- Computex 2024: extravagáns üveg-alumínium házköltemény az In Wintől
- Computex 2024: asgardi ASUS ROG UPS játékosoknak
- Computex 2024: MagSafe külső SSD és Apple Lokátoros burkolat az MSI-től
- Computex 2024: színes e-papírral tenné egyedivé a laptopok megjelenését az ASUS
- (Újra)indítjuk a PH! YouTube-csatornáját
- Bluetooth hangszórók
- Azonnali fotós kérdések órája
- Computex 2024: extravagáns üveg-alumínium házköltemény az In Wintől
- Computex 2024: beröffentette az AI-t az AMD
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Mini-ITX
- Milyen processzort vegyek?
- Azonnali notebookos kérdések órája
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Computex 2024: színes e-papírral tenné egyedivé a laptopok megjelenését az ASUS
ph Bemutatkozott a Dali koncepció a Zephyrus G14 csúcsnoteszeken, ami a testreszabhatóság új szintjét hozhatja el a hordozható masinák világába.
-
A Biden-kormányt is zavarja a big tech és az adatközpontok energiaéhsége
it Az energiaéhes adatközpontok és a big tech egyre növekvő igényei miatt elindultak a megbeszélések az USA kormánya és a tech szektor között: klímabarát áramtermelést akarnak.
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
SirKero
őstag
Igazad van én elnéztem a fölötte levő MDS felirat megzavart
Így már más akkor már inkább az amit én mutattam neki a Nox azért mégis csak "márkásabb"
De ő tudja. Ha csak a kinézet meg az ár számít ki megy a piacra ( mint nálunk a gyáli ) tíz ropiért új felnyithatósat kap.Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
-
-Mosquito-
őstag
-
longwild
aktív tag
20k miota?
Miota nalad volt?
Vagy miota beallitottak az orajat?Vagy ujonan vetted?
Csak mert enyemben17k volt megvetelkor, de lehuzott 4evet olaszorszagban, ahol elvileg 14k kilometerrel adtak el a magyar vevonek. Na az a 14 az barmely olasz robinal ordas nagy kamu...
Olaszok also hangon 10k kmt mennek evente. Lenyegeben tobbet, mint autoval. Rohogok is amikor hahun jonnek a 9k kmes, de 5-6eves robik kulfoldo papirokkal. Lenyegeben alig talalni maxi robit 20k felett...
Szoval azt mondom, hogy az ora allasahoz minimum adjunk olaszorszagi evek szama X 10k kmt... Ez nalam +40k km, azaz a futas jelenleg 65k korul jar. Elmeletem szerint...
Persze lehet, hogy ettol is tobb van benne, vagy tenyleg annyi, amit mutat az ora. Utobbi mellett szol a megvetelkori gyari kuplung, gyari szij, gyari fekpofak. Vagy csak gondos es gazdag tulaja volt odakint.
[ Szerkesztve ]
szoftver szakmabeli && Beverly250
-
csongi
veterán
Zoknit ne egyel
De a burkolat cserelheto. Viszont, a forumtars elmelete eros szerintem.
Evente 10k lehet bele tesz a motorba, de azt a6.evben nagy szervizre kell vinni.
Szerintem a km ora allas szorozva 2 vel.
De a kintrol jott motorra is igaz. Ami rendbe volt tartva, es gazdaja volt. Az draga. A lerugott szarok, bejonnek, itthon picit szerelenek rajta, hogy muszakin atmennyen, ora vissza teker oszt mehet piacra.
Itthon bevezetett km ora allas rogzitese az adasvetelinel, egy harmatos probalkozas.
Mert ha kell muszaki elott ora vissza es soha nem derul ki a valos futas. -
longwild
aktív tag
Tényleg ujonnan vetted? És eladtad? Szomszéééééééd!!!!!!
csongi! Az elméletem nem elmélet, hanem valóság, legalábbis nápoly környékén... sok olasszal beszelgetesbe elegyedtem és ennyit mennek arrafelé. Lényegében majdnem egész évben tudnak motorozni. Azaz 800-1000km/ho. Ez simán összehozható itthon is, ha valaki alap közlekedési eszköznek használja.
Ráadásul amit kapnak odakint... A tuti az 4 személy volt egy motoron. Teljes csalad...
[ Szerkesztve ]
szoftver szakmabeli && Beverly250
-
Brogyi
senior tag
-
Brogyi
senior tag
A fűtött lambdaszonda csak hideg motornál fűt. Ha a fűtőszál szakadt akkor is működik melegen. Az elején nem volt fűtés. Csak a kipu melegítette. Így relatíve hosszú ideig szabályozatlan a motor. A fűtés célja az üzemi hőmérséklet minnél gyorsabb elérése. Ettől a rizsától független azért én azt várnám, hogy csökkeni fog a fogyasztásod, de Te ezt hamarabb megtudod. Kíváncsi is vagyok mi lesz az eredmény.
-
AndrewTdi
addikt
nézz rá ebayen.
más: Ma elfogyott a fékem. pontosabban fékolajat kell cserélni. Elmelegedett, beesett a kar. Visszahült, megint jó egy ideig. Innen jön a következő kérdés. DOT4-et ír a tartályom, hoyg olyat enne. mi történik ha DOT 5.1-et adok neki? (azon kívül, hogy Surroundba fogok fékezni)
-
DigitXT
félisten
A fax tudja, még nem jutottam el a szervizbe, majd délután...
~100 km alatt csak nem kopott meg annyira, hogy pulzáljon.
Kimérik, aztán mondanak rá valami okosat - kíváncsi leszek!
(Az b*szna be, ha már a régi, kopott tárcsával is csinálná.)Szerk: és akkor itt jön be a képbe, hogy már nem kapható a
zsír új felni zsír új tárcsával 100EUR környékén. (Hogyaza...)[ Szerkesztve ]
-
csongi
veterán
Ha csak hiba uzenet torlese volt akkor erdekes. Ha teljes reset, akkor lehet hogy eltelik par perc mire minden periferikus eszkoztol megkapja az ertekeket, es beirodik. Elvegre egy vegletekig egyszerusitett komputer ami raadasul nem egy villam gyors valami. Ha nem tevedek akkor ilyen bios jellegu programok futnak es a romot ido kell mire ujra flesseli, mint egy bios frissitesnel. Es a gyenge pc nek ez sok ido. Valamikor a p2 korszakba ez bizony jo par percet vett igenybe. Ma mar egy perc sem kell hozza.
-
Brogyi
senior tag
Engem érdekelne, hogy így vetted a motort, vagy csak nem volt szerecséd? Hogyan tévesztettek meg?
Kontrollámpát kicsavarták?
-Kódkiütés.
Van software-ed hozzá? Talán valami egyszerű billentyű kóddal meg lehet oldani.
Most lesz érdekes a fogyasztás. Alakul ez.
Más.
Korábban említettétek, hogy a VR, és az akksi nem számít. Szerintem pedig számít, mert a belsőellenállását elveszített akksi feszültsége fel is szaladhat nem csak kevesebb lehet. A miénk ECU-s nem karburátoros.
Így nem placebo ha ezek jól működnek. AndrewTdi szerintem jól érezhette.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Szerintem inkább magára az átírásra gondolt. Mint kötelező kiadások.
Ettől függetlenül a budapesti forgatagba, nagydarab ember alá én nem
javasolnék senkinek 50-es robogót, az előbb is felsorolt okokból. Azon
kívül, hogy én is próbáltam... Sőt. 4T-t. Na az végképp nem ment. Úgy
30-ig még egész jól gyorsult (LOL), utána viszont 60-ig agyhalál volt.
Mondjuk elment 2L-ből 100-on, vagy valami ilyesmi: max. 2,5 volt talán.125/50-nel meg nem nyerő. Ahogy Hofi mondta: "mégegyszer nem."
(Főleg jogsi nélkül! Mert onnantól bármilyen balesetet rád verhetnek...)---
Jaa azt hittem valami komolyabb, így a bukóból, meg a felszerelésből...
Ezt én is megkaptam, mikor mentem a "robihoz" a céges garázsban.
Hogyaszondja: azt hittem, a CBR-hez mész, mert ahhoz vagy öltözve...
Én meg mondtam az emberünknek, hogy ha vki elüt, akkor megkérdezi,
hogy min ültem? Azzal amúgy nem értek egyet, hogy 100-ról nagyobbat
lehet esni. Mármint igen, nagyobbat lehet esni, csak azért, mert a motor
tud 100-zal menni, még nem kell neki végig koppig húzni a gázt... Ennyi.Lényeg: ha van védőfelszerelés, és elsődleges a jó gyorsulás, meg a 70,
és esetleg valamivel fölötte való haladás egy 100+ kg-os embernek, meg
esetleg az sem baj, ha nem zabálja le az ember gatyáját: 125 4T (Pont.)
Drágább megvenni! De hosszabb távon megéri.* És nem igazán tudok rá
50-es alternatívát mondani. (Kihegyezett 2T 50 mehet jól! De az kajál is.)*: igen, még a B125-ös jogsival együtt is, szerintem.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Annyit beszélünk az 50 4T-ről, meg a 2L fogyiról, hogy egész visszasírom.
Oké, hogy játékmotor, de azért poén volt, na. Mondjuk az autók közé menni...
Az annyira nem volt poén. De a környékünkön, kis forgalom mellett szöttyögni!
Egyszer még virágföldet is szállítottam vele. Nagyon nagy volt. Keresztben a
lábtartón, tehát én már nem fértem oda: nosza, előre mint egy csopperen... És
ezt full beöltözve, gerincvédő/kabát/kesztyű/csizma/minden. Tavaszi melegben.
De jól szórakoztam. Kb. 5 éve már ennek. (Akkor még nem voltam 100 kg:
talán még a protektoros motorosgatyám is rajtam volt, ami ma nem jön rám.)A-Bag: nem akarok hülyeséget mondani, de úgy 14-15V körül biztos.
Ha már ott is csak 10V van, akkor a generátor a rossz, és vagy javítandó,
vagy cserés. Ehhez annyira nem értek. Ha viszont jó a generátor, akkor a
feszültség szabályozó a "kukás". (Bár azt is mondják, hogy lehet javítani.)[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Jaja. Ráadásul - relatíve - nagytestű volt. Valamivel el kellett mennem
az oktatásra, nem akartam BKV-n cipelni a motoros felszerelésemet.
Aztán ahol bérelni lehetett, ezt adták. Rendben volt amúgy...! Csak nem
ment: klasszikus példája a "keveset eszik, viszont nem megy" típusnak.Többihez nem tudok hozzászólni... (10V körül lehet cellazárlat, ezt én is
megtapasztaltam egyszer a Majával, de nem biztos, hogy a VR-ből is az
jön. Azt külön kéne megmérni, gondolom... Akku nélkül elketyeg a gép?) -
longwild
aktív tag
Mit is tartunk most szarnak? Akárhol nézem ez a blokk (ráadásul nem kamu 500-as, hanem 2ccm híján tényleg annyi) 5,4 körül fogyaszt.
Van néhány oldal, ahol gyári értéknek 17km/l-t adnak meg... Máshol, tapasztalati értékeket gyűjtő oldalon 19km/l-t írnak.
Most ehhez képest az első rossz szondás puha gumis 6 litered szerintem teljesen helyén van...[ Szerkesztve ]
szoftver szakmabeli && Beverly250
-
DigitXT
félisten
Mindenesetre a lista alapján tudnom kell DigitXT értékeit:
Malaguti Madison 400 cc - 19 km/l - 45 mpg
Nincs sok fogyasztási adatom a karbi behangolása óta.
19 km/l az ~5,26L/100. Szerintem ha ennyi lesz én örülök.De ez ugyanaz a lista, ahol a Maja 21 km/l? Mert az egy
nagy fasság, mert 4,76-ot a büdös életben nem kajált be,
nem hogy átlagosan. 4,2 fölött is csak "szar beállítással".
Most még a Multivarral is 3,7 tisztán a városban, szóval...Emlékeim szerint ugyanezt "rágtuk" tavaly szeptemberben,
és most is bánom, hogy nem rögtön a szerelőhöz mentem,
mert a köcsög leírás meg sem említette a levegő csavart, a
motorom meg fuldoklott a benyában heteken keresztül.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Amúgy az a baj, hogy középen az olajfoltok, meg egyéb koszok miatt
nem ajánlott menni (azért én általában ott szoktam, ahogy kijön). Így a
bal széle marad a sávnak, ami meg a szembejövő figyelmetlenek miatt
életveszélyes (nem vesz észre, és előzésbe kezd). Ráadásul, és itt jön
a csavar: HA balra húzódsz, akkor JOBBRÓL hajlamosak melléd húzni!
Mondjuk a piros lámpánál. Előzni talán nem annyira. De nem kizárható!
Szóval: egyrészt jól kell "helyezkedni", másrészt ha valaki már nagyon,
nagyon nyomul, azt el kell engedni. Vagy ott kell hagyni, ha lehetséges.Sajnos nem veszik "közlekedőszámba" a motorost egyes autósok, így
le akarják tolni. Annak ellenére, hogy picit jobb a gyorsulása, csak épp
akkor és ott, az előtte haladó ritmusában megy. A saját ritmus jobb,
ami picit dinamikusabb, és akkor kevesebb a gond... Ha lehetséges.
Azért hangsúlyozom, mert nem mindenhol az. De általában adja magát.
A kezdő motorost pont ezért sodorhatják el, ha nem veszi fel a forgalom
ritmusát, mert közel húznak el mellette, megijesztik, esetleg tükör kocc. -
DigitXT
félisten
Jogos. Azt elfelejtettem, hogy ezt privátban írtam, de nem titkos:
Maga a hajtóműolaj cseréje kb. 10 perc. Még kapóra is jön, ha épp
hajtásból jön a gép, mert jó forró, folyékony az olaj, lehet leengedni.
Van egy ilyen leeresztő kannám is. A fék az egy picit macerásabb,
arra oda kell figyelni, de nálad nem teljes leengedés + újra feltöltés
a téma, csak tkp. átmosás, azaz a fékfolyadék cseréje. Mondjuk
fél óra alatt még bénázva is megvan. Lent engedjük, fent töltjük, és
ha már tiszta, akkor készen is vagyunk: levegő nem is megy be.---
Fogyira nem tudok mit mondani. Ez a 6,5 még gyorsulgatós?
Szerk: a mutató zuhanását szerintem csak hosszabb idővel tudod
kitapasztalni, hogy ténylegesen mi mennyit jelent rajta. Szerintem.
Ennyi erővel nekem is féltank alatt van 110 km után, tehát 6+ lesz?
Lehet.[ Szerkesztve ]
-
csongi
veterán
Töltésed rendben van?
Tapasztalatom fogyasztás csökkentés elérésében.
Induláskor, gázt húzok, engedem kb 3,5 ezerig felpörögni, és nem húzom tovább, várok. Ez is elegendő egy lámpánál állva hagyni a kocsikat. Eltelik pár másodperc és ugyan azon gáz állás mellett, nő a sebesség de a fordulat állandó. Kell egy kis idő míg az áttétel beáll.
Országúton, 4,5 ezerig pörgetem,most már (4,7 ig, mert a szíj végét járja, van egy pár ezer addig.). ÉS várok
Tudom, hogy ezen a fordulaton, kb 100Km/ óra sebességem. És pár másodperc és 10-al megyek. Nem csutkázok, aztán engedem vissza meg szórakozok a gázkarral. Ilyen használat melett, volt már 3,7Literes fogyasztásom is vegyesbe. De átlag a 4 liter.
A tied kb 50cmm több, nem hiszem, hogy ennyit jelenten. Mondom ezt úgy, hogy itt van egy karbis nálam, és azzal bizony 4,5 liter körül jártak. A legrosszabb az 5 liter volt városban.
Javaslom, gyertya, légszűrőt ellenőrizd.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Asus Zenfone 11 Ultra - nagyra nőtt
- Konkrét moderációval kapcsolatos kérdések
- PHP programozás
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Politika
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- (Újra)indítjuk a PH! YouTube-csatornáját
- Gyúrósok ide!
- Videó stream letöltése
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Erős asztalláb (Steelcase)
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen