- Vezeték nélküli fejhallgatók
- LG C4 tévé, a népszerű OLED-sorozat legfrissebb tagja
- Milyen notebookot vegyek?
- Androidos fejegységek
- Projektor topic
- Dobozos verziót kapnak az IGP nélküli AMD Ryzenek
- Idén mutatkozhat be a MediaTek és az NVIDIA PC-s rendszerchipje
- Autós kamerák
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
Hirdetés
-
Posztapokaliptikus Radeon kártya készül a Sapphire műhelyében
ph A Navi 32 GPU-ra épülő, limitált darabszámú modell a vizuális dualizmus jegyében született, és a 11 Bit Studios láttamozta.
-
A tüntetések ellenére is bővítheti német gyárát a Tesla
it Hiába a nagy tüntetések, a helyi önkormányzat rábólintott a Tesla német gyárbővítésére.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
Új hozzászólás Aktív témák
-
Freddy76
addikt
Érdekes ez a rozsda kérdés. Nekem csak német turbódízeleim voltak korábban, amikor két éve eljutottam oda, hogy életem első új autóját megveszem, hosszasan nézegettem a típusokat, a formájával megfogott a hatos, tetszett is, teszten nagyon adta, és árban is jó, ennyi extrát egy Passatban kétmillióval többért kapnék. A motort nagyon szeretem, nagyon bejön a 2,5 szívóbenzin karaktere.
Az autót sokan megnézik, kérdezgetik, csodálkoznak, hogy még lehet középkategóriában nagy köbcentis szívómotort kapni, és mindig jön a kérdés: nem félek, hogy elkezd rohadni? Merthogy a Mazdák olyanok... Aztán kezdtem ennek utána olvasni, és láttam, hogy ez régi modelleket érint, de azért még tartja magát a hit.
"Uram, Ön részeg." "Hölgyem, Ön pedig csúnya. De én holnapra józan leszek."
-
Topikgazda
És akkor most hogyan tovább?
Azonnal föltenni hahura és iszonyat nyomott áron ahogy van eladni? Azért az ajtót még csináljam meg? Egyáltalán beszakadt emelési ponttal eladható? Vagy már jobb valami trükkel (papiron szerbnek eladni) elbontani és kiárulni? Zsír uj zimmermann fékek, a motorért 200 fölött szoktak adni, stb.https://tinyurl.com/rasoapro
-
Topikgazda
Meg kéne nézetni pontosan milyen mértékű a baj, és mennyibe kerül mennyire tartósan megjavíttatni. Ha a másik oldalra nem terjedt ki ilyen mértékben, és máshol sincsenek szerkezeti, max felületi problémák akkor még annyit megérhet a dolog hogy átrugdossam egy vizsgán, persze ha megfizethető, mondjuk fényezés nélkül 60, esetleg 80.
Az a helyzet, hogy nem sok 2004-es dízel hatos van végig vezetett visszaigazolt szervízkönyvvel, valós 283 ezer kilométerrel, a vezérlésben még van 50 ezer, márkaszervízben cseréltettem, 3 ezret futott zimmermann tárcsák és betétek elől. 2 éve bemérettem az injektorokat és kapott 2 bemért bontottat.
Persze vannak hibái is:
- Motortartó bakot kéne cserélni (jobb elsőt már vettem a 3-ból, alsó billenésgátló babapiskóta kellene mindenképp).
- Hátsó gátlókat de csak a szilent miatt, maga a gátló még jó
- Bal tükörfűtés és jobb ablakemelő nem működik, illetve
- 10 fok felett dobálja a P0401 és P0404 EGR hibakódokat, nézettem már, nem találtak semmit (vákuumcső szokott lenni), egr kipucolva, jól működik, úgyhogy minden tavasszal levakolom és néha törölgetem obd-vel, ősszel kiveszem a fémlemezt és hibátlan egész télen.
Ha még februárban átmenne a vizsgán akkor az még majdnem 3 év, azzal már elégedett lennék, 18 év már szép kor egy autónál, főleg ha ebben az utolsó 3 évben a mostani lakatoláson kívül már nem költenék rá csak olajcsere.
