Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • brumi1024

    veterán

    válasz Pocok256 #59005 üzenetére

    Ezt a gondolatmenetet most nem teljesen értem (késő van), de itt egyértelmű a Lenovo hibája. Költségcsökkentési okokból elvitte a működő szervizt itthonról, aztán meggondolta magát, mégsem jött be és visszahozta. De nem volt hajlandó odaadni olyan helyeknek amik tudták volna fogadni ennél kevesebb kényelmetlenséggel (ugyanis biztosan lett volna valaki (mondjuk más márkát szervizelő), aki ezt flottabbul megoldja), és most szivatja a vevőket megint, és közvetetten a boltokat is. Az eladó nem igazán tehet erről, ők megveszik a gépeket a Lenovotól elméletileg hivatalos garanciával, amit a Lenovonak kell megoldania, de nem sikerült, és náluk dörömbölnek az ajtón a gyártó inkompetenssége miatt. Mindenesetre vicc amit itt átállás néven művelnek - hangsúlyozom még egyszer - nem először. Azt hinné az ember, hogy tanultak valamit az első esetből.

Új hozzászólás Aktív témák