Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Land

    veterán

    Üdv!

    Van a topicban 2008 utáni, második generációs Mazda 6 tulaj?
    Főleg a 2.0-ás és 2.5-ös benzines motors változatról érdekelne vélemény, tapasztalat.
    Illetve magának a 2-es Mazda 6-nak vannak-e típushibái?
    Megbízható, tartós autót keresek, egyszerűbb, de viszonylag nagyobb (min. 2.0L, ha már az lépeget) szívó benzines motorral, így sok bosszantó aknától mentes lesz az életem (turbó, kettős tömegű és ezek hozadékai).
    Köszi!

    Pixel 8 8/128 Gb | Sendiy M2 & KZ ED9 & QCY C13 és C17 | Citroen C5 Tourer 3.0 V6 HDI Exclusive

  • Land

    veterán

    válasz chris-v #1955 üzenetére

    Unix webshopjában nem dob ki egyikhez sem. Dízelhez persze igen.
    Szóval reménykedem, hogy nincs.

    Pixel 8 8/128 Gb | Sendiy M2 & KZ ED9 & QCY C13 és C17 | Citroen C5 Tourer 3.0 V6 HDI Exclusive

  • Land

    veterán

    válasz Kos 7 #1971 üzenetére

    Én is ezeket nézegetem és 2.5-tel. Több tulajjal beszélgettem már, illetve több szervizzel.
    A motor nagyon jó, örök élet +1 nap. De ha elhanyagolták az olajcserék mennyiségét vagy az olaj minőségét, akkor eheti az olajat, illetve ez előidézhet lánc csörgést is, mely drága vezérléscserével jár. Alap esetben nem kell a láncos vezérlést cserélni.
    Elektronikus szervizkönyvet le kell kérdezni, mert abból kiderül szervizelt az autó vagy eltrógerkedték az alap dolgokat. Illetve márkaszervizben bevizsgáltatni, mert 10-20 ezer Ft-ot ez mindenképpen megér. És ne a szomszéd minden autóhoz is értő Józsi bácsi nézze át a kinézett példányt.
    Szervizesek nekem azt mondták, hogy nemigen van típushibája és simán ajánlják 200k km-es futás felettieket is ha volt gazdájuk.
    A szériára nem jellemző a rohadás/rozsdásodás, de ha sokat sózott úton használták, akkor ez is rohadhat, mint bármelyik autó. Részben ez is a tulajdonoson múlik. Osztrák és német példányokat nem ajánlják. Azt mondták próbáljak mindenképp hazait keresni. Ja és ha megvettem a kocsit, akkor egy alvázvédelem persze nem hátrány. ÉN mindenképpen lealvázvédőztetem és akkor nem lesz vele gond a jövőben sem.
    A tulajdonosok tapasztalata alapján ha nem is típushiba, de van akinek a cserélt, jellemzően után gyártott első tárcsa+betét kombók pár ezer km után behullámosodnak és lehet újra cserélni, míg van akinek teljesen hibátlan. A gyári 160 ezer Ft lenne márkaszervizben, és van aki rövid időn belül már 4 szett után gyártottat elfogyasztott és most már kínjában a gyárit fogja belerakatni.
    Ez lehet user error is, de nincs egyértelmű vélemény, hogy miért ilyen rapszodikus a fékcsere eredményessége.

    Mindenesetre én találtam már alkatrész forrást is, ahonnan a drágább gyári alkatrészeket is jó áron be tudom szerezni, és több tulaj tapasztalata alapján lesz segítségem, hogy xy alkatrészből mely után gyártott alkatrész ajánlott (mely kategóriákkal olcsóbb a gyárinál). Illetve tőlem nem messze van ajánlott szerelő is (nem márkaszerviz!), ahol hozott alkatrészből is dolgoznak, így pl egyik havernak az éves olajcsere 35.000 Ft-ból megvan nála mindennel együtt, míg márkaszervizben ez a 70-80.000 Ft.

    Az információim alapján én kitartok a GH Mazda 6 2.5-nél és ha aktuális lesz a vétel tuti ilyet fogok venni.
    Remélem segítettem.

    Pixel 8 8/128 Gb | Sendiy M2 & KZ ED9 & QCY C13 és C17 | Citroen C5 Tourer 3.0 V6 HDI Exclusive

Új hozzászólás Aktív témák