Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • siti

    senior tag

    válasz energy4ever #74380 üzenetére

    Neki nem állnék :)
    SMKP - L1e kategóriába esik, ami alapján a tervezési sebessége max 45km/h, megengedett legnagyobb sebessége 40Km/h és 50cc. És nem számít gépjárműnek.
    Ha beviszed a motorod, hogy csókolom, ez ugyan 50cc, de többet megy 45-nél, kérek rendszámot, az nem fog menni:
    Van e bármilyen műbizonylatod, dokumentációd, mivel a tervezési sebességét megváltoztattad? Ezzel kell(ene) igazolnod, hogy az átalakítás után is biztonságos a smkp és miben tér el az engedélyezett smkp típustól.
    Ezzel első körben az NKH-nál fuss egy kört, hivatalból válaszolniuk kell minden kérdésre, meg fogják írni, hogy mi a menete, a vizsgabiztos meg max fogja a fejét, hogy a gyakorlat meg teljesen más. bár nekem se tudták egyértelműen elmondani, hogy mitől lesz valami vízi sport eszköz vagy csónak (az egyik a szörf, meg a vízibicikli, a másikra meg kötelező lámpa, horgony, 10m kötél, mentőmellény, vízmerő... Valójában mindkettő úszik a vízen)

    ha pedig nem 50-es, akkor megint más a leányzó fekvése. Így jött be kintről, adásvételi, vám, regadó, stb. Motorcsere volt és átalakítás és akkor megint a fenti csapáson vagy.

    Ezért is macera a rendszámoztatás, meg a nem 50-es smkp legalizálása. Jogszabály kellene rá, meg persze pénz, csak ilyenkor szívügy a kisember, akinek nincs pénze rendszámra se.

    [ Szerkesztve ]

    Füle -> 9. BRSZK -> 2024. Június 22-23. (hamarosan beérjük a Fast and furious sorozatot)

Új hozzászólás Aktív témák