- Xiaomi Pad 5 - hatásos érkezés
- Külső merevlemezek - USB, eSATA, FireWire HDD
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Milyen alaplapot vegyek?
- Mini-ITX
- HDD probléma (nem adatmentés)
- Milyen monitort vegyek?
- OLED TV topic
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
Hirdetés
-
Kihagyták az NVIDIA-t egy új AI-hálózati szabványból
it Számos big tech cég összefogásával készült el egy új AI-hálózati szabvány, mindebből viszont kihagyták az NVIDIA-t.
-
Nyárköszöntő hardverszemle
ph A desktop gép, notebook és ház nyomába sokféle periféria szegődik, sőt, még egy VR headset is tiszteletét teszi heti rovatunkban.
-
Mobvoi TicWatch Pro 5 Enduro - kitartás kartárs?
ma WearOS 3.5, két kijelző, hosszú üzemidő, és zavaró apróságok a legújabb TicWatch modellben.
Új hozzászólás Aktív témák
-
eldoble
aktív tag
Sziasztok!
Mazda 6
2019-es, 2.0 benzinMa az itthoni parkolásnál nem működött a parkolás szenzorok sípolása és a jelzést sem mutatja a kijelzőn, ha közeledek tárgyakhoz. Ezt a kamera képén is jelzi a sárga jelekkel, hogy nem működik.
Mi lehet a baja? -
-
eldoble
aktív tag
Egyébként a jobb oldali tükrömnek van olyan "baja" is, hogy amikor rendben működik is, ezt behajtani koppig behajtja, a másik oldalit nem, az normálisan áll.
Na, meglátjuk, de a tükör még csak helyre szokott jönni pár nap után, de a parkoló radarral még nem volt gond, 1-2 nap száradást kivárok, aztán meglátjuk ... -
eldoble
aktív tag
Én az autót 2,5 évesen vettem, a gazdája mondta, hogy a tükör problémát nála már megcsinálták, majd utána észre vettem, hogy a jobb oldali tükrömet jobban behajtja mint a másikat, egészen koppig, viszont működött teljesen rendben, mosás után pár napig csinálta ezt, hogy nem akart kinyílni.
Gondolom ez, hogy ezt koppig hajtja be, ez se normális, de nem zavart, mert egyébként működött eddig rendesen, kivétel 1-2 napot mosás után. -
-
eldoble
aktív tag
Sziasztok!
Normális az, hogy az éves szervizkor, az autóban mindent, amit lehet elállítanak, ülést, kormányt, belső tükröt, külső tükröket??
-
eldoble
aktív tag
Ez durva sztori azért, nekem is pár hete volt egy közel sem ilyen durva, de azért ez se volt teljesen korrekt:
Mazda 6, 5. éves szerviz (Mazda Emil Frey) , úgy, hogy olajcserén kívül semmit nem kellett csinálni 144e forintot kértek el.
25 perc alatt készen voltak, már az elektronikus munkalap is kitöltve megjelent a MyMazda alkalmazáson a profilomban.
De, azért 2 órát várattak, mert mégiscsak 70e volt a munkadíj a számlán ..., durva lett volna, ha 30 perc múlva ideadják az autót és meglátom a 70e munkadíjat ... , az 140 forint/óra munkadíj ...[ Szerkesztve ]
-
eldoble
aktív tag
-
eldoble
aktív tag
Azért ezt nem mondanám, érdemes eszmecserét folytatni erről a témáról, tapasztalatokról.
Abban igazad van, senki nem kötelez, hogy márkaszervizbe vidd az autód, de az messze van a tisztességtől, hogy egy szimpla olajcserére kiszámláznak 32e forintos óradíjjal 2 órát, az alkatrészeket meg 5x áron ...A pollenszűrőt 16e forintért adták, a Nipparts 1320 forint [link]
a japanparts 1600 forint [link]
a drága Bosch 5600 forint [link]
a maxgear 2000-4900 forintig [link] , több mint durva...[ Szerkesztve ]
-
eldoble
aktív tag
A gond az, hogy ezeket a költségeket tisztességtelen módon az ügyféllel akarják megfizettetni, mégpedig úgy, hogy 32e forintos óradíjjal dolgoznak és a 30 perces (lehet sokat mondtam...) munkára (egy szimpla olajcsere) 2 órát számláznak.
Én gépészmérnök vagyok, de esélyem sincs a munkám óradíját 32e forintért eladni, úgy, hogy a 30 perces munkára 2 órát mondok, így a havi bevételem ugye 168 x 32e x4 (mert ugye 2 órát számlázok, de 0,5 óra alatt elkészülök) = 21,5 millió ...
Az alkatrészárakról nem tudok részleteket, de egy biztos, 16e forintért adott (reméljük gyári) pollenszűrőn az előzőek ismeretében és azt tudva, hogy normális minőségű utángyártottat lehet kapni már 2e forintért is biztos van hasznuk ...
[ Szerkesztve ]
-
eldoble
aktív tag
"... kivel kellene kifizettetni?..."
Azért pontosítva: "tisztességtelen módon az ügyféllel akarják megfizettetni" ezt írtam.
A tisztességtelen módon van a hangsúly, arra gondolok, hogy dolgoznak rajta 30 percet, (de lehet 1 óra is és 1,2 is) akkor a számlán ne legyen 2 óra és az szorozva 32e -el, akkor írják ki, óradíjunk 128e forint, dolgoztunk az autón 0,5 órát, szorozva akkor 128e-el, tessék, munkadíj: 64e forint."Nem tudom felétek, hogy dolgoznak ..."
Én, sajnos nem tudom ezt megtenni, mint írtam:
Én gépészmérnök vagyok, de esélyem sincs a munkám óradíját 32e forintért eladni, úgy, hogy a 30 perces munkára 2 órát mondok, így a havi bevételem ugye 168 x 32e x4 (mert ugye 2 órát számlázok, de 0,5 óra alatt elkészülök) = 21,5 millió ...[ Szerkesztve ]
-
eldoble
aktív tag
Sziasztok!
Mazda 6, 2019-es, 2.0, benzin.
Én eddig úgy tudtam/gondoltam, hagy a start-stop rendszer (i-ELOOP), ha működik, és megállok pl. a pirosnál, leáll a motor, akkor az indítás nem az akkuról megy, hanem egy feltöltött kondenzátorról, ezt jól tudom, vagy mégis az akkuról indít?
Ebből se derül ki egyértelműen [link] és a könyvéből sem. -
eldoble
aktív tag
válasz UberMutant #6749 üzenetére
A kondenzátor merülését biztos, hogy figyeli elektronika, mert amikor leáll a motor (mondjuk egy pirosnál), akkor ugye elvileg akkor indul újra, amikor kinyomom a kuplung pedált, de ha sokáig állok és merül a kondenzátor, akkor az elektronika beindítja a motort.
Azt gondolom azért, mert a kondenzátor már később nem tudna indítani, mert ugye merül, de ezt csak gondolom, talán logikus lenne.
De, lehet igazad van és ilyenkor az akksi-ról indít, én eddig azt hittem a kondenzátorról.[ Szerkesztve ]
-
eldoble
aktív tag
válasz UberMutant #6751 üzenetére
és Pogifej
Lehet még mindig kihagyunk egy két dolgot, mert amikor ép csak elindulok, és azt írja "nincs kész a kondi" töltés akkor, rövid állás után beindítja a motort, amikor meg már több időt mentem akkor mindig sokkal több időt áll és csak utána indít.
És, ugye sem az akku-tól sem a sűrítéstől nem függhet, hogy 10 másodpercet vagy 1-2 perc múlva indít, annak függvényében, hogy mennyit mentem.[ Szerkesztve ]
-
eldoble
aktív tag
Sziasztok!
A MyMazda alkalmazásról jut eszembe, hogy nekem már hetek óta ez a "hiba" üzenet jön, ha az alkalmazásba belépve a karbantartás történet menüpontra kattintok (régebben szépen hozta a karbantartási jegyzőkönyveket):
Beszéltem a Emil Frey-el, szokás szerint nem voltak túl segítőkészek, de azt mondták náluk rendben van minden, én vagyok tulajdonosként regisztrálva, és ők látják a karbantartás történetet, ne náluk keressem a hibát.
Nálatok rendben megy a MyMazda app?
[ Szerkesztve ]
-
eldoble
aktív tag
válasz anonymus89 #6778 üzenetére
Köszi, kipróbálom.
-
eldoble
aktív tag
Köszi.
Volt egy hosszabb utam (300 km oda, 300km vissza), és a visszainduláskor kiírta ezt:
Battery management system malfunction
Az I-stop rendszer sem működött, villogott az I-stop felirat.
Indulni indított rendesen az akku.
Ez a hibaüzenet egészen hazáig megvolt, majd leállítottam és másnap reggel indult rendben és hibaüzenet is eltűnt, azóta se jött elő, pedig már több mint 1 hónapja történt.
Mi lehetett a baja? -
eldoble
aktív tag
De, másnap reggeltől meg már működik, 1,5 hónapja már hibátlan.
Mondták azt is, hogy ezek az autók már nem úgy töltenek mint a régiek és hiába a hosszú út, lehet, hogy a töltés vezérlés már egy ideje pont nem töltötte az akkut amikor leálltam, így gyenge akkuval indított és így bedobta ezt a hibát. -
eldoble
aktív tag
válasz tobias88888 #6947 üzenetére
Nem valószínű, igaz én csak az Emil Frey-el beszéltem ez ügyben, de ott elzárkóztak a segítségtől, azt mondják náluk minden rendben.
Új hozzászólás Aktív témák
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Legrand Netatmo Presence Siren Okos kamera FÉLÁRON
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen