- Mini PC
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- E-book olvasók
- Apple notebookok
- Hivatalosan is reagált a Core CPU-k stabilitási gondjáira az Intel
- Hobby elektronika
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
Hirdetés
-
Poco X6 5G - egy Redmi álruhában
ma Ez az egyik legolcsóbb készülék Dolby Vision kijelzővel, és más jó tulajdonságai is vannak, de nem tökéletes.
-
MI applikációkra kihegyezett, érintőkijelzős mini PC jön a Minisforum járatával
ph Az egyszerre négy darab 4K-s monitort kezelő, jól felszerelt típus a vállalat új brandjének a hírhozója.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
AMD Power
titán
válasz dízelracer #14 üzenetére
Ez az igazi... egy jó kis szívó diesel.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
H.Ezredes
őstag
válasz dízelracer #69 üzenetére
Azért egy első kerekes suzukit ne hasonlítsunk egy hátsó vagy négykerekes BMW-hez... tanuló verdának valóban jó de ha ő csak élvezkedni akkor egy hátsó kerekes BMW-vel tegye azt. "1.6 drift bmw" kaszninak jó... senki nem mondta,hogy olcsó én azért mondtam,hogy az autó ára +500K-1 guriga.....
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
Lokids
addikt
válasz dízelracer #72 üzenetére
Civic is jó lenne, de az sincs 600 alatt.
Ha nem akar profi lenni az ember ahhoz ez túl drágaIf you chase two rabbits you will lose them both.
-
hobizoli
nagyúr
válasz dízelracer #72 üzenetére
Ez azert van mert kanyarban az iranytartast a hatso kerek tapadasa adja, ha ebbol elvesz a meghajtas, akkor annyival kisebb feluleten tapad.
Ezert kanyardonak be a FWD-k jobban, mert az egyesbol kigyorsitva kihuzza az orra es a teljes hatso tapadas az ivkovetesre mehet.
RWD-nel meg a eleje eleve nem ugyanarra nez, mint a segge, ahol hajt.több drón kell ;P
-
Lokids
addikt
válasz dízelracer #72 üzenetére
AWD-nek nem kéne jobb lennie szlalomon? hiszen a 4 kerék tapadása nagyobb sebességet enged egy kanyarban. Vagy tévedek?
If you chase two rabbits you will lose them both.
-
H.Ezredes
őstag
válasz dízelracer #72 üzenetére
nem tudom mit kell itt pattogni meg okoskodni.............. Megkérdezte,hogy mennyi lenne egy E30 mert teszik neki és menne esetleg vele FULL AMATŐR SZINTEN A SAJÁT SZÓRAKOZTATÁSÁRA nem azt jelenti,hogy ő neki áll és az összes futamra benevez és megy mint a profik nem versenyzésről volt szó bohóckodni a saját szórakoztatására nem is ............ Semmi olyanról nem volt szó,hogy oszak vagy frt szezont menne.Te nem voltál még olyan helyen falun pl: ilyen tök amatőr szinten mentek szórakozni kis pályán ???????? És képzeld el MI MENTÜNK e34 535-el és semmi nem volt bohóckodtunk elvoltunk bukócső se volt fölborult a verda belülről emelővel kinyomtuk és ???????? semmi nem volt......szóval nem is értem miért kell ezeket írni másik meg úgy is lehet menni,hogy kimész a pusztába erdő mellé és ökörködsz mit ahogy mi is mentünk régen összejöttünk páran 4-5-6 autó és ment a csapatás gyálon a senki földjén................... Amikor azt mondja,hogy amatőr szinten menne ne beszéljünk már egy versenyszezonról... Élvezkedni akar................. E34-en volt egy kazán lemez hegesztve a karter alá és csá.................... mégis tudtunk vele menni........ lett rá véve slick gumi a betonra meg egy bordás a homokba és ennyi, elvoltunk és élveztük..............
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz dízelracer #85 üzenetére
"Kivétel nélkül mindenhol kötelező volt a bukósisak és az érvényes forgalmi engedély." Ez így is volt volt bukósisak + forgalmi másik meg,hogy mész keresztbe a kanyarból kifelé és megakadsz a dombon és fejre állsz abba ne halsz bele.... Nem 200-al borult a fának a verda...... Mind1 én elhiszem amit te mondasz meg alá is írom lehet így is menni lehet úgy is menni döntsön az aki megy....
Ha te defektet kapsz 200-nál egy új autón amin még defekt tűrő gumi is van akkor oké
Apám e32 750-en 200 fölött kapott defektet mégse eset be az árokba és halt meg de mind1[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
Rick4
félisten
válasz dízelracer #143 üzenetére
Hol a pont? Neki Punto-ja van. Az pont Pont..
[ Szerkesztve ]
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
m3tr0
senior tag
válasz dízelracer #143 üzenetére
Lövésem sincs,csak én is így jártam az enyémmel. Astrába nemtom milyen van, csak felvettettem, hogy nehogy keresse, mert lehet nincs is.
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
gooool
őstag
válasz dízelracer #152 üzenetére
Nem akarlak megbántani,de nem vagy képes leszállni rólam?
Hidd el nekem fáj a legjobban,hogy nem vehetek olyat,amilyet szeretnék,mert lett egy igencsak kövér anyagi zűr a családban.
De tudod mit,azon és úgy nevetsz ahogy akarsz...Üdv, Balázs
-
Xero
nagyúr
válasz dízelracer #152 üzenetére
-
33as
senior tag
válasz dízelracer #152 üzenetére
Ez kurva jó!
MacBook Air M2 , iPhone 11 , Watch , Apple TV , Pixel 7a , Pocket 3 és Action 2 , Nikon P900 , Htc G1 white , iPod classic , xDuoo X2 , Xbox One , RC Pilot
-
Qru
MODERÁTOR
válasz dízelracer #162 üzenetére
Jaja.
6 gangos Stiloval mentem már, ott sem ér(t) sokat a dolog.#nincsbennetarcsi
-
kpal
veterán
válasz dízelracer #162 üzenetére
Az uj 5-ös BMW -ben is 8-as váltó
-
tomcsi23
veterán
válasz dízelracer #162 üzenetére
1,2 tsi 7 spd dsg powa.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
H.Ezredes
őstag
válasz dízelracer #174 üzenetére
8.diban megy végig !!! Elég jó szerintem... rá egy chiptuning és 370-390 Le
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
válasz dízelracer #174 üzenetére
Ezt nem igazán értem, mivel gondolom te is látod a videó címét ...
-
hobizoli
nagyúr
válasz dízelracer #179 üzenetére
Nekem az a fura, hogy egy nyomatekgyarnak mifasznakkell ennyi sebessegu valto....?
több drón kell ;P
-
válasz dízelracer #179 üzenetére
Hát nem tudom, mutass már egy hasonlót, ami 2200-as fordulattól így megy, de ha nem elég akkor vissza három.
hobizoli: fogyasztásban is meglátszik, 10 alatt lehet maradni vele igen könnyen, meg ugye a közös alkatrész-ellátottság, minek vennének két váltót.
[ Szerkesztve ]
-
H.Ezredes
őstag
válasz dízelracer #179 üzenetére
fúúúúúúúú na mind1 nem mondok semmit értesz a BMW-hez meg az autókhoz látszik te is autószerelő vagy....... SE............................ Ha nem tudsz valamit kérdezz 8.adikan hiába forog 2200-at nem azért van a 8.dik,hogy versenyezz.........ActiveHybrid 7 gondolom neked ez is csicska meg szar mert neked 1000 Lovas versenyautód van... életedben nem mentél ilyen autókkal még, véletlen se mondanál ilyet ha ültél volna ilyenben vagy E60 535D-ben........ és 8.dikban 2 tonnával jó szarul megy..........
Csak az irigység szól belőled,hogy nem lehet ilyened.... de tudom nem kéne ilyen mert pl: egy Suzuki sokkkkkall jobbb Nah hagyjuk ezt serintem
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
Qru
MODERÁTOR
válasz dízelracer #238 üzenetére
1,8T-ről tudom, hogy jó moci, egy évig hajtottam egy Passat 1,8T-t, tudom hogy megbízható jó kis motor.
H.Ezredes: Hmm, eléggé meggyőző...
Amúgy ha chip, így érdeklődés képpen 1,2-es I-DSI Jazz-ből mit lehet kihozni, hogy azért egyben maradjon a technika?
megema: Tetszetős ez is! Bár igazából vmi szolidabb gondoltam első sorban mert nem jampizni kéne csak haladni ha kedvem úgy tartja.
Xero: Hmm, akkor végülis "élhető" autó az RX8-is. Kérdés mennyire tartós...
#nincsbennetarcsi
-
Alvin_ti4200
félisten
válasz dízelracer #278 üzenetére
Szervizelni biztos, hogy nagyon jó áron lehet, de állítólag nem fogyaszt kiemelkedően és mivel a TwinAir csak tavaly jelent meg, így még nagyon drága használtan A hangja mondjuk nem tudom, mennyire idegesítő.
-
hobizoli
nagyúr
válasz dízelracer #459 üzenetére
Ez egy folytatolagos cikk egy ujabb resze.
De azert ez kemeny post volt:"De a szomszéd nagybátyja - akinek 250000 km alatt egyszer kellett izzót cserélnie a szivacsosra korrodált japán csodavasában, ami 100 km alatt két liter benzint termel - megmondta nekik, hogy a francia kocsik rosszak, a német és japán vasak a királyok"
Amugy nem rossz ez csak szamolsz egy Ft/km arat, akkor az 1.1 benzines verzio ebbol LPG-vel kicsit ez ala is bemegy. Vagy pl a sokat peldazott Swift is vígy mas korabeli kis ccm-s kiasuto. Benzinbol ezek esznek 5-5.5-t, LPG-bol 6-t, az ~3.5literes fogyikoltseg benzinre szamolva. Azokat meg kapsz 3kiloert is fenyevekkel nagyobb valasztekbol.
Neztem en is ijen 1.5D Saxo-t isminek, de ez ami ebben a cikkben van 440k-ert messze jobb allapotu, mint amikert akar 6-700k-t is elkertek volna. Rohej. Gondoloam az 1. cikk utan megugrott az arfolyam, de azert khm
Nyilvan akinek van khm forrasbol gazolaja, annak jobb ez dizelben
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
-
tomcsi23
veterán
válasz dízelracer #461 üzenetére
Azt a büdös bánatos.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
runner 125
nagyúr
válasz dízelracer #461 üzenetére
Bazeeee
..újabb remek példa a Vento után, h a magyarok kreativitása határtalan.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
#25954560
törölt tag
válasz dízelracer #459 üzenetére
baratomnak volt khm forrasbol dizelolaj.
a vadiujonnan vasarolt renault megane 1.5 (turbos nemtomhanylovas) 4 ev utan elkezdett fura uzemanyag-ellatasi problemakat produkalni, egyre tobb penzt igenyelve. vegul tobbszazezer forint lett ralocsolva, utana mar csak kutas olajjal jart.
nem biztos h az ukran dizel okozta, de gyanus... -
hobizoli
nagyúr
válasz dízelracer #472 üzenetére
Hat nekem az utobbi 8 evben nem volt defektem, ugyhogy kb leszarnam... valszeg ezzel par garnitura gumi arat kitermelne az auto kozben
több drón kell ;P
-
ZCoyote
őstag
válasz dízelracer #472 üzenetére
Ezzel pont a kombi autó lényege veszik el mert tartalék gumi az kell. Nem fogok egy defektes gumit kukázni ha az javítható lenne.
Köszi a felhomályosítást!
Romani ite domum.
-
Rick4
félisten
válasz dízelracer #523 üzenetére
Sokéves video, de a jóember nem cigó, hanem az egyik leggazdagabb román, a steaua bukarest, meg még jópár dolog az övé.
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
Rick4
félisten
válasz dízelracer #529 üzenetére
Becali nem értesítette a rendőrséget, hanem úgy határozott, hogy ő maga szolgáltat igazságot.
De most őszintén, ha azt nézzük, a rendőrség milyen sikerességgel dolgozik, nincsen igaza? Ennek az esetnek mi köze a becsületességhez?
Neki meg a Maybach kb annyit számít, mint neked egy 5 ezres lyukas gumis bicikli... A pajszer volt kéznél, mi a gond ezzel?
[ Szerkesztve ]
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
Cheesy
őstag
válasz dízelracer #601 üzenetére
EZ még tetszik is
Van nálunk egy Golf III céges autó, egy GTDi, turbós dízeles rom. 400k volt a vételár, azóta kb 460k ment szervizre. Kiderült, hogy már össze volt csukva, küszöbök rohadtak, futóművet teljesen fel kellett újítani, de még most sincs meg bennem a biztonságérzet mikor beleülök.
A golfoknak általában ilyen nehezen jár a váltója? :S Mintha mézben kellene rakosgatni a fokozatok között.
Volt kollégámnak egy IV-es Golfja van 1.6 beerzines. Az meg mindig lefullad vele, olyan mint alapjárat elég ritkán van benne stabilan. Bárhova mentünk benne, nem jött át a "jóautó" feeling. Ennek ellére neki van egy II-es golfja, egy öreg dízel 1.6-os, na azzal megjártuk Szlotákiát síelni 2 éve.www.vakbelmutet.hu
-
Cheesy
őstag
válasz dízelracer #606 üzenetére
Plusz a tréler bérlés, nameg egy olyan autó is kéne ami azt hazahúzza, utána az a rengeteg meló, hogy a "romot" lecsupaszítsuk, utána a donorból mindent átrakni... Nem tudom ezekkel a plusz költségekkel együtt is megéri-e. Mert rom alatt gondolom egy lelakott dzsunka állapotút értesz, annyival meg nem lehet elintézni, hogy a legálisnak az alvázszámát copy paste az újra Illetve tudomásom szerint Hans is ugyanúgy szereti visszatekerni az órát, mint Jóskapista.
[ Szerkesztve ]
www.vakbelmutet.hu
-
Cheesy
őstag
válasz dízelracer #613 üzenetére
Mondjuk eredetiségvizsgán. Nekem csinált egyet az előző tulaj a buzukival, nem tudom ez bevett szokás, vagy kötelező-e?
www.vakbelmutet.hu
-
giigz
veterán
válasz dízelracer #622 üzenetére
Azt nem tudod véletlenül, hogy pl. Asra G, P 206, 307, vagy Punto, ezeknek hivatalosan mennyi a motor élettartama? Benzineseknek...
-
giigz
veterán
válasz dízelracer #624 üzenetére
Aztán a végén kiderül, hogy ezek meg 40.000 km-re vannak.
-
válasz dízelracer #622 üzenetére
A subaru miért vette el a gázt indulás után? vagy húzta a kettest mert beszart hogy elpörögtek a kerekek?
elég amatőr mozdulat volt.
-
nagyúr
válasz dízelracer #636 üzenetére
Oké de nem is mondtam hogy szar kocsi. Sőt, én amúgy szeretem. Meg nálam a mai napig az egyik legszebb alsó közepes szedán. És persze azon is tanulgattam vezetni.
Mondjuk nem is szoktam semmilyen autót elítélni (függetlenül attól hogy van amit nem vennék). Ezért nem vágom miért gúnyolódott hobizoli.
[ Szerkesztve ]
Més que un club!
-
giigz
veterán
válasz dízelracer #660 üzenetére
Mi OMG?
-
Gebriel
veterán
válasz dízelracer #660 üzenetére
Köszi, ez segített.
-
nagyúr
válasz dízelracer #697 üzenetére
Ha sok gázos kocsi lesz majd előbb-utóbb ott is emelnek a jövedéki adón.
Més que un club!
-
hobizoli
nagyúr
válasz dízelracer #702 üzenetére
8eve volt utoljara defektem, ugyhogy leszarom a potkereket
Van amihez eleve is csak defektjavito szett van ugyhogy ennyi.LPG rendszernel nuku turbo, ami magaban 200k, meg 130k-ert se hinnem kicserelik a piezo fejeket, marmint a 4-t, amikor annak inkabb a darabja ennyi -nincs mindekinek csokja meg hatviharja ezeket okosba' szerezni...-, ezen kivul van meg mas szoporaktor is, ami a sima benzineseknel nemvan. Pl a sima benzinesnek olcsobb a olajcsereje is, mert annal nem kell turbo meg PDTDI kompatibilis olaj bele masfelszeres liter aron, es vmivel ritkabban is kell cserelni, mert a turbo nem egeti meg, meg eleve altalaban egy atlagos azonos telejsitmenyhez kisebb ccm-s a motorjuk is, ami miatt kisebb KGFB kategoriaban van. Igen persze, mindenki jo messze lakik Bp-tol, 40+ eves, B10-ben... hat nem.
Add ossze mennyi ez, ennyibol siman megall az LPG install is es utana olcsobb vele a km futas, mint a dizellel.
12-16k-ert mar siman kapni normalis popularis meretben eleg jo fajta gumikat is. Azt siman kisporolod LPG-vel meg a dizelhez kepest is, meg akkoris, ha sosem romlik el benne semmi.több drón kell ;P
-
m3tr0
senior tag
válasz dízelracer #707 üzenetére
Persze ez igaz. Jó is a dízel. De azért egy 3L Lupot összevetni egy gázos Swifttel elég erős. Azért a Lupoban van egy triptonic váltó, ami nem két forint ha javítani ne adj 'Isten cserélni kell. Ez csak a váltó...Szóval nem egyszerű ez a dolog, mondjuk azt,hogy minden típusú motornak megvan az előnye és a hátránya is.
Van gazdaságos fogyasztás kicsit nagyobb költséggel viszont nagyobb teljesítménnyel, nyomatékkal és van gazdaságos üzemeltetés LPG-vel és van a benzin motor.
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
hobizoli
nagyúr
válasz dízelracer #707 üzenetére
Ezt ugy irod mintha amikor dizel lerohad, akkor annal nem kene egyosszegben bekohogni a ketszaz rudikat.
Meg van am kozponti injis rendszer is nem feltelenul muszaj mindent hengerekentiben szamolni, egy sima 1.3-s "regi" Swift-be az is tok eleg, a sedanba siman befer a tartaly is es meg csomagtarto is marad.
Az LPG-sites tervezett koltseg, a dizel meg karacsonykor aszondja szia es ket de inkabb 3 hetig hozza nem nyul neked senki, abba kb biztos lehetsz.több drón kell ;P
-
Rick4
félisten
válasz dízelracer #707 üzenetére
Félrebeszélsz, nyilvánvalóan a tények teljes ismerete nélkül, de nem baj, legyen, nézzük akkor meg a dolgokat úgy, ahogy te látod. Mennyi egy Lupo 3L 10 évesen? Mennyi mellétéve egy hasonló méretű 1.2-es kiskocsi benzinesből, (lehet picivel nagyon, mondjuk az én példámból kiindulva konkrétan 2001-es Punto 2 1.2-es 60 lovas motorral, klímával 600K. Adj hozzá 200 ezrest, mivel ennyi egy zsír új hengerenkénti injektoros gázszett pótkeréktartállyal, friss műszakival. Kb ugyanott fogunk tartani összegben, ha most mindkettőből 800K-ig merészkedünk, a punto gázból számításaim szerint a vegyes 5.5-ből csinál majd 6.5-öt. 1300Ft/100km, és minden olcsó hozzá, meghibásodási lehetőség meg kb nulla, tehát leginkább a kopó alkatrészekben kell gondolkodni, az üzemanyag bemegy, a teljesítmény kijön, kb ennyire bonyolult technika. Ha a Lupo a dízelmotorjával, a könnyített speckó anyagokból összerakott kasztnijával, meg a tiptronik váltójával olyan fasza lett volna, mindenki azt venné. De szopni senki se akar.
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
Rick4
félisten
válasz dízelracer #728 üzenetére
Az 1.0 stiftet csak példának írtam. Írhattam volna helyette bármit. Elgázosítasz egy ezres valamit és a lassú járműnek vizsgáztatott home made csettegő levillog az útról...
Na ebből is látszik, fogalmad sincsen a dolgokról. Mi köze az elgázosításnak a lassúsághoz?Mondjuk a Lupo mellé tegyünk már oda egy Seicento-t, a maga 4 liter alatti lpg fogyasztásával.. Aztán lehet számolni.
[ Szerkesztve ]
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
Rick4
félisten
válasz dízelracer #734 üzenetére
Senkit se érdekelt, hogy egy Thalia-t mennyiért gázosítottak, még mindig félrebeszélsz. Senkit sem érdekelt, hogy az a kocsi mennyit fogyaszt, nem tudom miért kevered bele. Azt se tudod kik szerelték, milyen rendszer, milyen injektorok, reduktorok, mekkora tartály. Ott volt egy jó és élő példa, vegyünk alapul egy Punto-t ami az 1.2-es 60 lovas motorral klíma nélkül 5 liter alatt elvan, és ütve vágva se eszik 6-nál többet. De azért megpróbáltál valami egészen mást keresni, ami még véletlenül se arról híres, hogy benzinből is normálisan enne, nem baj, ezt vártam....
Hagyjuk, nem vagy partner a saját állításod mellett korrekten felsorolt érvek ütköztetésében. Inkorrekt ember vagy, a dízelpártiságodtól teljesen függetlenül. Gondolom érthető, hogy ezután figyelmen kívül hagyom a tényeket nélkülöző hozzászólásaidat.Kurvára el lettek hanyagolva és le lettek lakva ezért nem találsz normális állapotút eladót. Én másképp látom, vettek x FT-ért valamit, várták a csodát, és aztán nem akartak még 1/2x összeget rákölteni a kocsira, kb ennyi. Punto 2-ből miért vannak jó állapotúak? Elárulom, mert jó kocsi, és nem olyan egyszerű szétküldeni, plusz alapból nem megy tönkre, nincsenek meglepi költségek, tankolsz bele és mész. Szevasz. Tudom, dízelpártiként nehéz megérteni, hogy léteznek ilyen kocsik, de ez van.
[ Szerkesztve ]
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
Rick4
félisten
válasz dízelracer #738 üzenetére
De kit érdekel a rönyó? A lupohoz hasonló méretű motorú kocsit vettünk alapul, pontosan azért, hogy alternatívát találjunk a dízel csodád mellé mind méretben mind árban, még a Seicento-t le is húztad..... És mivel ezt leírtam, vagy nem érted, vagy félrebeszélsz, vagy látod hogy csúnyán elbuknád a magyarázkodást és bele se kezdesz. Na ezt hívják inkorrektségnek.
Mér megint jössz egy másik autóval, ami megint csak senkit se érdekelt, árban ugye egy ilyen 1.1-es punto nem Lupo kategória, ha nem tévedek, szóval megint csak hagyjuk.... Nem kell ismernem, nem érdekel a lábad mérete, meg a fejed formája, épp elég az, amit itt össze vissza írkálsz. Asszem részemről ennyi.
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
hobizoli
nagyúr
válasz dízelracer #728 üzenetére
Igen, meg lehet be is kene allitani. Mivel a gaz energiatartalma kb 10%-l kisebb a benzinnel ezert kb 10%-l tobbet kell adni belole, hogy jo legyen. Ahol ez nincs beallitva ott, az auto folyamatos lean uzemmodban megy, ami a gyengeseget okozza.
Ugyanez a sztori megy E85-l is. Betankoljak es fosgyenge az auto, ott sem kell mast csinalni, mint bedusitani a megfelelo AFR mertekben es meg jobban is megy tole, a magasabb kompresszioturese miatt, nagyobb elgyujtasi szogeket is lehet adni, es abbol lesz a nyomatek.több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz dízelracer #740 üzenetére
Ez mindig attol fugg mihez kepest nezed a jo torest.
A Lupo-t is siman agyon lehet vagni egy modernebb autoval, aztan maris ott vagy azzal is, hogy sehol, es mar assak a godrodet.több drón kell ;P
Új hozzászólás Aktív témák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Eladó Ford Mondeo 2.0 TDCi Trend Bordó
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen