- Fél tucat Core Ultra CPU jöhet az asztali piacra
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Samsung Galaxy Tab S 10.5 - magas képesítés
- HYTE THICC Q60: a legvaskosabb vízhűtés
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Gaming notebook topik
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
Hirdetés
-
MI applikációkra kihegyezett, érintőkijelzős mini PC jön a Minisforum járatával
ph Az egyszerre négy darab 4K-s monitort kezelő, jól felszerelt típus a vállalat új brandjének a hírhozója.
-
Poco X6 5G - egy Redmi álruhában
ma Ez az egyik legolcsóbb készülék Dolby Vision kijelzővel, és más jó tulajdonságai is vannak, de nem tökéletes.
-
Ausztrália lecsap a kriptós adócsalókra
it 1,2 millió fiók tranzakciós adatait kéri az ausztrál hatóság, szeretnék rendbe tenni az adóügyeket.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
AMD Power
titán
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
Qru
MODERÁTOR
Nagyon szép, kortalan formaterv. De nem bízok a Peugeot-ban pedig a szívóbenzineseikkel nincs olyan nagyon sok nyűg tudom.
Wankelről lemondok, nem akaraok úgyjárni mint a Peugeot-os akinek a határ előtt esett szét a kocsija és bukta az egész nyaralását kvázi.
A3 1,8T vagy 2.0 TFSI-vel szemezgetek egyelőre.
mod:
kpal:
Eclips is nagyon baba, NFS-be is olyannal nyomultam. De vmi szolidabbra gondoltam, hogy a laikus szomszédok se gondolják hogy most rámszakad a bank.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Vesztor87
senior tag
Hm, ez is érdekes. És az Ignis sofőrje mennyire sportosan vezető egyén? Mert az még nem feltétlenül mond sokat hogy hamarabb leértél, mivel lehet hogy az illető nem merte úgy küldeni neki. Illetve az se minden hogy gyorsít. Nem mindegy hogy 50-60-ről gyorsítva 2. vagy 4-5. fokozat van használva A 206-os elég kényelmesre hangolt futóművel rendelkezik, kis tapasztalatom volt vele, körforgalom nem a barátja. A tc-n volt egy adás, amiben az Ignis épp a 206 előtt volt tesztelve, mind2őt megrángatták, ott azt mondták hogy nagyon billegős az Ignis után...
[ Szerkesztve ]
-
G@ben
addikt
Próbálom mondani nekik, de őszintén szólva nem tudom, hogy rövid városi utakon mennyit ér a klíma és most egy kisvárosról beszélek, ahol egy út kb 5 perc, azaz le tudja-e hűteni az autót ennyi idő alatt vagy elég oda az ablakleengedés is. Nekem is klíma nélküli kocsim van, ezért nem tudom, mennyire gyorsan hűt.
megema: a manuális klíma egyenlő a szellőztető rendszerrel? Bár az olvasottak alapján nem tudom, hogy a Comfort felszerelésben mi van, de mintha nem az lenne az alap. Sajnos a ford.hu-n már más felszerelési szintek vannak.
[ Szerkesztve ]
Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!
-
vhunor
őstag
Asszony 206-osában 120k van most (1.4), a típushibás alapjárat-motoron és a kötelezőkön kívül mást még nem cseréltünk benne, minden elektromos bizgentyű megy benne, jó a futómű is, keveset is eszik, nem rohad, nem akar szétesni, pedig lassan 10 éves lesz. Lehet nem is francia .
-
spurika
senior tag
A PSA Consum már évtizedek óta bizonyítja hogy komoly a dizel futásteljesítmyény alapján.Más cégek 1990 es évek elején 300 ezer kilométert tudtak kinyögni motorjaikból ők már akkor 5-600 ezret.Számtalan díjat hoztak el.Néztem az érdeklődési köröd,a BMW-ét értem de miért benzines?Isteni a hangjuk de a fogyasztás nagyon komoly.Egy 530D 184 lovas dízellel 250 km-t mész el míg az 525I 100 at.Ha számít a véleményem 320D, 330D 6 speed. Majd 200 ló és 6 literes fogyasztás még az uttóbinak is.Sok sikert a vásárláshoz.Csak SZERVÍZKÖNYVESET és ha nlehet ne autómatát,ami ugyan a motort jobban kiméli de plussz meghibásodási lehetőség.
[ Szerkesztve ]
Symbian For Ever topik:http://prohardver.hu/tema/symbian_for_ever_olvasd_el_az_elso_hozzaszolast/friss.html#msg26
-
varga911
senior tag
Első listánál olvastam, hogy automata nem játszik. Miért?
Kényelmes, nem gurul vissza, dugóban nem görcsöl a bal lábad, nem kell soha kuplungozni, olajcsere benne kb. 5 évente meg nem nagy összeg.
1996-os 728i van családban, és soha semmi gond nem volt a váltójával.
Sor 6 benzin fogyasztani úgyis fog, gondolom ez nem szempont.
-
spurika
senior tag
Nekemis volt sor 6-osom 325 IX,és bátran ki merem jelenteni hogy az évi 15 ezret felejtsd el.Mert rohadtúl nem fogod megállni hogy egész éjszaka nyomd a gázt
[ Szerkesztve ]
Symbian For Ever topik:http://prohardver.hu/tema/symbian_for_ever_olvasd_el_az_elso_hozzaszolast/friss.html#msg26
-
Xero
nagyúr
-
Xero
nagyúr
-
neduddki
nagyúr
-
hobizoli
nagyúr
Egyik se
Parasztvakitas csakA kartelban egy kis vakuumnak kell lennie, mert akkor kisebb a forgattyus resz kozegellenallasa -lasd Felix Baumgartner is ritkabb térben hangsebesseg fole gyorsulva zuhant-, es hogyha egy kis tomitetlensegi hiba van is, meg amugy is, a motor korulotti, igy mar a belsonel nagyobb legnyomas ne engedje a meleg olajat lassan kikuszni a tomites mellett, folyamatosan befele kenyszeritve azt
A kartelgazcsonkban szokott lenni egy drotszuro, aminek az a feladata, hogy a olajparas levego rajta ataramlik, a levegonel nehezebb es ezert fizikailag tehetelenebb olajreszecskek a drotba utkozve, a drotra tapadva, majd onnan lassan visszascspepgve kartelba ne tavozzanak a szivoagba, a levego viszont siman atmegy rajta (marmint amig nem tomodik el a hosszu-hosszu evek alatt...)
több drón kell ;P
-
harry
veterán
Ok, engem nem nehéz lebeszélni francia gyártmányokról
Mod: jó, de ez a szimpátiámon nem változtat
Félreértések elkerülése végett: ha azt mondjátok, hogy ez a (konkrét) típus nagyon jó, akkor nem érdekel, honnan jött.[ Szerkesztve ]
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
-v-
addikt
Igen, mondjuk ez igaz, ami korszerűtlen, meg régi konstrukció, az sokat eszik...
Napfénysüti: st170.. de ezeknél a fogyiknál amiket itt olvasok simán eljárok kevesebből, messze nem tötymörögve.. mondjuk nem vagyok egy nagy fogyasztás fetisiszta, nem nagyon érdekel, mennyi az annyi, de azért nézem mindig.
-
8th
addikt
"Az én ócska 1.4 nyolc szelepesem is eljár városon kívül 7L alatt kicsivel és olajon kívül nem kér semmit."
Milyen autóról van szó? Szerintem qrva sok a ~7liter városon kívül egy 1.4-től.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
Qru
MODERÁTOR
Hehe, engem ilyenre akart rábeszélni a kereskedő anno a Polo helyett.
mod:
Zewa:
Ne zavarjon, de mi az egyel korábbi generációs Jazz-hez hasonlítottuk, nem az újhoz...
Amúgy meg totális elbeszélés van egymás mellett. Teljesne mást érteteki ki Integra szavaiból, mint ami a valós mondandója lenne.
Ti azt szajkózzátok, hogy kell olcsó motor, mert csórók vagyunk és ezt azzal nyugtatjátok magatokat, hogy ez is elég. Amiben van is igazság. Én is csóró vagyok azért járok 1,2 8V-vel.
Ő viszont azt mondja, hogy balesetveszélyes az ilyen gyenge motor, amivel nem egyetérteni hülyeség, mert ez tény.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
a_tesz
Korrektor
Sajnos ez ilyen, a nagy Németországban is így működik, a korlátozás nélküli részeken is, attól, hogy te 200-zal haladsz, ugyanúgy betolja eléd a külsőből. A nagy különbség, hogy a németek ezen nem frusztrálják magukat, nem mennek a lassabb autó mögött fél méterre, nem villognak, hanem lassítanak, megvárják, amíg befejezi az előzést, utána pedig gyorsítanak. Valahogy sokkal jobban esik ott közlekedni autópályán.
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
Ezt tényleg nem, de itthon sem ez a jellemző, bár kétségkívül több ilyen esettel találkozni a magyar autópályákon. Vannak barmok, de sajnos sokan autózás közben vezetik le az egész napos/hetes/éves feszültséget, meg itt próbálnak kompenzálni a kisebbrendűségi érzésükön. Kéne rá egy jó módszer, hogy az ilyeneket kiszűrjék a rendszerből, de véleményem szerint ez majdnem egyenlő a lehetetlennel különböző történelmi okokból...
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
-
Dare2Live
nagyúr
"váltó-fék-szervó akkor kap új folyadékot, ha valami malőr van vagy úgy érzem, hogy itt az ideje"
hátde nem fogod érezni csak amikor pl cserélni kell a munkahengert.
Akármi van illik max 80K-100Kkm/3-4év/4-5évente cserélni. Ha hosszabb távon akarsz számolni a kocsival akkor a kettöből az első. Teszem hozzá pl egy 3évenkénti fékfolyadék csere ~1500Ft, egy fék/vátó/szervó folyadék csere anyagköltsége legalábbis Yarisnál megáll 10.000Ftból. Ha szakszervízben cseréltetek mindent 3-4 évente mert hüje vagyok és nem tudom mikor mi volt akkor kb 1ht számláznak azaz anyaggal együtt max 16.000Ft. 3-4évente.
Ehez képest mennyibe kerül 4db munkahenger és a cseréje? váltó csere/felújítás?
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Új hozzászólás Aktív témák
- ASZTALI GÉP / ALKATRÉSZ beárazás
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Fél tucat Core Ultra CPU jöhet az asztali piacra
- Politika
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Suzuki topik
- Eredeti játékok OFF topik
- War Thunder - MMO Combat Game
- Samsung Galaxy Tab S 10.5 - magas képesítés
- HYTE THICC Q60: a legvaskosabb vízhűtés
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest