Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • setup

    tag

    válasz Norby86 #89960 üzenetére

    Nekem sincs, de eddig nem is kellett. Ez a menetes szár a legolcsóbb megoldás szerintem. Ez eredetileg olajszűrő lecsavarásához kitalált célszerszám, amibe bele tudsz tenni Hilti szalagot tetszőleges hosszban. Azzal meg bármit átérhet, így le lehet vele fogni a variátort is meg a kuplungot is anélkül, hogy kárt okoznál. Én át szoktam tekerni a benne lévő Hilti szalagom szigszalaggal, hogy ne karcoljon, amikor rászorítom. Utána pár tégla a motor alá, hogy a menetes szár végét megtartsa és sima dugókulccsal leszedem az anyát. Ráhúzáskor amennyire felizmozom vele az elég is szokott lenni. Van robogóhoz való célszerszám is, csak az drágább is, meg semmi másra nem jó. Ezzel meg bármit is lehet. A sarokcsiszoló végét is van, hogy ezzel szorítom bele az állványába. Hasznos holmi ahhoz képest, hogy filléres. Amit írsz, hogy hidegen letorpan, ha melegen viszont nem csinálja, akkor szerintem inkább a szívató vacakol.

    #89961FeniX-

    Van ilyen alapérték, hogy kopptól mittom két és fél fordulat ennél a csavarnál, 3 fordulat annál? Üveggyertyám nincs, szóval sokat nem akartam tekergetni, mert elég munkás a gyertyaképet nézegetni, de igazad lehet, hogy a minden is el van állítva. Csak ezt a szekunder levegő kört én ezt pláne nem értem minek is ez az a baj. Meg pl. az a gumicső is "karburátorfűtés" ehh? Csak nézek hogy az is minek oda. Oké, látom hogy rávezeti a melegebb levegőt a karbira. Mérnök nem hülye, biztos kell legyen valami értelme, de ott menetszél nincs, ergo a henger befűti így is meg úgy is a sisaktartó alatti részt és hát vakarom a fejem ... aztán értetlenül visszateszem oda, ahol volt...

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák