Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • energy4ever

    addikt

    válasz NYPD #80592 üzenetére

    Burgmanbol injectorosat vegyel.
    Ha tudod, akkor szervizbe a Burgmanszerviz-be hordjad(4. kerben vannak jelenleg). Ok kimondottan erre vannak specializalodva, mindenuk van raktaron, ha valami aprosag megsincs, azt jo hamar beszerzik! Amit lehet azt elotted megcsinaljak, vegignezhetsz mindent amihez nem kell otthagyni napokig(twhat a blokkot nem kell szethuzni).
    Enis szeretnek burgmant amugy! 125ossel szemezek leginkabb. :K Horgaszni jaros-bevasarlos motornak jo lenne, meg essos idoben hasznalos. Jo idoben meg ott maradna a GSX-R. Ha meg havazik, akkor ChoiNori. :DDD

  • nyogo83

    Topikgazda

    válasz NYPD #80592 üzenetére

    Lehet mar korabban irtam, de erdemes nagyon utanajarni.
    400-as Burgman hirhedt az olajfogyasztasarol, talan a 2007-8 utani peldanyoknal lett ez javitva. Az az elottiek siman bekajalnak 1000km-en akar 5-7 decit, attol fuggoen mennyi km van benne.
    Sajnos gyarilag voltak hibasak, henger/dugattyu illesztesi problemak voltak. Sajnos emiatt soha nem tudod, hogy elotted pl ki mennyi ideig jart vele alacsony olajszinttel, illetve te is nezegetheted folyamatosan a szintet.

    Erdemes amugy egy kinezett markanal par dologra ranezni pluszban, mennyire is lesz zsebbenyulos a szervizelese. Eleg csak variator szij, kuplung, vizpumpa javito szett, fektarcsa, fekbetet arakat megnezni, hogy kesobb ne legyen meglepetes. Pl egy 400-as Burginal csak a szij 30e korul van, a kuplungnal szinten 30-35e korul kell szamolni es akkor meg harangot nem cserelt hozza az ember.
    De igazabol ez egy olyan dolog, hogy 50cc-tol felfele ha nem is minden tipusnal, de szepen kobcentivel aranyosan emelkednek az arak.

  • nod1

    csendes tag

    válasz NYPD #80592 üzenetére

    Ha tervezed eladni, akkor jó, hogy nem ruháztál be. Én is nehezen vettem rá magam, de tényleg a matyizsákok Mercedese a Tucano Urbano. :D
    Na de majd a Burgmanra tartogatod akkor.
    Egyet tanácsolok, ne a kínálat aljáról válassz. Én mindig így teszek, és soha nem jön be. Ha olyat keresel, amin nincs buhera, lekövethető az előélete, és normális a gazdája, akkor rá kell szánni a pénzt, és a felső harmadban nézelődni. Később ezzel megspórolsz egy csomó szívást (amit most átélhetsz az Agilityn. :P ). Olajra kell odafigyelni, ami egy tizenpáréves négyütemű robogónál mindig lutri.
    Nekem úgy csípte az Agility az olajat két csekkolás között (1-2 hét), hogy a végén már menet közben lettem figyelmes egy fura hangra. Ha csak egy hanyag tulaja is volt előtted, aki nem elég figyelmes, már megvan a jegyed az előbb utóbbi kisebb, nagyobb motorgenerálra.
    Az eladót meg szoktam kérdezni, hogy milyen olajjal használja, melyik vált be a legjobban? Ha vakarózik, vagy azt mondja, hogy a szerelője csinálja, neki fogalma nincs, az már nyugodtan lehet gyanús, mert az ilyen nem fogja törölgetni a nívót, vagy térdepelni a kémlelőablak előtt..

Új hozzászólás Aktív témák