- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen TV-t vegyek?
- Computex 2024: TUF notebookok Ryzen AI-val
- Elkészült Oroszország első litográfiai berendezése
- OLED TV topic
- 3D nyomtatás
- Most kezdik árulni Európában a Hisense új Mini LED tévéjét
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Ezúttal bennfentes kereskedelemmel vádolják Elon Muskot
it A Tesla egyik részvényese perelte be Elon Muskot, 7,5 milliárd dolláros bennfentes kereskedelemmel vádolja őt.
-
Rövid előzetesen a Star Wars Outlaws PC-s kiadása
gp Az NVIDIA-nak köszönhetően nyúlfarknyi videót kaptunk a játékból.
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
macilaci78
nagyúr
válasz Casoli #74059 üzenetére
500km-n tötymörögni kell 50km/h-val. Tököm kivan vele, életveszély. - rossz helyen, vagy rossz időben csinálod. Irány a Hungária hétfő reggel, péntek délután, ne aggódj, nem fog kelleni az 50 km/h!
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
addikt
válasz Casoli #74059 üzenetére
Most utoljára mikor fel lett fúrva a henger (naraku vas, mostmár olyan 80as ), én úgy csináltam ahogy írtam. Szépen fokozatosan emeltem a teljesítményt, de tuti, h 100 km se volt. Lehet mákom volt, de köszöni szépen jó erőben van a moci
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
Topikgazda
válasz Casoli #74059 üzenetére
Teljesen felesleges szerintem amit csinálsz. Bár vannak különböző blogok ahol hasonló dolgokat írnak le, de szerintem ez mind marhaság. Az előző, szocialista éra motorjaira ez igaz is volt, de a mostaniakra már nem (a kínai hengerszetteket most nem sorolom ide). Én mindig hasonlóan cselekedtem és cselekszem a mostani hengerek bejáratásásnál mint amit itt leírnak. Az összerakás utáni megszorulásnak szinte mindig a karburáció rossz hangolása az okozója, nem pedig a kevés kilométer.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
siti
senior tag
válasz Casoli #74059 üzenetére
50km/h is életveszély, amikor busszal 55-el előznek sávon belül és még szemből is jön egy ifa.
Bejáratáskor szerintem bőven elég a nyélgáz és dinamikus gyorsítás kerülése, de szükség van megfelelő kenésre, de honnan vetted ezt az 50km/h?
Pláne, hogy a robogón cvt van és nézzük csak ezt a cikket a cvt lelki világáról, főleg a görgő súly, fordulatszám és sebesség dyno diagramot:: [link]
7e-8e-10e fordulaton hajtod 50-nél? Te mekkora fordulat számon és teljesítményen gyilkolod bejáratás címszó alatt? Mikor éri el a cvt a legnagyobb áttételt, miután már csak a fordulat szám emelése fog gyorsítani? Ezt is tudjuk, vagy csak az 50km/h és táv van meg? Ha nincs, akkor csak dobáljuk a számokat az éterbe.[ Szerkesztve ]
Füle -> 9. BRSZK -> 2024. Június 22-23. (hamarosan beérjük a Fast and furious sorozatot)
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen