Hirdetés
-
Összemoshatja a Google és a Magic Leap a valódi és a digitális világokat
it Együttműködésbe kezdett a Google és a Magic Leap nevű AR-startup.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobvoi TicWatch Pro 5 Enduro - kitartás kartárs?
ma WearOS 3.5, két kijelző, hosszú üzemidő, és zavaró apróságok a legújabb TicWatch modellben.
Új hozzászólás Aktív témák
-
bambano
titán
válasz plömplöm #907 üzenetére
És miért nem lehet megszabadulni tőle vagy önként vagy muszájból? Lassan mindenki beszólt már neki valami komolyat, mégis itt veri magát vagy hazudozik össze-vissza. Ez szerintem tipikusan egy olyan eset, amikor a moderátoroknak régen lépni kellett volna.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
dragonfx
veterán
válasz plömplöm #4744 üzenetére
mellettme jött aztán bementem elé és akkor mászottrám...tehát igen elhuztam tőle de 3asba....és kb 110méterre....moso nem kellett tiszta volt a szélvédő....csak azé írtam mert mindenki a füstölös xar 1.9 turbodízeleket isteníti..az 1.6os bömi motor meg le van szólva....
le, nyugodtan, persze."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Bubu79
addikt
válasz plömplöm #5265 üzenetére
Ma legalább indokolt volt a ködlámpa használat - bár a ködzáró fénytől én is rosszul vagyok, ha belevilágít a fejembe.
Sokan esős időben is felkapcsolják, amikor igazából nem indokolt, mert messzire ellátni.
Elhiszem, hogy nedves úton, amikor a feketére nedvesedett aszfalt elnyeli a tompított fényét, ad némi extra fényt a ködlámpa - pontosan a kocsi elé világítva ( bár ez is olyan dolog, hogy a szomszéd Józsibácsi által a lökősre felfúrt, Tesco gazdaságos ködlámpa nem mindig a kocsi elé világít, hanem vakít, mint a barom ), de azért gondolkozzunk már egy kicsit amikor nekiállunk mindent felkapcsolgatni, hogy a szembejövő is haza szeretne érni..."In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
Bubu79
addikt
válasz plömplöm #5271 üzenetére
"miért volt indokolt, fel ne bosszants már te is..." az előttem haladó gép vezette a kocsisort... A ködzáró fényét viszont kenje a hajára
"fellkattintja az első ködlámpásait, de akkor ménem kapcsolja le a tompítottjait? akkora köd nincs? vagy mi? hüje majmok..." - mert akkor soha az életben nem fogja fényudvar övezni az autóját miközben halad
Bevallom, viszonylag kevéssel is beérem, már annak is örültem, hogy egyetlenegy reflektorozó barommal sem találkoztam
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
Khelben
nagyúr
-
biker
nagyúr
válasz plömplöm #5537 üzenetére
amikor rámjön, akkor meg szoktam szívatni az ilyen slisszolósakat. és a legszebb, hogy utána még ők ugatnak nekem, miért nem engedtem be őket
remélem kapok 245db "amikor épp sietsz anyád temetésére akkor te is mennél" kezdetű szólást...egyébként hagyom, hadd örüljön, hogy előrébb van, de ismerem már a "tipikus" lopakodó helyeket, ahol tudom, hogy csak azért húz előre, hogy ott belopakodjon. (tipikus útszűkületek, amik tizeniksz éve ott vannak)
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
dragonfx
veterán
-
amol
addikt
válasz plömplöm #5795 üzenetére
+Khelben: mivel eddig egyikőtökkel szemben sem engedtem meg magamnak hasonló hangnemet, elvárható lenne hogy ti se tegyétek. Itt eszmecsere folyik, nem szardobálás.
fogadjunk hogy te leszarnád azzal hogy
Nem tudom hogy jössz ahhoz hogy megjósold én mit fogok tenni. Maradjunk annyiban hogy amíg az ember beköti magát, mindegy miért teszi. Én semmiképp sem azért hogy jobb legyen az általam eltartott kórháznak vagy a nekem kárt okozó félnek.okos... mert ugye ha nincs bekötve az öv akkor sok autó inkább el sem durrantja a légzsákját, tehát arról beszélünk hogy öv+légzsák vs. semmise
Professzor úr, magán kívül mindenki hülye. Más azt sem érti meg amit írok, miszerint nulla sérüléssel nem lehet még öv+légzsákkal sem megúszni egy olyan balesetet ami különben halálos. Túl lehet-e élni? Sokkal nagyobb valószínűséggel.Khelben: hány ember mesélhetne erről, akik kiestek a kocsiból az meg átgurult rajtuk...
Sajnos gyanítom ezek közül már nem sok. Azokkal ülnek egy asztalnál akik azért haltak meg mert nem tudtak időben kiszállni az autóból az öv miatt.neked lehet. meg a többi ősmagyar gondolkodónak.
Most kérdezzem meg tőled is hogy hogy jössz te ahhoz hogy engem kategorizálgass? Hány hozzászólásomban írtam már le a véleményemet a sok paraszt szabálytalankodóról és hányszor írtam le hogy támogatom azokat a kezdeményezéseket amik némi reményt adhatnak valamilyen pozitív változásra? Ezzel szemben hányszor írtam azt hogy mocskos szemetek monnyanak le, ez igazságtalanság, hányszor írtam azt hogy én ilyen meg olyan szabályokat szegek meg? Te csak ne vegyél engem egy kalap alá azokkal
nézz körül az országban, az ilyen felfogás miatt van ott minden, ahol. ami közös dolgunk, az le van szarva, arra nem kell vigyázni/spórolni. közlekedsz a csilivili autódban a hányingerig szemetes utak mentén, mert azt mindenki leszarja, hogy a kocsiján/házán kívül mi van, csak benn ne legyen szemét. ésatöbbi, sorolhatnám estig.
akik így gondolkodnak. Felszóltam azok ellen is akik a regadót kerülgetik vagy más módon vesznek ki pénzt az állam zsebéből (illetve nem teszik bele mert úgy gondolják jogtalan, ezért nem kell). Ne csak írj, olvass is.(ne, ne írd be, hogy te sose szemetelsz.)
Pedig így van. Azt írok amihez kedvem van, nem fogok engedélyt kérni. -
amol
addikt
-
Gambit
őstag
válasz plömplöm #5991 üzenetére
Azért menjek el rendőrnek, hogy aztán én is mehessek buszsávban? (Mellesleg szabálytalanul...) Ezt teljesen komolyan gondoltad?
Jó lenne, ha a mondanivaló lényegét sikerülne valahogy felfognod. A lényege pedig az lett volna, hogy azoknak is be kéne tartani a szabályokat, akik betartatják őket. Magyarul, igyanak vizet, ha vizet prédikálnak.
[ Szerkesztve ]
''Akár hiszed, hogy meg tudsz csinálni valamit, akár nem, mindenképpen igazad van.'' - Henry Ford
-
Gambit
őstag
válasz plömplöm #6007 üzenetére
A tűzoltó és a mentő nyilván engem sem zavar. Mert azok nem is fognak megbüntetni, ha én is utánuk csinálom. De a zsaruk bizony még meg is büntetnek. És én ezt igazságtalannak érzem, és úgy tűnik, nem vagyok egyedül. Úgy gondolom, hogy mindenféle nevelésnek az az alapja, hogy jó példát mutatunk annak, akit meg akarunk nevelni. Máskülönben megint csak az jön le az átlag parasztnak, hogy egyesek egyenlőbbek az egyenlőknél. Ami persze amúgy is nyilvánvaló, csak nem szeretjük, ha lépten-nyomon az arcunkba is dörgölik.
''Akár hiszed, hogy meg tudsz csinálni valamit, akár nem, mindenképpen igazad van.'' - Henry Ford
-
_seth_
veterán
válasz plömplöm #7333 üzenetére
Ugyan minek kellene a gyerekeknek ilyet látniuk mondd már el? Mi értelme lenne? A cigirá ráírják, hogy megdöglik tőle aki szívja és ez változtatott bármin is? Nem... ez sem ér semmit sem...
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
Integra
titán
-
Skót
aktív tag
válasz plömplöm #9004 üzenetére
Az oktatóm nekem is mondott ilyet.
Azt mondta, hogy hagyni kell abban a fokozatban ahol vagy, és fékezni (ugye motorfék is segít meg az üzemi fék) és amikor leesett alapjárat környékére a fordulat akkor kuplung ki és fékkel megállni.
Namost nemtudom ez mennyire igaz, de én így szoktam meg és most is így használom.
Ha nem üvölt a zene akkor hallani is, hogy kb mennyit forog épp a motor, nem szükséges a fordulatszám mérő se."A modell alkatú nők olyanok mint egy rossz rádió: nem lehet rajtuk semmit fogni! Hát tényleg ez kell Nektek?"
-
-
MPowerPH
félisten
válasz plömplöm #9015 üzenetére
Nem a motorféktől, hanem mikor váltasz és csúsztatva engeded vissza. Én is ezt mondtam. Úgy csak annyit kopik, mint bármelyik váltásnál. Szerintem a városi araszolgatás dugóban az sokkal rosszabb. Ezért nem értem, hogy mi bajotok a motorfékkel.
Bár, ezt tényleg mindenki máshogy csinálja. Nekem az oktatóm azt tanította, hogy próbáljak minél kevesebbet fékezni, inkább pakoljak vissza ameddig tudom.
Biztos nem azt írja, hogy 80 -nál rakjuk vissza. Ez inkább autofüggő, mert nem lehet minden autoval megcsinálni.
Don't Tread On Me
-
-
Integra
titán
-
válasz plömplöm #10234 üzenetére
Kicsit nézz utána....
Swift GLX CD AC
"tekerős ablakok... nincs fordmérő... nincs fedkomp... nincs csomagtérvilágítás... nincs vezetőülés-magasságállítás... nem osztottan dönthető a hátsótámla, egy ekkora autócskánál!... manuális tükör... össz 2 légzsák..."
Első ablak elektromos, van fordmérő, a fedkomp az tényleg nem nagy szám, külső hő, idő, átlag fogyi, van csomagtérvilágítás, van vezetőülés magasság állítás, osztottan dönthető a hátsó támla, elektromos (és fűthető) tükrök, és tényleg két légzsák........
Ezen kívül még kormányról vezérelhető mp3-as Cd játszó, elektromosan állítható fényszórók, légkondi, metálfény stb.[ Szerkesztve ]
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
válasz plömplöm #10242 üzenetére
Nem tudom honnan veszed az adataidat de az enyém (amúgy 5 ajtós) 2 530 000 Ft volt. Ha hiszed, ha nem. Az autó természetesen tökéletes, semmiféle olyan dolog nincs amire utaltál "ők tudtak az autóról valamit amit te még nem tudsz."
Csak nyitott szemmel kell járni, szinte minden autószalon allándóan akciózik.
Ezt kell kifogni.......
Abban igazad van, hogy a listására 3 030 000 lett volna. De most is tudnék venni ilyent ennyiért....Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
gabx76
senior tag
válasz plömplöm #10250 üzenetére
A lényeg a képek alól hiányzik:
"Figyelmetlenül kanyarodott ki a 7-es főútra egy autós Galamboknál, kocsija az ütközés után kigyulladt."Persze a baromság nem márkafüggő:
Biztonsági öv?! Minek?[ Szerkesztve ]
-
dragonfx
veterán
válasz plömplöm #10250 üzenetére
kérdés ki volt a hibás..miylne okból következett be...vagy csak enm akpcsolt vissza leőzésnél és tulkalibrálta a bmwpowert.... ..következőre megtanulja..a családja biztos.más kérdés mi gyualladhat ki iylenkor...ahhoz képest nem ment annyira szét a kamiontól.
#10252>>hagy legyek gonosz lécii léciiii...így jár az aki egy dízel régi opellal akar vitézkedni
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
válasz plömplöm #10266 üzenetére
akkro majd a családja kalibrálja sajnos a gyász után .szomorú.hát neki már nem forog sajnos.
jó lenen többet tudni az esetről ki hibázott mi volt a szitu...így nem lehet többet mondani.Ja amugy hétvégéről csak eszembe jutott 1 sztory..már nem számolom jegyzem őket mert annyi van, tanulságos mennyire bízz a közlekedő társadban
kanyarodósávból indexelek kanyarodnék ugye szembe jövőket középen várom még mögöttme páran, szemből eljön mindenki jön 40nel egy avensis mostani indexe kinn jobbra kis ivben lehet ott kanyarodni, mondom akkro balra nagyíveb elindulok, erre vazz egyenesen jött tovább ...hát rántotta rendesen jobbra a kormányt de szerencsére lassna indultam el.....ennyit a bizalomról mega jelzésről meg az ndex fontosságáról.[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen