Hirdetés

Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • SirRasor

    őstag

    válasz RobbyJr #50 üzenetére

    Pont, hogy az input lag olyan alacsony, hogy nem értelmezhető, mert minden azonnal történik. Konkrétan 0-nak érzem.
    ..ellenben mondjuk a FluidMotion (vagy FrameGen) bekapcsolásával, ahol komolyan érezhető lesz.

    Pontosan tudom miről beszélsz: van, hogy előveszem a Dirt 2-t és mindent azonnalosnak érzek. 60 Hz-s, freesync nélküli monitorom van és csak FHD-ban játszom. Nem lehet, hogy a freesynctől és/vagy FHD fölötti felbontás tesz hozzá jelentősen az input lag kialakulásához?
    Picit most kotorásztam Adrenalinban és ha bekapcsolom, hogy mutassa az input lagot, akkor FluidMotion alatt 14 ms lesz. FluidMotion nélkül nem ír ki értéket.

    Komolyan most már kíváncsi vagyok...de ez csak úgy derülne ki, ha leraknánk a 2 konfigot és megnéznénk egymás mellett a kettőt, mert akkor látnád mire gondolok és én is látnám, hogy mire gondolsz és a végén kiderül, hogy totál elbeszélünk egymás mellett :DDD

    Na gugliztam kicsit, de ez már totál off :))

    "Where a 60Hz monitor cannot have an input lag lower than 16.67 milliseconds because that's the amount of time between each time the display updates, a 120Hz monitor will have a maximum input lag of just 8.33 milliseconds. For a 240Hz refresh rate, it's a maximum of just 4.16 milliseconds, and for 360Hz, it's even less."
    - Ezt azért nem értem, mert 16 ms nagyon sok. Hangnál valahol 3-4 ms környékén már hallom, ha csúszik a hang, tehát feltételezem képnél is látnám a késést. Bár, lehet Ribi-nek igaza van és örüljek, hogy nem érzem. Mint amikor a kezembe fogtam egy 90 és 120 hz-s amoledes telefont a 60-asom mellett és...azt láttam, hogy a görgetés tényleg simább, de olyan minimálisan, hogy nem láttam sok értelmét a fejlesztésnek.

    [ Szerkesztve ]

    Make Love not war!

Új hozzászólás Aktív témák