Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Brogyi

    senior tag

    válasz longwild #32883 üzenetére

    Hát én biztos az injektorost választanám, és ha sztenderen áll akkor nyomd le a fenekét, hogy elemelkedjen az eleje, és lassan nagyon pici erővel mozgasd a kormányt a két végállásig. Ha akadozva megy akkor kormánycsapágy ami nem 5-7k. Van aki megrángatja. Mindegy csak jó legyen. A feszültség 14-14,4V között jó. Felette, alatta bukta. Nézz alá. A lusta az alját nem tisztítja meg. Szépen látszik az olaj folyása. Húzd végig az ujjad a féktárcsán. Ha hullámos, vagy válla van akkor kb. 3x annyi km van benne. Ha kicserélték akkor legalább nem kell rá költened. Injektorosnál a kontrollampának ki kell aludnia. Nagyobb fordulatnál néhány kókány verziónál parázslik, kigyullad. Tartsd távol magad tőle, de akkor is jobb az injektoros. :)
    Aztán megírni mit vettél.
    Egyre több motorost látok, pedig hideg van még.

Új hozzászólás Aktív témák