Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Zoli bácsi

    őstag

    válasz FeniX- #88410 üzenetére

    Kanyarban, vagy megállás előtt, amíg a váltó sebességben van, a motor alapjáraton ketyeg, és még gurulok, teljesen behúzott kuplunggal.
    Szerencse hogy hangos, azonnal meghallom hogy leállt a motor, mert ha kanyarodás közben kiengedem a kuplungot, és közben gázt adnék, arra számítva hogy megindul a motor, közben meg megcsúszna a hátsó kerék a hirtelen motorféktől....Amekkora motorfék van, hamar zakózhatna az ember. Így hogy tudtam hogy megállt a motor, és számítottam a torpanásra mikor kiengedem a kuplungot, így is meglepődtem mekkorát fogott a motor. 250-es MZ-t be is lehetett tolni 2. fokozatban, volt a gyűjtáskulcsnak egy speciális állása, amikor lemerült aksival be lehetett tolni. Na, ezt nem hiszem hogy betolnám, kéne hozzá 2 ember....
    Simsont rajt ülve, kissé sebességben meglökve, majd a kuplungot behúzva szoktam beindítani.
    A Yamaha SR hosszú löketű motorja valahol hasonló az Imperiale-hoz, itt egy kis teszt, érdemes elolvasni az elindításos részt. [link]
    Éljen az önindító. Míg jó az aksi. :)

Új hozzászólás Aktív témák