Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • macilaci78

    nagyúr

    válasz Steve_Brown #86079 üzenetére

    Én a többtíz éves gépekre nem feküdnék rá annyira jogi oldalról. A tulajdonjog ha nem alátámasztható papírral, akkor hiteles tanúk közjegyző előtt (közokirat) nyilatkozzanak róla. Aztán ha mégis lopott a gép és előkerül a jogos tulajdonos, akkor a nyilatkozókat is meg lehet búbolni, nem csak a(z akár évtlen, jóhiszemű új) tulajdonost, lenne súlya.
    Műszaki vizsga is inkább a megjelenéskori követelmények szerint, de ez macera. Akkor csak annyit, ami a közlekedés szempontjából elengedhetetlen: futómű, világító berendezések, fékek. A károsanyagkibocsájtást felesleges nézni, kb mint egy old timer autónál.
    Űrtartalom helyett teljesítményt néznék, vagy az űrtartalomra mehetne egy olyasmi dolog, mint az építkezéseknél a fennmaradási engedély: maradhat a 70-es vashenger és az smkp jogsi, de legyen megkérve az ára egy fix összeggel és egy magasabb kgfb díjjal. Csak hogy ne rohanjon mindenki 70-100 ccm szettekért egy Minarelli blokkra.

    Én is pártolom a rendszámozást, sajnos sokaknál súlykolni kell, hogy egy gépjárművel felelősség is jár. Amellett akkor már komolyabb biztosítást is lehet rá kötni.

    Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552

Új hozzászólás Aktív témák