- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Vezetékes FÜLhallgatók
- TCL LCD és LED TV-k
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Egér probléma
- Gaming notebook topik
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Computex 2024: Itt az új ROG Ally
ph Az ígéreteknek – és a kiszivárgott információknak megfelelően – az ASUS bemutatta kézikonzoljának X-szel jelölt változatát.
-
Csak 2025-ben érkezik a Little Nightmares III
gp A sokak által várt folytatás sajnos nem fog idén megjelenni, kicsit tovább kell rá várnunk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Batman2
őstag
válasz Templomegere #3201 üzenetére
. . .Ez az, hogy a fazon, mérget mernék venni rá, hogy sziloplaszttal akarja majd kitömni, csak azt ismeri !
[ Szerkesztve ]
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
-
Batman2
őstag
Hi
Halljátok !
Tegnap elmentem végre gumishoz és megnézettem a kerekeket !
Kezdte a koma a bal a jobb elsővel, mert hogy arról éreztem különösen, hogy billeg a járgány.
Amúgy az volt a tünet, hogy riszálja az orrát, lassú tempónál is, 50 körül meg kifejezetten erőssen.
megnézte a gumit, végigpörgette, végigsimította és kapásból mondta, hogy valszeg szövetszál szakadásos! !!!
Levette, feltette a masinára és egyből látszott.Aztán kiderült, hogy a másik első is az.
Mivel olt ötödik, pótkerekem is ugyanabból a fajtából, amin meglepődött a oma, mivel, ahogy mondta, manapság nem divat az embereknél, így megnézettem vele azt, és az került fel elsőkeréknek, a másikat pedig kicserélte az egyik hátsóval, közben persze ki is egyensúlyozta egyúttal.
És most teljesen simán fut, én meg már azt hidtem, itt komoly futómű probléma van !!!
Ami a kevésbé jó, hogy viszont vehet két új gumit, a két hibás helyett.
Mindegy, az kerül majd a hátsókerékre.Szóval megint tanultam valamit.
Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
Hi
T.zsolti-val beszélétem az előbb, mondja, hogy van egy járgány (123-as), amit lehet megvenne bontásra, ha esetleg még valaki beszállna, pl. nem kell e valakinek egy jó 200D motor 80EFt körül ?
Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
Hi
Nah, szóval továbbra is az a tapasztalatom, hogy mostmár egész jól szuperál a motorom !!!
Hidegen miután beindult még kicsit gyenge, de pár kilóméter megtétele után, mikor már vagy 40-50 fokra melegedett a víz, már érezhetően jobban húz és ha már közel bemelegedett, akkor pedig már igen jól !
Jó, azértnyilván egy mai, turbó dízel járgánnyal nem veheti fel a versenyt, dehát ez egészen más kategória is, de a maga nemében mostmár élvezetes vele menni és nem ereget hozzá füstfelhőt.
A fogyasztását még nem tudom pontosan, mert jelenleg valszeg szakadt a kilóméter spirál és nem mér az óra, de olyan 7-8-at ehetett a talákozó és az oda haza út alatt, nem, egyszer intenzív gyorsítással és olyan 110-120-as tempóval tartósan.Üdv.:
[ Szerkesztve ]
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
válasz Templomegere #3214 üzenetére
Rendben, így teszek.
Köszi.Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
válasz Templomegere #3215 üzenetére
. . .Már csak a befecskendezőid várnak, hogy végre megleljem a már vagy két hónapja megvett tűzkarikákat és végre kicseréltessem,
aztán meg még egy adagoló generál.Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
válasz Templomegere #3218 üzenetére
Rendben, már most beteszem a fürdőbe !
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
válasz Danny_L.hu #3225 üzenetére
Szevasz
Nem rossz, bár a járgány előlről valahogy nem az igazi, az a fekete díszrács. . ., meg valahogy a két fehér index sem illik hozzá !
És gyanús, hogy teljesen felújítják, utána pedig akár 100000-ért, de 300000-ezerért mindenképpen hajlandóak eladni !
Nekem már eddig is többe van a felújítás és fényezés még sehol sincs !!!
Igaz, nem a legszerencsésebben jöttek össze a dolgok, de akkor is.A motor állapotáról meg semmit sem szól, kilómétert sem látok (nem mintha irányadó lenne állapot szempontjából).
Szóval igen gyanús a dolog számomra, de azért azt a turbódízel motort megnézném, és ha hidegben is kapásból indul, szépen jár, azt biz megvenném szivesen !
De jó lenne, ha a fórumon maradna, lenne egy turbó 300D is a repertoálban !!!
Üdv.:
[ Szerkesztve ]
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
válasz Danny_L.hu #3227 üzenetére
Én is kezdettől fogva úgy tettem, hogy beindítás, vártam pár másodpercet, hogy rendezze sorait a motor és normálisan járjon, aztán már indultam is.
De soha nem huzattam ki, míg nem kezdett melegedni, legalább 50 fokig.
Addig csak kímáletes gyorsítás, 1-eben csak éppen meglendítésnyit használtam, aztán váltás, olyan 35 max. 40-nél 3-asba és 45-50-nel 3-asban.Aztán ha már melegedett, akkor már jobban meghúzattam időnként, kettesben olyan 40-45 körülig, és 55-60 nál négyesben mentem tartósan.
De mindíg azonnal elindultam vele !Nagybátyjám négyütemü trabicsekjének (az is német, mégha keleti is) használati utasításában is az van írva, hogy beindítás után azonnal el kell indulni, nem szabad helyben járatva melegíteni !
Egyébként ez a 200-as dízel tényleg 110 körül megy a legjobban, olyan 85-90 től húz jól a motor négyesben és 110-115- ig visz jól, a 120 még belefér, felette már egy kicsit soknak érzem a motor terhelését !
Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
válasz Danny_L.hu #3231 üzenetére
. . .jah, az első emelteről lóg egy vezeték a járgányhoz. . . , pontosabban csak lógna, mert ha jól értem, akkor a jágány az utcán áll, Ti nektek meg az udvar felé vannak az ablakok !
Hát ez pechPedig egy időkapcsolóba bedugva szépen be lehetne állítani, hogy mikorra indulni akarsz, már meleg legyen a motor.
Eddig egyszer láttam ilyen motor előfűtő, dugó formájú ketyerét, de azt már lecsapták előttem, már egy fazon igényt tartott rá.
Pedig lehet, bagóért meg tudtam volna szerezni és ha mésnak nem, érdekessgének jó lett volna a járgányba, de ha nagymamáméknál áll a járgány, még használni is tudtam volna.Üdv.:
[ Szerkesztve ]
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
válasz sanya116 #3220 üzenetére
Szevasz
Épp tegnap előtt mondta egy ismerősőm, hogy tán lesz valami veteránautós dolog böszörményben, nincs e kedvem átmenni, jönne velem.
Hát, két dolog volt, egyrészt szokott ghülyeségeket mondani, szóval gondoltam, majd utánanézek, aztán ha tényleg, akkor esetleg, másrészt meg nem túl szívesen megyek vele, mert egy elég lökött fazon.
Ettől függetlenül lehet hogy átmegyek, nincs messze, meg akkor legalább összefuthatunk megint !
Remélem, Te is hozod a járgányt !Tényleg, hogy áll a 123-as, gondolom, már összeraktad azóta, és azzal jöttél volna a találkozóra ?
És mi lett volna a másik járgány ??Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
válasz Templomegere #3223 üzenetére
Van valami megkerülő szelep a főolaj csatornában, ami valami 3.5 bar felett kinyit, ha arra gondoltál !
Ez elvileg az alapjáratot nem befolyásolná, ha csak nem rossz és folyamatosan nyitva van ![ Szerkesztve ]
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
Egy kis infó:
A Hajdúböszörményi veterán autó kiállítás egyik szervezőjét megkérdeztem telefonon, kb. négy - félötöt mondott, addig tart a rendezvény és akkor van a sorsolás is, tehát délután is meg lehet nézni, amúgy reggel nyolckor indulnak, akik regisztráltan, gondolom járgánnyal is részt vesznek rajta !
Akinek van kedve, jöjjön !
Üdv.:
[ Szerkesztve ]
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
Templomegere !
A szelepház tömítésemet hiába cserélték le, valami márkác cuccra mégis szivárog már megint alóla az olaj !
Gondoltam, hogy leveszem, megtisztítom és valami szilikongumi jellegű tömítővel vékonyan végig kenem a gumi felfekvő felületét és visszarakom, akkor már biztos nem fog szivárogni.
Jó hozzá a sziloplaszt, vagy gumiám vagy valami spécit ajánlasz ?
Üdv.:
[ Szerkesztve ]
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
válasz Templomegere #3245 üzenetére
Szevasz
No, hétvégén dolgoztam kicsit !
Levettem a szelepházat.
A szelepfedő tömítés megtöröltem, aztán az alját, biztos-ami biztod, vékonyan megkentem egy kis szilikon gumi pasztával, és a letörölt hengerfej felületre visszaraktam, rá a fedőt.
A csavarokat nem mertek tökig húzni, gondolván, hogy esetleg szétvághatja a tömítést !
Most is csak szivárog egy kicsit, de legalább már megláttam, hogy nem az alsó felületén, hanem az U profilból, amibe belemegy a fedél pereme.Szóval akkor merjem mégtovább húzni, akár ütközésig ??
A tömítés Victor Reincz - Germany feliratú.
Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
A hétvégi munkához az is hozzátartozik, hogy ki is takarítottam, ha már levettem, mert volt benne némi kis olajiszap lerakódás, aztán néztem, hogy mi az a henger benne végül rájöttem, miután megtaláltam, hogy mi rögzíti, hogy az a kartergáz kivezető cső !
Na, nannak a belseje is totál trutyi volt, azt is kimostam, kitöröltem.
Már csak az olajteknőt fogom egyszer leszedni, ott is biztosan van bőven olajiszap, és kitakarítom a legközelebbi olajcsere előtt, ha csak véletlenül nem takarították mégis ki.A szelepházat már régóta meg akartam pucolni kicsit, hogy szebb legyen, ha nem is tükör fény, de azért ne összevissza.
Egy fémtisztító pasztával álltam neki foltbenzines tisztítás után. vagy egy órai kézimunka után mostmár egész fénylik, ha még nem is teljesen egységes, még az olajbetöltő sapkát is kipolíroztam.
Majd legközelebb már valami koronggal állok neki, most ez is kicsit megnyugtatott, meg még a többi, hozzáférhető részeket akarom megtisztítani.Múlthéten vettem egy kipufogó leömlő csődarabot, az a rész már nagyon szar a kipufogó rendszeremben. Tegnap aknából szeműgyre vettem a rendszert végig méricskéletem, hogy melyik része mekkora, melyik csőrész használható állapotú és odapróbáltam a megvett darabot.
Úgy tűnik, nagyon jó, pontosan illeszkedik !
Amúgy egész jó vastag falú csövet kaptam, vagy milliméteres a fala és jó a formázása is.
Ebből meg a két megszerzett jó állapotú, használt dob + csőből már össze tudom rakni a rendszert.A kilóméter spirálomat is sikerült kicserélnem.
A tövében volt eltörve a spirál, vagy 4 centivel az alsó csatlakozás után és korrodált is volt.
Az újnak végig zsíroztam a spirálját, a csatlakozóvég és a bowden ház találkozást szigetelővel körbe is tekertem, nehogy víz be tudjon szivárogni és a felső végén beleöntöttem egy adag (vagy 20ml) műszerolajat.
A spirált nem igazná tudtam elul rögzíteni, mindössze annyit, hogy gyorskötözővel egy nagyobb laza hurokkal felfüggesztettem, hogy ne lógjon nagyon be.
El is telt ezekkel az egész napom, meg ki is fáradtam jól.Üdv.:
[ Szerkesztve ]
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
válasz Danny_L.hu #3262 üzenetére
Szevasz
Ok, ha nem tudod már visszamondani, akkor átveszem tőled !
Nem azért, mintha nem kellene majd, csak most nem még vannak fontosabb dolgok amire kell a pénz.Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
válasz Danny_L.hu #3266 üzenetére
Szerintem 12$, ami jelen pillanatban 1,924.81 HUF !
Legalábbis ezt írja a termék oldalán
és 62$ vagyis 9,957.74 HUF a termék ára.Összesen pedig: 11,882.75 HUF kellene legyen az ára mindenestül.
Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
Banki átutaláson keresztül, előre kell fizetni, vagy kézbesítéskor kell kifizetni a postásnak a csomagot ??
Ha jól láttam, akkor a credit kártyás verziót részesítik elönyben.Mondjuk, ha előre kell átutalni és nem a csomag átvételekor, akkor tényleg érdemes biztosítva kérni, mert sajnos már ditiális fényképezőnk is "veszett" már el a Magyar Posta kezei közt. . .
Szerencsére ott egyik esetben sem én voltam a megrendelő, illetve a költségeket viselő fél, mivel garanciális javításra ment a gép a boltból és visszajövet a szervízből nyúlták le, érdekesen valahogy "kimaradt" a dobozából, a doboz megjött a tartozékokkal, csak a gép nem volt benne. . . !!!
Aztán addig jártam a nyakukra míg pótolták a készüléket egy újjal és ragaszkodtam a típusazonoshoz, különben kiszúrták volna a szemem egy gyengébbel, mondván az eredeti már nem kapható, de én neten mégiscsak leltem.Üdv.:
[ Szerkesztve ]
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
válasz Danny_L.hu #3271 üzenetére
Meglehet, de ha nemzetközi futár cégen keresztül (pl. Fedex) küldik, akkor az az összes szállítási és kézbesítési költség.
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
-
Batman2
őstag
válasz Danny_L.hu #3285 üzenetére
Kösz !
Szóval akkor gyak. olyasmi mint egy virtuális számla, amin csak akkor és annyi pénz van bejegyezve, amennyit éppen átutaltunk az adott vásárlás kiegyenlítéséhez, mint az egyetemi gyűjtő számla.Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
Az a poén, hogy a paplan előtt még kellene szereznem egy normális motorháztetőt is, mivel a jelenlegi kicsit torzult is, sok helyen tohad már belül és vastagon (vagy félcenti helyenként) ki van gittelve, mikor egy helyen megkoccant, akkor derült ki és sajnos a rohadás is már azért van, bár ez nagyon sokáig bírta, egész minőségileg gittelték annak idején.
Szóval lehet, hamarabb lesz paplanom, mint amire feltegyemÉs egy csomagtartó fedél is elkelne, mert az is torzul, nem is szigetel rendesen, lehet, azért is folyik be a víz gyakran.
Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
Üdvözlet
Ki tud nekem jó felvilágosítást adni, hogyan kell cserélni olajat a sebességváltóban, hol a beltöltő és hol a leeresztő, meg hol az olajszint ellenörző, ha van külön olyan ???
Ha tud valaki fotót mellékelni a magyarázat mellé, az lenne a legjobb !És a kormány szervóban hogyan kell olajat cserélni ??
Feltételezem, hogy letekerem a szervó szivattyú házának tetején a csavart és kinyitom.
Akkor már rögtön hozzáférek a szűrőhöz, gondolom, ott van ?
És hol kell leereszteni az olajat és hova kell tölteni ésmennyit ?
A betöltést gondolom, a szürőházba.Valszeg nekem is van valami infó a szervíz könyvemben, csak nem biztos, hogy abból mindent megértek, azért is kérdezem és a fotó lenne a legbiztosabb !!
Előre is köszi !
Üdv.:
[ Szerkesztve ]
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
válasz Danny_L.hu #3294 üzenetére
Hú, már nem emlékszem, hogy hogyan is nézett ki az !
Nagyon huzatos az agyam, de ez nálam születéstől így vanEsetleg tudnál fotót készíteni róla és feldobni ??
Köszi.
Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
Tud valaki esetleg ép, lehetőleg fehér motorház és csomagtartó fedelet limuzinra ??
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
válasz Templomegere #3300 üzenetére
Szevasz
Azok hogy kell kinézzenek ??
Itt négy menetes tengely áll ki a h.fejből és sima hatlapfejű anyacsavarok mennek rá.Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
-
Batman2
őstag
válasz sanya116 #3299 üzenetére
Szevasz
Bocs, szombaton hirtelen elrohantunk mi is, amikor kezdett esni, körülnéztem, de nem láttalak, nem tudtunk már elköszönni !
Kösz szépen az infót, szem előtt tartom, meggondolom.
Van esély, hogy esetleg fehér is akad valamikor ?
Megbeszéljük, aztán valamelyik nap lehet átmegyek.Köszi mégegyszer !
Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
Kormány szervó szűrőről ki mit tud ??
Elvileg, úgy tudom, hogy a szervó szivattyú házában van egy olajszűrő, de nem találok az autósboltok listájában ilyet !
Még régebben valamikor láttam valamelyiknél, de most nem találok.
Milyen és mennyi olaj kell bele ?
A régi olajat ki kell belőle szívíni, vagy van leeresztő ?
A szivattyú elején, alul láttam egy nagy csavart, esetleg az lenne ?Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
válasz Danny_L.hu #3306 üzenetére
Hogy ez nem jutott eszembe . . .
eszméletlen. . .
hát persze hogy kifolyik az olaj, ha kitekerem valamelyik csövet, de nekem ez eszembe sem jutott, ragaszkodtam a csavarhoz !!!Amúgy a Bárdi autó honlapján találtam (www.bardiauto.hu), csak Mann márkában fogsz találni szervo-hidraulika szűrőt, ha arra kattintasz a szűrők menüpontban.
Az olajokat pedig a motoralkatrészek menüpontban fogod megtalálni és az automata sebváltó olajra írja, hogy jó a kormányszervoba is.
Árakat ott megleled.Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
válasz Danny_L.hu #3313 üzenetére
Hogy Te mikre emlékszel. . .
de jól emlékszel, forrsaztott volt az első hengerem nagynyomású csöve !Jah és az egyik befecskendező már 40 bar-nál nyitott, egy sugárban bepisilte az üzemanyagot, a másik pedig annyira be volt sülve, hogy 200 bar fölött is alig lehetett valami kis naftát átpaszírozni rajta !!!
És mindemellett még az adagolás sem volt egyenletes.És így járt úgy a motor, hogy lengedezett intenzíven kétoldalra, csörgött, kopogott.
Kiszakította a bakot , a bakcsere után ugyan valamivel nyugodtabb lett, de a járgányt azért akkor is rángatta és az újabbat is hamar szétszedte !
[ Szerkesztve ]
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
válasz Puttyos #3315 üzenetére
Sevasz
Nem sűrű már kicsit a szervo rendszerben az olaj ??
Vagy esetleg dugulás, netán a megkerülő szelep, ami a végállásban el kell engedje bizonyos nyomás felett a hidraulika olajat nem kapcsol és ezért a nagy ellenállás miatt lefolytja a motort !!!Szerintem nem ártana, ha legalább olajat cserélnél a szervo rendszerben, de lehet át is kellene valahogy mosatni, vagy javíttatásra szorul a dolog, ha úgy sem változik !
Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
válasz Mintcar #3328 üzenetére
Szevasz
Igen, valóban nagyon hasonló az 55 és az újabb, 60 lovas 200D motor.
Amit én tudopk, az az, hogy a régebbi motornak egy sima kör alakú mélyedés az égéstere, az újabbnak pedig csillag alakú az égéstere.
Ha visszakeresed az én motorfelújításomról feltett fotókat, ott láthatod a csillag égésteret !Az előkamrában nem tudom, hogy mi a különbség, azon túl, hogy a régebbiekbe a vastag, hurkos ízzító gyertya megy az újabbakba pedig a vékonyabb, toll típusú, de ez teljesítményben nem befolyásol.
A régebbi motornál valami pillangószelepes megoldás van a légszívó torokban, az újabbaknál ez nincs, tehát teljesen szabad a levegő útja, mindíg teljes a hengrerek töltése.
A régebbieknek van a totálé vákum szabályozott, "parittyás" indítású adagolója és ez kisebb teljesítményre ad lehetőséget (a pontosabb részleteket nem ismerem, hogy miért, lehet befecskendezési nyomás különbség), az újabbaknak pedig csak a leállítását szabályozza vákum, amúgy egyszerűbb felépítésű szerintem és ez való a nagyobb teljesítményű motorokhoz.
Ennyit tudok a különbségekről.
Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
válasz Danny_L.hu #3330 üzenetére
Teljesen egyet értek !
Annyit tennék talán hozzá, hogy mostmár van szerencsém a, végre jól, legalábbis jobban működő felújított motort próbálni és élvezni.
Így valamivel már könnyebb az előzés, az említett sebességtartományokban már elég kisebb lendület is egy előzéshez, sőt, ha nagyobb hely van, akkor akár "ki is lehet vele lőni" és úgy előzni !Amúgy ilyen állapotban a motor már egészen csendes és finoman jár, hoz képest, ahogy kezdetben metpasztaltam, no nem olyan mint egy 5 hengrese, de egész jó !
Szóval ha minden jól be van állítva, akkor azért tényleg egész jól lehet vele menni és valóban igaz, hogy alig érezni a különbséget, hogy egyedül ülsz benne, vagy négy-öt ember + csomagok !
Sőt az enyém mindíg is olyan volt, hogy egy kis terheléssel még kezesbárányabb volt.
És egész jól tud azért utánfutót is vontatni, még ha akkor már veszít is a gyorsulásából, de igazi összvér, megy minden teherrel,csak az emelkedő megy neki nehezen teherrel.Szóval egyedül emelkedőn érezni a gyengébb motort, de hát ez egy normál szívó és nem turbó dízel !
Fogyasztása nekem 7-8 liter között szokott lenni, a legfrisebb adatokról még nem tudok beszémolni, még nincs pontos mérésem, mióta energikusabban megy, de állítólag a jól beállított 200D motor az beéri 6-6,5-tel.
A 110-120 azt még bírja tartósan, igazán de igazán 100-110 között érzi a legjobban magát a motor.
Üdv.:
[ Szerkesztve ]
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
válasz Danny_L.hu #3333 üzenetére
Nem az a 200D asszem már valami 70-72 LE, mint a régebbi 240D motor, de az szerintem nem volt gyárilag 123-asban, az eddigi infóim szerint legalábbis nem !
[ Szerkesztve ]
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
válasz Mintcar #3343 üzenetére
Kitartás !!!
Teljesen átérzem az idegességedet és aggodalmadat, én is ebben voltam, részben még vagyok is benne !
Én vagy négyszer mentem vissza a komához, aki végezte a köszörűs munkákat és a persely, dugattyú, szelep cserét mire mostmár megy is a motor és egészen kevéssé füstöl.
Egyik alkalommal majd egy teljes munkanapot ott is ültem és néztem, ahogy csinlják a dolgokat és hogy egyáltalán mit csinálnak.
Érdekes az biztos, és így tudom, hogy legalább akkor mi történt.Előtte is folyamatosan mentem nézni, hogy alakul a dolog !
A lánccsere az teljesen rendben van, asszem azt is írja a szervíz leírás, hogy 7-8 fokos nyúlás esetén már kötelező a csere, mert szakadás veszélye áll fenn !!!
Arra figyelj, kérdezd, meg, hogy a láncfeszítő, vezető elemek is cserélve legyenek, ha kicsit is kopottak, ami nagyon valószínű, az nekem is nagyon sokat számított, stabilabb és sokkal csendesebb a járása a motornak azóta !!!
Hiába volt a lánc már előtte kicserélve.Amúgy visszaemlékezve nekem a gömb fejű alőkamra van, ahogy Templomegere leírásában olvasom a típusokat.
Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
Új hozzászólás Aktív témák
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- MIUI / HyperOS topik
- Vezetékes FÜLhallgatók
- EAFC 24
- Politika
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Anime filmek és sorozatok
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen