- Az Xbox Series X|S konzolnak három új verziója jön idén
- Milyen TV-t vegyek?
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Samsung QN800D: Neo QLED 8K tévét teszteltünk
- Gaming notebook topik
- Computex 2024: Íme a Project NeonStorm
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Léghűtés topik
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- iPad topik
Hirdetés
-
Két marokkal szórja a Realme a GT 6 infómorzsáit
ma Valóban egy másik Realme átirata érkezhet június 20-án geek power tuninggal.
-
Az AI miatt vehetnek sokan új iPhone-t
it Nagyon sokan régóta nem vettek új iPhone-t – találgatnak az elemzők, hogy az Apple Intelligence miatt rohannak-e majd az emberek új Apple mobilt vásárolni.
-
Megjelenési dátumot kapott a Conscript
gp Az I. Világháborús horror játék jövő hónapban érkezik.
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
macilaci78
nagyúr
-
Topikgazda
válasz perge666 #85849 üzenetére
Ugyanígy vagyok vele én is. Teljesen egyetértek azzal, hogy nem csak a hosszabb ideig tartó állás miatti berohadás veszélye van az e10-el, hanem az állandó és tartós használat mellett is, és a hosszabb távon is kihatással van a gumi és műanyag alkatrészekre. Szerintem ez nem kétség. Mostanában nem igazán váltogatom a nagy motorjaimat, a mostaniak szerintem még jó darabig meglesznek, így semmi pénzért nem tennék e10-et beléjük. A múltkor már beszélgettünk erről és akkor még az autómmal is így voltam, de azt időközben én is feladtam. Nagyon sokat megyek a saját autómmal is, évi minimum 20, de inkább 25 ezret, ilyen összeg mellett már én sem megyek el.
Nem idevaló téma, de érdekesség képen megemlítem, hogy rengeteg anyag van már fenn a neten (YouTube-on is), amik kifejezetten a modern, nagynyomású belső égésű benzines motorok és az e10-es üzemanyag kombójával foglakozik. Ezen belül pontosabban arról van szó, hogy miként változtatja meg (torzitja el) a gyárilag megtervezett optimális befecskendezési képet az alkohollal kombinált benzin. Több, korábban teljesen megbízható autó típusnál egyre gyakrabban jelentkezik dugó átégés/kilukadás probléma ami korábban nem volt jellemző. Szét szedve ezeket a motorokat egyértelművé vált, hogy ezeknél mind megváltozott a porlasztási kép, több üzemanyag jut kisebb felületre ami előidézi a hibát. És sok szakembernél egyre nagyobb az egyetértés abban, hogy ezt a dolgot az e10-es üzemanyaghoz lehet kötni. És az sem véletlen, hogy több típusnál is akkor lett ugrásszerű növekedés ezt a hibát illetően, amióta megszületett a 10 százalékos benzin. Azért érdekes nem?
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen