Hirdetés
-
Az iPhone 15 frissítésgaranciát, a 16 szép rendereket kapott
ma Sokáig hallgatott az Apple a frissítésekről, most viszont megtudtuk, mennyit garantál.
-
A személyes adatainkkal, képeinkkel tréningezi az AI-t a Meta
it Sürgős hatósági beavatkozást sürgeti a NOYB, ugyanis június 26-tól a személyes bejegyzéseink, privát képeink és online követési adataink alapján is tréningezné az AI-t a Meta.
-
Computex 2024: a jövőt vázolta fel az NVIDIA
ph A korábban bemutatott fejlesztések mellett a 2025-ös és 2026-os tervek kerültek elő.
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Samus
addikt
válasz DigitXT #9071 üzenetére
Nekem önindítóval csak akkor indul, ha már nagyon meleg a motor (legalább egy negyed a hőfok), egyébként indítás után első rúgásra. Lehet a gyenge akku miatt is...ez akkor idegesítő, mikor hidegen megáll egy kereszteződésben, és motoron ülve nem tudom berúgni, mert a középsztender útbaban van.
Magam pedig biztos nem fogom szerelni egyhamar. Annyira el van dugva minden...ha az ember hozzá akar férni, az egész motort szét kellene bontani, hogy aránylag kényelmesen lehessen szerelgetni.
'' Az élet egyszerű. Döntéseket hozol és nem nézel vissza.'' // Tomorrow's just your future yesterday!
-
-
-
Jamby18
senior tag
válasz DigitXT #9246 üzenetére
Kötelező legalább egy visszapillantó
Tehát akkor most??
-nem járhatok vele
-gyárilag nincs rajta
-mit lehet csinálni vele, megkérni hogy tegyen rá mondjuk?
Az újakon 400k ért meg látok visszapillantót,érdekes, szerintem ezzel eddig is így jártak vagy nemtom, azért mert Ducati SBK Replika lenne??[ Szerkesztve ]
-
Jamby18
senior tag
válasz DigitXT #9268 üzenetére
Megfogadom mindenki jó tanácsát,és várom is.
De! Valahogy a 120-130 közöttiek vagy régebbiek 2000-2 a másik meg ,hogy ilyen agyonjavítgatott kittelt,újrafestett rozsdásodó vázat nem szeretnék,ha csak megnézed a 4.képet már látod szépen van festve a váz is nem rohad,csavarfejek is épek... ez így mind szép és jó is csak az ár,nah annak én sem örülök és csak úgy mondom.
Illetve ad rá garanciát addig meg kihúzom valahogy,úgyse egyből az egy kerekezés a cél.
Viszont most kerestem megint és rátaláltam még 1 Debrecenire[link] ha jól kivettem a bal elején sérült,le van pattanva a festék,gondolom estek vele, illetve se gari, se motorszerviz
Mert ha Adorjan hirdetéséből indulok ki csak van valamicske bizalom,hogy szerviztől veszem értenek hozzá illetve csak nem adnak ki a kezük közül olyat amivel megszívnám. -
akos3
addikt
válasz DigitXT #9287 üzenetére
Amikor tettem le az A1 jogsit asszem ott mondták, h kb igy van. 49-125-250 és a fölött.
De igazad van, inkább a kW a mérvadóSamus: váltósban nem gondolkodsz?
Gergello: Én 2009. tavsz végén nyár elején néztem robcsit! 100ccm-t akartam de nem találtam megfelelőt. A roxok mind tuninfgolva voltak, Neo's allitólag nem ment sokkal jobban mmint az 50es (bár találtam egy patentet de mindenképp renfszámmalakarták eladni ) D12-t meg nem találtam ilyen szépet. Így vettem egy BWS motogp-t De ha ezt árulják komolyan megvettem volna
-
Samus
addikt
válasz DigitXT #9287 üzenetére
Én is a 25kW-ot tudom, viszont azt nem tudtam, hogy A1nél is van teljesítménykorlát. Rendszámmal nem kívánok trükközni, ha két személlyel mennék, így is, úgy is kell. Annyi trükk lenne, ha túl nagy teljesítményű, akkor papíron kicsit visszavenni. Nem tudjátok, motorokat is ugyanúgy két évente kell műszakira és zöldkártyára vinni? Ugyanott megcsinálják, ahol az autókat?
Tehát akkor nagytestű nagyrobogó szóba sem jöhet két személlyel hosszabb távon (80-100km egy út alkalmával). Maxiból a Nexus 250 és 300 ccm verziója beleesik a kategóriába, és mit ne mondjak, az az álmom. Suzuki Burgmann 400 is, de az valahogy nem tetszetős.
Váltóst nem tudom...nekem annyira tetszik a robogó kényelme, bár biztos hozzászoknék a váltás és kuplunghasználathoz is, és ebben a kategóriában mérföldkövekkel nagyobb választék van (vannak 250es Naked gépek, azokat imádom). Még egy 250es ETZ is szóbajött, de ugye keverék, és több törődést igényel...Nem tudom nyáron 40 fokban egy kiadós menet után nem-e lesz melege a motornak, mert csak menetszél hűti (bár már több mint 20 éve mennek, biztos jól van megtervezve).
Ha jól emlékszem runner 125 volt, aki eladta (vagy még mindig eladó) az 500as Nexusát. Anno megnéztem a hirdetést, számomra azonnal "must have" lett...
'' Az élet egyszerű. Döntéseket hozol és nem nézel vissza.'' // Tomorrow's just your future yesterday!
-
akos3
addikt
válasz DigitXT #9287 üzenetére
Köbcentire korlátozás kizárólag az A1-nél van, de ott is 125 ccm, viszont figyelembe veszik, hogy max. 11 kW teljesítmény. (Tehát brutál 2T 125-ösök elvileg kilőve.)
ebbe utólag belegondoltam és kicsit furcsállom! Mert ugye 11kW az úgy kb 14,5-15LE. Ami biza nem olyan sok. Az igen csak gyengének vélt ybr125 vagy a cg125 azok 10-11lovasak. Az összes sm petig szinte 20 fölött van kivétel nélkül. (leszámítva a xt125x-et )
Elhiszem a 11kW-ot csak akk ki tartja be?[ Szerkesztve ]
-
Samus
addikt
válasz DigitXT #9298 üzenetére
Csak néha kellene kettő személyt vinni, egyébként csak én mennék. Autó, amit ismerek, és tényleg 5 litert kér, az a Peugeot 107, de nekem egyébként is motor kell, autó már van.
Komolyan elgondolkodtam egy ETZ-n. Tudom, ez robogó topik, de mit gondoltok? Mennyit kér 100on (olajjal együtt)? Elmegy 100al kettővel? Lehet vele előzni (120 vagy több)?'' Az élet egyszerű. Döntéseket hozol és nem nézel vissza.'' // Tomorrow's just your future yesterday!
-
Tothgera30
Ármester
válasz DigitXT #9670 üzenetére
Itt az a lényeg hogy apámnak levegős, lehetőleg új, aránylag nagykerekű (12-13") és kényelmes robi kell. Ezért szétnéztem a szokásos robogók között (Aerox, SR, F15, GP1,...). Mind vizes és nem újak, de még nem is hasonlítanak gyári mivoltukra. Ezért nézegettem tegnap (is) a képesmotort és ráakadtam egy "szinte új" NRG-re, természetesen MC4-es. Fő szempont még hogy gyári legyen, semmiféle tuning nem megengedett, kivételt képez a folytás eltávolítása. A fordulatszámmérő nem érdekes, de ha így gyártják akkor ez van, ezt kell szeretni. Tehát ha megvan az ajánlás és az ítélet, és természetesen pozitív, akkor eladom az ETZ-t és megveszem az NRG-t, vagy marad az MZ és mellé jön a Piaggio.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
runner 125
nagyúr
válasz DigitXT #9785 üzenetére
Na igen, ha húzza az ember a gép szarvát, akkor benyelheti az 5l-t is, pláne ha nagyra nőtt a pilóta..
dave93
A Nexus-ba én is 5W-40 viszkozitású full szintetikus Motul olajat szoktam rakni, ez a legjobb motorba.
Ha az autódba is olyan kell, akkor persze, mehet a Leo-ba is.
Gumiból, h őszinte legyek az első márkáról nem is hallottam még, én mindenképpen neves gyártó abroncsát raknám fel. Kis kerekűekre sokan a Michelin Pilot SC szettet ajánlják, puha gumi, nagyon jó tapadással. Bár drágább és előbb is kopik.
..ezek közül én a Contit venném.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz DigitXT #9800 üzenetére
Néztük a gumit, de nem láttunk rajta semmi olyasmit. Valószínű egyszerű anyaghibáról volt szó.
Képeket kerestem de még semmi, de meglesznek.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
-
akos3
addikt
-
Szplöttyy
senior tag
válasz DigitXT #9959 üzenetére
2T-vel az a gondom, hogy olajjal keverékkel szórakozni, a büdös szag, és hogy nekem külső szemlélőként sokkal hangosabb, fülsértöbb hangjuk van. De akkor lehet kénytelen leszek kompromisszumot kötni Ajánlott/kerülendő márkák? Keeway Hurrican? Elég sokat találtam, távirányítós indítással, meg ilyenekkel, 2T. Hány kmerrel érdemes megvenni? Ittis tekergetnek vissza? Meg mennyit bír ki? Gondolom nem 2-3százezret mint egy autó. Bocsi a sok kérdésért, de tök laikus vagyok.
Smoke & Torque
-
DigitXT
félisten
válasz DigitXT #9934 üzenetére
Hm... Érdekes, hogy a HS1 és a H4 totál kompatibilis. Annyi az összes
különbség, hogy a HS1-esnél kicsit rövidebb az üveg (1-2 mm), de benne
az izzószál ugyanott van, tehát nincs fókuszpont probléma, meg semmi!
Lehet, hogy bele is tolok egy jobb fényerejű H4-est a biztonság kedvéért.
(Mondjuk 35W vs. 55W azért kérdéses, ill refi esetén 35W vs 60W...) -
DigitXT
félisten
válasz DigitXT #10056 üzenetére
Csináltam képeket, de nem lettek túl sokat mondóak.
Az biztos, hogy a zöld árnyalatú gáz volt, a gyári HS1
meg egy kicsit sárgás, de amúgy szép, a vadiúj extra
halogén (H4) meg egy kicsit kékes, de legalább tiszta.
Fényerőt összehasonlítani így a pincében fényképpel
nem igazán lehet, mert automatán lőtte be a dolgokat.
Azért az újabb izzó talán valamivel jobb, mint a gyári... -
Gergello
addikt
válasz DigitXT #10181 üzenetére
Kb. ennyit tudok mondani rá én is.
Rakd oda legközelebb is, egyszer csak sikerül összetalálkozni azzal aki rárakja.
-
akos3
addikt
válasz DigitXT #10656 üzenetére
Nem tom hogy hol laksz, de ha Bp-en akkor tudnod kéne, h igenis aki nem veszi fel a forgalom ritmusát az bukta. Nyilván nem nyélgázon közlekednék vele, az csak azért fontos, h lássa az ember, h bizonyos helyzetekben mennyi van még tartalékban a motorban. Meg egy magasabb végsebességűnek nyilván magasabb is az utazó sebessége, így már akár a Balcsira vagy más helyre is leruccanhatok, úgy, h még oda is érek.
(#10652) Brogyi Figyelj én nem kitaláltam, hanem átnyálaztam több 10 tesztet is, és majdnem mindegyikben ezt írják végsebességnek! Nem tom mi olyan hihetetlen benne, mikor a 2T-s társaik (pl az általad említett mito vagy nsr.) jóval felette mennek, ha jól be vannak állítva. Csak hát azok pont e miatt szét is vannak húzva.
Tothgera30-t meg tök felsleges megkérdezni, mert nem azonos az ütemszám, és azért valljuk be az akkor 2T ment úgy mint kb a mostani 4T. Az ővé ráadásul asszem 150es. nem igazán lenne reális, meg minek is? Nem MZ-t akarok venni...(#10653) Gergello Hát igen sajna a ybr250 az ennyi. Én 600k körül láttam, de az is elég húzós. A cbf azért vmennyivel olcsóbb. 550-ért már lehet kapni szépet!
-
akos3
addikt
válasz DigitXT #10665 üzenetére
Hát nekem óra szerint 70 (max 75, de akkor már hátszél van) a vége és kevésnek érzem néha a városban.
Ezért is szeretném lecserélni egy 125re minnél hamarabb. De ha már lecserélem akk olyanra szeretném ami ugy meg is éri, szal nem 100 a vége mondjuk. Elfogadnám, ha 100 az utazo lenne és akk olyan 125-130 a vége. Ezért pl ha igaz a cbr pont ideális lenne, csak az meg elég magas áron van
Amúgy neked milyen géped van? A 125-re vok kiváncsi
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen