- Computex 2024: az ASUS nem viccel, ha felsőkategóriás billentyűzetről van szó
- Computex 2024: beröffentette az AI-t az AMD
- NVIDIA® driverek topikja
- Amazon Kindle
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- Samsung QN800D: Neo QLED 8K tévét teszteltünk
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- SONY LCD és LED TV-k
- Milyen egeret válasszak?
Hirdetés
-
Computex 2024: beröffentette az AI-t az AMD
ph A Strix Point kódnevű SoC APU lesz a cég első Copilot+ platformja.
-
Felfordul a windowsos piac: az Arm megszerezné a PC-s piac 50 százalékát
it Az Arm arra készül, hogy a windowsos piac átalakulása közben 5 éven belül megszerzi a PC-s piac 50 százalékát.
-
Kingdom Come Deliverance 2 - Konzolokon be kell érnünk a 30 FPS-sel
gp Sem PlayStationön sem Xbox-on nem kapunk teljesítmény módot, akinek a cél a minimum 60 FPS, annak a PC-s verziót kell választania.
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
wiki27
csendes tag
válasz wiki27 #31241 üzenetére
Hali!
A kevesen azt érted,hogy megállna alattam,vagy nagyon lassan mászna fel?
125-re nekem nincsen jogsim!Tehát 50 cm3-ben kell gondolkoznom!
Fontos lenne a fogyasztás is!
melyik lehet a legkevesebbet fogyasztó 2T?Van amelyik állítólag 2 vagy 5 litert is fogyaszthat!
Nekem a 2 szimpatikusabb lenne!
-
SzlobiG
félisten
válasz wiki27 #31244 üzenetére
Igen azt csak küzdenél vele és kínlódnál a forgalommal.
Ha fontos a fogyasztás akkor injektorost kell venni azzal ki lehet hozni 2.5 litert a 2litert kétlem főleg egy 110kilós ember alatt, esetleg egy 40kilós suhanc tud kihozni 2litert.
Szal injektoros 50-est keress 2T-t.
-
csongi
veterán
válasz wiki27 #31241 üzenetére
Az 50-es robogó neked felejtős mindegy milyen 2T vagy 4T. Számolj egy Súly lóerő arányt aztán mindent tudsz. Talán egy 50-es enduro felvisz. Jobb lenne egy 250-es a 110Kg-hoz, abból is valami váltós.
Ez van sajnos.
Egy átlag robogó 3-5 LE ha tuningolod akkor sem fog szárnyakat kapni egy 2T, legfeljebb szétforog, a teljesítmény onnan származik. A 4T elég macerás nagyobb erőt kihozni, valamivel nyomatékosabb, de oda kevés lesz az is. Szóval vegyünk egy átlagot, 4LE a te súlyod, a ruházat+üzemanyag+robogó súly. Ez cirka 180Kg 4/180 1:45 arány vagyis 0,022LE jut egy Kg-ra. Tolva jobban haladsz és spórolsz is Vagy ha kötött az 50ccm- akkor egy 70-80ccm enduro 50-es papírral, vagy 125-ös 50-es papírral. Ezekkel annyi a gond hogy 2014 után kiszűrik őket mert a mopedre is kell rendszám, és akkor tuti lesz valamilyen műszaki meg kötelező is rá[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz wiki27 #31248 üzenetére
robogóra is kell fizetni,akkor havi szinten nem fogok jobban kijönni
Kiszámolta innen bárki, hogy havi szinten mennyit jelent a rendszám?
Csak mert többször elhangzott, hogy 2 évente műszaki, hű, meg há...Nos ha nem emelik a vizsgadíjakat az egekbe, akkor ez kb. 500 Ft/hó
pluszt jelent ahhoz képest, hogy nem kell műszaki. A rendszámot azt
egyszer váltja ki az ember (van illetéke annak is, persze), de az sem
jelent akkora havi extra terhet, ha az ember 3-4 évig használja a gépet.Egyébként kb. minden évben elhangzik, hogy jövőre jön a rendszám az
50-es motorokra, és nagyon meg fogják szívni, akik nagyobbat hajtanak
papír nélkül. Ahhoz képest eddig nem lett belőle semmi, szóval ki tudja.Szerintem ezen a hídon majd akkor menjünk át, ha odaértünk...
Szerény véleményem szerint 110 kg alá a budai hegyekbe való feljutásra
felejtős az 50-es "paripa". B jogsi mellé kell tolni egy B125-öt, azzal már
lehet haladni is... Nem sokkal erősebb egy 125 4T, mint egy kihegyezett
50 2T, de azért fogyasztásban (ha szempont) biztos, hogy előbbi nyer.Szerk: mondjuk a Kék Golyó annyira nem vészes, sőt, szinte már lapos.
A Ráth Györgyön max. nem száguldanál, hanem lassan felkúsznál.
Alattam (kb. 100 kg) egy 50-es 4T is felment a György Aladár úton, pedig
az már durva. Igaz, hogy nem repesztett: volt vagy 20 km/h, de ment...
Na annak volt a fogyija 2,5L, csak hát síkon sem ment valami jól, sajnos![ Szerkesztve ]
-
csongi
veterán
válasz wiki27 #31255 üzenetére
A lejtőkhöz elég a 0T ereje is Az emelkedőhöz már más kérdés. Nem azt mondjuk hogy nem megy fel időközönként, de rendszeres használattal, a szerviz költsége a nagy terhelés alatt megnő. Szíj variátor kuplung. Szóval spórolás lehet többe kerül. ezek vélemények csupán, dönteni neked kell. Mondom ha nem riaszt el a váltó használata, akkor vegyél endurót. sokkal kényelmesebb rugózás biztonságosabb (nagy kerék), és az áttétel végett könnyebben veszi az emelkedőket.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz wiki27 #31255 üzenetére
Hajtottam egy 4T 50-es masinát pár hónapig a városban, és
a budai hegyekben lakom, szóval van vele tapasztalatom.Keveset eszik, viszont nem megy! Ezt vedd halál komolyan:
nem az a baj, hogy az emelkedőn lassan fogsz felmenni.
Hanem az ereje kevés a dinamikus közlekedéshez, anélkül
meg letolnak az autók, és az sajnos veszélyes számodra...Szóval egy dolog a jó fogyi, de ahhoz túl nagy a forgalom itt,
hogy nyugodt szívvel ajánljam. Amint megvolt az "A" jogsim,
már váltottam is 125-re. Igaz, rendszám nem volt rajta, de
istenbizony akartam rá. Aztán kiderült, hogy 150-es, szóval
megváltam tőle: sokba lett volna rá akkoriban a rendszám...Azóta egy rendszámos 180-assal járok a városban, lassan a
harmadik éve. Az már elég dinamikus a napi közlekedésben.
Néha persze nem ártana több erő, de ezen kicsit segítettem
Malossi Multivar varióval. A sportkiputól meg menekülnek az
autósok: alig várom már a tavaszt, a gép használatba vételét.Mindenesetre fel fog menni az emelkedőn! Ha 2T, ha 4T, akkor
is. (Beáll egy olyan áttételre, ami felviszi, még ha lassan is.)Ebből a szempontból nem tudom, hogy miért lenne ajánlottabb
egy váltós 50-es motor, ami már akkor iszonyat nagyot lassul,
amikor dobod vissza a fokozatokat... Nagyon meg lehet szívni
egy komolyabb emelkedőt: azzal volt, hogy elakadtam*. Pedig
anno csak 70 kg körül voltam, és a DT50 egy 2T enduró volt.
Nem fogod tudni nyomatékmaximumon tartani, mint a CVT-t.*: teszem hozzá nem városban, szántóföld/dimbes-dombos táj.
-
runner 125
nagyúr
válasz wiki27 #32176 üzenetére
Motorszam hátul a blokkon, a hátsó kereknel a kuplungnal.
Varázs át így elsőre passzolom.
De szerintem ennek valahol a taposó környéken lesz egy kipattinthato kis ablak mögött."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik
- Filmvilág
- Napelem
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Robogó, kismotor
- Computex 2024: az ASUS nem viccel, ha felsőkategóriás billentyűzetről van szó
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Computex 2024: beröffentette az AI-t az AMD
- Mercedes topic
- További aktív témák...
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen