- Csatába küldte Magyarországon idei csúcs hangprojektoros szettjét a Samsung
- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Projektor topic
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- Mini-ITX
- Milyen HASZNÁLT notebookot vegyek?
- 3D nyomtatás
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Házimozi belépő szinten
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
Hirdetés
-
Dragon Ball: Sparking! Zero - Mester és tanítvány
gp Egyelőre még mindig nem kaptunk megjelenési dátumot a játékhoz.
-
Nemzetközi piacra érkezik az Amazfit Helio Ring
ma Elsőként az Egyesült Államokban lehet majd megvásárolni a gyártó első okosgyűrűjét.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
Az lesz amit #91146 Madball írt. Azok közül is inkább arra tippelnék, hogy szorul a hátsó tárcsa. Tehát amikor megállsz egész egyszerűen nagy áttételen marad a hajtás, ezért van a szenvedős elindulás.
Igen, ha ez van, akkor sztenderen is ezt produkálja.--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
tbmf
csendes tag
Köszi mindenkinek, akkor ebbe az irányba megyek.
Régebben már szétszedtem a variátort és úgy tűnt minden tárcsa simán mozog a tengelyeken. Viszont az lehet hogy a kontraszt rugó már megfáradt. -
NYPD
aktív tag
Hali,
Erről a területről hallok kerepelést, van itt esetleg valahol csapágy, vagy minek lehet ilyen hangja? Vagy lehet, hogy csak valamelyik csavar lazult meg ami a ventilátort rögzíti?
-
FeniX-
aktív tag
Sziasztok, elnézést itt is megkerdezem: ha tubeless gumit próbálok kukaccal javítani és túl régi a kukac, előfordulhat, hogy kilövi a gumi felfujasa után a javítást? A villany rollimat akartam gatyába rázni, es a hátsó defekt javítást próbáltam helyrehozni, de már a második kukacot lövi ki felfújás után a gumi.
Ragasztó nem járt hozzá. Ennek önmagában kellene annyira ragadni, hogy ne jöjjön ki? -
macilaci78
nagyúr
válasz FeniX- #91157 üzenetére
Nekem Honda Safety tréningen azt mondták, hogy nincs motorgumi-gyártó által javasolt eljárás defektjavításra, a csere a javasolt.
Persze lehet azt mondani, hogy ezzel is a saját zsebükre játszanak, a másik irányból meg ha menet közben lő ki a kukac, ott leizzadsz gépészkedés közben, ha egyáltalán sikerül megtartani a vasat.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
FeniX-
aktív tag
válasz macilaci78 #91159 üzenetére
Igen - köszönöm - időközben én is ezt a megoldást kaptam, csak bosszantó, hogy legendásan sok a defektem más járgányokkal is, és mondjuk nem lenne kedvem 3 havonta új gumit venni erre a szerencsétlen rollerre. Egy-egy üvegszilánkot mindig összeszedek valahol.
-
-
Debilon
addikt
válasz macilaci78 #91159 üzenetére
Nekem a jelenlegi hátsó gumi a motoron gumis által kukaccal lett javítva (párszáz km-el a felszerelés után beleállt egy csavar), azóta 20e km van benne, most lesz esedékes a csere, tökéletesen tartja a nyomást
Az sem mindegy, hogy az abroncsnak melyik részén lesz gond a javítás szempontjából, futofeluleten/annak közepe felé ahol van anyag inkább javítható, a külső széle felé ahol egyre vékonyabb necces vagy nem javítható gyorsan
Suzuki DL650 || life is shit || steam: Debilon || Realme GT Master Edition
-
FeniX-
aktív tag
válasz FeniX- #91164 üzenetére
Azon gondolkoztam még, hogy ilyen kicsi - tíz collos - méretnél mi az a "cipőkanál", amivel le tudom úgy feszíteni a gumit, hogy ne tegyek kárt a felniben.
Netes videókban "megfőzik" a gumit felrakás előtt, hogy rugalmasabb legyen. Máshol meg 2-en feszegetik tiszta erőből és alig akar rámenni.
Ráadásul, nincs satum itthon, semmi, szóval megint a jó öreg panel settingben kell összetákizni az egészet. -
wik_406
csendes tag
válasz FeniX- #91165 üzenetére
En gyorskotozovel szoktam csinalni, az egyik oldalon osszenyomod a gumit, es gyorskotozovel beszoritod a tengely fele. Az elso kereknel szoktam ket gyorskotozot a tengelyre tenni, es ehhez feszitem a gumit. Hatul at lehet huzni a kullok kozott a gyorskotozot, igy az egyszerubb. A masik oldalon egy decathlonos bringa cuccal szoktam visszafesziteni [link] Mindket iranyban a leszedos felet hasznalom, csak forditva feszitek vele. Szappannal, mosogatoszerrel erdemes sikositani!
Wik
-
Árpi001
senior tag
válasz macilaci78 #91161 üzenetére
Te használtál ilyen tömör belsőt?
Én tervezem, azért kérdezem.A Föld a Naprendszer elmegyógyintézete.
-
FeniX-
aktív tag
válasz Zoli bácsi #91173 üzenetére
Hát, egyszer az itt a közelben lévő gumishoz elvittem motorgumit, de már arra húzta a száját, hogy nem tudja befogni a szerszámmal a felnit, stb.
Szerintem csak lusta volt már a nap végén.
Meg van, aki csak 1-2 sablon munkát szeret megcsinálni. -
wik_406
csendes tag
válasz macilaci78 #91176 üzenetére
Roller gumi cseret en egy helyen lattam, 10000/db koruli aron.
Wik
[ Szerkesztve ]
-
Zoli bácsi
őstag
Hogy csináljátok ezt a sok defektet....25 éve volt defektem utóljára kb. Illetve bicajom egy időben rendszeresen defektes lett, aztán egyszer végre valaki rájött, hogy nem a bele illő belsőgumi lesz mindig beletéve. (Csepel Cruiser, ballonos gumikkal). Lett beletéve ballonosabb belső, azóta ott sem tudom mi a defekt.
-
Árpi001
senior tag
válasz Zoli bácsi #91181 üzenetére
Úgy hogy nekem a melóhely csak oda 55 perc,13 km. Jó kis kardió.
Némileg változatos terep.
Van benne egy kevés földesút, sok aszfalt, buszsáv,és bicikliút, de egy része pl fák alatt.
Sok ott a tüske, a király dinnye...A Föld a Naprendszer elmegyógyintézete.
-
FeniX-
aktív tag
válasz Árpi001 #91182 üzenetére
Jaja, leginkább királydinnye okoz gondot, illetve - egy irányban megyünk, ha jól emlékszem Árpival - és van ipari park mellett vezető út.
Tavaly láttam ott fém-forgácsot is kiszórva.. mostanra már csak egy tenyérnyi barnaság az úton.
A rollerrel üvegszilánk ment bele.. bármi összejöhet. -
Kjjanosj
friss újonc
Sziasztok, azt szeretném kérdezni, hogy a kinai robogón, baotian 50 cc 4 ütemű, hol található a gyújtás jeladó?
-
Topikgazda
válasz Árpi001 #91178 üzenetére
Nekem meg nagyon bejött a slime. Van egy ebike-om amit csak terepen használok, és azzal muszáj volt valamit csinálni a tüskék miatt. Vétel után nem sokkal pár tekerés után haza is kellett tolnom illetve vitetnem ez miatt a biciklit. Pluszban még vihettem javíttatni a gumit, mivel eleve tömlő nélküli gumik vannak rajta gyárilag. Aztán ott javasolták a slime-ot, mind a kettőbe bele is lett öntve. Pár percen belül megszüntette a defektet amivel odavittem, pedig nem is egy sima szúrás volt, hanem egy kisebb hosszanti vágás. Azóta szedtem ki a gumiból terepen nem egy tüskét. Amíg benne volt nem is eresztett semmit és kihúzás után is csak tök rövid ideig eresztet valamit, simán tovább tudtam menni. Azt mondták, hogy kb max 1,5 évig hatásos benne a szmötyi.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
FeniX-
aktív tag
válasz sityupityu #91185 üzenetére
E-rollerbe sajnos nem lehet tölteni, mert ráég a motor belső falára a hőtől.
-
Árpi001
senior tag
válasz sityupityu #91185 üzenetére
Nekem minden defekt javításkor rakták bele slimot tavaly.
Mégis ennyi defektem volt.
Sőt, idén az első defektem még, bőven kevesebb, mi t egy éves slimos belsőt érintett...Szerk : ma motoroztam életemben először, váltós motoron..
Érdekes volt, bár elég zavaró hogy fingom nem vt, mikor, milyen sebesség fokozatban voltam.
Az üreset nem találtam soha meg...[ Szerkesztve ]
A Föld a Naprendszer elmegyógyintézete.
-
macilaci78
nagyúr
válasz Árpi001 #91187 üzenetére
Az üres kényes dolog is tud lenni. A váltó ugyanabban az olajban fut, mint a motor, ha felmelegszik a váltó, van, hogy nehezen adja az üreset. Típusa válogatja. Én a Frazer-en szívtam vele.
Azt mondja a nagykönyv, hogy a fordulatszám középső tartományában kell használni, a fordulatszámmérőt pedig látod. De ha gyakorlott autós vagy, akkor hang alapján már kb tudod, hol vagy túl magas fokozatban. A lámpához, kereszteződéshez gurulva meg úgyis taposod lefelé a fokozatokat.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
Új hozzászólás Aktív témák
- Projektor topic
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- Nemzetközi piacra érkezik az Amazfit Helio Ring
- E-roller topik
- Spórolós topik
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Milyen autót vegyek?
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- További aktív témák...