Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ludsimon

    veterán

    válasz body007 #59630 üzenetére

    Hogyha alacsonyabb hőértéken gyújt mint kellene, akkor detonál és átlukadhat a dugó.
    Ha túl magas a hőérték nem tud kiégni a gyertya, lásd fentebb a képet.

    Leírás.
    "Nem megfelelő hőértékű gyertya használata
    A tuningolt motorok nagyobb hőmérsékleten működnek, mert megnövekedett a kompresszió, a bevitt üzemanyag mennyisége és a teljesítmény. Ezt a gyertyának is el kell viselnie, a nagyobb terhelés mellet is pontosan kell működnie. A gyárihoz képest, mindig magasabb hőértékű gyertyát kell használni. A tuning alkatrészek gyártói általában erre is pontos utasításokat adnak. Ha alacsonyabb hőértékű gyertya van a motorban, terhelésen túlhevül, idő előtt begyullad a benzin-levegő keverék. Ettől nagyobb a hőterhelése a dugattyúnak, amitől beragdhat, besülhet. Extrém esetben a dugattyú teteje is átlyukadhat."

    Ha már a helyes gyertyaképről beszélünk, ezt is beteszem: Neked hogy néz ki a gyertyád?? Nekem az 5-ösre és a 7esre hasonlít a legjobban.
    Azt hiszem nem szarozok, inkább fokozatosan megyek lefelé, mert az nem játék ha átlukad a dugattyú!

    [ Szerkesztve ]

    undefined

Új hozzászólás Aktív témák