- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- Csatába küldte Magyarországon idei csúcs hangprojektoros szettjét a Samsung
- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Melyik tápegységet vegyem?
- 3D nyomtatás
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Gaming notebook topik
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Zenelejátszó építése, a kiváló hangzásért
- Milyen TV-t vegyek?
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
Hirdetés
-
Az üzleti chatbot lehet az új fejőstehén
it Üzleti chatbotot indított az Anthropic, azt reméli, hogy sok pénz folyik majd be a cégektől.
-
Számháborút nyerne az Ulefone Armor 26 Ultra
ma 5G, IP68/69K, 120 Hz, 120 W, 121 dB, 200 MP, 512 GB, 15 600 mAh és walkie-talkie opció – csak néhány kulcsadat.
-
Hi-Fi RUSH - Ismét felbukkant a Nintend Switch változat
gp Ezúttal az európai korhatár-besorolás oldalán találkozhattunk a játék adatlapjával, egyre esélyesebb hogy újabb platformra is befut a program.
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
teleahocipöm
senior tag
válasz -cobra- #90998 üzenetére
Próbáljatok ki egy új elektromos robogót egy új 4T 50 cc-t, ami lehet lassabb mint egy használt 2t, cserébe garis, egyébként sokan használnak még Babettát is, aminél kevés lassabb jármű létezik. Itt [link] Budapest-Balaton egy új 4T 50cc Vespával.
nyogo83
Biztos úgy van ahogy mondod, nekem Szentendrén azt mondták, csak szervízpartner, nem is forszíroztam tovább a témát -
KTMHobby3
tag
-
Topikgazda
válasz macilaci78 #90997 üzenetére
Igen, írtam is, hogy képben vagyok az árakkal. És legyen szerencséd, mert egyáltalán nem kizárt, hogy elviszik ennyiért. Én arra írtam, hogy szerintem ezek nem érnek ennyit, legyen bármennyire is gyári.
Pedig nagy bws fan voltam/vagyok. Sima levegős mina blokk, gyárilag silány futómű (teleszkópok, fékek) stb...Ha hozzáraksz még egy százast, akkor már teljesen más kategóriában is lehet nézelődni az ötvenesek között, na persze ott is elvannak szállva az árakkal.--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Tothgera30
Ármester
válasz -cobra- #90998 üzenetére
Ezeket a kiskerekűeket elengedném. Liberty, Scarabeo jó irány. Mondanám hogy van egy Scarabeo Cento 100 2T robogónk, nem igazán van használva, viszont sajnálok megválni tőle. De ha esetleg érdekelné apukádat, keress vissza a posztjaim között és egy megtekintést összehozunk.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
macilaci78
nagyúr
válasz sityupityu #91003 üzenetére
Szerintem se ér ennyit. De ettől viseltesebb állapotúak, legalább kétszer ennyi bevallott futással, vagy mindenféle alkatrészekből összerakottak vannak hirdetve hasonló áron.
Hívjon fel, jöjjön el, próbálja ki és ja nem tudja elvinni, adjon előleget. Egy Mol Cargo egy napra talán 30k-ból megvan a határig, meg vissza. Segít betenni, levenni, spaniferem van...
De azért van mozgás a piacon: én érdeklődőt nem találok, míg más érdeklődésre érdemes gépet.
Nem azért van 70-es henger rajta, mert az fickósabb, hanem mert szétment a gyári és ha már tesznek fel valamit, akkor az legyen fickósabb. Ott TOTTI Beta-ja, annál ránézésre is látszott, hogy nem szükségből dobáltak a nyereg alá alkatrészeket, de pénzt is ért.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
macilaci78
nagyúr
válasz Honda567 #91007 üzenetére
SMKP kategória tervezett legnagyobb sebessége max 45 km/h. Ez nem a Piaggio sajátossága, hanem a kategóriáé.
Persze lehetnek olyan gépek, ahol az elektronika hergelésével ez változik, de a fizikát nem lehet megn@szni. Adott akkuból adott teljesítményt lehet kivenni: a nagyobb sebesség rövidebb hatótávot fog jelenteni.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
-cobra-
aktív tag
válasz zombei #91005 üzenetére
Köszi szépen, megmutatom majd faternak, Piaggiohoz képest erősebb és jóval nagyobb az akksija is.
Van egy kínai fóbiája, amit próbálok csillapítani, nem bízik hosszú távon ezekben a márkákban.
Ma voltam nézni egy Peugeot Tweet-et, és arra kaptam fel a fejem, hogy a kipufogón ott vigyorgott a Sym logo. Rákeresve azt találtam hogy ez műszakilag megegyezik a Sym Symphony-val, ennyit arról hogy csak japán vagy francia. Az eladó mondta hogy olaszból hozza be a motorokat, ez is kapott egy telifényt mert csúnya volt a fényezése. Ami elbizonytalanít, hogy elvileg 2013-as, ehhez képes volt benne egy 2015-ös olasz szervízmatrica 13xxxkm-rel, most meg lenne benne 144xx. Hát vagy letámasztották a motort 10 éve, vagy háromszor ennyi van benne valójában. -
KTMHobby3
tag
válasz Zoli bácsi #91014 üzenetére
Lehet hogy ismeretlen a kerámia henger sokak számára, de az én motoromon már 7 éve olyan van. Spanyol gyártmány, Airsal T6 Racing. A nicasilos alu versenyhenger, dupla teljesítményt hozott.
-
aktív tag
Beverly 300.
Hétvégén szétkaptam a hajtást és áttisztítottam, egész jó állapotban van, de szíjat cserélni fogok.
Viszont egy dologról nem találtam sehol pontos infót.
A robbantott ábra alapján a külső tárcsa és az anya között 3 db alátét van (a 7. rugóként jelölve). Nálam is és a YT videók alapján is 2 alátét van a tárcsa és anya között, a 3. alátét szíjnál van a csúszóperselyen. A hivatalos service manual alapján a csúszóperselynél nincs alátét, a külső tárcsa és a csavaranya között van a "belleville spring" (7.) és 1 db alátét.[ Szerkesztve ]
-
macilaci78
nagyúr
válasz Big_Boss #91016 üzenetére
Azok az alátétek hézagolásra vannak, a csúszópersely hosszát, így a szíj kifutását szabályozzák. Szerintem különböző vastagságúak, ami amolyan állítási lehetőség és nemes egyszerűséggel azért van a harangon kívül a "fölösleg", mert az a tárolási helye.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
aktív tag
válasz macilaci78 #91017 üzenetére
Én is gondoltam erre, de pl. az azonos évjáratú 350-esnél már írja a robbantott ábra.
-
Topikgazda
válasz Big_Boss #91018 üzenetére
Valahogy nálam ez az ábra tűnik a "legnormálisabbnak". Egy alátét azért szokott lenni a hézagolás miatt a külső tárcsa mögött, hogy az új szíj élete során félúton ha kopik, akkor legyen mit kivenni ha kell. Általában. Viszont a tárcsa elé, közvetlen az anya mögé teljesen felesleges a három.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
aktív tag
válasz sityupityu #91019 üzenetére
Mindkettőtöknek köszi!
Marad ahogy volt, 2 kívülről, 1 a szíjnál. -
Pistike1985
aktív tag
Sziasztok! Adott egy 2010es piaggio zip 50 4t amivel hidegen alapjárat problémával küzdök. Tehát hidegen 1-2 percig nincs alapjárat. A karburátort kipucoltam, szívótorkot kicseréltem mert repedezett volt. Vettem rá új vákumos benzincsapot, új csövekkel és bilincsekkel. Amint lesz időm, meg javul az időjárás akkor ki is cserélem és szeretném majd beállítani az alapjáratot, amit remélhetőleg ezek után már sikerül. A gond az hogy mindenhol a 2 csavaros karburátorok beállításáról találtam csak leírást,viszont ezen nincs alapjárat állító csavar, tehát valószínűleg a bovdenes részén lévő állító csavarral kell majd játszani. Ehhez tudna valaki egy rövid gyorstalpalót írni, hogy mi az alapbeállítás és hogyan tovább? Előre is köszönöm szépen a segítséget. Eddig 2t-m volt ott nem volt gond a beállításokkal, de ez ugye más. 🤔
Samsung Galaxy S23 Ultra, Samsung Galaxy Watch 4 Classic
-
FeniX-
aktív tag
válasz Pistike1985 #91021 üzenetére
Szia, nem vagyok szakértő, csak egy műkedvelő amatőr, de a képről is látszik, hogy a kép tetején lévő rugós csavarral lehet valamilyen alapjáratot állítani. (ami a pillangószelepet közelíti/távolítja a zárt állapottól. Nem kell a bowdennel játszani, azt hagyd úgy, ahogy van. (feltéve, ha megvan a normál 'játéka', nem túl feszes, vagy laza)
Amúgy a 2t, 4t karburátorok tekintetében nincs túl sok különbség.
Ezen automata szivató van, amit a kép alján látsz.
Valamilyen feliratot kell találnod a karburátoron, akár típus alapján gúgli kereséssel.
Továbbá nézd meg ezt a linket, ez egy általános leírás, hátha tudsz belőle meríteni.
Este majd a többiek is írnak hasznosakat. -
#TOTTI
őstag
Kész vagyok!
Csak a bejáratás, hangolás, meg pár apróság maradt! -
nod1
csendes tag
válasz Pistike1985 #91021 üzenetére
Hello!
Eleg gyakori blokk ez, minden bokorban talasz hozza manualt a neten. Ott feluletesen vagy alaposabban is leirjak a beallitast, pl.:
-
Topikgazda
-
#TOTTI
őstag
válasz dellfanboy #91027 üzenetére
Motor alkalmi vétel, ~120, azzal együtt ~500. De, fényezést töredék áron csinálták, alkatrészeket olyan 30-50%-os kedvezmennyel kaptam. Illetve kaptam is dolgokat! Valamint minden cucca megvan, varió, kuplung, henger, olajpumpa, olajtartály, önindító, kipufogó. Majd annak is lesz gazdája. Frissen feltett gumik igaz 5 évesek. Fékbetet új, telók nem eresztettek. Minden elektronika megy, új LP akku volt benne. Osztrák forgalmi, számla, minden papír. Henger lett igazítva, tömítésszettel lett összerakva, 0,89 a prestáv. Gyujtás eltolt. Varió is Polini evo, hatsó tácsa túlméretes TPR. Vannak finomságok, most bejáratódik. Elemek mint a gyárban, ez az "utolsó" projektem, otthon nem bírnak el még egyet, így marad!
-
#TOTTI
őstag
válasz Honda567 #91026 üzenetére
Ez a szinkombó.
Meglássuk hogy oldom meg, még nem tudom, megtervezem.és dekoros. -
Pistike1985
aktív tag
Sziasztok! Olyan lehetséges hogy látszólag működik az autómata szívató, tehát mozog ahogy kell, de mégsem nyit/zár teljesen? Hibajelenség hogy hidegen nincs alapjárat, az alany egy 4t 50es Piaggio Zip, nagyjából 1-2 perc játék a gázkarral és szépen pöfög alapjáraton. Vákum és benzincső csappal együtt cserélve, a szívócsonk is, karbi kitisztítva, légszűrő betét új.
Samsung Galaxy S23 Ultra, Samsung Galaxy Watch 4 Classic
-
zombei
aktív tag
válasz Pistike1985 #91030 üzenetére
Persze, attól mert mozog még nem biztos, hogy a teljes mozgástartományban. Nekem eddig ami volt, ott néhány kis gáz után beállt, viszont amíg nem ment helyére addig hirtelen nagy gázra fulladt.
#TOTTI
Maradék két elem piros lesz ? Elég vad[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
-
Topikgazda
Henger bejáratás. De még talán az összefoglalóban is benne van.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
#TOTTI
őstag
válasz sityupityu #91038 üzenetére
Igen, tuning motornál (nálam) a szerelési hibák, fals levegő, zörejek miatt kicsit járatom, ha ezek nincsenek akkor, egy tankot kihajtok, biztonságban. Az alatt megismerem a nyomatékcsúcsot anelkül, hogy megmelegedne a szegény keverék miatt. Itt pl. csak becsavartam a kihajtás deknit, denem húztam le nyomatékra, első úton ki is nyílott, olaj a hajtás deknibe folyt, de nem lett gond. Valamint a hangolást is nehezebb görgőkkel kezdem. Valami ilyesmi. Volt hengerem ami első indulásnál nyélen ment, mert a nagyobb karbit húzta a bowden. Semmi érzékelhető baja nem lett.
-
wik_406
csendes tag
válasz sityupityu #91038 üzenetére
Koszi, alaposak voltak.
Valamiert eszembe se jutott magyarul keresni... pedig egyszerubb lett volna.Wik
[ Szerkesztve ]
-
KTMHobby3
tag
válasz sityupityu #91038 üzenetére
Szia!
Igazat adok Neked, amit írtál, a gyári új motoroknál nincs szükség bejáratásra, mert a technika már azon a szinten van hogy erre már nincs szükség. A hónolt motoroknál azonban más a helyzet. Szakember függő. Ezért nagyon oda kell figyelni a bejáratásra. Nagy tapasztalatú tanítóm mindig azt mondta hogy ha igazán be akarjuk járatni a motort, akkor a gyár által előírt keveréket használjuk. Ne kíméljük a motort, mert akkor soha nem fog bejáródni. A legfontosabb hogy mielőtt beállna a motor, azonnal húzzuk be a kuplungot, adjunk pár gázfröccsöt és menjünk tovább. Több motort is bejárattam, igaza volt. Igaz, ez már elég régen volt. A mostani motoromon nicasilos henger van, azt nem kellett bejáratni. -
Zoli bácsi
őstag
Szerintem a bejáratásnak egyre kisebb a jelentősége. Új motort a gyárban max. fordulaton pörgetik, valahol igazuk van, ott derüljön ki ha baj van, meg gondolom ha nem adja le a minimum elvárt teljesítményt, megy félre.
Motorgenerál esetén ha jó minőségű henger, dugattyú van beépítve, ugyanazon gyártótól, azért odafigyelnék, pár száz kilóméterig, szerintem 500 elég neki.
Odafigyelést, "igazi" járatást szerintem a fúrt henger, kisipari öntött dugóval..Na, ezt kell járatni. Mikor az MZ-met fúrták, a (Hivatalos) szervizbe elindították, beállították kb 3 ezres fordulatra, és a bordákhoz erősítettek egy slagot, folyt a víz a bordákon át a kipufogóra, és hűtötte. Jó olajos keverékkel. Ez ment egy órán át, utána engedték hogy felüljek rá. Mennyi víz ment el? Szocializmusban senkit nem érdekelt.
Amúgy eddig minden gépet, legyen 2T, 4T, ugyanúgy járattam. Először közepes fordulaton, léghűtéseseket 20-30km-enként pihentetve, óvatosabban gyorsítva, az első 500km-en.
500km után már magasabb fordulatszámba is megküldve, nem tartósan, de közben meghúzatva. 1000km után egy hosszabb (10km?) szakaszon magasabb fordulaton megeresztem, nem csonton, de közel.Figyelem, nincs-e rendellenes zaj. 250-es MZ anno besült alattam, (Nem járatáskor) szerintem azóta meghallom ha közeleg a baj......
Én így járattam minden gépet, motorokat, autókat, volt pár, lassan 40 éve van jogsim, kismotor jogsival bőven meg is van a negyven.
A gépkönyvek azt ajánlják, hogy változatos körülmények közt, változatos fordulatszámon járassunk. Ezt viszont nem igazán tartottam meg soha, kis forgalmú, vidéki utakon, közepes fordulattal mentem, de nem igazán éreztem hogy ebből gond lett volna. -
Zoli bácsi
őstag
Bocs, megint én. Nem fértem be a szerkesztésbe. Ha valakinek láncos gépe van (Biciklire is tökéletes), mától Lidl lánspray az akcióban. Nem rossz, árához képest meglepően jó.
[link] -
dellfanboy
senior tag
válasz Zoli bácsi #91044 üzenetére
nem rossz? hát azért a motoros topicban nem csak ez a vélemény van róla...
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
Zoli bácsi
őstag
válasz dellfanboy #91045 üzenetére
Árához képest korrekt, én biciklire fújtam, nem mertem eddig motorra. Asszony bicóján egész télen megmaradt, nemrég mostam le brigéciollal, és újra fújtam. Rá merném a motorra is már fújni, sokkal drágábban vettem már rosszabbat.
Nyilván nem egy Motul, de én árához képest írtam, hogy korrekt. -
dellfanboy
senior tag
válasz Zoli bácsi #91046 üzenetére
árához képest pénzkidobás
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
#TOTTI
őstag
Segítsetek légyszi, 1:15-20-as keverék, meleg motor, nincs szivató.
Ilyen hangja van ha elpörgetem óvatosan 10000-ig.
Kicsit darálós ez lehet a nagy fúvóka vagy csak az olajos keverék miatt? Nem akartam ennyire olajosan keverni azért, köpi rendesen, 90-es főfúvóka van 19-es karbiban. -
Topikgazda
-
#TOTTI
őstag
válasz sityupityu #91049 üzenetére
S6 Streetrace 70, kimarva, meg préstáv is 0,89, de nekem is kicsit darálós a hang, Ma megyek vele először rendesen, kötöttem biztit, meglátom. 90-es főfúvóka van, 75 és 88-asom még van M5-ösben. 3/4-ed gáz felett darál.