Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
One UI 6.1 frissítésekkel túlórázik a Samsung
ma Középkategóriás telefon és ütésálló tablet is részesült belőle a hétvége előtt.
-
LG C4 tévé, a népszerű OLED-sorozat legfrissebb tagja
ph Leteszteltük az OLED evo paneles, 4K felbontású, mélynyomókkal is felszerelt, 65 hüvelykes televíziót.
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
golyani
addikt
válasz Uzmany #27474 üzenetére
Sztem kevés a tapasznyalat a motorról, hát még alig bő 1 éve jöttek ki vele. