Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Tothgera30

    Ármester

    válasz runner 125 #17035 üzenetére

    Egyetértek veled, akinek megvan nagymotorra a jogosítványa, van egy kis motoros rutinja, és persze pénze a műszakiztatásra, illetve feltételezem hogy épeszű ember, az beláthatná hogy nem érdemes nagy köbcentisekkel játszani 50-esként, termeszesen ha az előbb leírt pár feltétel nem teljesül, akkor sem érdemes ilyenekkel játszani. Manapság sokan ránéznek a deklire és megmondják hogy kb. hány ccm-es a motor, ha úgy nem akkor kipufogó méretet és hangot hallgatnak, 4T-nél már nagyon egyszerű, 2T-nél pedig erősebb hang halható, ami ugye felételezheti hogy jóval nagyobb az smk.-nál (pl. 125-180ccm) vagy 70-es hengert húztak az 50-esre. Itt utóbbi járható, ha a henger falán 49cc beütés van, amúgy nem. Ezzel el is árultam magam, egyszerűen emberünk ránéz a hengerre és meg van a megoldás. Tovább buktató tényezőt az alvázszám, motorszám és még ha az adott motort nem gyártották 50ccm-es kivitelben. De általában vannak apró jelek amiből észre lehet venni ezeket a dolgokat, é rendőr ismerősöm szokta is mondani. Bár érdekes módon én legális 50-es gyári motorral 70-80km/h körül előztem be fehér-kék Ford Mondeo-t és nem állítottak meg, pedig már számítoltam a büntetésre. Viszont fater munkatársa 125/50-es Kymco Movie-vel már nem tudom hány csekket kapott, szegényt mindig megfogják, pedig 50km/h fölött nem igazán megy, ezért most cserélné is a motort egy kis Jog/Dio jellegűre. Tehát az nem igaz hogy ha normálisan közlekedik egy rendszám/műszaki nélküli nagy géppel akkor nem fogják meg. Egy közúti ellenőrzésen bármikor kifoghatják, egy motoros rendőr meg kapásból lelövi bárhol, bármikor. Ennyit erről.

    "A pokol nem hely, hanem állapot"

Új hozzászólás Aktív témák