Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • setup

    tag

    válasz nyogo83 #89878 üzenetére

    Köszi, még egy kérdés az újabb 2T-k már mind ezzel a hosszú Piaggió blokkal vannak szerelve. A kipufogót szinte mindig kicserélik. Gianelli GO, amit a leggyakrabban látok. Ez ekkora divat lett, vagy van esetleg olyan évjárat, amitől kezdve bevezettek valami hülye normát, ami miatt olyan helyre teszik a fojtást a gyáriba, hogy már nem is lehet "kifúrni" onnan a hegesztési pont meggyengítése után és emiatt kénytelenek venni mást?
    Vagy csak annyira olcsónak számít kint ez a másik dob, hogy nem is vacakolnak a fojtással és cserélik fojtatlanra?
    Én még a régi iskola szerint inkább gyárit keresek, de kezdem úgy érezni, hogy nagyon leszűkítem vele magamnak a kínálatot. Csak régen olyanok is feltettek sport kipufogót akik aztán semmit nem állítottak a motoron és ezzel nem növelték az élettartamot.
    Ez a Gianelli GO ez egy sportdob igaz? Nyilván más a karakterisztikája, mint a gyárinak.
    Jól gondolom, hogy ha ez van a motoron akkor ehhez hozzá kell állítani minimum karbi, gyertyakép, kuplung, görgők...
    Na, most tételezzük fel, hogy emberünk nem csinált semmit, csak felcsavarozza a gyári motorra a gyári kipufogó helyére ezt a GO-t és amennyivel 60 fölé ment ezután, na, annyival ment vele évekig. Az ilyen nagyon öli ezzel a gépet? 2T esetén azért elég lényeges kvázi fődarab a kipufogó is nem?

  • sityupityu

    Topikgazda

    válasz nyogo83 #89878 üzenetére

    Ha már minden ki van zárva, akkor még talán a szelephézagra is érdemes ránézni, befolyással lehet a hideg-meleg indulásra ha nem megfelelő.

    --albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--

Új hozzászólás Aktív témák