- Elkészült Oroszország első litográfiai berendezése
- Samsung LCD és LED TV-k
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Milyen processzort vegyek?
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Raspberry Pi
- Száguldozáshoz való az új GeForce driver
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
Hirdetés
-
Összemoshatja a Google és a Magic Leap a valódi és a digitális világokat
it Együttműködésbe kezdett a Google és a Magic Leap nevű AR-startup.
-
Friss előzetesen a Monster Hunter Wilds (PC, PS5, XSX)
gp A PC-re és konzolokra szánt folytatás valamikor jövőre debütál.
-
Friss GPU IP-ikkel is készült az ARM
ph Az új Immortalis dizájn elég jól skálázhatónak tűnik.
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
válasz AMD Power #923 üzenetére
A legjobb ezek közül a Gilera Typhoon, hirdetésben 96'-os, ami nem igaz, ugyanis már 95-ben átvevezték Piaggio-ra, tehát minimum 94-es évjárat. Alkudni keményen! 11 éves robogónak sok baja lehet. Amint látom a kipufogó tiszta rozsda, stb.
A ZZ-k, amiket kinéztél elég öregecskék. Véleményem szerint árban/minőségben jobbat kapsz ezeknél.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz AMD Power #926 üzenetére
Nagyjából árban van, de valószínű, hogy az sem 97-es. Ahhoz képest, hogy a Gilerát mennyiért megkapnád, én nem nyűglődnék azzal a Suzukival. Játékszer a rugóstagja, az első és a hátsó is a Gilerához képest. Az Adress viszont elég öreg. Ezek mind 10 évesek, vagy öregebbek.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
A márkaképviseletek leszarják a régi modeleket, ezt tapasztaltam az olasz dolgoknál. Mondjuk ott még az újakkal sem foglalkoztak. Nem akarlak elkeseríteni, de nem hiszem, hogy túl sok francia robogót hoztak be ide, ráadásul nincs külön erre specializált bontó sem. Motoros újságokban szokták hirdetni magukat ezek a spec bontósok. Talán ott van valami, ráadásul elküldik utánvét-tel.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz AMD Power #938 üzenetére
Én úgy tudom, hogy a léghűtéses vashengeres robogókat egész nyugodtan fel lehet fúrni 70-ig. A légszűrőhöz meg ne nyúlj, mert a gyári sokkal jobb, mint bármelyik ''sport'' és ''tuning'' jelzővel ellátott hulladék. A végsebességet a röpsúlyok cseréjével tudod megváltoztatni a legegyszerűbben. De ekkor veszíteni fogsz a gyorsulásnál igen sokat.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz AMD Power #940 üzenetére
A teljesítmény javulás? Hát úgy minusz 50%. Ha beraksz nehezebb röpsúlyokat akkor minden elindulásnál vagy rollerezni fogsz, hogy jobban gyorsulj, vagy imádkozol, hogy a melletted lévő biciklis ne előzzön ki balról, ha emelkedőn vagy, akkor egy Babettával egyenlő a gyorsulásod. Viszont végsebességre fog menni úgy... talán 70-et. Ha ez sem győzött meg, hogy ne nyúlj hozzá, akkor fogadd meg Simonzé tanácsát, és rakj rá egy Columbia hajtóművet, azzal jobban fog menni. Vagy tuningold meg rendesen, vagy hozzá se fogj.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz AMD Power #943 üzenetére
Magyarországon kétféle robogó kereskedő van:
- olcsó és megbízhatatlan
- drága és megbízhatatlan
Magánszemélytől vásárolni talán jobb, de ha otthon szerelgette a fickó a motort a tízkilós kalapáccsal... Az az igazság, hogy nagyon meg kell nézni, hogy mit veszel meg. Mind magánszemélytől, mind kereskedésből. Nem hallottam még olyan kereskedésről, ahol ne lett volna valami tejföl a motorral. Legtöbben a ''Vörös Bárót'' szidják, de még sorolhatnám naphosszat, mennyi szemétséget képesek elkövetni kivétel nélkül mindegyik.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz ToRR3nt3 #951 üzenetére
Ezeket a préselt lemezfelniket csak cserélni tudod. Én a múltkoriban a Nagy Lajos-on belementem egy macskakő-helybe (hiányzott vagy kettő) és leugrott a gumim a felniről. Szerencsére kétezer forintért sikerült vennem egy jó állapotú használtat. De szívesen megmutattam volna az önkormányzatnak, milyen fasza úton lehet menni. Kár, hogy se fénykép, se tanú nem volt.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz AMD Power #973 üzenetére
Egyébként ez az oldal egy fos. Minek rakja ki az eladott robogók képeit? Az már kit érdekel? Teljesen átláthatatlan, hányingert kapok tőle. Én is csak a kínai robogók miatt találtam rá, amikor azt írták, hogy véletlenül se vegyen senki olyat, de már bánom. Ilyen emberek kereskednek Magyarországon. Gratulálok.
[Szerkesztve]Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz ToRR3nt3 #977 üzenetére
Na igen, a Next Zone az tárcsafék, viszont hová applikálod fel a főfékhengert? Meg kell bolygatnod az egész fejidomot, ráadásul arra vannak a rögzítőcsavarok, úgyhogy az elég gány megoldás. Én a Champ CX-es kereket már kipróbáltam, óriásit nőtt az első fék hatásfoka, ráadásul csak kivettem a régit és beraktam az újat fékpofákkal. Semmi mást nem kellett csinálni.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Papa-Georgo #992 üzenetére
Nézd meg a vázszám első három jegyét. Valószínű 3KJ. Mindenesetre a blokk ami benne van az vagy 3KJ vagy 3YK.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz sharpapa #997 üzenetére
Az lehet, de ne felejtsd el, hogy ezek a legkiforrottabb, legmegbízhatóbb és egyben a legkisebb kerekű modelek. Lehet, hogy egy 12-es kerekű nagyobb testű stabilabb, de drágább is, ráadásul nem egy súlycsoportba tartoznak. Viszont ott legyűrhetetlenek.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Nem hinném, hogy százpárezer forintért jobb minőségű Apriliát kapnál. Egyébként az olasz motorokban sokszor ugyanaz az erőforrás dolgozik, mint a japán robogókban, úgyhogy blokkban biztosan nem verik oda. Ha a régi SR-ekre gondolsz, akkor azok még mindig nincsenek egy árban és egy súlycsoportban sem. Az Aprilia Amico helyett én inkább vennék Jog-ot.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Jó helyen kell vásárolni...Nos, ha te közel vagy a tűzhöz, az még nem jelenti azt, hogy a többi halandónak is vannak seftes haverjai. Tehát már itt elbeszéltünk egymás mellett. Az, hogy ki mennyiért tudja, hallotta, vagy ígérték neki, az más tészta.
Ha DR-Zvel meg autóval lett lemérve, akkor az szerinted nem km óra? Ezt te sem írtad komolyan.
Én a realitás talaján maradva azt mondom, hogy mivel ezeket mázsaszám hozták be, rengeteg van belőlük ezért olcsóbbak is.
A 7,5 lót nem tudom honnan szedted, én már csak a fékpadnak hiszek, meg a fotocellának.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Topiccsendőr #1030 üzenetére
Hozzátenném még, hogy a robogóárakat nem cégeknél szoktam megnézni, legfeljebb a felkészítetlen robogókat. Általában figyelemmel kísérem az árakat, legfőképpen magánszemélyek hirdetései alapján. Tehát egy létező kínálatot vizsgálok, és nem úgy, hogy a haver haverja mondta, hogy tud jó áron olasz robogót, mert az jobb, mint a japán.
Én sem ma kezdtem.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Egy 50-es robogó soha, soha nem fog 90-nel menni széria állapotában. Lejtőn esetleg, amikor már a röpsúlyok lyukat ütnek a variótárcsádon, az ékszíj meg leszalad róla. Szerinted milyen áttételezése van egy ilyen robogónak? Szerintem át kellene gondolnod, mielőtt ilyet írsz.
Az nem jelent semmit, hogy ugyanazt a sebességet mutatják, a km óráid. Mindegyik csal. Ha fotocellával leméred, hiszek neked. Ha a 7,5 LE-t leméred fékpadon, hiszek neked. Elárulom, a 3KJ-s Jog-ok papíron 7 lovasak, de a büdös életben nem fog annyi a hátsó kerékre menni - megjegyzem az ugyanilyen idős koncepciójú Apriliák 2,7 LE-t teljesítenek papíron, Yamaha FC(?) blokkal. Tehát akkor nem értem, min vitatkozunk?
Én meg azt próbáltam magyarázni neked, hogy nem egy kategóriáról beszélünk. Sem árban, sem pedig évjáratban, de te váltig ugyanazt állítod. Csak mert neked volt egy ilyen üzleted. Szét is nézhetnél, mi folyik a kínálat oldalon, ahelyett, hogy más bölcsességét adnád tovább.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz simonzé #1035 üzenetére
Én csak azon kapom fel a vizet, hogy meg akarnak győzni ilyen dolgokról, hogy egy széria robogó nyitott blokkal (ami már nem is széria ebből kifolyólag?) 90-nel megy. Ez olyan, mint a DiTech-es legenda, 140-es végsebességgel, és 4 literes fogyasztással. Meg ezek a lóerők. Mindegyik csupán egy szám. Nem kell mindent vakon elhinni. Mindenhol ezzel etetik az összes misimókust. Csupán ennyi a bajom, de anyázni nem fogok. Ez nem csupán eltérő vélemény, ez egymás mellett elbeszélés. Nem ugyanarról beszélünk, ennyi.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Mostanában azt veszem észre, hogy magánszemélyektől még rosszabb állapotban lehet járművet venni, mint kereskedésből. Főleg, ha otthon kezdik el tuningolni sk. Ráraknak egy 70-es hengert, és azt mondják 17,5 lóerő. Hát nekem ettől van agyérgörcsöm. Lassan az a meggyőződésem, hogy a kereskedésekben legalább normálisan összerakják, ezáltal megbízhatóbbak. Ezt a seftes haver dolgot lehet, hogy túlreagáltam... Bocs. Sajnos nap mint nap ilyen jótanácsokat kapok, hogy ennyiért, meg ennyiért mennyivel jobbat lehet kapni. Amikor meg komolyra fordulna a dolog, akkor valami miatt mindig meghiúsul ez a ''bomba üzlet''.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz hobizoli #1054 üzenetére
Csatlakozom Redpitty-hez. Kipróbálnám azt a 90-et én is. Azt nem hiszem, hogy simán ment annyival. Gondolom kellett neki egy lejtő, meg 2 perc mire felgyorsult. Ezek szerint egy vízhűtéses 50-es Cagiva Supercity-t - ami pörög 12 000-t nyitott kipufogóval- lenyomna egy Simson?
Na, ezt nekem ne...
[Szerkesztve]Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Általában az olaszokkal szokták ezt megcsinálni, de nem azért akarják eladni, mert elestek vele, hanem azért, mert vagy nem megy úgy, ahogy akarták - a kontár szerelések miatt - és rengeteget fogyaszt, vagy egy valamire való fulltuning esetén minden hónapban ki kell rajta cserélni valamit. Ez utóbbi a ''jobbik'' eset.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz hobizoli #1058 üzenetére
Hát én ezt beraknám a netes legendák feliratú tarsolyomba.
Volt egy Simsonos ismerősöm. Egy Yamaha 2JA-sról szedett le egy full gyújtást, azt felszerelte valahogyan a főtengelyre. Csináltatott a Tábori Tuningnál bele külön sebességet, kipufogót, hengert, így vitte a 90-et. Annyit költött rá, és dolgozott vele, hogy vehetett volna egy DT 80 LC 2 -est. Megnézném a te 90-edet, meg az ő 90km/h-ját...Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Papa-Georgo #1085 üzenetére
Budapesten tudom ajánlani a Vörösmarty u. 178-at. Ott én annak idején bármit kértem, azt megkaptam. Az apróhirdetéseknél csak nagyritkán találsz valamit is. A honlapon (momo96.hu) az alkatrész menüpontban megtalálod mindennek az árát is.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz golyani #1111 üzenetére
És azzal is tisztában vagy, hogyha lecseréled a hengert, röpsúlyokat kipufogót, ez esetben ha minden jó, a széria hajtókarod, alsó, felső tűgörgőd nem fog 1 évig sem élni? Ráadásul a rösúlyok minden - jobb esetben - hónapban kockásak lesznek, (csere) a többit meg már nem is sorolom... Havonta annyit költenél rá átszámítva, hogy jobban járnál ha vennél egy sportmotort. Ráadásul te az utcán akarod használni. Nem éppen ésszerű, de mindegy. Mindenki ezt csinálja. Aztán nem értik, hogy néhány hónap múlva miért csak 60-nal megy a robogójuk.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Ez nem stimmel. Mondjuk számomra az is furcsa, hogy nem számszerűsítik ezeket az adatokat.''Teljesítményben egy kicsit alatta van'' ez milyen meghatározás? Én nem hiszem, hogy ugyanaz a kipufogó jó 50-es és 70-es hengerhez. A fizikát hazudtolnák meg.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Nagyon el vannak tévedve az emberek ebben a tuningolás témában. Ráadásul valamilyen robogó magazinból is ömlik a hülyeség. Azt írják, hogy a tuning lépcsői... A tuningnak nincsenek lépcsői. Csak összeillő komponensek halmaza, amit nem lehet megbolygatni. Egy nagy egységként kell kezelni.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Múlt héten mentem a belvárosban, összeakadtam egy Yamaha Neo's fiatal mókussal. A srác a műszerfalon volt már, hogy minnél gyorsabban menjen, de minden fojtás benn volt a vadonatúj robogójában ezért nem bírt velem és 51 km/h-nál elhagytam.
Ja, én bringával voltam...Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
SR 125... 107kg, 12,8LE, kb 105km/h. Akinek ez nem elég 13-as kerekeken...
Nem menekülsz a csendőrség elől.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen