- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Videós, mozgóképes topik
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- PLC programozás
- 3D nyomtatás
Hirdetés
-
Az AI függővé teszi a bankokat a big tech-től
it A bankok szerint a nagy AI-népszerűség fokozza majd az amerikai big tech cégektől való függőségüket, ami új kockázatok teremt.
-
Új Philips Evnia monitorok érkeznek a játékosok asztalaira
ph A 180 Hz-es IPS panellel szerelt modellekkel azokat célozzák meg, akik nem akarnak sokat költeni.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
dtsdexter
csendes tag
Tudtommal az új karbit is hangolni kell, tehát sokkal előrébb nem leszel vele sajnos.
2 teljes fordulat. Passz tolattyús Dellortóknál 17.5 2.5 fordulat szokott lenni pillangósnál fogalmam sincsen.Karburátor beállításról elolvastam egy teleregényt, de nem lettem okosabb. Annyit leszűrtem, hogy az össze vissza állított, vagy csavargatott kb 100/1 szer lesz célra vezető, és akkor sem biztos, hogy jó, viszont elindul a motor. Sorry ez van.
... esküszöm, gyári főnök ;)
-
dtsdexter
csendes tag
Ha tippelnem kellene ezeket 150cm-s 45-50 kg emberekkel szélterelővel órázzák. Ha a Pi*a dalol sem tudtam felpörgetni 90 fölé pedig 160-ig van órázva. Lehet a szélvédő hiánya a 192 cm vagy a 100kg vagy ezek együtt hatója okozza. 11L ... kb az öreg SR 70 ccm-el is ennyit ment üveghangon 12000 fordulaton az meg elvileg 10-14 L között van valahol.
A másik, ha jól tudom a kis kerék 12-13" bovdenesek sokat csalnak ám.[ Szerkesztve ]
... esküszöm, gyári főnök ;)
-
dtsdexter
csendes tag
igen valószínű, hogy az óra csoport nem változott mint általában, még néha az idomok is stimmelnek, valószínű ezért a 160-s be vésés. Utobbi nem 100% de Pl a régi SR-k nél fix ("93-"94-"96-"99-"02) Mindegyiknél csalt az óra felfelé. Pl az én 94-s SR-em Soroksári úton gondoltam 110 kph előzgetek (egy honda Type) éppen hogy csak mentem mellette a kocsiban csak 68 kph volt a műszerén. Szóval érted neked hiába mutat 110-t azt közben csak 70-l mész. Méretet passz fejből nem tudom, az egyik 13" sport a másik 17" virsli.
A fogyasztást meg szintén passzolom, a "94 SR 2T 70ccm 10L körül eszik egyszer kíváncsiságból lemértem csak meló és haza. 2x 7,7 KM azt egyszer csak kifogyott 74km-nél tankoltam 6,2L.
A másikról fogalmam sincsen. Menni ment amennyire nekem kellet ha felvillant a lámpa, vagy olyan helyen voltam akkor tankoltam, de nem hiszem hogy az is megállt volna 6L alatt.[ Szerkesztve ]
... esküszöm, gyári főnök ;)
-
dtsdexter
csendes tag
válasz Yosolo28 #69186 üzenetére
Nekem régi SR-em van viszonylag kényelmes jól ülhető bár a nekem a hátam fájt néha rajta de legalább a se**em nem. 193 cm akkor 115 kg voltam.
Haverom akitől vettem balatonról haza jött vele egyse**en a hülye gyökér. Tankolni állt meg vagy 2szer.
... esküszöm, gyári főnök ;)
-
dtsdexter
csendes tag
válasz mumtaz #69272 üzenetére
Utóbbi már nem valószínű. Nem mondom, hogy lehetetlen, de értelmetlen. A többletet valahogy ki kell venni, mivel már pár éve számítógépen rögzíti és küldi a központba a napi adatokat (nyitó mennyiség L, Eladott mennyiség L, Hőfok változás miatti tágulás és csökkenés stb) ezekből az adatokból ha jól emlékszem 1.25L pontossággal tudják egy 50.000L kapacitású tartály állását. Régebben, ügye nekünk kellet táblázat alapján a hőfokot és léc alapján a L mennyiséget megadni. Ha ügyes voltál akkor 50L pontossággal megmondtad, mennyi van (annál a rendszernél +/-85L volt a pontossága) azt váltotta a Szonda mely már elektronikus rendszerrel dolgozott (2004-2008) között telepítették (20L-s pontossággal) végül már egy Összetett Online szonda rendszer számolja mindezt. (meg még előtte volt pár de arról most ne beszéljünk).
Szóval ha beleöntenek valamit, kis mennyiségben nem feltűnő, de azt te sem fogod észre venni. 10-20L felett meg már kiugrik. És mivel mindenhol Online Kamera rendszer van (MOL-nál azt tudom, hogy a belsőbiztonság 20 monitor előtt ücsörög valahol Batta mellett) bármikor vissza nézhetik. Kivétel esetén hasonló a helyzet. Mellesleg plombált kutakból kivenni max a régiekből, de oda meg jár a szerviz hetente mert valami baj mindig van velük. Sérült plombát meg jelenteniük kell, mivel azt az OMSZ adja nekik is és ők is ott adják le. Szóval nem látom értelmét. Ráadásul az OMSZ jár minőség és mennyiség ellenőrzésre, hogy a kútfejek is pontosan annyit és olyan minőségben adják a naftát ahogy az elő van írva. Ha minőségi probléma adódik azt az utolsó mondatban szereplők térítik.
2 dolog ami a hibát okozhatja egy kúton üzemanyag minőségben, az a Tartály állapota és az árú keveredés.
A tartály sérült vagy kilyukad azt elvileg azonnal észlelniük kell mivel a vizszint riasztás beindul. (A tartályok 2 részből állnak van egy belső amiben az üa. van a másik egy körülötte lévő tartály amiben alacsony nyomású semlegesítő folyadék van Ha a belső kilyukad át áramlik ebbe a folyadékba és megnő a nyomás. Azonnal riaszt is bent, legalább is kellene)
A Keveredés, egy elég drága mulatság. Volt is már rá példa jó párszor, a Tartálykocsiból rossz helyre fejtettek le (pl 95-ös jött és a Dieselbe engedte le) Sajnos ez emberi mulasztás (ha egyáltalán nem tűnik fel senkinek akkor rengeteg hibát ejtenek), és a gép sem fogja jelezni. Első körben megnézik, hogy lefér-e 95, le ellenőrzik, hogy jó helyre csatlakozott-e, Amikor elszámolnak a végén, a tartálykocsi szerint mennyi jött át az óráján, a mi gépünkön mennyi jött át az adatok alapján kijön egy pontos szám. És a végén amikor a háttérgépben az adatokat rögzítik. stb
Volt példa, hogy ennyi lehetőségen sem tűnt fel senkinek és ment az árusítás. Persze rengeteg kár igény miatt ellenőrzés volt. Azonnal kiderült a turpisság. (Ennek költsége több millió huf) Tartályt kiűríteni, elszállítani, kitakarítani és újra feltölteni, és a járművekben okozott kár ... Jó móka. Ezt mind a kutas a kút és a tankeros fizeti. 3 év fizetés nélkül ... nem olyan mókás.[ Szerkesztve ]
... esküszöm, gyári főnök ;)
-
dtsdexter
csendes tag
válasz orosziem81 #69277 üzenetére
Alapesetben latszik a kipufogo fustjen, enyhen kekes, ha ra huzol egy koveret a gazra akkor elenkebb.
Opció ketto olajfogyast gyakran kell ellenorizni (maxra tolteni), de inkabb az emso opcio ami kevesbe karos a motor elettartamara.... esküszöm, gyári főnök ;)
-
dtsdexter
csendes tag
Na csak, hogy valami jó is legyen. Megtudják műanyagozni az idomokat (bal oldal idom, ülés alatti idom) a többit csak csiszolni kell meg újra fényezni.
Az új benzinpumpa pont baloldalon van hát annak tényleg annyi, kitört belőle a benzin bejövő tüske amire a csövet dugom tankból és fityegett alul, úgyhogy azért folyt el az üzemanyagom, meg átlyukasztotta az ülés alatti idomot. A levegőszűrő kapta a legnagyobbat, azt betolta az ülés alá, szét is tört, a bal hátsó rugóstag eltört ez amit amúgy is cserélnem kellet volna mert elfolyt belőle az olaj. A jobboldali meghajlott, nem sokat de látszik rajta, hogy ereszti az olajat az is. Most jön a kemény rész, tartottam tőle, hogy oda a hajtás rész, mivel kacsázott a feneke. Nem, a felni hajlott és tört el. egyenlőre úgy néz ki, hogy a tengely elég stabil, viszont a hajtómű olaj elfolyt gondolom szimering nem bírta. A másik nagyon jó hír, hogy (számomra) hogy a tükör nem tört el csak befordult. Nem szakad ki a menet (ami azért is fontos mert nemrég kapott új kormánykapcsolót amibe megy a tükör is). Ami érdekes, hogy nem hajlott meg a váz, ha felkerül az új felni azért nézünk rá egy futómű állítást, de a szerelő srác azt mondja, hogy a 2 tengely jó helyen van. Ha minden jól megy cakli pakli munkadíjjal együtt 100-150 körül megáll, hátsó rugóstag nélkül, azt nem talált hozzá. Hívtam a mamát, vissza hívott kérdezte mi van jól vagyok meg minden tök rendes (akart lenni v.) volt, mondtam neki kb ennyire számólt a szerelő, persze ezek mind bontott cuccok. Mondtam neki, mondom aznap még nem, de másnap majd bepisiltem úgy fájt a bal bokám (az korábban törve volt most is benne vannak a lemezek) Jó egy hétig Donalgin volt a legjobb barátom.Úgyhogy kérdés. Mennyi az esély, hogy ha találok hasonló hosszú rugós tagot az stimmelni fog? Szerelő nem mondott semmi biztatót.
... esküszöm, gyári főnök ;)
-
dtsdexter
csendes tag
válasz flegga92 #69357 üzenetére
Szia nekem SR-n volt hasonló probléma, sokat nem tudsz vele csinálni, annyira pici benne a csavar. Erősen be kell fújni rozsda oldóval, vagy csavarlazítóval, hagyni kell egy jó félórát, közben párszor megfújogatni. Most jön, a drága része, kell venned egy csavarkiütőt LINK ilyet vagy ehhez hasonlót. Hálás, ha többször szerelsz, érdemes lesz beszerezni egy ilyet, vagy ehhez hasonlót lehetőleg normálisat, Genius Tools, Béta, Yato, stb pl LINK
[ Szerkesztve ]
... esküszöm, gyári főnök ;)
-
dtsdexter
csendes tag
válasz flegga92 #69359 üzenetére
A bontottnak ugyan ez a hibája, Aluminium csavar az öntöttvas házban pár nap alatt úgy össze rohad mintha sosem lett volna kiszedve, de lehet vele egyébként máshogy is próbálkozni. Pl csavarhúzot kell bele ütni aztán egy gumi belsővel megtámasztani. De csavarlazitó mindenképen kelleni fog. Nekem végül azzal sikerült. Amíg nem találtam rá erre a csoda szerszámra. Többször mentett már meg Sajna sokan elfelejtik zsírózni a csavarokat olyan helyen ahol kellene. Utána meg a következő néz, hogy miért nem jön ki. Pl a villára rögzitő csavart.
... esküszöm, gyári főnök ;)
-
dtsdexter
csendes tag
válasz forandor #69361 üzenetére
Én sem akartam vele nagyon foglalkozni, de így hogy kifizetik, nagyobb értéke lehet ha egyben van. És a lomokat amúgy sem tudom hova dobáljam ki, így is már van lent a pinyóban egy SR szétbontva, meg kb még egy szétszórva, még hozzá jön a csodaparipa, 30nm teli lesz a szemetemmel.
... esküszöm, gyári főnök ;)
-
dtsdexter
csendes tag
-
dtsdexter
csendes tag
válasz sityupityu #69467 üzenetére
Nekem nem volt vele gondom, csak szét kell hozzá borítani az egész elejét ... utálom. De még mindig olcsóbb olajat meg féktisztítót venni, mint új teleszkópszárat .
... esküszöm, gyári főnök ;)
-
dtsdexter
csendes tag
Ma olvastam ...
"Sziasztok!!
Eladó új szelephézagot keresek! Azt mondták hogy be kell állítani de én inkább kicserélném újra!! A motor egy Aprilia RS 50 vízhűtéses!!
S.O.S!!"
Amúgy az Akkumlátor töltéssel csak okosan, főleg ha kocsiról akarod, egy normál suzukiban is legalább 42 de inkább 45Ah aksi van, robógóban meg jó ha max 9Ah hiába a 12V. A töltőáromról már nem is beszélek ami a generátorról jön ha jár a motor
(Idomok készen, benzinpumpa fent, karburátorban kell cserélni az O gyűrűket (mint kiderült befolyik), teleszkóp is megoldódott, légszűrő is cserélve ... hamarosan menetre kész.) Közben készül a jogsi is. Big fucking yeah ...
[ Szerkesztve ]
... esküszöm, gyári főnök ;)
-
dtsdexter
csendes tag
Érdekes, az enyémen nem található ilyen lyuk. Egyébként valóban vissza engedni nem szabadna, elvileg egy rugó+golyó zárja az átmenetet. Gondolom a benzincső nem illeszkedik eléggé. Mondjuk én amikor először cseréltem, kapásból az összes csövet le is cseréltem. Nem volt ilyen gondja.
... esküszöm, gyári főnök ;)
-
dtsdexter
csendes tag
válasz csocsosvuk #69631 üzenetére
Hát 2 észre vétel:
1, Az egyik a görgőd ha jól látom elkezdett "kockulni" kicsit mintha már kopott lenne.2, Látszólag sokat állhatott ha jól látom, a Szabadonfutó és Önindító elkezdett rozsdásodni. érdemes lenne elmosni egy kis benzinben vagy petróleumban (vagy valami rozsda oldóban vagy pl: Mannol 9932 átfújod vele gazdagon, majd hagyod állni egy jó 12 órát, párszor átfújható vele közben) Majd egy alapos zsírzás ráférne.
Igazából ennyit látok így hirtelen kávé előtt.
[ Szerkesztve ]
... esküszöm, gyári főnök ;)
-
dtsdexter
csendes tag
válasz csocsosvuk #69635 üzenetére
Az érdekes még most is úgy tűnik mintha picit bekopott volna. Na mind1. A problémádra nem nagyon tudok mit mondani, tán a kuplung résznél lehet még valami.
Szintén csak észrevétel, ha van időd rá érdemes lenne ránézni, a főtengely (elvileg rozsdamentes acél) az most rozsdás lenne, vagy akkora hőt kapott, hogy elszíneződött?? Ám ha jól látom a hajtás tengely is hasonlóan járt. Látva a főtengelyt, a szabadonfutót, az önindítót, és a hajtás tengelyvéget én kicsit elmosnám, és újra zsíróznék mindent, mert jelenleg borzasztó száraznak tűnik az egész. Szerintem ezt valaki korábban elmosta és nem zsírozott utána sehol, és ha a kuplung tűgörgős csapágya sincsen megzsírózva tuti nem lesz szép látvány.
... esküszöm, gyári főnök ;)
-
dtsdexter
csendes tag
Nálam a 125-ös is sokat fogyaszt, legalább 6-7L-t ... ezzel ha a pi*a dalol sem tudok jobbat kihozni ezen az útvonalon. Sajnos okmányok nélkül rákényszerülök a kertek alatt mászkálásra, és itt nem is a 30-s övezetekkel van gond, mert ott beállsz rá szépen azt gurulsz, hanem előtte közben meg utána. Sajnos rá kellet jönnöm a 125-k legnagyobb halála fogyasztásban a 0-ról való gyorsulás ... és szerintem ugyan ezért evett nekem az SR-is ilyen baromi sokat, mire eléri a normál tempót megint lámpa. A 7,7 km-r alatt ha nem kell vagy 25* megállnom egyszer sem. (mondjuk az is tény, hogy nem vagyok az a kényelmes vezető, nem szeretem ha utolér egy autós, nem azért mert Talmának érzem magam, hanem látom a kocsisokat vezetni, egymást nem veszik észre, nem hogy engem, pedig annyi fény visszaverő van rajtam mint egy mentősön+rendőrön+kukáson+csapat útépítőn ... egyszerre és annyi világítást használok, hogy múltkor leszállt mellém egy Malév gép ... azt látod, mégis elcsaptak nem olyan régen)
[ Szerkesztve ]
... esküszöm, gyári főnök ;)
-
dtsdexter
csendes tag
válasz lbence #69662 üzenetére
Nem tetőzöm a bajt ... az sincsen rajta. Egyébként rá vagyok kényszerítve, mert ezen a vonalon a BKK rendkívül megbízhatatlan, ezt a távot robesszal 7,7 km kb 10-15 perc, bkv-l ha minden rendben megy 40 perc a bejutásom, ha valami hiba csúszik a rendszerbe ami elég gyakori (heti 1 alkalom) akár 1ó40 perc is volt már, az augusztus 20.-i vihart nem számolom amikor végül besétáltam közel 2 óra alatt (amerre éppen lehetett menni lábon) A Bringa nekem nem megoldás, mivel se öltözőnk se zuhanyzónk nincsen, 12 órában pedig kellemetlen. Marad a robesz, vagy a munkahely váltás (utóbbin dolgozok, mint ahogy a jogsin is)
[ Szerkesztve ]
... esküszöm, gyári főnök ;)
-
dtsdexter
csendes tag
Ma hívtam a szerelőt, mi a helyzet? Helyreállításon kívül még a karburátorra férne rá egy felújítás (becsordogál) ill új fékbetét, teleszkóp porvédő is kezd repedezni, úgyhogy olaj szimering és porvédő csere. Megrendelte O-partson hozzá a cuccokat, pár dolgot a karbihoz, meg a teleszkóp + fékbetét jó 70 ezer a többin felül. 10.-én adták le a gyártónak Olaszban a megrendelést de mai napig nem adták még fel. Így megy tovább idén már csak nézni fogom ezt a motort.
Ja ... csak a karbihoz a pilot meg pár főfúvóka 32000 ... Inkább kicserélem egy vadi új Dellorto-ra ... kivagyok ettől, hogy még csak alkatrész sincsen hozzá.
[ Szerkesztve ]
... esküszöm, gyári főnök ;)
-
dtsdexter
csendes tag
válasz macilaci78 #69911 üzenetére
Ha jól emlékszem (nálunk így van) 40-60 fok között van a sterimó víz hőmérséklete. Télen szokták vissza venni 20 fokra hogy ne robbanjon be a fagyos szélvédő. Amúgy nem hiszem, hogy nagyon sok kellene neki, Látva a 2010-s SR-t beindítástól kb 1 percre már felkúszik a hőfokjelző.
... esküszöm, gyári főnök ;)
-
dtsdexter
csendes tag
Leginkább sehogy. Az alváz szám egy gyártásszám is egyben amely szavatolja az adott típus minőség megfelelőségét és eredetét. Útólag is lehet rá gyári számot rakni, természetesen értelmetlen mivel nem jegyzett. Ám robogóknál nem hiszem, hogy nagy jelentősége lenne. Amíg nem kell rá hatósági engedély (forgalmi eredetvizsga stb) Ha forgalomban szeretnéd használni, akkor muszáj leszel valahonnan beszerezni vagy az eredetit rá üttetni.
Ha csak biztosításhoz kell (robogó) akkor bőven elég papíron léteznie a korábbi okmányaiból másolt alvázszámot használva. A rendőrbácsi/néni nem fog neki állni keresgélni az alvázszámodat. A legtöbb robogós sem tudja saját motorján hol van, nem hogy a rendőr.
[ Szerkesztve ]
... esküszöm, gyári főnök ;)
-
dtsdexter
csendes tag
akkor inkább használd a motorszámot, az a legtöbb esetben látható helyen van. És van némi köze a valósághoz. Egyébként meg nem buzdítom, hogy törvénytelenül járjon el, sőt inkább a legális ösvényt javasoltam neki, a "legalább papíron" stimmeljen-el. Gondolom az előző vázhoz voltak papírok, használja annak a számát (ha lehet ) Én legalább is így gondoltam értettem.
Nekem eddig nem volt gond vele, egyetlen amin fennakadt, hogy "jelenleg nem szerepel a központi nyilvántartásban, kérem ellenőrizze ... stb" Mikor a malagutira akartam biztosítást. Mondjuk a még pár helyen felvillant a "hiányzó adat" pl Rendszámnál mivel 125-ös.
[ Szerkesztve ]
... esküszöm, gyári főnök ;)
-
dtsdexter
csendes tag
Értem. Hátha a régi okmányai sincsenek meg akkor passz. Legálisan szerintem nem megoldható, de mint fentebb említették, hogy ha legalább egy papíron meg egy vázon szereplő pár szám és betű azonos, akkor végül is működhet a dolog.
De igazából 50-sekre nem hiszem, hogy bárki is komolyabban oda figyelne. Mit nézzen rajta, gyári motor? Áhh ne viccelj, ritka mint a fehér holló. Ha ért hozzá akkor max megcsodálja, ha meg nagy ccm-esként jársz 50-s papírokkal úgy is kiszúrja. De ha legalább ccm-re stimmel, és nem 100-l mész vele, max biztosítást, vagy egy jogsit fog elkérni rá (már ha kell most éppen)
... esküszöm, gyári főnök ;)
-
dtsdexter
csendes tag
válasz macilaci78 #69949 üzenetére
lényegtelen, csak világítson. Egyébként a régi Hondákon volt ilyen ha jól emlékszem, hogy gyújtásra már világított (volna, ha lett volna az akkumlátorban elég amper) a lámpa.
... esküszöm, gyári főnök ;)
-
dtsdexter
csendes tag
válasz BlackPriest #69951 üzenetére
Jól van nekem is így derengett, csak azt nem tudtam, hogy idén vagy tavaly jött az új szabályozás ... de tavaly.
a cikk 2. oldalán olvasható: ITT
"A kegyelemdöfést a fentieknek a KRESZ 44.§ (7) adja meg:A forgalomban részt vevő motorkerékpárt és a tompított fényszóróval felszerelt segédmotoros kerékpárt – tompított fényszóróval – nappal és jó látási viszonyok között is ki kell világítani."
Teljes cikk: ITT
... esküszöm, gyári főnök ;)
-
dtsdexter
csendes tag
El sem hiszem ... és ez csak egy variátor + görgő + fékbetét.
"Rendelés időpontja 2018-05-10 08:04:01"
"Megrendelve a gyártótól Érkezik: 1 db (2018-06-06)"[ Szerkesztve ]
... esküszöm, gyári főnök ;)
-
dtsdexter
csendes tag
válasz Rivaul #69977 üzenetére
50-s és 125-s sőt 150-s között sincsen akkora különbség szerintem. Nagyon hamar meglehet szokni, irányításban nem sokat számít, hogy 50-s el döntögetsz vagy 125-el. Ha meg nem vágysz az ideális ív kihasználásra, akkor meg teljesen mind1. Egy jó 125/150 4T verhetetlen fogyasztásban, nem árt neki a rövid táv sem, és mégis ha úgy van nem kell üveghangon tépni, egy normális utazó sebességet elérj.
u.i.: Egy 50-s tuning pakkjából megcsinálod a nagyobb ccm-ez a jogsit. A motor maga meg nem drágább.
[ Szerkesztve ]
... esküszöm, gyári főnök ;)
-
dtsdexter
csendes tag
Igen ez olajos teleszkóp. Annyit csak, hogy az olajmennyiségével max a végpontot tudod rövidíteni, ami szétfogja nyomni szimeringet és porvédőt. Ha gyárilag is hallottad néha mintha lekoppant volna (amit egyébként normál olaj mennyiségnél nem szabadna, többek között ezt gátolná az olaj) akkor valószínűleg a rúgó gyenge benne. Lehet hozzá nézni másféle első villát, szerintem van pár ami típus azonos lehet, vagy pedig erősebb rugót szerzel hozzá.
... esküszöm, gyári főnök ;)
-
dtsdexter
csendes tag
válasz BlackPriest #70092 üzenetére
Ez csak valami elírás. Rájuk kell írni . Gondolom több csomagból van össze állítva.
... esküszöm, gyári főnök ;)
-
dtsdexter
csendes tag
válasz orosziem81 #70091 üzenetére
Gondolom falsot szív, szétcsúszhatott a légszűrőház csonk vagy valami ilyesmire tippelek.
... esküszöm, gyári főnök ;)
-
dtsdexter
csendes tag
Sziasztok, egy olyan kérdés hat ha tud valaki rá értelmes választ. Yamaha Aerox YQ50 “04 fordulat szám jeladó, hol található? Vagy ez most a CDI-ban vagy a gyújtás alaplap egy külön kábelen adja a jelet?
... esküszöm, gyári főnök ;)
-
dtsdexter
csendes tag
válasz D1Rect #71521 üzenetére
Igen, mind a kettő kék színű ... csak egy kérdés, vashűtős a robogód? Emlékeim szerint ahhoz kellet a Kék meg a Zöld. (egyébként semmi jelentősége a színnek, Ha alu a hűtőd ahhoz valót rakj bele, az se baj ha töményet, ha meg vas akkor ahhoz valót)
... esküszöm, gyári főnök ;)
-
dtsdexter
csendes tag
válasz D1Rect #71523 üzenetére
Nincsen kizárva, hogy piros (rózsaszín) volt benne, sőt szinte biztos, bár piros akkor szokott lenni amikor megeszi a rozsda ... engedd le, és 2-3x át kell mosni töménnyel.
"Kipufogótartó konzol" De szerintem a gyári kipufogón gyárilag van, a többihez szokott kelleni ez a konzol.
[ Szerkesztve ]
... esküszöm, gyári főnök ;)
Új hozzászólás Aktív témák
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- TheLázs: ADHS
- iPhone topik
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Politika
- Az Apple is mesterséges intelligenciával turbózza fel a teljes kínálatot
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Autós topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen