elvárni, hogy 2000-es fordulatnál ez is úgy húz mint a dízel. Ilyenkor egyet vagy kettőt visszakapcsolsz és azért ott van az a 165 paci, és szégyenkezni sem kell.
Precision M7710_&_Precision M7740- CPU: 9980HK, RAM: 32GB/3200MHz, GPU: RTX5000, IGZO 4K-UHD, SSD: 2TB Force MP510, 2TB ADATA XPG SX8200 PRO, 1TB SK HYNIX Class 50 SSD
-
nyepi
tag
válasz rasotamas #3758 üzenetére
P=m*n. A benzines azért erősebb, mert nagyobb fordulaton adja le a nyomatékot.
Viszont, ami gyorsuláskor (főleg előzéskor) igazán fontos, az a nyomaték.
Lásd a villanyautók, ahol 0-ról gyakorlatilag a nyomaték majdnem 100 %-a megvan.
Pl. az MX-30 iszonyatosat gyorsul álló helyzetből és végig nagyon lineáris.
A gerendádat pedig mindenképpen lakatoltads ki, még menthetőnek tűnik! -
#TOTTI
őstag
válasz rasotamas #3758 üzenetére
Ez nem ennyire papírforma, én igazán a CX-3-ról tudok nyilatkozni, 150 lóerő körüli dízel kombikat, látványosan el lehet kerülni, csak ismerni kell a motor erőleadását, valamint van 1-200kg súlyelőnyöd is.
Ezt tudta gyorsulásban: mérésekA CX-30 pedig simán megfutja sík úton a 205öt alig megy 4100 fölé a fordulat, pedig papíron 186 a vége.
-
lemmy71
őstag
válasz rasotamas #3759 üzenetére
Ott már a taposólemez is elvan ájulva ahogy nézem, de egy ügyes kasznis kilakatolja. Nekem is pont az a rész volt ilyen, de a padlólemezbe nem kellett belenyúlni azon csak felületi rozsda volt. Érdekes a jobb oldalon az a rész nem rohad
Lámpaállító motort javítottál már, érdemes vele molyolni, vagy hagyjam a francba? -
tag
válasz rasotamas #3814 üzenetére
Igen, most 4 eves, januar ota az enyem. Az Assistance miatti kotelezo szerviz miatt nem akartam "feleslegesen" szurot es motorolajat cserelni. Egyebkent nalam is ez lesz, aztan amint kevesnek bizonyul az even beluli 1 liter ratoltes, akkor rendszeresitek majd egy koztes cseret is.
-
lemmy71
őstag
válasz rasotamas #3880 üzenetére
GH - nál nem minden esetben jelez a check engine a vákuum problémáknál, lehet az egy szakadt lesett cső, vagy elektromos vákuumszelep hiba
A múltkorában a nejem hatosával mentem a boltba (évente egyszer ha beleülök) a műszerfalon semmi hiba jelzés, de az autó erőtlen volt. A hengerfej tetején az a zöld bizbasz műanyag szelep csöve volt letörve, kidobtam a francba azt vackot és tettem helyette egy fémcsövet, azóta megy mint állat Most van benne 220 ezer, olajat nem eszi egészségesen feketén fűstől, mint egy jó ifa -
tag
válasz rasotamas #3955 üzenetére
Fuh, egy ideje nem volt mar ilyen elmenyem, de ezek a magyar forumok "szakmai" forumok mindig meg tudnak lepni... Volt egy karcolasom bal elol, csiszolas, alapozo es a kikevert gyari 45P felvitele utan igy nezett ki a dolog: KEP
Ha itt lesz a jo ido, majd kodolni kell, nem dolgoztam ossze a maszkoloszalag szeleinel, aztan megy ra a 2K lakk. Ebben az allapotaban, ha lehajolsz, egy meterrol latszik a javitas.
Annyiban igazad van, hogy fem elemhez en sem nyulnek hozza, viszont esetemben az egesz lokharitot le kellett volna szerelni, fenyeztetni es vissza - ez nem egy 10 ezer forintos muvelet, napokig all az auto, stb. -
aleister
veterán
-
lemmy71
őstag
válasz rasotamas #4176 üzenetére
Meglett a baj, a szabadonfutó csontra be van állva, mivel nem volt hozzá kulcsom, maradt a CO hegesztő és egy csavar a forgórészt befogtam az esztergába és könnyedén meg is lazult, már csak az újnak a meghúzását kell kiagyalnom Ebben is ina volt gyárilag, most egy valeo -t rendeltem bele, plusz ha már szétszedtem a külső csapágyat is kicserélem.
Hosszbordás szíj nélkül beindítottam szépen járt nem vinnyogott, de viszont kopogó hangot hallottam a főtengely tárcsa felől. Ha már meg van emelve gyorsan lekaptam a kartert, az olajszivattyú elszűrőjén némi "dzsuva" volt de az idegzuhany akkor ért amikor a kartert néztem, és arany helyet némi bronz csillámot találtam Gondolom hajtókarcsapágy maradvány, na mindegy most még februárban áttolom műszakin és az asszony addig hajtja még be nem áll, utána kuka az egész, 10 éve már úgy is az övé Azon hogy a blokk oldalán a hőcserélő is könnyezett, már meg sem lepődtem. Rátettem egy fix crovát és egy méteres csővel állat módjára meghúztam, azóta száraz
Ez volt a harmadik és egyben az utolsó mazdám (323F - 626 comprex diesel - 6) egyszer minden "jó" véget ér[ Szerkesztve ]
-
lemmy71
őstag
válasz rasotamas #4179 üzenetére
Ja így van sajnos Igazán csak az bánt hogy két éve fullra kikaszniztattam, küszöbök ívek stb, a lökösök meg az oldalak újra lettek fényezve, tavaly egy zsír új kettős tömegű szettet raktam bele plusz új vezérlés, szóval nem kevés pénzt toltam bele. Most meg ez a hajtókar csapágy, mert szerintem az lehet a bibis, de ennek már nem hiszem hogy nekiállok elég volt.
-
lemmy71
őstag
válasz rasotamas #4181 üzenetére
Most húztam fixre a kartert, délben bekentem loxeal 59-30 -al amit érintőre húztam csak, mostanáig kötött. Így elméletileg nem nyomja ki és nem megy az olajtérbe a paszta. Három éve Victor Reinz Reinzosil pasztával raktam fel, az nagyon jól bírta és most kínlódás mentesen le is tudtam vakarni, remélem ez a piros loxeal is jó lesz. Használtam már ilyet, de még kimondottan karter ragasztásra nem
Még alatta voltam gondolkoztam hogyan is tudnám megcsapágyazni, egyedül a kiskarter bizonytalanított el. Remélem a kuplung harang felől nincs semmilyen rögzítés, amúgy nem lenne egy nagy kihívás. Majd utána nézek a csapágyaknak, esetleg ha valaki cserélte már otthon, akkor szívesen fogadok bármilyen tanácsotA V6 -t egy kis patkó alakú tömítésért ami a főtengely alatt van csak ennyire kellett szétkapjam itthon a garázsban igaz itt már össze felé ment, elég sok minden már rajta van
[ Szerkesztve ]
-
-
SzaboZE
addikt
válasz rasotamas #4233 üzenetére
Ha rendesen rendberakják, akkor még sokáig jó autó lehet belőle. Ha nem rendesen, akkor egy időzített bomba :). Reméljük az előbbi lesz és nem egy nepper vette meg.
Ha nem válaszolok 1-2 napon belül, akkor írj még egy privit, lehet hogy átfutottam véletlenül az előzőn! - www.mazdaklub.hu
-
lemmy71
őstag
válasz rasotamas #4233 üzenetére
Lehet ha szétbontod több is kijött volna belőle Ilyet felújítani anyagi öngyilkosság, még ha magad is csinálsz mindent akkor is alaphangon 1 misi (kettőstömegű - küszöb hátsó híd stb. és akkor még a motorról nem beszéltünk)
Sok márka és típus megfordult már a kezem alatt, mazdából ez volt a harmadik, de mind közül ez volt a leghitványabb pedig ezt zsír újonnan vettem 2003 -ban
Ez a hatos olyan mint egy botoxal és szilikonnal feltöltött nő, csak messziről jó[ Szerkesztve ]
-
lemmy71
őstag
válasz rasotamas #4242 üzenetére
Még a végén szembe találkozom vele
Meséltem hogy jártam, nem régen megcsináltam minden olaj és víz szivárgást, közben ha már úgy szét volt szedve lecseréltem a vezérlést is. 100 km -t ment vele a nejem és átugrott a vezérlés a vadi új japanpartos feszítő annyit bírt. A szerencsétlenségben annyi mákom volt hogy csak a szivattyún ugrott 4 fogat a szíj, így megúsztam egy rutin szereléssel. Mostanra szépen megcsináltam mindent, motor fék futómű kaszni fényezés minden ok, egyedül valamelyik injektor szarakodik néha. Érdekes hogy lecseréltem a főtengely ékszíjtárcsát és megszűnt a hajtókar csapágynak hit hang is. Jól jártam a rendkívüli helyzettel is, mert februárban lejárt a műszaki és szerintem még júliusig eltudom húzni
Amúgy itt sem aprópénzért dolgoznak az emberek, kivéve egy két kóklert bár már azoknál is elszállt az ár.[ Szerkesztve ]
-
lemmy71
őstag
válasz rasotamas #4233 üzenetére
Visszagondolva anno vételre, ha jól emlékszem 220 ezer volt csak a gyári alufelni felár, na nem is kértem hozzá Így a 160 ezres eladási ár eléggé karcsú,
Négy éve vettem hozzá 20 ezerért vadi új kupakokkal egy mocskosul leharcolt gyári garnitúrát, amit a garázsban újra fényeztem ilyen lett tokkal vonóval 30 -ban meg volt a 4 felni, és még egy két sör is belefért -
lemmy71
őstag
válasz rasotamas #4246 üzenetére
Nekem is bekopog néha valamelyik injektor és volt hogy le is állt a kocsi P0093 hiba, van itthon delphi programom de az pontosan nem írja hogy melyik injektor is szarakszik. Az a baj hogy ritkán csinálja, tavaly elvittem én is beméretni mindet és akkor határon belül voltak, csak egy kis kopás nyom volt az alján. A használt lutri az új meg 130 körül van darabonként
A facen szoktak japán osztású acél felnit keresni, bár sokat ott sem kapsz értük.
Esetleg csinálhatsz belőlük egy pöpec grillt vagy egy kályhát
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen