- Computex 2024: Mini-ITX alaplapokat vár a Fractal két új háza
- Computex 2024: szemrevaló madzag nélküli klaviatúrák a Varmilo portfóliójából
- Computex 2024: újfajta tápdizájn a Lian Li boszorkánykonyhájáról
- Új Philips Evnia monitorok érkeznek a játékosok asztalaira
- A Samsung elkezdte árulni új Micro LED tévéit
Hirdetés
-
Az Apple is mesterséges intelligenciával turbózza fel a teljes kínálatot
ma Az új iOS, az új iPad OS és a Mac OS is megkapja az Apple Intelligence nevű megoldást, amely a ChatGPT-re is támaszkodik.
-
Computex 2024: újfajta tápdizájn a Lian Li boszorkánykonyhájáról
ph Az L alakú Edge széria három kapacitással közeleg, és a legszerényebb variánsa kap egy picit olcsóbb kiadást, ami levehető mesh hálóval jön.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Papa18
tag
Üdv mindenkinek.
Van egy 2006-os runner purejetem.
Kipufogó, kuplungrogó, görgő lett cserélve rajta.
100 km-ig kb jó volt.
Most elgyengült, alig akar menni, durrog a kipufogó.
Mi lehet a probléma?
Húzom neki és nem történik semmi, majd egyszercsak megindul, de van hogy tőgázon se akar elindulni, a fordulatszám alacsony.
Ja és szaggat a motor.[ Szerkesztve ]
-
Papa18
tag
Átalakítás injektorosról karburátorosra mennyibe kerülhet?
Mert lehet nem érné meg injektort venni ha az a rossz. -
Papa18
tag
Üdv. Erre valaki tudna választ adni? Előre is köszönöm
Átalakítás injektorosról karburátorosra mennyibe kerülhet? Runner purejet
Mert lehet nem érné meg injektort venni ha az a rossz.
Illetve mit kell venni, csak karburátort? -
Papa18
tag
válasz runner 125 #35471 üzenetére
Konkrétabban mit jelent hogy drága?
Bontott alkatrészekből is?
Az a baj hogy 260-ba van eddig a motor, és max 200-ért tudnám eladni.
Meg a szívemhez nőtt. -
Papa18
tag
Remélem csak az lesz a gond hogy eltömődött valami vagy gyertya.
Eltömődéssel nem lehet valamit kezdeni?
Végülis megy a motor, hidegen rángat mint állat, hol megy hol nem, melegen már nem annyira, de azis zavaró.
Remélem nem nagy baja van. Nemrég lett átnézve, elvileg az injektor jó, a számítógép is, szíjak újak, benzincső új, váltóolaj cserélve, gázbowden nem laza. Szerelő azt írta hogy tömítés lesz valószínűleg, valahol levegőt kap vagy mi. És ha sokáig csinálja szét is olvadhat valami.
9200km van a motorban. Mikor ezt csinálta, kb 3 km-t mentem csak vele, azóta áll.
Holnap még gurulok vele 3km-t a szerelőig, remélem nincs nagy baja. Néztem nem folyik sehol semmi.
3 hete lett rajta kipufogó cserélve. Új leo vince zx, tehát szerintem azzal nincs gond, új görgők, kuplungrugó.
Ami a kipufogó mellé volt csomagolva. Lehet a kipufogócserével kapcsolatos a dolog? Cserénél lehet állítani kellett volna valamit, ami elmaradt?[ Szerkesztve ]
-
Papa18
tag
válasz molnarpeter #35477 üzenetére
Injektoros a gép.
Vagy van karburátor is benne?
Teljesen sügér vagyok a motorokhoz. -
Papa18
tag
válasz korpicschess #35481 üzenetére
Cserélni kellett mert megdöglött a régi, és úgy voltam vele ha már veszek akkor jót. Plusz tuningolni nem akarom, mert mindenki mondja hogy az injektoros 50-es meghal. Ezért vettem a zx-et.
A másikkal 65-öt ment, ezzel 80-at is vitte mikor próbáltam, de most hogy valami döglődik, megint 65 kb.
Ezt ajánlották. Videókon is szép hangja volt.
Viszont az enyém nem olyan pattogós, mint a videókon, hanem azokhoz képest csendes, nem pattog.
Azokból lehet ki van szedve a gyapot?[ Szerkesztve ]
-
Papa18
tag
válasz korpicschess #35483 üzenetére
Gianelli kipufogó volt rajta.
Csak már zörgött, meg el is volt dugulva.
Valami el volt benne törve.
A zx-be meg ha van fojtás gyárilag, akkor az benne is van még.
Azt hogy lehet kiszedni?
Szét kell vágni, vagy a tompítónál van valahol vmi?
Ezzel még ment volna kicsit, de nem akartam gyilkolni, valszeg így 85 a vége, de a szerelő nem szedett ki semmi fojtást, ahogy jött sopronból, úgy lett feltéve.[ Szerkesztve ]
-
Papa18
tag
válasz Tothgera30 #35487 üzenetére
Légszűrő 600km-el ezelőtt volt takarítva.
Elvittem szerelőhöz, rakatok bele benzinszűrőt.
Olajjal nem tudok mit kezdeni, full szintetikus repsol volt benne mindig.
Szerelő azt mondta hogy vagy dugulás, vagy tömítetlenség, vagy keverékszegény üzemanyag vagy olaj vagy mi. -
Papa18
tag
Kész a runnerem.
Valahol eresztett a levegő, azért szaggatott.
A szerelő azt mondta, most jó, 85-öt ment vele.
Plusz rakattam bele benzinszűrőt is.
Remélem nem lesz vele sokáig gondom.[ Szerkesztve ]
-
Papa18
tag
válasz Tothgera30 #35538 üzenetére
Ment volna még kicsit, de 85-nél nem húzta jobban.
De azt mondta 60-65-nél jobban ne nagyon menjek vele, mert nem tesz jót.
De városba nem is kell még annyi se.
Ha meg messzebbre kellene menni, vennék egy normális motort, nem egy 50-es seggrakétával mennék országútra.[ Szerkesztve ]
-
Papa18
tag
Megjött a motorom a szerelőtől.
Nagyon jól megy most, tömítetlenség volt a gond.
Viszont az mitől van, hogy hidegen van hogy csak másodjára indul.
Ez természetes?
Illetve elindul, csak leáll pár másodperc után, és gyenge az alapjárat is indítás után rögtön.
Ekkor újra indítom, húzok neki kis gázt hogy picit felpörögjön és semmi gond. -
Papa18
tag
Üdv.
Az mitől van hogy megyek a runneremmel, leállítom, és fél óra-óra múlva csak 2-3 önindítózás után indul be? -
Papa18
tag
válasz vaksi8 #35738 üzenetére
Gps-el mérve 85-öt megy az 50-es runnerem, és még kicsit ment volna.
Munkatársam aprilia sr-je 89-et gps-el mérve.
125-ös runner 110gps-el.
És az enyém nincs fúrva meg ilyenek.
Van rajta egy leo vince zx kipufogó, meg görgő és kuplungrugó-csere volt és ennyi.
Elég átlagos egy 50-es géptől 85-90-es végsebesség.
Aprilia sr injektoros gyári kipuffal megy 85-öt.
Nem egyet tudok a környéken 70-est (runner, aerox), ami 120-at megy.
2 ütemű motorokról beszélek
Mert haver 50-es liberty 4T-je csak 70-et megy, igaz azt teljesen gyári állapotban.[ Szerkesztve ]
-
Papa18
tag
Üdv mindenkinek.
A téma gilera runner.
Ma elfolyt az üzemanyagom.
Csak úgy álló helyzetben.
A cső 2 hónapja lett cserélve.
Elöl, lent a hűtő és a tank között kicsit alattuk, ahol a csövek vannak, ott folyt el.
Remélem csak valami bilincs engedte el, csak nem tudom jobban szétbontani. -
Papa18
tag
Valaki nem tud segíteni hogy Szegeden hol lehet szerezni ilyen vastagabb benzincső-szerűséget?
-
Papa18
tag
válasz killer1203 #36172 üzenetére
Persze, Runner Purejet, 1.5-2 literből elvan, 9+3 literes tank.
-
Papa18
tag
Nekem [ezek] tetszenek, de nagyon.
A runnerem a rááldozott összegekkel már majdnem ilyen árban van.
Igaz csak kisebb gondjaim voltak.
Kipufogó-csere, szíjak, görgő, kuplungrugó, benzincső, valami levegőcső, most megint egy 5 centis benzincső.
Ez az átka egy azelőtt nem használt motornak.
04-es, és ténylegesen 9300km van benne.[ Szerkesztve ]
-
Papa18
tag
válasz korpicschess #36298 üzenetére
Nekem gps szerint megy 84-et az 50-esem 1.5-2 literrel.
Mi ebben a furcsa?
Egy jól beállított 50-es sportkipufival vígan megy 80-at.[ Szerkesztve ]
-
Papa18
tag
Üdv mindenkinek.
Van egy 2004-es 50-es runnerem 10000km-el.
A minap jöttem vele haza, és az utolsó párszáz méteren elment az ereje.
Hiába húztam, a fordulat nem emelkedett.
Megálláskor észrevettem, hogy valami rohadtul zörög benne.
Mi lehet a gond? -
Papa18
tag
Üdv mindenkinek.
Egy gilera runner komplett festés, hengerfúrás, kipufogó lakkozás mennyiből jönne ki? -
Papa18
tag
Üdv mindenkinek.
Az jó érték, ha egy gilera runner 1200km alatt eszik 1 L olajat?
Injektoros, és nem füstöl egyáltalán.
Csak valahol hallottam hogy 5-6000-enként kéne 1 L-t fogyasztania.[ Szerkesztve ]
-
Papa18
tag
Üdv mindenkinek.
Gilera runner purejet 2004.
Fémes csörgés a blokk felől, alig megy, a fordulat nem emelkedik hiába húzom.
Mi lehet a gond?
Illetve mennyi olajfogyasztás normális?
1200km alatt raktam bele 1L olajat, ez jó?
A segítséget előre is köszönöm. -
Papa18
tag
válasz Topiccsendőr #41367 üzenetére
Eléggé csörög.
Viszont alapjáraton ugyanúgy mint mikor húzom.
Nem hajtom, kb 100 métert metem vele így, azóta áll, 1x indítottam, beindul azt tudom.
Javítás mennyi kb?
Nagy a gond?
Olajfogyasztás megfelelő?[ Szerkesztve ]
-
Papa18
tag
válasz Topiccsendőr #41370 üzenetére
Az lesz, köszönöm.
Az miért van, hogy 30 alatt dadog a motor?
Illetve nehezen indul kicsit.
Többi motor a társaságban pöccre.
Ez nem.
Gyertyacsere javítana? -
Papa18
tag
válasz Topiccsendőr #41374 üzenetére
Olyanhoz kerül, a megyében csak ő van ráállva injektoros gépekre.
-
Papa18
tag
Üdv.
Leo vince ZX kipufogó lakkozás kb mennyiből jön ki?
Hány réteget kell felvinni? -
Papa18
tag
Üdv mindenkinek.
Kipufogó lakkozást (leo zx) vállal valaki Szegeden?
Köszönöm előre is.
(nem kókányolásra gondolok, olyan embert keresek, aki ezzel foglalkozik)[ Szerkesztve ]
-
Papa18
tag
Elszégyellte magát
Sajnos sok az állat.
Én trolit meg villamost is vezetek, és mivel motorom is van, előzékeny vagyok, de sokszor a legváratlanabb helyről ugranak elő.
Kis szar 50-esekkel. (nem azért, nekemis 50-esem van, de ez olyan mint trabanttal autópályán arcoskodni)
Nagymotorral odahúzza és már nincs is ott, de 50-essel...
Bár az enyém is megy 90-et, de ezek a kis kávédarálók nem úgy ugranak azért.
Én nem szoktam előzgetni a kocsisort, meg tükrök között centizni.
Kivárom a sorom.
Az a plusz 2 perc nem ér meg annyit, hogy kockáztassam a testi épségemet, meg másét.
Nagyon pofátlanok a robogósok főleg... -
Papa18
tag
válasz Kolondrum #41910 üzenetére
F1 nem nehéz, tele jelzésekkel, de rövid.
F2 sem nehéz, de ott sok a rizsa, a felesleges dolog.
Az kicsit hosszabb történet.
Inkább a kresz a legnehezebb. Szóban kell vizsgát tenni, és ott nem lehet mellébeszélni.
Járműismeret sem nehéz, ott is elég sok az anyag, de ha érdekli az embert, könnyű.[ Szerkesztve ]
-
Papa18
tag
Üdv mindenkinek.
2004-es injektoros runner.
Tárolóból kihozva elsőre indul.
Ha kint áll mondjuk munkahelyen 5-6 órát ilyen időben, nem indul be sehogy.
Berugókar nincs, akksi egy éves sincs.
Ráadom a gyújtást, és önindítózok.
Tekeri, de nem kapja el, néha már azt hittem beindul, de nem.
Többszöri próbálkozás sem vezetett eredményre.
Ha sokáig önindítózok, egyre kevésbé tekeri, majd elhallgat.
A műszerfalon pár próbálkozás után már ki sem alszik az olaj ikon.
Kicsivel később elkezdett villogni sárgán a motor ikon.
Mi lehet a gond?
Beraktam tárolóba, holnap szerintem el fog indulni, de ha kint áll pár órát, tuti megint tolni kell. -
Papa18
tag
Köszi a válaszokat.
Igen elég rövid utakon használtam (5-30km).
Akkor szerintem új akksi lesz. -
Papa18
tag
válasz Bogyó bá' #42163 üzenetére
Az lesz töltés.
Most mentem le a kb 15 fokos tárolóba, és így pöccre indul.
Gondolom azis sokat segítene ha melóban arra a 8-10 órára vinném magammal fűtött helyre az akksit.
Akkor ugyanígy pöccre kéne indulnia nem?
Mert lehet megkísérlem mais a motorozást
Szerencsére csak 1.5km, így ha tolni kell, nem nagy táv.
Csak ne lenne szétszedve a fél motor.
A tank alján van vmi kupak, és hidegben összemegy, ereszti kicsit a benzint. Nem vészesen, fél deci 8 óra alatt kb. Ahogy visszarakom tárolóba, megint jó
A szerelőm csak jövőhéten ér rá, lehet addig hajtom így, legalább ne az egész tank menjen el, most lett teletankolva 1 hete.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- LeoVince LV10 carbon sportkipufogó
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen