Hirdetés

Aktív témák

  • trollreign

    tag

    válasz upszilon1 #2352 üzenetére

    Mi viszont téged kérnénk meg arra (szerintem sokak nevében), hogy légyszíves kímélj meg minket attól, hogy el kelljen magyarázni neked, hogy miért nyújtanak a világ vezető notebookgyártói, akik 15-20 éve a szakmában vannak jobb supportot és szervizt, mint egy német élelmiszerbolt-hálózat. (Ami árulja egy 2008-ban laptopgyártásba kezdett cég termékeit úgy, hogy a medion ráadásul a leggyengébb notebookgyártó, az MSI termékeit alakítja át kis mértékben.)

    A "support" szó jelentését érted amúgy? Mert ha igen, akkor nem értem, hogy hogy szállhatsz egyáltalán vitába?! Lesz valami probléma az Akoyáddal, és akkor majd bemész az ALDI-ba, és megkérdezed a pénztárosnénit, hogy ez miért van? Vagy küldesz e-mailt Németországba, hátha visszaírnak? Beadod a géped az ALDI-ba, hogy csináljatok vele valamit, aztán vársz mondjuk egy hónapot, hogy megtudd, hogy rossz valami drivered? Most komolyan?

    Ahogy többen is mondtuk, vedd meg, tapasztald ki, aztán utána mondj róla véleményt nekünk is, azt meg ne várd, hogy itt akárki jó szívvel ajánlani fogja.

Aktív témák