Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • FeniX-

    aktív tag

    válasz RJ45 #84192 üzenetére

    decathlonban lehet venni príma fejlámpákat.
    A bowdent ne várd meg, amíg kiszálasodik és elszakad. Legrosszabb esetben robogó bowdent kb. a bringaboltos tud neked csinálni olcsón, mert az kb. az a vastagság, a régi alapján.

    Ugyanúgy javaslom, hogy a decathlonban vegyél a bringaosztályon lánc-olajzót, és azzal pár cseppet cseppents oda a bowden és a bowdenház közé. Általában egyszerű szétszedni a bowdent rejtő műanyag burkolatot. Ha még precízebb akarsz lenni, akkor gyógyszertárban veszel fecskendőt meg tűt, és a tűvel még jobban betudod lőni az olajat a bowden és a ~ház közé.

    A benzincsap csere szerintem egyáltalán nem egy nagy ügy. A levegő és a benzin oldali csöcsöket nem szabad összekeverni (általában van egy nyíl, ami a levegő áramlását jelzi, vagy ilyesmi), de szerintem külföldiül csomó frutyúb videót találsz ezekről. Ha nem is pont ugyanolyan, de általában ott csak awab bilincsek fogják a csöveket (csillagcsavarhúzó) aztán kb. ennyi a csere. Általában 3 cső megy bele. Levegő be, Benzin be, Benzin ki. A levegő (vákuum) nyitja a csapot, szóval az sem túl bonyolult.

    A benzin csalós, ha csepeg, mert soknak tud tűnni és 1-2 cseppnek is napokig lehet erős szaga.
    Az első féknél meg kéne nézni, hogy van-e még "hús" a fékbetéten, mert lehet, hogy csak cserélni kell. Vagy dobfék?

    A karbin nincs benzinszint állítási lehetőség, külső csavarral semmiképpen. Az uszó magassága és ezáltal az, hogy mikor zár el, tudja szabályozni, hogy mennyi benzin legyen benne. Az úszó végén lévő tűszelep fészke szokott kikopni, s így már nem zár tökéletesen.
    De ezt a többiek majd jobban elmondják, én keveset vacakoltam motor karbikkal.

    Tessék, itt egy kép, egy benzincsapról, ez pont egy kymcoé, de szerintem a legtöbb ugyanígy néz ki. Viszonylag egyszerű a 'matek', mert a szabályzó levegő általában a szívócsonkról megy, tehát még összetéveszteni sem lehet, mert a másik 2 cső meg a benzin, a tanktól a karbi felé.

Új hozzászólás Aktív témák