- Tuning kezdőknek
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Computex 2024: a jövőt vázolta fel az NVIDIA
- MILC felhasználók szakmai topikja
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Bluetooth hangszórók
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- TCL LCD és LED TV-k
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Monitor hiba topik
Hirdetés
-
Az AI függővé teszi a bankokat a big tech-től
it A bankok szerint a nagy AI-népszerűség fokozza majd az amerikai big tech cégektől való függőségüket, ami új kockázatok teremt.
-
Poco M6 4G-ként érkezik a Redmi 13 4G
ma Csak a szokásos: globális piac, másik brand, új név, de a készülék ugyanaz.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
Új hozzászólás Aktív témák
-
t.zsolti
tag
válasz cyber75 #9051 üzenetére
a lánccseréhez nem kell megbontani a motort, a szelepdekli levételével megoldható.
Idézek egy autószerelő barátomat " a gyár 200e km-ert garantál a láncra" ez nem azt jelenti , hogy 200001-nél elszakad.
De mivel nyúlik és változik a hossza , így változik az előtöltés is , ezt szokták ellenőrizni stroboszkóppal , amihez szintén nem kell semmit megbontani a motoron, egy darab jeladót kell az 1-es henger nyomócsövére rögzíteni és mérhető .Aztán , hogy mennyiért csinálják az más tészta, a műszer nincs ingyen ( 100e-nél kezdődik ) jön hozzá amit hozzáadnak( dátum , stb -))))) https://www.youtube.com/watch?v=rR3FMO_Qjqk
egy kis vidámítás -))))
és így lessz lehúzás is .
Sajna nehéz rendes szerelőt találni.
Én is nézegettem egy előtöltés mérő strobit használtan 60e+kb 700km kocsikázás, és csak a " régi"( nem a sokbetűs ) dízelekhez jó,de saját használatra ????????MB 123 3.0d
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen