Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Tikakukac

    titán

    válasz lsc #27025 üzenetére

    Ez mindenképpen érdekes.

    Annak függvényében, hogy miket írt ez a cég a Prohardveres Samsung szervizes cikkben legalábbis mindenképpen.

    Az internet telítve van szervizes városi legendákkal, ezért megkértük Vágvölgyi urat, hogy szervizes oldalról meséljen picit az ügyfelekről (név nélkül, természetesen). Válaszában egyértelműen tudtunkra adta, hogy nincs értelme trükközni, amennyiben felhasználói beavatkozás vagy fizikai behatás történt, az úgyis ki fog derülni – ha máshol nem, akkor a mikroszkóp alatt – és annak javítása már nem garanciális ügy.

    Ebből nekem, mint viszonylag sok asztalt borító embernek sok jó nem jött le. A cég meg elviekben ugyanaz, akitől te is kaptál emailt. Ez tipikusan az a fajta dolog, hogy ha nem tetszik valami nekik, akkor akkorát bukóterezel, hogy a kavicságy is megváltás.

    Szerintem hasonló lesz itt a vége a dolognak, mint anno a Pavilion gari bővíthetőségről, ami után járkáltam egy évig. Elviekben az sem volt, és megkérdeztem, aztán volt, utána megint kavar, aztán megint nem. Végül azért csak mégis. Rühellem az ilyet mindenesetre. Zárva a témát: becaplatok majd notistore-ba ha megyek holnap vissza Pestre, és megkérdezem mit mondanak, ők SAMSUNG Prémium IT Shop és Bemutatóterem is, aztán kiderül, hogy mennyire nagy a gombolyag.

    A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.

Új hozzászólás Aktív témák