- Milyen videókártyát?
- Milyen TV-t vegyek?
- OLED TV topic
- Samsung QN800D: Neo QLED 8K tévét teszteltünk
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Computex 2024: beröffentette az AI-t az AMD
- Computex 2024: MSI Claw 8 AI kézikonzol Lunar Lake-kel
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Projektor topic
- Steam Deck
Hirdetés
-
Mindennél kisebb és gyorsabb chipeket hoznak az ASML új gépei
it Miközben az EU elkezdte osztani a chipszektornak a nagy támogatásokat, az ASML és az Imec olyan labort nyitottak az EU-ban, amelyben a legújabb chipgyártó eszközöket tesztelik.
-
Like a Dragon: Yakuza - Élőszereplős sorozat jön Amazonra
gp A premierre nem is kell sokat várni, már ősszel láthatjuk a végeredményt.
-
Computex 2024: Vérnyomásérték megbecsülésében is partner az Asus VivoWatch 6
ma Nem mér, csak becsül, de a helyi hatóságoktól megkapta a használati engedélyt.
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
nyogo83
Topikgazda
válasz tamas_0123 #82611 üzenetére
Kopott gorgok, megkopott szijtarcsa/variator felulet, mind okozhat ilyen tuneteket. Az elso videon is latszodik, hogy a variator setal, nem fut egyenletesen.
A szijtarcsa/variator feluletenek kopasat kitudod merni ha a feluletere raraksz egy elvonalzot, vagy barmi egyeneset. Szerintem medresre lesz kopva a variator es a szijtarcsa.Szoval mindenkepp uj gorgok, ha szukseges akkor szijtarcsa+variator csere, es en mar akkor a regi szijat se raknam vissza. Hatul a kuplung pofak/harang kopasa is tud meg vibraciot kelteni, de itt a videorol latszik, hogy inkabb a variator okozza a gondot.
Ha rendben van a hajtas, akkor lehet esetleg kiserletezni a gorgo meretevel es a vario kihezagolasaval, hogy egy picit nagyobb vegsebesseg legyen, de ne is menjen a dinamikus elindulas rovasara.
Szerk: hangra nem irok semmit, mert videon keresztul nehez barmit is megallapitani, csak nagyon jellegzetes esetekben lehet.
[ Szerkesztve ]
-
nod1
csendes tag
válasz tamas_0123 #82611 üzenetére
Hello,
én küzdöttem annó egy jó fél évet egy belpiacos Addressel(v50g), ott egy szeleptörés volt, és emiatt sok új motorikus alkatrészt kellett vennem, illetve felújjíttatnom. Nos, a végén nem lett olyan, amilyet szerettem volna. Nincs hozzá itthon gyári alkatrész, csak külföldi (japán) webshopból lehetett volna rendelni(ez 1-2 éve volt). Szóval bármi olyan baja lesz, ami nem kopó/fogyó, lehet, hogy hosszabb időre parkolópályára kerülhet.
Nem akarom az ördögöt a falra festeni, de ezt is tudni kell.
És annyival igyekszem segíteni, hogy vallásos áhítattal figyeld az olajszintet. És ne sajnáld belőle a jóminűségű olajat, és a csereperiódust inkább alulról, mint felülről tartsd be.
Alkatrészben itt nézz szét először, hátha.
De szíjból és görgőkből, ha megvan a méret, azt fogsz kapni itthon is. -
nyogo83
Topikgazda
válasz tamas_0123 #82620 üzenetére
Ha jol remlik, akkor az a Scoopy (Honda Scoopy Crea) egy az egyben egy burkolt Honda Ruckus(Honda Zoomer, NPS50), ugyanazzal az AF69E blokkal.
Probalj meg ahhoz keresni alkatreszt, variatort, mert ugy tuti jobban talalsz. -
Topikgazda
válasz tamas_0123 #82611 üzenetére
A videó hangja alapján én sem tudok beazonosítani rendellenes hangot.
Amiket felsoroltak azokon kívül bár daráló hangot nem, de rezonanciát a kontrasztrugó is tud okozni bizonyos fordulaton. A te esetedben jó eséllyel nem erről van szó, csak gondoltam megemlítem.
Nem elírás az a 3-4mm-es szíjkopás? Mert az baromira sok lenne még egy maxi méretű robogó szíjnál is...--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
NYPD
aktív tag
válasz tamas_0123 #82642 üzenetére
Ez nálam is így van, ilyen melegben van, hogy nekem is majdnem leáll az első indítás után, ha visszamegy a szivató. Ilyenkor picit tartom a gázkart, hogy magasabb fordulaton ketyegjen még pár mp-ig, aztán beáll szépen. Bár lehet egy picit tekerek még az alapjárati csavaron, mert sztem még a tavaszi beállítás van, már van olyan idő h kelljen kicsit beljebb tekerni.
-
Topikgazda
válasz tamas_0123 #82642 üzenetére
Belefér még az elfogadott kategóriába, ha a szívató után közvetlen még nem az igazi az alapjárat.
#82650 tothferenc Ahogy már előttem leírták teljesen normális a melegedés. Ha 10 fokkal hűvösebb lenne még akkor is normális lenne nem hogy ebben az abnormális időben. Sajnos ez a cvt váltó rákfenéje egyébként, a túlmelegedés.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
nyogo83
Topikgazda
válasz tamas_0123 #82822 üzenetére
Sok sok csavarlazito es probald megmelegiteni a perselyt mielott csapagylehuzoval neki esel.
Lehet, hogy a nyomolap mar ugyse fog kijonni serules nelkul.
Csavarlazito helyett jol johet meg, ha valahogy oldalra dontve fekfolyadekkal beaztatod a perselyt, van hogy az konnyebben bejut a persely/fotengely koze. -
LógaGéza
addikt
válasz tamas_0123 #82846 üzenetére
Hát, mivel egyik délután olajfolt ált alatta, és csupa olaj volt a szár, ezért gondolom, hogy olajos - máshonnan nem nagyon folyhatott rá.
nyogo83
Köszönöm, megkeresem Surit. 37ezret kaptam most ajánlatnak, annál csak jobbat fog mondani
Sose csináltam még teleszkópszerelést, mondjuk ha azt mondjátok itthon megoldható nagyon spéci szerszám nélkül, akkor lehet megpróbálom.[ Szerkesztve ]
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
perge666
veterán
válasz tamas_0123 #83898 üzenetére
Szia.
Esetleg egyel nagyobb fúvóka bele? -
FeniX-
aktív tag
válasz tamas_0123 #83901 üzenetére
Szia, esetleg itt nézz körül:
https://oem-parts.hu/hu/
Ránézésre a képről, ez két ugyanolyan fúvóka. De amelyiket elnyalták csavarhúzóval természetesen lehet rossz.
Vagy ebay, karburátor típus alapján.
(Main jet, pilot jet neveken futnak a fúvókák)
hali! -
KTMHobby3
tag
válasz tamas_0123 #83901 üzenetére
Szia!
Csavard ki a főfúvókát, ha M5-ös a menet mérete, akkor a MO-FA-KER-nél kapsz 140 Ft-ér Simson főfúvókát. Ha nincs nekik 82-es méretű, akkor vegyél egy kisebbet, meg vegyél egy 0,8-as fúrót és fúrd fel vele a lyuk méretét. Így már közel jársz a valódi mérethez. Én varrótűvel szoktam a pontos méretet beállítani, amit előtte mikrométerrel megmérek. Sok főfúvókát csináltam már Simson 35-ös alapjárati fúvókából, akár 0,01 mm-es pontossággal. -
KTMHobby3
tag
válasz tamas_0123 #83905 üzenetére
Ha csak a furat méretét akarod felfúrni, ahhoz nem kell kicsavarni a főfúvókát. Szerszámboltban vegyél egy 0,8 mm-es fém csigafúrót és fúrógéppel fúrd fel a lyukat. A kölcsön mérete 0,82 mm, ahhoz a 0,8 mm nagyon közel van, azzal már menni kell a motornak.
-
FeniX-
aktív tag
válasz tamas_0123 #83905 üzenetére
6 lapfejű a teteje, szóval elvileg megfelelő dugókulccsal is meg tudnád fogni, hogy kitekerd.
Próbáltad amúgy kiáztatni az egész fúvókát valamiben?
Ránézésre, tök ugyanolyan, mint a kölcsön-kapott alkatrész, szóval lehet, hogy csak valami lerakódás van benne.
Hidegzsíroldó? Brigéciol? (áztatás?)Sőt, szerintem a kupos mélység is tök azonos, csak nagyon koszos ez a másik fúvóka.
Én egy alapos tisztítással próbálkoznék első körben, még mielőtt elkezded fúrni, meg másikat venni. Azonos karburátornál, motortípusnál, feltételezném, hogy a két fúvóka is csontra meg kell, hogy egyezzen. egy 50-es motornál nincs ekkora szórás, hogy más-más fúvóka kelljen 2 példányba.[ Szerkesztve ]
-
BLUE TORNADO
senior tag
válasz tamas_0123 #83909 üzenetére
Üdv!
A gyújtáskapcsolóba bele van törve a kulcs. Sajna nem tudom megfogni semmivel, mert kb fél centivel beljebb van a kulcs darab, mint a gyújtáskapcsoló teteje. Hogyan tudnám kiszedni belőle? Nem nagyon akarnám ezért elvinni kulcsoshozAz egész világon az alkoholizmust betegségként kezelik. Egyedül nálunk kérdezik meg: - Miért nem iszol? Beteg vagy?
-
BLUE TORNADO
senior tag
válasz tamas_0123 #83909 üzenetére
Bocs, nem neked akartam
Az egész világon az alkoholizmust betegségként kezelik. Egyedül nálunk kérdezik meg: - Miért nem iszol? Beteg vagy?
-
molnarpeter
nagyúr
válasz tamas_0123 #84548 üzenetére
Réz alátét? (megfelelő átmérőben, szélességben, vastagságban...)
-
nyogo83
Topikgazda
válasz tamas_0123 #84548 üzenetére
Ez a Scoopy, ugye? Tuzkarikas tomitese kellene legyen szerintem, nem sima "lap", valami 26x33mm 3-4mm koruli vastagsaggal, ami zomul.
Ilyen meretu tomitest meg lehet kapni, mert rengeteg masik hasonlo robogoban volt ilyen blokk.
SH50-hez valokent nem kerested?Egyebkent ha eppenhogy kifuj, akkor en nagyon vekonyan hasznaltam mas Bosal kipufogo pasztat, mukodik is, de nem szeretem ilyen helyekre. Kart nem tesz benne szetszedeskor, de ha ujra ossze akarod rakni, akkor szopas normalisan megtakaritani a ket feluletet.
-
Topikgazda
válasz tamas_0123 #84552 üzenetére
"Klingerit lap erre megfelelő lehet?"
Igen. Akartam is írni, hogy más nincs, akkor még azt is megpróbálhatod. Csak pontosan kell kivágnod.--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
nyogo83
Topikgazda
válasz tamas_0123 #84552 üzenetére
Tomitesbol van ami 450C-ig hoallom Motorit neven, de draga nagy tababan. A "sima" klingerit az valami 140C-300C-ig jo csak(Temasil), de nincs vele tapasztalatom mennyire lenne tartos kipufogohoz, lehet hamar kieg.
Ha nagyon nincs mas, kiprobalhatod, ugy hogy vekonyan megkened kipufogo tomito pasztaval mindket oldalat a kivagott klingerit tomitesnek(de nem a sima 100-140C-ig valo klingeritet hasznalva). -
FeniX-
aktív tag
válasz tamas_0123 #84552 üzenetére
De miért nem mész el egy kipufogóshoz? Gyanítom, hogy hamar megoldaná a problémádat.
-
FeniX-
aktív tag
válasz tamas_0123 #84744 üzenetére
Szerintem ha normálisan szétszeded, megpucolod és új karmantyút veszel, meg új fékfolyadékkal összerakod, semmi baja nem lesz.
-
Rivaul
addikt
válasz tamas_0123 #84744 üzenetére
Ki kell húzni belőle a perselyeket. Elpucolni kívül, belül. Feltölteni, légteleníteni és össze. Persze csak ha nem látsz rajtuk komolyabb bemarásokat. A Volvonál egyszer megcsináltam de ott nyomot hagyott a szorulás. Végül új persely lett a vége. Így is ötöd áron meg lettem mint egy komplettel. Mondjuk itt egybe meg kell venni sztem ha vacak. Nem láttam külön. A lényeg hogy egy nekifutást meg ér.
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
FeniX-
aktív tag
válasz tamas_0123 #84748 üzenetére
Szia, én a saját skoda első féknyergemmel csináltam és bevált:
yt-link
Egy régi bicaj belsőből körbevágtam a szelepet, és a gumis részével pont rá tudtam szorítani a fékcső csatlakozásra, majd egy autóspumpával tudtam neki nyomást adni. Egy nagy villáskulcsot beraktam a munkahengerhez, ahogy a hapsi is a videón, és letakartam egy ronggyal, hogy ne repüljön el semmi sehova. -
FeniX-
aktív tag
válasz tamas_0123 #84748 üzenetére
Persely => munkahenger. (nem okoskodásból, csak ha esetleg alkatrészt keresel, akkor így tedd.)
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs