- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- TCL LCD és LED TV-k
- E-book olvasók
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Vezetékes FEJhallgatók
- Xiaomi Pad 6S Pro 12.4 - Kína (válasza az) iPad(r)e
- Gaming notebook topik
- GoPro Topic
Hirdetés
-
V Rising - Végre tudjuk hogy mikor érkezik a PS5-ös kiadás
gp A PC-s teljes verzió már egy ideje játszható, hamarosan konzolra is megérkezik a játék.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Bemutatkoztak a Microsoft aktuális Surface gépei
ph A Surface Laptop és Pro hamarosan megjelenő iterációi a 45 TOPS-os NPU-val érkező Snapdragon X platformra épülnek.
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
NYPD
aktív tag
válasz zombei #85585 üzenetére
Lehet kapni utángyártott, eleve nyitott CDI-ket, valószínűleg az van benne. Az enyém sincs szétvagdosva. A variátornál lehet még fojtás, a csapszegre szoktak tenni távtartó gyűrűt. De ha óra szerint 60 a vége, akkor 99%-ban biztos vagyok benne, hogy abban már nincs fojtás. Az enyém úgy megy 70-et, hogy meg van piszkálva kicsit, ne azt vedd alapul. Gyári 50-esként nekem sem ment többet 60-65-nél.
Viszont jó tanács, ahogy látom még a gyári gumik vannak rajta, attól gyorsan szabadulj meg
-
Manitou
addikt
válasz zombei #85652 üzenetére
Nem annyira forgalmas, megnéztem google mapson kb 30-35 kanyar van az úton , de ebből sok enyhe kanyar csak, emelkedő nincs, sík terep.
sityupityu , perge666, macilaci78
B125 jogsi volt nekem is az első gondolatom, de előtte lehet kipróbálnám az 50-es kategóriát is, szokatónak A sendara amúgy azt mondják, hogy azzal meg lehet tanulni normálisan motorozni. Rendes váltós, van normáls teló benne elöl, meg hátul is nagy a rugóút, fékek se tűnnek kevésnek. A Senda esetén ami eltántorit az a magas fogyasztás ( panaszkodnak rá páran, igaz ezt az Aprilia SR-re is mondják) valamint a hosszú távon kényelmetlen ülés. -
Manitou
addikt
válasz zombei #85657 üzenetére
Most egy ilyennel szemezek:
MOTORHISPANIA FURIA MAX 50 SM
AM6 blokkos, ez kb kb ugyanaz mint a Senda, csak nekem úgy tűnik ebben egy komolyabb villa van elöl. és utánanézve ~12kg-al könnyebb mint egy Senda.
perge666
Néztem, hogy ezek magasabb embereknek jók. 183cm-hez nem túl magas az átlépési magassága a Sendanak és a klónjainak ?
Illetve nem találtam infót arról hogy mennyi a Sendanak a megengedett össztömege( riderrel). Ezt egyébként a biztosítás megkötésénél is meg kell adni. Csak üres tömeget találtam. Az elfogadható fogyasztás, én 4,5- 5Literes adatokkal találkoztam, miközben mondjuk egy 125-ös Yamaha XSR meg eljár 2,1literrel. (tudom ez egy modernebb motor ) -
Zoli bácsi
őstag
válasz zombei #86018 üzenetére
Persze, Mustang.
Kamaszkoromban errefele elég lenézett gépsárkány volt, még a Verhovina vagy Riga is nagyobb presztízzsel bírt nála.
El is tűntek, hamar, viszont abból a korból a Simsonok egy része még mindig szalad.
Szomszédomnak volt, elég csúnyácska volt azzal a keskeny tankkal. Viszont sokat elment.
zombei : Nálunk a járműboltban 90' körül sokáig állt egy 350-es, fekete Jawa. Pontos típust nem tudok, már 12V-os rendszere meg elektronikus gyújtása volt úgy emlékezem. Sokáig ott állt, nem vették meg, akkor már megcsapta az embereket a nyugat szele, özönlött be a nyugati használt autó, meg motor, bár utóbbiból jóval kevesebb..Na, azt a fekete Jawa-t sajnálom hogy nem vettem meg, bár ha nem katona lettem volna fizetés nélkül, lehet ez a történet másképp végződne.....
Ha valakit érdekel a Mustang, itt egy kis cikk róla: [link] -
-
macilaci78
nagyúr
válasz zombei #86825 üzenetére
2,3 bar-on volt elöl-hátul, én felfújtam egységesen 2,5-re. Majd este indulás előtt megint ránézek, hogy enged-e valamelyik. De abból kiindulva, hogy már a parkolóban egyből feltűnt a kormány nehézsége, kétlen, hogy az alacsony nyomás lenne az ok. Na, majd 100 km után újragondolom.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
Topikgazda
-
Tamás9x
őstag
válasz zombei #87219 üzenetére
Ez azért nem ilyen egyszerű... -40 fokig bírja a cella(középfeszültségen), a hideg felezi a kivehető kapacitást, ami a meleg beköszöntével szinte majdnem visszatér, 1-2%-os romlás van csak. Azért melegítik a cellákat, hogy ne legyen akkora kivehető kapacitáscsökkenés, illetve magasabb hőmérsékleten jobban tűrik a gyorstöltést is, ez kb 60 fok, ami szükséges s a KERS-hez...
90%-os kapacitásig 3-400 ciklussal számoltam, a jelenlegi BSM végfeszültségét tekintve, ami minimum 3év és akkor még csak 90%-on vannaka cellák 15Ah 90%-a... messze több mint 5Ah gyári aksiéDe nem vitaindítást akartam, csak érdekességet.
[ Szerkesztve ]
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
macilaci78
nagyúr
válasz zombei #88037 üzenetére
Ha egy ilyen csoporttag lenne a szomszédom, bejátszanám a kedvéért, hogy az elektromos járművemet egy dízel agregátorról tölteném. Még a társasházi kertészkedésre is vezetékes elektromos fűnyírót, sövényvágót vennék.
Karácsonyra pedig meglepném egy paksi strandbérlettel a Duna azon szakaszára, ahol a reaktor másodlagos hűtőközegét engedik vissza a folyóba.nyogo83: fogd az atocorrectre!
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz zombei #88040 üzenetére
Egy hebegő mókacsoporttag...
Nem rád gondoltam, hanem azokra, akik habzó szájjal tiltanának be mindent a következmények ismerete nélkül.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
Tamás9x
őstag
válasz zombei #89012 üzenetére
Varosban keszult kep, nagymotorral aminek q jo a csillapitasa, ultem ilyenen. Valahogy a katyu meg 110 nem jon ossze a sztorival varosban... innen mar hangulatkeltes. csak nem fog autopalyazni a gyerekkel, meg ha ra is akarjuk eroltetni.
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
setup
tag
válasz zombei #89756 üzenetére
Még ezek is mennek 70-et. Ennek a szabályrendszernek, ami nálunk van semmi köze az életvédelemhez. A 45-re korlátozott 4T motorokat kinek szánják szerinted? B-vel rendelkező felnőtteknek munkába járni? Te komolyan ezt gondolod, vagy csak trollkodsz?
-
setup
tag
válasz zombei #89758 üzenetére
Oké, menjünk bele, mert végül is ez on topic. Van egy szubjektív véleményed. De nem velem van miatta vitád, hanem a valósággal. Mivel ezt az általad „baromságnak” nevezett szabályozást már nálunk jóval nagyobb lakosságszámú országok bevezették ezzel már megváltoztatták a piaci keresletet, amit a gyártók kielégíteni igyekeznek. Mivel ez már múlt, te érvelhetsz ugyan továbbra is itthon amellett, hogy a közben valósággá vált világ marhaság, csak semmi értelme, mert attól még a valóságban kell élnünk.
Lehet szuverenitásunk nemzeten belül, legyen is. Francba az EU-val. Jó, de akkor is csak azt lehet kapni, amit.
Lehet mondani, hogy „B” jogsival csak autoamata és csak újonnan (azaz fojtással) vásárolt járművet vezethetek először, ha az 125ccm. Semmi kifogásom. A jelen szabályozás szerint te nulla gyakorlattal felülhetsz most egy 50ccm robogóra „B” jogsival igaz?
Na, most pl. szerinted, ha hivatásos aggódót játszunk és a kérdés az, hogy egy megfojtott új 125ccm PCX-re ülök először rutintalanul fel vagy egy kihegyezetten vásárolt (hiszen csak használt van a piacon) sportkarbis, sportkipufogós 50 2T-re ott mi relevanciája marad a lökettérfogatnak balesetveszély szempontjából? Csak azért kérdezem, mert az 50-es robogókon nem pont a féket szokták először olyan fékerejűre cserélni, mint egy vatta új PCX féke igaz?[ Szerkesztve ]
-
Tamás9x
őstag
válasz zombei #89798 üzenetére
Nem olvastam vissza teljesen a B125 ös rablásra reagáltam, azt nem tudom van e vagy nincs B-je demár nem is érdekel, ahogy elkezdtem visszaolvasgatni ez csak unaloműző rinya
b_g_v2: Ugyan mindegy, a leírását kell megnézni hova van hangolva a rezo. Egyáltalán van e különbség a kettő között, mert lehet nincs De ha gyáriról váltasz akkor tudd, hogy a gyapotot cserélni kell időközönként, különben elkezd csattogós hangja lenni az öblös helyett.
[ Szerkesztve ]
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
Zoli bácsi
őstag
válasz zombei #90844 üzenetére
Egy 125-ös robogót számítattam be (Liberty 125), az után egy álom a futóműve, nem ütnek fel a kisebb úthibák. Jobb vele túrázni menni. Körülbelül régen az MZ-nek is ilyen volt a rugózása. Korszerű motorokhoz nem tudom hasonlítani, de azt gondolnám, lágyabb a futóműve mint egy sportos motornak.Az első teló koppant már, fékezés végénél volt egy úthíba, elfogyott a teló rugóútja. Amúgy nem hajózós, csak lágyabb, szerintem.
Kényelmes, papás, nem arra hangolták hogy kanyarban lábtartóig döntse az ember. Robogó után luxus rajt a hosszabb távú utazás. Úgy 15 éve volt egy Honda CBF125-ös masinám, emlékeim szerint annak is keményebb, feszesebb volt a rugózása. -
macilaci78
nagyúr
válasz zombei #90933 üzenetére
Li-Po akkuval napi 5-10 km-re nincs töltöttség para. Az akku elbírja, hogy folyton rátöltenek és 10 km-t röhögve elvisz egy töltéssel.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz zombei #90938 üzenetére
Fateromnak keresünk motor napi 5km munkába járásra.
Persze, 20-80% között érdemes tartani. Sógorom programozó, otthon megoldotta, valami kiszuperált iPhone-t használ az elektromos roller töltésvezérlésére. Rajta van a rollerhez tartozó applikáció, 80% töltöttségnél jelez az okos otthonnak, ami nemes egyszerűséggel lekapcsolja az okos konnektort, amibe a töltő van dugva. Mivel a gyerek sulija adott távra van, elég 40%-nál bekapcsolni a töltést.
Ja, és egy mozgásérzékelő éleszti fel a telefont...Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
-cobra-
aktív tag
válasz zombei #90938 üzenetére
Hatótávval szerintem nem lenne gond. Sport üzemmódban elvileg tud 43 km-t (de legyen csak 30 km), simán ki kellene bírnia 5 munkanapot töltés nélkül (de egyébként se gond a garázsban rádugni este a töltőre). Feltételezem van már annyira okos a BMS hogy optimális tartományban tartja akkut (hasonlóan az autókhoz, a 100% se 100% és a 0% se valós 0%). Egyébként meg marha jól néz ki élőben, csatoltam képet, mellette egy új Liberty.
Vívódunk, mert hát nem kevés pénz ez már.
Nyilván a használt belsőégésű olcsóbb lenne, de igazán jót kifogni szerintem nehéz. Rengeteg a kintről behozott visszatekert, szilikonnal telibefújt sz*r amire aztán adott esetben szaladnak a forintok. -
macilaci78
nagyúr
válasz zombei #90956 üzenetére
Anyagában színezett. Ilyen volt frissiben. [kép] [kép] [kép]
Most pár folt nem látszik, a maradék inkább mattabb, mint a műanyag.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
-cobra-
aktív tag
válasz zombei #91005 üzenetére
Köszi szépen, megmutatom majd faternak, Piaggiohoz képest erősebb és jóval nagyobb az akksija is.
Van egy kínai fóbiája, amit próbálok csillapítani, nem bízik hosszú távon ezekben a márkákban.
Ma voltam nézni egy Peugeot Tweet-et, és arra kaptam fel a fejem, hogy a kipufogón ott vigyorgott a Sym logo. Rákeresve azt találtam hogy ez műszakilag megegyezik a Sym Symphony-val, ennyit arról hogy csak japán vagy francia. Az eladó mondta hogy olaszból hozza be a motorokat, ez is kapott egy telifényt mert csúnya volt a fényezése. Ami elbizonytalanít, hogy elvileg 2013-as, ehhez képes volt benne egy 2015-ös olasz szervízmatrica 13xxxkm-rel, most meg lenne benne 144xx. Hát vagy letámasztották a motort 10 éve, vagy háromszor ennyi van benne valójában. -
Debilon
addikt
válasz zombei #91090 üzenetére
dehogynem, már írták, a kormány vége, vagy akármi be tudja törni a lámpát, ami sokba kerül plusz az egyebek
nem kell ahhoz a robogós/motorosnak csúnyán járnia
azért itt megjegyezném, hogy sokan azért sem kötnek biztosítást, mert senki sem ellenőrzi igazából, nincs rajta rendszám, aztán emiatt hacsak nem marad ott a sérülései miatt, akkor simán elhajt vagy gyalog lelép a helyszíntől és ha nincs videofelvétel akkor sosem találják meg
[ Szerkesztve ]
Suzuki DL650 || life is shit || steam: Debilon || Realme GT Master Edition
-
KTMHobby3
tag
válasz zombei #91090 üzenetére
Én ezt ugyanígy gondolom. Egy 65 kilós motor akkora kárt tud okozni egy 2 tonnás luxusban hogy ráadásul ő a károkozó? Max azt hiszem el hogy letöri a visszapillantó tükörjét, az meg legrosszabb esetben is csak 100 valahány lehet. Persze lehet írni bármit, de legalább egy konkrét esetet írna valaki hogy egy segédmotoros millás kárt okozott.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen