Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Zoli bácsi

    őstag

    válasz FeniX- #88180 üzenetére

    Jaja, de azon agyaltam, előbb megpróbáltam jól megvasalni, megjáratni a féket.....De durván befog. Talán még jobban mint eddig. Ezt nem szívesen vinném el saját lábán 40 km-re......Majd jelzem nekik telefonon. Azon agyaltam amúgy, hogy visszavitetem hivatalos autó-motor mentővel, megfizetem, szerintem nem egy ökör ára.
    Vagy megvárom mit lépnek, de azt gondolom az lesz a reakció, hogy vigyem el saját lábán.
    Nem lenne új, garis, elvinném helyben független szerelőhöz, lehet csak a csapokat kell megzsírozni. De ki tudja, lehet más a baj.

    Majdnem összetörtem a 2 napos motort. ;]
    Letámasztottam az udvaron. Már mondtam, dög nehéz. A felázott füves talajba centikre belement az oldalkitámasztó, persze lassan. Szerencsére pont mellette mentem el, mikor dőlt.... Elkaptam, most egy betondarabra támasztom. Másodperceken múlt. Ránézésre a doboz, bal tükör tuti törik, meg ki tudja.....
    SZóval figyeljetek, eső után hova támasztotok.

    Amúgy..el kell ismerni, a fényezés a Benellinél kiváló. A Piaggio esetén ha az ember bizonyos szögből nézte a fényezést, narancshéjszerűnek látszott. Nem vagyok szakértő, lehet itt azért nem látom mert fekete, de valami iszonyú szép, homogén fényezése van. Sehol egy hiba, a váz csavarjainál sincs körömhegynyi leverődés sem. Rozsda abszolút nincs, azt is elhinném, hogy a fémek galvanizálást kaptak. Piaggio 1 évesen a hegesztéseknél rozsdásodott, látszott hogy a csupasz fémre ráleheltek egy vékony festéket, és ennyi.. Itt ránézésre rendesen lekezelték a vázat festés előtt Lakk sem karcolódik könnyen.
    Ebből a szempontból jobb mint vártam. Festéssel csak egy problémám van, kár, hogy a blokk, henger, minden le van fújva. Nekem jobban bejött volna a csupasz fém. Esetleg krómozott......
    De ez van. Lehet becserélem egy Keeway Superlightre..? :D

Új hozzászólás Aktív témák