Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Batman2

    őstag

    válasz barnam_ #11371 üzenetére

    Szevasz

    Hát hogy a fenébe ne lehetne javítani vele a teljesítményen!!

    Többet persze nem igen tudsz csinálni az eredeti teljesítménynél, nem igazán tudok tuning lehetőséget ezeknél a régieknél, ha csak nem teszel turbótöltőt egy szívó motorra.
    De a rosszul szóró, becsöpögő, csökkent nyitó nyomású porlasztó egêszen biztosan sok lovat tud hagyni az istállóban!
    Ki kell tisztítani, be kell állítani a nyitó nyomást a gyári értékre újból, ha nem gyógyítható már a szóráskép és működés hibája, akkor új csúcsra kell cserélni a régit!

    Az adagolón leginkább az előtöltés az ami állítható, de ez nem igazán szokott elváltozni magától, azt egyszer be kell lőni jól, aztán a felől a maximumot kelle hozza a motor.
    Nyilván számít az adagoló kopottsági állapota is, mekkora nyomásra képes még az eredetihez képest, mekkora a nyomó elemek vesztesége, mekkora a szerkezet lötyögése, kopása
    Az üzemanyag szivattyú is számít, ha nem nyom eleget, szintén csökken a teljesítmény, illetve nőhet a fogyasztás.
    Természetesen a szűrőknek is tisztáknak kell lenniük, különben megint vérszegényes lesz és zabálni fog.
    Mindemellett a szelepek sem árz ha a legideálisabb beállításban vannak, ha nem nyitnak eléggé, folytják a motort, ga meg nrm zárnak rendesen, szintén lecsökken a teljesítmény és talán még könnyebben ki is égnek.

    Üdv.

    Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979

Új hozzászólás Aktív témák