Az utolsó évben csak 17 ezret mentem vele, főleg munkába járás, bevásárlás, mozi/játszóház, wellness (Cserkeszőlő, Egerszalók) mindezt adó és biztosítás nélkül összesen 535 ezer forintból, ami 31,65 forint kilométerenként. Ebből kb 180-at fizetett a cég bejárástámogatás gyanánt. Ennyiből nem jönnék ki akármit veszek. Ha az utolsó 2 évet nézem akkor 33,6Ft/km. Persze mindeközben romlott az állaga és ha szinten tartom többe került volna. Szerintem ez reális ár, sajnos nem sok autó jön ki 100Ft alatt mindenestől, azt nem tudnám megfizetni.[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/rasoapro
-
SzaboZE
addikt
Én a hétvégén néztem a 2006-os hatosom alá, nem igazán találtam rozsdát. Az ajtókon sincs egy pötty se. A hátsó kerékív legsarkában van egy pici pötty. Igaz, mikor 4 és fél éve vettem, akkor azonnal kapott alváz és üregvédelmet.... Szóval ha rendbe van rakva, akkor van remény, csak sokba kerül.
Ha nem válaszolok 1-2 napon belül, akkor írj még egy privit, lehet hogy átfutottam véletlenül az előzőn! - www.mazdaklub.hu
-
Zozzz2000
tag
[Ő lenne az]
Mi a véleményetek? Rozsdával mi újság ? -
lemmy71
őstag
Persze előbb utóbb úgy is kiderül de akkor már mit csinálsz, annyi bebuktad és kész Én valamikor 94 ben vettem egy Mazda 323F bg 1.8 -t, törve volt de gyönyörűen megvolt csinálva semmi gitt, meseszép "ferrari" pirosra volt újra telibe fényezve, gyári Mazda gt küszöb szpójler bbs felnik stb bitang jól nézet ki. Kecskeméten vettem friss műszaki stb. Hazahoztam másnap átírattam, egy nyarat használtam, mivel bagóért vettem ősszel meghirdettem jó pénzért hátha szakítok rajta, pik pak el is vitték valahová a Nyírségbe Hat év múlva behívattak a rendőrségre, kiderült hogy a kis mazda lopott volt Kérdezték kitől vettem, még majdnem engemet akartak megdádázni hogy nem tartottam meg az akkori adásvételi szerződést, persze a kecskeméti cég azóta már megszűnt a telephelyén lakópark épült Jó kis történet, sajnálom azt aki megvette de én semmit se tudtam az egészről
-
Djuree
félisten
az legjobban attol fugg hol milyen korulmenyek kozt tartod. nyilvan ha meleg garazsban all nem fog rohadni, meg ha mondjuk a sos le utan lecsapatod az aljat.
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
Topikgazda
Én jelenleg, amíg el nem készül a féltető olyan helyre állok be a Mazdával, hogy jobbra a tükör 5 centire van a kerítéstől, balra a hátsó ajtó 5 centire a pillértől és csak a kamraajtóba tudom benyitni az ajtót és átpréselni magam. Biztos jól jön bizonyos szituációkban.
https://tinyurl.com/rasoapro
-
Topikgazda
-
aleister
veterán
Egy fenét. Ez a km alapú vásárlás egy végtelenül idejétmúlt nézet. Állapotot kell nézni. Milliószor el lett mondva. Meg kell nézni, el kell vinni próbakörre, azután rá kell költeni azt a 20-25 k-t, amit a helyszínre kiszálló, teljes állapotfelmérést végző szakműhelyek elkérnek, és ha ők azt mondják, hogy vihető, akkor vihető. Persze hibák előjöhetnek így is, de ez mindig, bármilyen futásteljesítményű autónál így lesz a használt piacon.
Ha rendeltetésszerűen használták, akkor ezek kimennek a világból. Ha meg rosszul, akkor 50,000 km alatt is ki lehet nyírni egy modern dízelt.Egyébként te is írod: "jobban felszerelt dízel". Azok a Revolution-Topok, nem az Attraction-ök. Ez a 4 milla nagyon nem reális ár.
[ Szerkesztve ]
Eladó ÚJ Adata DDR4 2 GB so-dimm ram QNAP vagy Synology NAS-ba.
Új hozzászólás Aktív témák
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- ELADÓ GÉREX gyártmányú akkus fúró, csavarozó
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! Xiaomi HUTT C6 ablaktisztító robot
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs