- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen asztali médialejátszót?
- Feltűnt a dél-koreai hitelesítésen a PlayStation VR2 PC adaptere
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Milyen TV-t vegyek?
- Milyen egeret válasszak?
- Gaming notebook topik
- OLED TV topic
Hirdetés
-
Computex 2024: MSI Claw 8 AI kézikonzol Lunar Lake-kel
ph A külön utakon járó sárkányos gyártó kézi konzoljának második generációjánál is marad az Intel mellett.
-
Hódít az AI, közben a Microsoft emberek százait küldi el a felhős részlegétől
it Folyamatosak a dollármilliárdos befektetések a felhő, az adatközpontok és az AI kapcsán, de a Business Insider jelentése szerint eközben emberek százait küldik el a Microsoft felhős ágazatától.
-
Élénk színekben várható a Galaxy Watch FE
ma A forrás részletes termékfotókat és a várható specifikációt is közzétette.
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
siti
senior tag
válasz Redneck #64722 üzenetére
igen, pont ezt szoktam mondani, hogy amire kell arra jó a keeway, motowell. két évet, 5-6e-t ki fog bírni, még az is simán lehet hogy mindenféle szerelés nélkül. az enyém 16 éves és ennek többszörösét futotta. javítgatni kell (hiszen olasz), de ha keresek hozzá alkatrészt, akkor minden van, gyári, racsing, utángyártott.
Füle -> 9. BRSZK -> 2024. Június 22-23. (hamarosan beérjük a Fast and furious sorozatot)
-
Topikgazda
válasz Redneck #64768 üzenetére
"Ha érzel magadban erőt, kedvet és van hozzá érzéked, marad az otthoni szerelgetés és tökéletesítés."
Én ezt teszem. Hosszú évek óta az egyik hobbim a robogótuningolás-hangolás. Az életben nem vittem szerelőhöz ilyen kaliberű motort.
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
-
rtitusz
őstag
válasz Redneck #64869 üzenetére
Köszi a válaszokat! Közlekedni kell, nem kiélni a száguldós vágyaimat, a robogó praktikus, egy supermoto nem az. A nagy kerék alap itt Budapesten, nem óhajtok fejre állni az első csatornafedőn. Az olasz gépgyártás nem egy csoda, kocsit soha nem vennék tőlük, de a robogóikról annyira nem hallottam rosszat, bár lehet csak azért, mert a kínai darabokhoz viszonyítva gondolkoznak az emberek. Az biztos, hogy egy japán általában megbízhatóbb, bármiről legyen is szó. Néznék én japánt is, de nagy kerekű, nagyobb méretű 50-est nem találtam, bár simán lehet hogy rossz helyen keresgéltem (Yamaha Aerox esetleg?)
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Redneck #64933 üzenetére
A szabványa szerint tökéletesen megfelel egy átlagos, nem nagy teljesítményű és fordulatú kétütemű motor kenéséhez. Az más kérdés, hogy milyen melléktermékek keletkeznek illetve rakódnak le esetlegesen az elégése során egy szintetikus olajhoz képest. Egyébként nem rossz márka, emlékeim szerint pár éve jelent meg itt nálunk. Legalább is én régebben nem találkoztam vele. Négyütemű olajat vettem már tőlük.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Pete55555
addikt
válasz Redneck #65017 üzenetére
Nem nyilvánítottam véleményt a rendszám ellen/mellett, csak jeleztem a fórumtársnak, hogy ugyan Mo-n vannak bizonyos megkötések, pl B125, de ugyanakkor meg a smkp kategória nagyon lazán van kezelve.
Amit meg leírtál azzal nagyrészt egyetértek, főleg ha ez pl. hozná magával, hogy 125-öst is lehetne vezetni külön jogsi nélkül. csak mondjuk így kb eltűnne a sok 50-es, mert ki az a marha aki 50-est vesz, mikor 125-öst is vezethet? De ez már megint egy másik történet.
Ha már EU, akkor az átlagfizetés/költségek/benzinár/útminőség/lopási statisztikák viszonyára is kíváncsi lennék.
Ebbe ne menjünk bele
...Szeretem leracsniztatni...
-
nyogo83
Topikgazda
válasz Redneck #65017 üzenetére
Ezzel teljes mertekben egyetertek. Igazabol szerintem picit még a használt árakat is átrendezné, hogy a papirok nélküli sok szar sokszor a papiros gép árával vetekszik.
Attól meg motor/robogo keresesnel kivan a tkom hogy 10-bol 6-7 papirok nelkuli, vagy 50-eskent aruljak a 125-ost, nem egyszer szerencsetlen usert beszivatva.
Csak ugye itt a rendszammal az a "problema", hogy akkor az 50-esre is kellene sulyado+muszaki(bar utobbival egyetertenek). -
SLYM
veterán
válasz Redneck #65038 üzenetére
hehe, pont most jutott eszembe, hogy a zebra előtt álló trécselő öregasszonyok és babakocsis anyukák miatt én is bevezetném, hogy aki a zebrán át szeretne menni, az tegye föl a kezét. svájcban például ez a szokás. lehet, hogy én is kipróbálom majd, egyelőre csak 1-1 köszönésre futja (kézmozdulattal), hogy ha már megtörtént az átengedés
[ Szerkesztve ]
-
forandor
tag
válasz Redneck #66619 üzenetére
Ha már kínai, nem muszáj újan venni. Ezeknél elég gyakori a valós pár ezres darab.
Nem fogsz vele őrült gyorsulásokat csinálni, ha akarod sem ugrik ki alólad (főleg nem újan bejáratósan, fojtottan). Nagytestű lomha, de 65km/h fölött van a vége komolyabb piszkálgatás, na meg fojtás nélkül.
A sajátom egyáltalán nem volt kímélve, egy hónapja taknyoltam is vele aszfalton, a motor csak vígan pöfögött tovább az árokban, semmi baja nem lett, nekem meg lett egy divatos farmerem.Ha mondjuk újan kéne robogó, és ha lehet kapni 200K körül (Keeway, Motowell), akkor lehet vennék. Az enyémet használtan vettem párezer km-el. Tudtam, hogy hogy fogom használni, úgyhogy semmiképpen sem vettem volna újat.
Mondom ezt úgy, hogy most egy Apriliam van.
(#66607) sityupityu, és tényleg, nem tudtam, hogy vizes.
-
nyogo83
Topikgazda
válasz Redneck #83690 üzenetére
Az a Kymco egy tok jo strapabiro robogo en nem szurnam el ez a megbizhatosagot egy 80-as hengerrel. Olyan sokat nem hoz pluszba, hogy megerje a penzt es a megbizhatosagot eldobni.
Plusz akkor karbihoz is hozza kell nyulni(minimum fuvokazni, ha eleg a gyari karbija, vagy csere), a gyari variatornal a gorgo sulyokat+kuplungot beloni.Ha ennyire kevesli, es bejon neki a tipus, akkor keressen belole egy 50 2T-t, az nagyjabol annyival fog jobban menni normalisan belott variatorral es karbival mint a 80 4T.
Simsonhoz en azt ajanlanam, hogy vagy Simson specifikus forumban vagy Index forum Simson topicban kerdezz ra, mert rengeteg a szar minosegu alkatresz hozza, a fanatikusok egybol mondani fogjak mi az amit megszabad venni hozza(es hol) es nem lesz szivas vele.
-
macilaci78
nagyúr
-
FeniX-
aktív tag
válasz Redneck #83788 üzenetére
Meg azt ne felejtsük, hogy azonos köbcenti mellett egy bizonyos köbcentiig a kétütemű másfélszer annyi teljesítményt ad le a 4 üteművel szemben.
Egy 4 ütemű 50-es 3 lóerő, a 2 ütemű meg ~5, vagy picivel felette. Ezek a nagykerekű endúrócskák tudnak ilyen 8-9 lóerőt, ami szerintem már tényleg súrolja a segédmotor határait.
Vannak amúgy különböző képletek is arra nézve, hogy mekkora végsebesség érhető el egy adott setupban. (köbcenti, váltó áttételezés, max fordulatszám)
A fizikát nem lehet átverni. Lehet, hogy az ismerősöd úgy érzi, hogy menne még, de igaziból mégsem. Vagy, ha igen, milyen áron? Ez itt örök téma.
Új hozzászólás Aktív témák
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Erős asztalláb (Steelcase)
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen