- Azonnali VGA-s kérdések órája
- iPad topik
- Most kezdik árulni Európában a Hisense új Mini LED tévéjét
- Computex 2024: beröffentette az AI-t az AMD
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- TCL LCD és LED TV-k
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Egérpad topik
- E-book olvasók
Hirdetés
-
A mobilos témát keresni kell a Computexen, de akad
ma Nulladik és első napi összefoglaló, meg némi személyes vélemény a 2020-as csúcsmobilok kapcsán.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Hódít az AI, közben a Microsoft emberek százait küldi el a felhős részlegétől
it Folyamatosak a dollármilliárdos befektetések a felhő, az adatközpontok és az AI kapcsán, de a Business Insider jelentése szerint eközben emberek százait küldik el a Microsoft felhős ágazatától.
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
mumtaz
senior tag
válasz Topiccsendőr #63370 üzenetére
Na de pont ott vetettem fel, hogy sok dologban nem nagyon tudsz mást venni bele. Egy karbisra vehetsz 100 féle kivitelű karbit DellOrto-tól a gagyi kínaiig. Ott van mit elszámítani, de egyféle hozzáférhető alkatrészen sok mindent nem lehet elbaxni. Ott a példának még mindig a nyomástartó szelep. A régi volt benne, amikor még 75-öt ment vígan, viszont a motor néha kihagyott és ingadozó alapjárata volt. Úgy pöfékelgetett alapjáraton, mint egy karbis. Akitől vettem az újat, Ő csináltatja a nyomástartókat és mindegyiket nyomáspróbázzák. Ezzel a nyomástartóval megszűnt az ingadozó alapjárat, jobban indul a motor és nem hagy ki soha. Ebből csakis azt a következtetést lehet levonni, hogy ez a nyomástartó jó.
Akkoriban a kompresszor indítózáskor max 4bar-t nyomott, ami kevésnek mondható, de ment vele 75-öt. A gyűrűcsere (a kompresszorban) óta ez felment 5,5 bar-ra, ami a gyári érték. Ebből azt lehet levonni, hogy a kompresszor jobb lett, mint volt.A varióval nincs mit kezdeni. Ha a gyári széthajtott került vissza (ami benne volt a 75 idején), akkor sem megy jobban. A Multivar-al most jobban megy, mint az alkatrész cserék után a gyárival.
Volt a kuplung probléma, ami végül kiderült, hogy miért volt.A kipufogóra is írtam, amit írtam. Mivel nem vagyok motorszerelő és nem ebből keresem a kenyerem, ezért olyan sok robogó nem ment át a kezemen, mint egy szerelőnek, de azt se felejtsük el, hogy beszélgettem olyan emberekkel, akik foglalkoznak ditech javítással is. Nagy tapasztalatuk van Ditech és karbis javításban. Viszont javarészt soha nem futottak össze azzal, hogy rezont tegyenek ditechre. Mivel javították őket és nem tuningolták. Így nem tudták megmondani, hogy a rezon javít, vagy ront a helyzeten. Ha Ők nem tudták megmondani, akkor én meg pláne. És nem az a helyzet, hogy akkor Ők rossz szerelők, hanem egyszerűen nem volt rá igény.
Sokan példálóztak a rezon hatásaival injektoros robogón. Ki így, ki úgy.
Nem azzal van baj, hogy nem tudom, hogy valamit hogyan kell/lehet összerakni, hanem azzal, hogy sok az ellentmondásos infó, amiből nehéz kitalálni, mi a jó és mi nem.Na most. Ditech/TSDI/Purejet vonalon ugyebár nem sok lehetőség van próbálkozásra fúvókával, egyebekkel. Nincs hangolási lehetőség. És ugye a hibákat diagnosztizálni is nehezebb. Javítani meg pláne.
[ Szerkesztve ]
-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen