Hirdetés
-
Új Philips Evnia monitorok érkeznek a játékosok asztalaira
ph A 180 Hz-es IPS panellel szerelt modellekkel azokat célozzák meg, akik nem akarnak sokat költeni.
-
Atlasszal készül a HMD a középkategóriába
ma Alulról építkezik újra a finn márka, a HMD Atlas már 5G modemmel érkezik.
-
Nézzük együtt a ma esti Ubisoft Forwardot!
gp A show hamarosan kezdődik, utána az összes trailert összegyűjtjük egy helyre.
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #42964 üzenetére
Hát, akinek 6 kereke van... Nekem momentán három, amiből
kettőt ma elraktam aludni (a harmadik már 2 hónapja kómázik,
a negyedik agyhalott, így nem számít, a pót negyedik meg még
úton sincs), erre bosszúból elfüstölte a világításkapcsolót is.
De tkp. örülök neki, hogy nálam: így cserélve lesz, mire elviszik.Btw. sisak nélkül olyan magasfrekis (szívó)hangokat is hallani,
amiket sisakban a büdös életben nem hallottam még. (Annyira
nem lepett azrért meg. Egyszer leparkoltam az intenzív mellett,
és oda gyorsan sisak nélkül csapattam fel: én kértem elnézést.) -
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #43008 üzenetére
Kb. a feléig néztem, aztán meguntam.* A gép hangja tetszik,
meg a gázfröccsök. (Viszont alulról nem nagyon indul meg a
gép: gondolom "csak" 600-as...) A cefet mód dudálás viszont
nem csak idegesítő, de sanszos, hogy sok értelme sincs, ha
nem valami über hangos dudája van. Ennyi erővel rakhatna rá
szirénát, meg kék villogót: mennyivel menőbb lenne...*: egyébként nem mondanám perfektnek, sőt... (Ha akkora
"spíler", akkor ki lehet menni a (zárt) pályára, és a köridőkkel
villantani. Ja, ott rögtön kiderülne, hogy nem tud kanyarodni?)bogyo112: előzési szándékot jelezhet (mondjuk nem magyar
szerintem a felvétel), viszont jobbról nem előzhet, meg ugye
a sebességhatárt sem lépheti át többszörösen: szabályos. -
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #43042 üzenetére
Kölcsön tudom adni a húsvillámat, nekem bevált. Azóta már volt, hogy
egy jól irányzott ütéssel kinyitottam, persze közben a kulcsot használva.
(Mondjuk nem tudom, hogy a kolléga hogyan/honnan zárta ki magát...
Lehet, hogy a probléma picit nagyobb, mint egy "makacs" csomagtartó?)Esetleg hajszárító, ha már meleg kell neki?
Vagy egy hőlégfúvó, és akkor kiolvad körülötte a műanyag is LOL.[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
válasz huszi.gyb #43048 üzenetére
Már ütögettem WD40 flakonnal
De még ma belocsolom kicsit később. De a sz.r is belémfagy ha kimegyek, úgyhogy még várok
A lényeg amúgy csak annyi, hogy hozom a formám. Én így szoktam vásárolni, szeretek sz.pni.
Elvileg szét is lehet szedni, csak 1) céges mélygarázsban kevés a hely 2) rohadt hideg van, én is megfagyok és a műanyag is könnyen törik.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #43071 üzenetére
Kipunál szerintem inkább a hőtűrés kell (sokszáz fok), olajtömítés kevéssé.
Mondom ezt úgy, hogy nem igazán értek hozzá, csak elmélkedek...
UNIX-ban nincs valami "occó", ami pont idevaló? ELRING-et látok: 2K körül.
Meg van Loctite, ami egyben ragasztó is - szerintem az overkill lenne ide.
Meg persze van egy csomó más márka, amiket egyáltalán nem ismerek lol.
Aztán lehet, hogy a legolcsóbb fekete PACER is megteszi: tudja halál. -
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #43077 üzenetére
Ment PÜ. Ja, ha már itt tartunk, nézz valami csavarrögzítőt is.
(Azt mondják fék összeszerelésnél erősen ajánlott használni.)Szerk: ez lehet pl. Loctite. Mondjuk abból is van millió fajta.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #43079 üzenetére
Csak nehogy túl jól rögzüljön a csavar.
Ezért választottam a 243-ast: az közepesen rögzít, kéziszerszámmal bontható.
PDF: 11. oldal Szerk: aki 2700-assal rakja össze, meg is érdemli. Idézem:
Olyan alkalmazásokhoz, ahol nem szükséges a szétszerelhetőség biztosítása.[ Szerkesztve ]
-
-
DigitXT
félisten
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #43115 üzenetére
Nem kéne meló közben fórumozni, mert egyik sem halad rendesen...
(UNIX egyébként fakkja meg: regelni csak autóval együtt enged. Röhej.)Szóval nyilván nem árt a fémnek a féktisztító (az orrodat is "tisztíccsa"),
vagyis az olajos szennyeződést is faszán lekapja. Arra van. Kívülről már
át is pucoltam szétszedés előtt (ne én vigyek koszt a fogaskerekekhez).Kérdés, hogy belülről nem veszik-e össze a (majdani) friss olajjal?
(Mintha valami olyasmit írtak volna, hogy olajtaszító réteget képez...)Szerk: foncsoron amúgy a zsíroldó végzett (véletlenül!!!, mielőtt egyes
fórumtársak elkezdenének trollkodni!) irreverzibilis pusztítást. De majd
legőzöltetem (kb. 3K?), amikor ismét a gyári lámpát rakom össze...[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #43206 üzenetére
Neeeem, azon csak a világítás nem működik... De rendeltem kapcsolót. Meg
aztán, már egy kerék is nehezen fért fel rá, hát még a kettő - szerváltam kocsit.Btw.: csapágy szakik! SKF BB1-3013B csapágyat keresnék 17x47x14-est, egy
rejtélyes "Y" jelöléssel. Amit itt-ott találok, azon ugyanez "W"... Fura, mert nem
tudom, hogy mit jelöl. Melyik minek a helyettesítője? Ráadásul, mivel 10 éves a
moci, lehet, hogy ma már nem is ez a széria van forgalomban. Ötletek esetleg?
Vagy menjek be a csapágyboltba a csapágyammal, hogy ilyet adjatok helló? -
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #43237 üzenetére
Hát ő... Mentségemre legyen szólva (tudom, nincs mentség!), annak idején
a "csapatások" helyszíne leginkább a földutak világa volt, közút csak igen ritkán,
(amíg a földútra eljutottunk kb. - amúgy is faluról van szó) tehát az elütés, meg a
más kocsijának összetörése viszonylag kis eséllyel merült fel... Egyébként totál
egyetértek: nem szabad ilyet csinálni. (Igen, mentem 125 4T-vel is. Állat volt.)Szerk: 14 évesen szerintem bringával is megvolt a 60, mert az mekkora királyság
már. Igaz, hogy tekerni már nem tudtam, uis elfogyott az áttétel (montainbike-on),
meg sisakom sem volt, stb. Hát vaze, ha akkor befigyel egy perec, nem írok ide...
És bringát meg bárki vezethet... Teszem hozzá, sajnos! Közútra jogsihoz kötném.
(Valamint rendszámot rakatnék rájuk, és piros lámpánként bringa elkobzás+100K.
Előbb-utóbb megtanulnák, hogy nem vicces a keresztforgalomban átszáguldani...)
Érdekes: annak idején, amikor futárkodtam, eszembe nem jutott ilyesmi. Mentem
a bringaúton és megálltam a piros lámpáknál. (Kicsit eltúloztam: pár fuvarom volt.)[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #43239 üzenetére
húzom a Tactnak, és rendszám nélkül otthagy a 4T
Ja: min. 125, 150, már ránézésre is. Pofátlanabbak: 250. Azt hiszem itt
a topikban a csúcs az "50-esként használt" 400-as (!!!) Burgman volt.
Mármint nem a topikból használta vki, hanem egy hirdetés linkje volt.Mondjuk amikor mellém állt
a rendőr, izéegy másik motoros a lámpánál
anno a SYM-mel, és kérdezte, hogy "25-ös"? Rögtön mondtam, hogy ja.
"50-es" volt amúgy, de ezt csak később tudtam meg. Mármint 150-es.Szerk: akkora kipu volt rajta gyárilag, hogy besz*rsz. De csendes volt.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #43241 üzenetére
Madisonra minek rendszám?
Hát láttunk már ilyen hirdetést. Ki is beszélték a kollégák, hogy orgazdaság,
stb. Egyébként félre ne értsd: a SYM-re is akartam a legelejétől rendszámot:
korlátlan jogsival kezdtem a nagyrobogózást, csak valahogy nem volt minden
rendben a papírjaival, és rohadt drága lett volna (regadó, főleg!), szóval utólag
belegondolva, bár nagyon fasza kis motor volt, örülök, hogy kiszálltam belőle.Minek-minek... Mert motorkerékpár. Ennyi. Persze értem én a trollkodást.
Szerk: ha már trollkodás, akkor... Vigyázz az 55 ccm-mel, mert bevizsgálják,
kimérik, hogy több, mint 50, megy a bünti+vizsgáztathatod nagymotornak.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #43243 üzenetére
Mit vagy úgy oda: tán még utast is vihetnél rajta, ha rendszámot kapna.
(Mondjuk az is igaz, hogy a motor nem papírra megy, hanem benzinre, az
utas meg vagy elfér a gépen, vagy nem: a papír meg mindent elbír ugye...)Szerk: ha már irónia! Azért kell rendszám a Madisonra, hogy legyen hova
felkötni gyorskötözővel a jobb oldali hátsó telót, mikor a kereket szerelem.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #43252 üzenetére
Nem tudom, hogy állsz a fékkel... Előcsiszolnám a lengővillát, ha lenne mivel.
Hétvégén nem biztos, hogy órákat ráérek. Vmi drótkefém van: vegyek korongot?
Tudom sokféle csiszolópapír is kéne, de legalább a lepattogó festéket le lehetne
zúzni róla vmi ipari megoldással, ami kevésbé pepecselős. Vagy tévedek? -
huszi.gyb
senior tag
-
30z.Samu
félisten
válasz huszi.gyb #43296 üzenetére
"Ricky Yamasuki-ja 180 paci, nekem pedig van egy házi építésű chopperem valami 70 lóerővel. Azt hiszem van egy kis esélyem, mert optimista vagyok."
Elsőre azt gondoltam nem tudom mit akar, van egy kis különbség, aztán néztem a gyorsulásokat és lestem.Sic Parvis Magna
Új hozzászólás Aktív témák
- Computex 2024: a jövőt vázolta fel az NVIDIA
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen légkondit a lakásba?
- Politika
- Nézzük együtt a ma esti Ubisoft Forwardot!
- UbiForward24 - Hosszabb bemutatón a Star Wars: Outlaws
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- Milyen okostelefont vegyek?
- Építő/felújító topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen