Hirdetés
-
UbiForward24 - Hosszabb játékmenet videón az Assassin's Creed Shadows
gp Sokak által a Japánban játszódó új rész az idei év egyik legjobban várt alkotása.
-
KuKirin G4 - a sebesség ára
ma Meglehetősen erős gép ez, amivel óriásit lehet taknyolni, de néhány módosítással egy igen kedvező árú rollerré alakítható.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
dtsdexter
csendes tag
Na egy olyan kérdésem lenne, hogy (rendbe hoztam az elektronikát, mindenhol stimmelnek a pólusok +/-, most már jók az indexek, a műszerfal vissza jelzők duda stb)
Kapott új:
Gyújtótrafót
CDI-t
Gyújtásalaplapot
Utólag: Feszültség szabályozó.
Akkumlátort
3 új gyertyát (BR7HS gyári, BR8HS NKG, BR9HS NKG)Legutoljára mikor jöttem haza, egyszerűen megállt menet közben és nem is indult el. Akkor ugye a teljes elektronika elszállt, se index se lámpa, bár az önindító üzemelt, de azon kívül semmi. Ekkor már benne volt
az új CDI, Gyújtásalaplap, Feszültség szabályozó , gyújtótrafó: 14km-ert ment el.Na most, hogy mindent rendbe hoztam, továbbra sem ad szikrát a gyertya. Próbáltam kombinálva, a Gyújtótrafókat régi/új; CDI régi/új; Akkumlátor régi/új, és az összes gyertyával. A gyertya pipán van feszültség, sőt a gyertyán a középelektródán is van feszültség, bár érdekes, hogy a BR7HS-n folyamatos 12v+ van míg a BR8HS-ne fel le mászik folyamatosan 2V-12V+-ig míg a BR9HS-n szintén stabil +12V mérhető a középelektródán, viszont szikra továbbra sincsen.
Egyetlen amit nem tudta variálni az a Gyújtás alaplap. (Testkábel a blokkon rajta, vadonat új, ill a CDI-on is)Mire feltettem volna a kérdést, rá jöttem a feszültség szabályozót felejtettem ki, azt is meg kell néznem még, ill az önindító relét, bár az pörög, úgyhogy az működik gondolom.
[ Szerkesztve ]
... esküszöm, gyári főnök ;)
-
dtsdexter
csendes tag
válasz
sityupityu #66710 üzenetére
bocsi, igen igazad van töltés közben 14,6V (bár ha rajta hagynám 15,7 is fel megy az előző aksim ugye így makkant meg
)
12.4-en ál most az új, hogy egy hónapja lett felsavazva, bár használva még nem volt.... esküszöm, gyári főnök ;)
-
dtsdexter
csendes tag
válasz
csongi #66741 üzenetére
Nyilván más konstrukció mint egy mezei 50ccm mivel manuális váltóval van szerelve, így igen tobb helyre kell az olaj, bár a 820ml is kicsit sokallom aztán fene tudja, az viszont érdekes, hogy gyári adat szerint kell bele ennyi még sem marad 320-350 nél tobb ahogy fent írta, lehet nem folyik át valahova ahova kellene? ... Normál robiknál, kb 110cc szokott kelleni ráadásul API 80V90-ből nem 10V30-ból, az rendes motorolaj ... sok itt a furcsaság
[ Szerkesztve ]
... esküszöm, gyári főnök ;)
-
dtsdexter
csendes tag
válasz
nyogo83 #66754 üzenetére
Kérdésedre a választ sajna én sem tudom, meg azt sem, milyen motorral szerelték, majd azt a tapasztaltabbak megmondják, ha tudják
https://www.manualslib.com/manual/1050371/Kymco-Agility-Rs-50.html
... esküszöm, gyári főnök ;)
-
dtsdexter
csendes tag
válasz
gyáliSanyi #66759 üzenetére
1 év a biztosítás, de 10 hónap után értesít a netrisk, mivel 11. hónapban már a biztosítónál sem tudsz módosítani, változtatni, csak lemondani a korábbi és az új szerződést. Vagy valami ilyesmi a trükkje. A 11. hónap első hetében általában megszokott jönni a Biztosítótól az értesítés és az új csekk is. Ha elégedett voltál velük, vagy nem akarsz máshol kötni, semmi dolgod nincsen vele, várd meg míg megjön az új csekk, fizesd be aztán majd küldik az új Kötvényt/biztosítási kártyát.
[ Szerkesztve ]
... esküszöm, gyári főnök ;)
-
dtsdexter
csendes tag
válasz
Astrasattila #66765 üzenetére
Akkor még tudtak (szerelhető) robogót gyártani
//Állítótal//
Ha megtalálod rajta, akkor innen tudsz leszedni, robbantott ábrákat
http://oem-parts.hu/hu/parts/peugeot/50-ccmInnen pedig egy ritka kincset,: Phil Mather Robogók szerviz és javítás 50-250 cm3-es karburátoros motorok, automata {variátoros) hajtás, európai és távol-keleti gyártmányok.
https://data.hu/get/10554592/Robogok.szerviz.es.javitas.2010.eBOOk-AnAhTaR.rar
[ Szerkesztve ]
... esküszöm, gyári főnök ;)
-
dtsdexter
csendes tag
válasz
Astrasattila #66786 üzenetére
Érdemes minőséget venni, én személy szerint Full Syntetic olajat ajánlok (Jobban elég mint ásványi társai, kevésbé füstöl is, kevesebb szennyeződés kokszot hagy)
-Repsol Moto Scooter 2T-el annyira nem voltam megelégedve.
-A BIXOL olajjal pedig egyáltalán (végszükség esetére jó, de rendszeres használatra semmi képen mint ahogy a benzinkúton kaphatóak egyike sem, ezt értem AUTÓ-ra is 11 év benzinkút gyakorlat után)Ami bevált az a MANNOL 7805 Scooter 2-Takt Premium (Nem füstöl, jó kenést biztosít)
Drágább árfekvésben pedig Castrol 2T, (ott elég nagy a választék, korábban már kitárgyaltuk)
Vásárolni én személy szerint a ZS+U-ban (vagy http://olajbazis.hu/hu/motorkerekparosoknak is lehet) szoktam, de lehet közvetlen UNIX vagy Bárdi-tól isÉn ha keresek valamit úgy szoktam, hogy hozzászólások felett át állítom 200db/oldalra és CTRL+F billentyűvel adott kifejezésre keresek "Castrol" "Olaj" "milyen olajat ajánlotok" stb nagyjából az utolsó 3 oldalon megfogod találni a választ.
... esküszöm, gyári főnök ;)
-
dtsdexter
csendes tag
válasz
Tegla80 #66787 üzenetére
Lehetséges, a gyárilag előírt szíj, nekem pl túl hosszú laza (ilyenkor sokkal magasabb fordulatról indul, rángat), lehet azért mert cserélve lett a varriátor sok egyéb mellett, de lehet túl feszes is, ilyenkor nem fut ki a varrió tetejére nem éri el a max teljesítmény/fordulat számát.
Bár nem hiszem, de ha nagyon húztad neki és menet közben szakadt el a szíj, az megüthette a főtengelyt, ami deformálódik ilyenkor azt érdemes lenne megnézni, (pakolj le a főtengelyről és egy ceruzát vagy tollat hosszanti irányban, a barázdákkal párhozamosan rögzíts szigetelő szalaggal rá, csak ne kerek legyen hanem 6 szög alakú. gyertyát vedd ki majd önindítóval egy kemény alapra helyezett papírlapot tarts a ceruza hegyéhez majd indítóz. ha egyenletese köröket rajzol le akkor jó ha nem akkor van probléma). Érdemes a kémény falapot rögzíteni az öntvényhez,és arra helyezni a papírt mivel az is mozoghat ilyenkor. Fogsz 4 hossz csavart, jó dekni rögzítője is, felé helyezed akár kemény kartont vagy plexit és megjelölöd a csavarok helyét majd kifúrod, addig kell becsavarni míg el éri a ceruza hegyét, nem kell erősen rá húzni csak éppen, hogy elérje, anyákból lehet távtartot csinálni az öntvény és a lap közé)
[ Szerkesztve ]
... esküszöm, gyári főnök ;)
-
dtsdexter
csendes tag
válasz
sityupityu #66792 üzenetére
Tényleg azt én is elfelejtettem, hogy 2 szám különösen számít, a hosszúság és szélesség. A magassága befolyásolja a tárcsák közti tapadást.
Az tény, hogy gyártó oldalán érdemes tájékozódni, a gyári ékszíj miatt, bár több helyen futottam már bele, hogy a bolt mivel nem volt abban a méretben, kisebb eltérésű ékszíjat ajánlott. Ezt érdemes kerülni, csak nyűg van vele később.
[ Szerkesztve ]
... esküszöm, gyári főnök ;)
-
dtsdexter
csendes tag
válasz
Astrasattila #66796 üzenetére
Ezt javaslom olvasd el, hátha segít. https://www.egumotors.hu/robogo_cdi_gyujtas
Ha van rá affinitásod, megnézheted, hogyha felcseréled a két Féklámpa visszajelző-t mi történik, ha megoldja a problémát kb 1000 Magyar Forintért rendelhetsz hozzá másikat. A másik, hogy egy izzó cserével lehetne kezdeni (bár gondolom ezen már réges régen túl vagy) más tippem hirtelen nincsen legalább is olyan amihez ne kellene műszer és egyéb. (bár lehúzhatnád a csatlakozót, mind a kapcsoló mind a lámpa felöli részen, ha van rajta oxidációs jel (mint a kék mosópor) azt tisztítsd meg, ha nincsen, akkor az előző mondat él.
Vagy érdemes autóvillamossági szakértőt bevonni, neki vannak megfelelő műszerei, ha nagy a gond, át tudják nézni.
Egyébként milyen motor? Ha valami újabb fajta, akkor műszerfal is kiírja (ki lehet vele íratni) a hibakódot (asszem)
[ Szerkesztve ]
... esküszöm, gyári főnök ;)
-
dtsdexter
csendes tag
válasz
mumtaz #66795 üzenetére
Elvileg működik, de majd megnézem, mert az előz főtengelyem sok egyéb mellet emiatt is cserés volt.
Nem nagyon kotyoghat, kb 0.01 mm eltérés lehet efelett már csapágy kopása vagy főtengely hiba jöhet szóba. efelett már akkora rezonancia jöhet létre mely szét szedi a motort(legalább is autóknál annyi a maximális tűrés határ, FémAlk-os infók alapján ők, Győri Audi-nak gyártanak motorblokkot és egyebet) Ebből adódik, hogy ezt a hibát akár szemmel is meglehet vizsgálni, vagy egy mezei körzővel. Szerintem, de majd mondok pontosabbat saját tapasztalat alapján.
ui: ám ha csapágy miatt "lengne" ki akkor nyilván nem egyenletes "tolyás" forma jön létre, több helyen fog kiugrani, a fő tengely viszont azonos "tolyás" formát kellene kirajzolnia.
[ Szerkesztve ]
... esküszöm, gyári főnök ;)
-
dtsdexter
csendes tag
válasz
dtsdexter #66799 üzenetére
Bocs ez a link https://www.egumotors.hu/feszultseg_szabalyzo
... esküszöm, gyári főnök ;)
-
dtsdexter
csendes tag
válasz
Geresics #66802 üzenetére
Én személy szerint nem "tisztelgek" olyan motoros vagy robogósnak akin nincsen egy épkézláb öltözék.
Szerintem el kellene felejteni a tundrapapucsot, pólót és hawai rövidnadrágot. (egyébként motoros berkekben legalábbis akit én ismerek, nagyképűségnek veszi az öltözék nélküli motorozást, legyen az bármilyen kerékpár, és szerintük ők hoznak szégyent a motorosokra, amit meg is értek)Évről évre, próbálják elérni, és egyre nagyobb hangsúlyt fektetni a motorosok biztonságára, hogy néha nézzen már körül az ember vagy a visszapillantóba ... Sokkal nehezebb észlelni egy motorost mint egy autóst, megbecsülni a sebességét pedig végképen (mint ahogy azt a reklámokban is említik), de miért figyeljen egy autós oda, ha maga a motoros is tesz rá, még csak egy normális kesztyűt vagy egy vászon vagy bőr dzsekit sem képes magára venni a biztonsága érdekében?! Valahol jogos a felvetés! (szerintem) Úgyhogy szerintem a tiszteletet jelképezné az intés. Bár vannak akik csak nem akarják elengedni kormányt, vagy szimplán nem oda figyel, elő fordul velünk is motorosokkal, hogy elbambulunk.
[ Szerkesztve ]
... esküszöm, gyári főnök ;)
-
dtsdexter
csendes tag
Sziasztok, olyan kérdésem, hogy első fékbetét méretet vagy típusát hol tudom megnézni?
Nem találtam hozzá neten leírást, és sajna nem vennék rá mérget, hogy a brembo első fék az gyári lenne.
(Aprilia SR 50 AC '94 Mina fekvő), a fékbetét kiszedése valószínűleg nem fogja megoldani a problémát a mérettel kapcsolatban, és mielőbb kellene vennem újat.... esküszöm, gyári főnök ;)
-
dtsdexter
csendes tag
válasz
dtsdexter #66822 üzenetére
Megvan
ftp://ftp.intercars.com.pl/_KATALOGI_MOTOCYKLOWE_/Czesci_Eksploatacyjne/FERODO_tarcze_hamulcowe.pdf
... esküszöm, gyári főnök ;)
-
dtsdexter
csendes tag
Sziasztok, erről a fékbetétről van valakinek valami véleménye?
- EBC Brakes ....
Kifejezetten ami jó az enyémhez az EBC SFA193, ez egy angol gyártmányú organikus kevlár betét egészen pontosan: "- nagytisztaságú karbon granulátumból, 30% puha réz porból és szemcsékből készül ez a rendkívül jó hőelvezető képességű, korszerű robogó fékbetét"Ha volt már valakinek ilyen gyártmányú (EBC) annak van tapasztalata az időjárás befolyásoltságáról? PL esőben mennyire tapad?
... esküszöm, gyári főnök ;)
-
dtsdexter
csendes tag
válasz
Rivaul #66837 üzenetére
Ebben azért annyira nem lennék biztos, hogy ugyan az.
A kék füst valóban lehet túl sok olaj de miért?
-Hibás olajadagoló
-Hibás vezérlés
-Sérült dugattyú
-Kopott henger
-Hibás karburátor
-hibás gyújtás
-Szelepszár hiba
Tényleg hasonló, legalább is a robbantott ábrák alapján, csak sokkal kisebb helyre van össze zsúfolvanagyon sok hiba lehet, az se biztos, hogy nem egy. Szerintem fordulj szakszervizhez.
(Tesóm Makita (nem a barkács) szegélynyíróját vissza dobták, kb GTK-ra vették fel.[ Szerkesztve ]
... esküszöm, gyári főnök ;)
-
dtsdexter
csendes tag
válasz
Dezit1 #66842 üzenetére
(Szerintem) 2 ütemű robik annyira nem finnyásak, nagyobb keverékkel is vígan elmegy (1:50/+ felett), max jobban füstöl, meg nyilván ezzel arányosan nő is a lerakodás veszélye (bár ha jól emlékszem, valahol írták, hogy annyira nem tesz rosszat, jobb kenést ad) de érezhető különbséget érezhetsz már (csak friss) 95/98-100 as között (ugyan az a kettő, kivétel ez alól Mogyoródi + Dunapláza MOL ill a pályán kapható 100/101 oktánszámú nafta röpke 780Ft/l-ért), teljesítményben is és végsebességben is megmutatkozik, meg persze nem kevés hő formájában. Egy próbát megér.
... esküszöm, gyári főnök ;)
-
dtsdexter
csendes tag
válasz
csabi94 #66845 üzenetére
Robogóknál 1:50 et, mint ahogy a legtöbb 2T olajon is az van feltüntetve, de nyilván van ami ettől eltér
.
Ám, de jobban kellene füstölni hiszen 1 liter olajat adsz 50L benzinhez ... bocs akkor én írtam fordítva, tehát nem 1:50 hanem mondjuk 2:50 vagy 1:40 stb ... több olaj, ennek nagy részét csak kenésre használja, és megy tovább a kipufogóba, ahol a hő miatt füstöl mint a rezsón hagyott palacsinta sütőAztán lehet égetni a kipufogót
Ám nem tudom, nekem egyáltalán nem füstöl van egy kis 2T "trabi" szaga, de füst az nincsen. pedig mostanában egyre több olajat rakok bele, próbálgatom.
Igen igen láttam.
... esküszöm, gyári főnök ;)
-
dtsdexter
csendes tag
válasz
sityupityu #66847 üzenetére
Olajadagoló, hasonló mint a robogóknál egy műanyag fogaskerék a főtengelyen, ami fordulatszám alapján állítja az olajpumpán keresztül az olajmennyiséget (bocs ha pontatlan voltam) (olajadagoló/olaj szivattyú /olaj pumpa) ... robbantott ábrán van benne (ha jól láttam)
Nekem az a tapasztalatom, hogy érezhetően hamarabb és jobban melegszik tőle, ami nem csoda hiszen, magasabb a hőértéke (fűtőértéke) mint a normál 92/95 benzineké ... kipufogón, gyertyán, és öntvényen is mérhető, műszerrel kb +10-20 fokot dob rá, az is számít mennyire húzod neki. Egy hőmérős sima Multival is szépen mérhető.
[ Szerkesztve ]
... esküszöm, gyári főnök ;)
-
dtsdexter
csendes tag
válasz
Dezit1 #66854 üzenetére
annyit mondjuk megtehetsz (ha ez is vákuumcsőves) akkor húzd már le a szűrő elöl a benzint majd rakd azt a végét egy flakonba vagy bármibe csak ne szétlocsold, a vákuumcsővet pedig szívd meg jó erősen, és próbáld vákuum alatt tartani. Ha folyamatosan folyik a benzin akkor f@sza ha meg akadozik vagy csak csöpög akkor ott a benzinszűrőnél lehet gond, a tankba.
... esküszöm, gyári főnök ;)
-
dtsdexter
csendes tag
válasz
Dezit1 #66857 üzenetére
Robogón? Olajat cserélni, minek? elpuffogtatja kb 1 ezres alatt. Amit cserélni kell az az első villaolaj és hidraulika olaj, ezen felül a vízhűtő rendszert szokták cserélni, kivétel ez alól az Aprilia SR 50 "99 ... ott nem kell cserélni, állandóan elengedi magától
... esküszöm, gyári főnök ;)
-
dtsdexter
csendes tag
válasz
dtsdexter #66869 üzenetére
Maximális össze nyomási érték:
elöl: 80 mm
hátu: 80 mm
Fork oil (recommended): fork oil F.A. 5W or F.A. 20W; an alternative FORK 5W or FORK 20W.
Should you wish for a performance somewhere between that offered by F.A. 5W and F.A. 20W or FORK 5W
and FORK 20W, these can be mixed as indicated below:
SAE 10W = F.A. 5W 67% of the volume + F.A. 20W 33% of the volume;
FORK 5W 67% of the volume + FORK 20W 33% of the volume.
SAE 15W = F.A. 5W 33% of the volume + F.A. 20W 67% of the volume;
FORK 5W 33% of the volume + FORK 20W 67% of the volume
[KÜLÖN IS KAPHATÓ 5-10-15-20W olaj, nem feltétlen kell keveréssel szórakozni]
(A keveréssel állítja a keménységét, a mennyiséggel a max rugózást)Azért nézz utána, mert ez csak egy típus, ha jól emlékszem 2002-é viszont, hogy mennyi kell bele arra hirtelen nem találtam infót, mondjuk azt az enyémhez sem.
[ Szerkesztve ]
... esküszöm, gyári főnök ;)
-
dtsdexter
csendes tag
Sziasztok! Szokásos problémával fordulok én is hozzatok, nem indul ez a sz@r!!
Kitéptem a maradék hajamat (pedig már így is kopaszodok és őszülők) de hirtelen már nincsen több tippem. Adott
Friss 100 benzin (nincsen keverve), új gyújtás alaplap (ad áramot, tölti az aksit is) önindító jó (pörög, picit melegszik) új cdi, új légszűrő ház (plusz szűrő, olajozva Mannol légszűrő olajzoval) új gyújto trafó (ad ampert) új gyertya (3 féle br7-8-9hs szikra van) új kábel ( világítás műszerek minden működik) új főtengely, csapagy, szimering, dugattyu, henger+fej+tő csavar+ tőmítesek (nem ereszt sehol, nincsen folyás, nem nedves sehol) új blokk öntvény, új kuplung (kuplung rugó, komplett varió szett pollini), új karbon membrán+ház+ szívó csonk (nem ereszt, kompresszió van) új gazkar+bovden+szívató bovden, viszont továbbra is eltűnik a benzin szűrőből nem tudom hova.Utolsó két tippem: kuka a karbi, vagy dugattyu gyűrű megint berohadt. Más ötlet?
[ Szerkesztve ]
... esküszöm, gyári főnök ;)
-
dtsdexter
csendes tag
Még egy kérdés, és szerintem meg is van a válasz, mivel "nedves" amit eddig nem vettem észre, bár nem tudom miért?! (hülye vagy gyerek, az is ...) Szóval, az úszóház és a karbi között kellene lennie egy gumi tömítésnek? Mert ezen nincs (Dollerto PHBN 17.5), a másik probléma amit már egyszer írtam, és kaptam is rá tippet, a 2 rugó Gáz+ Szívató ... elég gyenge valószínűleg már nem látja el a feladatát.
Ha ez a probléma, nem állok neki tákolni, kap új karbit ebben az esetben maradjon ez vagy mást használjak (70-s henger Malossi Sport, 47.00mm dugattyú), GIANNELLI EXTRA V2 (tiltás mentes), Polini High Speed (Minarelli),
... esküszöm, gyári főnök ;)
-
dtsdexter
csendes tag
válasz
forandor #66908 üzenetére
Szerintem teljesen jó állapotban van, az ott csak sima por, egy kis ékszíj por, meg a szokásos kopás, Azért azt vedd figyelembe, hogy nem hermetikusan zár az öntvény ezen része, ráadásul a fekvő minánál (nem biztos, hogy csak ennél) a főtengely magasságban ha (ha szemből nézed, bal-> főtengegyl ; jobb -> kuplung) akkor a baloldalon van egy luk az öntvényen, ami a motorvédő burkolat belső részének az egyik rögzítő pöcök tartója, nyáron leszokták venni, a jobb hűtés érdekében, már aki vacakol vele.
Tehát onnan is koszolódhat. Egyébként mintha a köröm is jó állapotban lenne.
Ki lehet tisztítani, egy kis Brigeciol-al meg féktisztítóval, csak ne felejtsd el újra zsírózni a berúgó rúgóját, meg az önindító belső részét.
[ Szerkesztve ]
... esküszöm, gyári főnök ;)
-
-
dtsdexter
csendes tag
válasz
x1port #66917 üzenetére
Az ott csak karbi probléma, semmi köze a generátorhoz, (féklámpa amúgy is aksiról megy) egyszerűen amikor megállsz marad még benne benya, ezért pörög fel, olyan mintha még húznád neki a gázt, aztán vissza áll alapjáratra. Az, hogy milyen beállítással lesz jó fogalmam sincsen, melyik csavart hova húzd ehhez nem értek, nekem is végül szerelő állította be (de sokra nem mentem vele, vagy az alapjáratom volt jó és nem indult, vagy fordítva)
... esküszöm, gyári főnök ;)
-
dtsdexter
csendes tag
válasz
x1port #66945 üzenetére
ha csak folyamatosan világít az index:
-egyik kiégett, (folyamatosan világít, az egyik)
-ha nem égett ki de nem világít, az egyik izzó csatlakozó lecsúszott, vagy elfáradt, (folyamatosan világít)
-ha a csatlakozás jó, az egyik kábelcsatlakozó csúszott le, vagy fel lett cserélve a polaritás, elöl vagy hátul (folyamat világít),
-ha nincsen folyamatos megfelelő feszültség ebben az esetben vagy halványabban folyamatosan világít, vagy csak ritkán villant egyet.
-ha jók a csatlakozások és megfelelő az áramfelvétel a relének akkor tönkre ment relé. (vagy folyamatosan világít vagy egyáltalán)[ Szerkesztve ]
... esküszöm, gyári főnök ;)
-
dtsdexter
csendes tag
-
dtsdexter
csendes tag
nincs 1 hónapja, hogy Debrecentől kb 5km-e vettünk egyet 120-ért, új fényezéssel (éléggé otthoni festés de nem vészes), nem csattogó motorral, jó váltóval, bár műszakilag nem volt toppon, nem ázott be, a központi zárral voltak gondok a HIFI-t az felejtős. Menni megy, meg is áll, festése is elfogadható.
... esküszöm, gyári főnök ;)
-
dtsdexter
csendes tag
Elektromos motorban? Tudtommal cella van, kb az új, jó minőség tán van egy 160K, legalább is aki töltötte nálunk anno azt mondta, azért is vett valami kínai aksikat 60-ért (azt nem tudom, hogy darabja volt annyi vagy kompletten), a másik, hogy kb 40-50km-t tesz meg egy teletöltéssel.
ill volt egy magyar srác, ő csinált speckó elektromos robogót, ha jól emlékszem kb 80km/s végsebességgel szintén 50km max távval ... árulta is potom 1600 db Esztergomi látképesért
[ Szerkesztve ]
... esküszöm, gyári főnök ;)
-
dtsdexter
csendes tag
... esküszöm, gyári főnök ;)
-
dtsdexter
csendes tag
válasz
sityupityu #67004 üzenetére
Félre értettük egymást, én a bixolra értettem. Repsolnak tudom, hogy vannak jó olajai de ez nem is meglepő hiszen évtizedekig volt/van jelen a MOTO GP-ben illetve rengeteg neves motor sportban és még autó sportban is, arról nem beszélve, hogy specifikus olaj is, tán a Hondának, vagy az Apriliának?!
Bár valóban számomra kicsit sokat vesztett értékéből, hogy nekem nem jött be az SR-be, de lehet én választottam rósz olajat, szóval számomra így volt értendő a "nem hozza a szintet"
... esküszöm, gyári főnök ;)
-
dtsdexter
csendes tag
válasz
x1port #67005 üzenetére
Ugyan az a cég gyártja mint a Shell, MOL, AGIP és OMV olajakat és még rengeteg itthon nem ismert kúthálozatnak. Az OMV, Shell és az AGIP használ hozzá saját adalékot, ezért árusíthatják saját néven saját márka ként.
Ezen felül van a Shellnek is és az AGIP/ENI-nek is saját fejlesztésű és márkájú olaja, Amit nyilván nem minden napi felhasználásra olcsó kivitelre szántak, vagy éppen verseny körülményekre kínál.
[ Szerkesztve ]
... esküszöm, gyári főnök ;)
-
dtsdexter
csendes tag
válasz
adriano18 #67041 üzenetére
hát, kipufogóval kapásból egy normális benzinszűrő, azzal együtt egy variátor (rugó+görgő+hézagoló), bár ezzel nagyobb teljesítményt nem fogsz elérni, inkább csak optimalizáltabb lesz. Ha feljavítód még egy 70ccm hengerrel plusz dugattyúval, ajánlott főtengelyt cserélni ill egy karburátort (gondolom már nem ditech, ha az volt), és voala kész is a 14-16hp egy sport cdi még ráférhet a vasra, illetve egykevlár bordás szíj, és könnyítésnek karbon membrán is jól jöhet ...
... esküszöm, gyári főnök ;)
Új hozzászólás Aktív témák
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen