Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • sasa83

    csendes tag

    válasz Batman2 #7533 üzenetére

    Igen elég érdekes nálam ez az izzítógyertya kérdés!! Az a helyzet hogy nálam mindig a 4-dik hengernél szokott elégni a gyertya!! Nem tudom egyébként mire vélni mert van hogy elmegyek 3000-km és semmi gondom, de volt olyan hogy a városba használtam elhiccent a gyertya beraktam az újat a helyére egy napot bírt utána annak is vége lett!! Utána megint raktam bele és azzal elmentem több mint fél évet!! Volt benne autópálya meg város is és semmi gondom nemvolt vele!!Nem tudom neked hogy néztek ki e gyertyáid amelyek szétégett de nekem a hurkos része szétnyílt kettőbe!!Mondjuk az is igaz hogy azóta csinálja amióta csúcsok lettek benne cserélve!! Én voltam vele villamosság szerelőnél is az azt mondta hogy a relé kampó és folyik a gyertyára az áram!! Én már akkor kételkedtem de mondom akkor az összes gyertyának szét kéne menni nem?? Ő azt mondta hogy nem attól szétéghet csak az első!! Akkor mondom csinálja meg!! Relét azt cserélt, bele kókányolt valami szart ami másfél percig izzított, jóvolt kb:5-hónapot, utána megint kezdődött minden az elejéről!! Utaná raktam bele vissza gyári új relét, de már azóta volt vele egyszer ismételten bajom!! Egy pesti út után hazaértem másnap reggel indulnák nincs izzítás!! Gyertya ki másik be azóta megint jó!! Igen az biztos igaz hogy menetközbe gyorsabban melegszik csak én is olyan cípőbe vagyok mint te hogyha elindulok akkor egyből forgalmas útra hajtok ki!! A nagy öregek azt mondták hogy diesel autót nem szabad hidegen hajtani!! Én se várom meg hogy teljesen üzemmeleg legyen!!

    W123 240D 1978

Új hozzászólás Aktív témák