Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • DigitXT

    félisten

    válasz sityupityu #67436 üzenetére

    Egy 180-as Maját "kendácsoltunk" anno a Borároson.:D Alapjárata volt,
    de amint húztál gázt, semmi erő... Nem lehetett felpörgetni, nem húzott.

    Asszem, valami rongyot betömködve a a légszűrőbe sikerült annyi "erőt
    belerakni", hogy hazavánszorogjon, aztán kiderült, hogy karbi membrán.

    Nehéz így fórumos leírás alapján szerelni, vagy tanácsot adni, mert még
    az sem teljesen egyértelmű, hogy mit jelent, hogy nem megy? Felpörög,
    de nem húz? Fel se pörög csak "erőlködik"? Sztenderen azért forgatja a
    kereket? Ha már forgatja, úgy felpörög? stb.:B Megannyi kérdés, amiből
    legalább sejteni lehetne, hogy most motorikus gond van, vagy hajtás. És
    ha hajtás, akkor annak konkrétan melyik része. Elöl-hátul, mindenhol.:DDD

    Nekem meg a 400-as Madisonomon akadt fenn a varió a spéci görgőkön.
    Na az tényleg olyan volt, mintha 2-esben indultál volna vele: de felpörgött
    és nagyobb tempónál rendesen működött. Csak rövid áttételem nem volt.

    Szerk: amúgy én is a kontrasztrugót gyanúsítottam, de a felborult görgő
    volt az egész oka. Erre akkor jöttem rá, amikor beraktam a jó erős rugót
    és meg is javult, majd 1-2 km után megint elromlott: szétszedtem, voilá!

    vagy esetleg eltörve
    Eeegen, 180-as Majával jártam úgy, hogy 3-ból 1 rugó eltört: alapjáraton
    kúszni akart, tehát folyton fékezni kellett a lámpánál, nehezebben indult,
    de ha már volt némi tempó, akkor nem lehetett érezni, hogy gond van.:DDD

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák