- Milyen TV-t vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Computex 2024: az Acer Predator monitorok OLED lázban égnek
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- SSD kibeszélő
- Milyen alaplapot vegyek?
- Monitor hiba topik
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- 3D nyomtatás
Hirdetés
-
Saját műsort kap a Metaphor: ReFantazio
gp A Summer Game Fest után egy rövid show keretén belül tudhatunk meg újabb részleteket a játékról.
-
Előbb csúcstábla aztán topmobil jöhet a OnePlustól
ma Középpontban a Snapdragon elit teljesítménye.
-
New York visszafogná a közösségi média algoritmusait
it A fiatalokat védenék azzal, hogy megtiltanák a tartalmak algoritmikus vezérlését a fiataloknál, szülői hozzájárulás hiányában.
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Brogyi
senior tag
válasz longwild #32883 üzenetére
Hát én biztos az injektorost választanám, és ha sztenderen áll akkor nyomd le a fenekét, hogy elemelkedjen az eleje, és lassan nagyon pici erővel mozgasd a kormányt a két végállásig. Ha akadozva megy akkor kormánycsapágy ami nem 5-7k. Van aki megrángatja. Mindegy csak jó legyen. A feszültség 14-14,4V között jó. Felette, alatta bukta. Nézz alá. A lusta az alját nem tisztítja meg. Szépen látszik az olaj folyása. Húzd végig az ujjad a féktárcsán. Ha hullámos, vagy válla van akkor kb. 3x annyi km van benne. Ha kicserélték akkor legalább nem kell rá költened. Injektorosnál a kontrollampának ki kell aludnia. Nagyobb fordulatnál néhány kókány verziónál parázslik, kigyullad. Tartsd távol magad tőle, de akkor is jobb az injektoros.
Aztán megírni mit vettél.
Egyre több motorost látok, pedig hideg van még. -
Brogyi
senior tag
-
Brogyi
senior tag
Hát ahogy néztem Molnár Peti youtube linkjét nekem feltünt egy másik szoci vidi.
Nagyon jó. [link] -
Brogyi
senior tag
Reggel láttam egy kis robogót rendszámmal. Nekem 50-snek tünt, és két hivatalos matrica is volt rajta mint az autókon. Sajnos nem volt piros, hogy megkérdezzem a valódiságát. Erről mit tudtok?
Kamu lenne? -
Brogyi
senior tag
válasz Kolondrum #33831 üzenetére
A bólintásra hagy reagálják. Amikor egy kicsit lépkedsz egy nagyobb biciklivel akkor mind a két kezd kell.
Robogón meg biztos, mert mind a két fék kézzel megy. Sajnos nem egyszer a lábammal jelzek, még a sávváltásnál is, mert az összes kezem a féken. Ez van. A legtöbb speedes is a lábát használja. -
Brogyi
senior tag
válasz runner 125 #34240 üzenetére
Szeretnék tőled kérdezni valamit, mert úgy emlékszem te szakadásig használtad a Nexus-on a szíjat.
Hány km-nél szakadt el? Esetleg milyen márka volt, mert szerintem azt is te cserélted. Görgők meddig bírták?[ Szerkesztve ]
-
Brogyi
senior tag
válasz korpicschess #34516 üzenetére
Nagy ha jól emlékszem ezt írtam. Amikor 18 éves voltam a nagy motor 250 vagy 350 volt.
Bocs elfelejtettem, hogy az illetőnek nincs jogsija. -
Brogyi
senior tag
válasz urbi73 #34519 üzenetére
Hát a piros lámpánál aki mellettem áll ilyen kicsivel, mindig azt hallom, hogy csutkára húzza, és a hangja nem változik. Vonyít, és nem megy, de legyen, mert abban igazad van, hogy én már ilyenekre fel nem ülök. Így nálad a tapasztalat, de távolról nekem mind ilyen márkától független, és azt hiszem a nyomaték göbéjük miatt ilyenek, mert nem lapos hanem mind hegyes, és a végén van.
Még egy gondolat. Nem hallottam tied, így akár hibás is lehet. Szép napot fiúk.[ Szerkesztve ]
-
Brogyi
senior tag
Rossz napok várnak az 50/125-ös csalókra. [link]
Ráadásul vidéki eset. Most látom ez egy 500 éves történet. Bocsi, nem tudtam.[ Szerkesztve ]
-
Brogyi
senior tag
Aki kacsingat a Nexus, vagy valami hasonló Olasz robcsi felé, estleg már van, az olvassa el amit írtam.
[link]
Ha van vélemény odaírjátok. -
Brogyi
senior tag
Egy kicsit talán idetartozik a mai tapasztalatom. A csúcsforgalomba hazafele totyogok mikor szemből villog egy autós. No, mondom fényképészek, de lényegtelen, mert a tempó az csiga. 50 méterrel arrébb egy kupac rendőr rengeteg leállított autó, és engem is kiszedtek. A papírok előkeresése közbe kiderült, hogy minden motorost kiszednek. Ha van rendszám, ha nincs. Mondom megkérdezem mi ez a sok parkoló autó? Kíváncsi voltam, mert biztos nem a tempó miatt szedték ki őket, no meg nem láttam motorost. Az adatbázisuk kidobta az összes sumákot akik elfelejtették befizetni a bírságot, esetleg lopott verdával nyomulnak, vagy netán egy Audival volt, és Skodának kéne lennie. A rendőrök is használnak PC-t nem csak mi.
Szóval akinek vaj van a fején az most ebben a melegbe ne menjen a napra.
Helyet nem írok, mert az már nem fontos. Érdekes volt, mert nem nagyon volt menekülőút. Pontosan úgy mikor a fényképész a széles egyirányú út végéről lő le. Nincs aki figyelmeztessen. Most is esélytelen volt. Ezért volt a sok madár az útszélén akik beleszaladtak. "ÁÁ én lassan mentem biztos úr. Biztos téved."
Nem is a tempóért szedték ki a Sumák Bercit. Kár hogy egy évben csak egyszer van ilyen. -
Brogyi
senior tag
válasz canniball #36903 üzenetére
No-no. Ezért szedtek ki minden motorost. Míg nézegette a papírom addig lekérdezte a redszámom.
Tudod motorra még nincs rendszámfelismerő, és ha fel van hajtva a rendszám akkor meg kell állítani a
motorost.
Talán ezért is félek a seggbe lövéstől. Volt rá példa, hogy integettem nekik, és fékeztem, mert hátulról nem szeretem a fényképet. -
Brogyi
senior tag
válasz AndrewTdi #37897 üzenetére
Vazz! 15-től tettem 4 kört majd félreálltam, mert elszédültem.
Amikor elmentél nem a Dózsa Gy-n mentél a Nyugati felé?
Legközelebb egy teloszám kell.
Azért nyomtam egy 186 km-es kört én is. Ha már elindultam megnézem mi a vége a szekérnek. Kicsit szégyelem,de még meg se néztem eddig. Gyanítom a fogyasztásom az elszállt. Az út sz@r volt, mert rázott.
Erre jött még rá, hogy kerék fel lett fújva. Ez a kis túra arra volt jó, hogy nem való ez nekem. Amikor jó út volt akkor húztam neki, amikor rázott sajnos 130-140 sok volt. Talán lassabban mentünk volna együtt, pedig attól féltem nem tudom majd tartani a tempót.
Ott voltam. -
-
Brogyi
senior tag
válasz Bogyó bá' #38313 üzenetére
Mivel váltós géped van nagyon hamar megszokod. Csak ne légy zöld. A gázzal óvatosan.
A végén megszereted, és olyat akarsz majd. Nyilván a 200 körüli tempóhoz sokkal több kell, de amit ott követelnek az nudli. Nálad fejben fog eldölni. Nem szabad félni. Az naked változat még öreg fejjel is jó.
GSXR már felejtős. Nekem a csuklóm, és a golyóim nem szerették azt a testtartást.
Bocsi, de ez az igazság. Azért írtam le, mert valószínűleg hasonló évjárat lehetünk. -
Brogyi
senior tag
válasz Bitpalace #39270 üzenetére
Az új mocikon kötelező lesz az ABS. Nem választható. Gondolom 125 alatt nem. ha jól emlékszem az EU miatt.
A súlyról pedig annyit, hogy az olaszok ötletesek. Egy kézzel stenderre húzom a közel 200kg-os masinát.
Bezzeg az FZ6-ost az összes kezemet használtam, és semmi. A japók ezt elb@szták.[ Szerkesztve ]
-
Brogyi
senior tag
válasz AndrewTdi #39381 üzenetére
A nagy örömöd elaltatja a gyanakvásodat. Ha vásároltak vele, és nem jelentetted be a rendőröknél akkor megszívtad. Egyszer csak kopogtat a végrehajtó. Kérdezz meg egy jogászt is, mert én nem vagyok az. A bejelentés ingyen van,de ha elviszik a piros biciklit lesz sírás. Az pedig a legkisebb. Nem szoktad nézni a szélhámos commandót?
-
Brogyi
senior tag
Azért elötte próbálj ki egyet. A váz határozottan nem merev. Mint a legtöbb robogónál, csuklik a kivitel miatt.
A futóműve gyenge. A nagykerék így semmit nem ér. Akkor már inkább Nexus. Ez van, de én akkor is szeretem.
A DNA első fékje fenomenális ehhez képest. A Brembo sz@rt se ér.[ Szerkesztve ]
-
Brogyi
senior tag
válasz DigitXT #40012 üzenetére
Nálam 102 adatból a BV400-as a következőeket produkája:
24,17 kmpl.
Ez jórészt város (Bp.), de mint említettem nálam az országúti tempó hozza a nagyobb fogyasztást. A másik érdekesség a grafikonon van egy jól azonosítható leugrás. Először azt hittem a feszszabályozó cseréhez köthető, de nem. A táblázatból kiderül,hogy az akksi cserével esik egybe. Érdekes ugye kcsa kolléga?
Bocsi DigitXT a kitérőért,de kcsa, és én hasonlóan megszívtuk a feszszabályozót. Mire nem jó az a nyamvadt excel. Akarom mondani OpenOffice.
Az országúti tempó pedig:
22,96 kmpl
22,29 kmpl[ Szerkesztve ]
-
Brogyi
senior tag
-
Brogyi
senior tag
Nem felkavarni akarom a fogyi vitát, csak beírom az én adataimat is.
BV400 4T injektor az átlag 4,13 L/100km.Érdekes az elmúlt hónap adatainak alakulása.
Városban:3,73-3,98L/100km.
Az országúti tempó az 4,3l/100km nálam.
A városi adathoz csak annyit, hogy a Ferihegyi úton is megyek minden nap. Ott a hivatalos 90km/h a plafon.
A végét még nem néztem meg, és nem is fogom, mert ez a futómű nem alkalmas a 150+ -ra. Ha az kellene akkor valami sor4 lenne ahogy említette runner.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs