Hirdetés

Aktív témák

  • tyan

    senior tag

    Megérkezett a válasz a Vipre adatbázis frissítéssel kapcsolatos levelemre.
    A válasz az alábbi:

    Tisztelt Cím!

    Elsőként javaslom, fusson végig a kepésről lépésre útmutatónkon:

    http://yellowcube.hu/helpdesk/index.php?_m=troubleshooter&_a=view

    Ha itt nem járna sikerrel, ellenőriztük a host fájlt, ugyanis bizonyos károkozók honlapokat irányíthat át máshová, így például ha a VIPRE frissíteni akar, akkor lehet, hogy a frissítőszerver IP címe át van irányítva például a saját gépére, ahonnan nyilván nem tud majd frissíteni. Ezeket az átirányításokat a C:\Windows\System32\Drivers\etc\hosts fájl tartalmazza, ebben alapesetben csak a 127.0.0.1 localhost bejegyzésnek kell lennie, ami azt jelenti, hogy a localhost internetes címet a saját számítógépre irányítja. Itt lehet például olyan bejegyzés, hogy 127.0.0.1 www.sunbeltsoftware.com, aminek a következménye, hogy ha beírja a böngészőbe hogy www.sunbeltsoftware.com, akkor nem jön be a weboldal, mert ez a host át van irányítva a saját gépre, ahol nyilván nem fut a Sunbelt webszervere.

    Tehát, lehetséges, hogy ez a károkozó átirányította egy vagy több vírusvédelem frissítőszerverét, hogy ne tudjon adatbázist frissíteni. Ha a károkozót le is törölte a VIPRE, akkor is lehet, hogy a hosts fájlban van még bejegyzés.

    Először tehát nézzük meg, hogy az említett hosts fájlban milyen bejegyzések vannak, és töröljünk ki mindent, ami nem a 127.0.0.1 localhost !

    Ha itt volt sok bejegyzés, akkor valószínűleg már működik is a frissítés.

    Ha továbbra sem, akkor indítson el egy parancssort, és próbáljuk meg elérni a VIPRE frissítőszerverét az alábbi paranccsal:
    ping updates.sunbeltsoftware.com
    ping ec.sunbeltsoftware.com
    ping ne.edgecastcdn.net

    Ha ezekre hibát ad, vagy nem válaszol a szerver, akkor küldje el a választ , és meg nézzük, mi a gond a frissítéssel!

    Üdvözlettel,

    Somogyi Tamás
    IT tanácsadó

Aktív témák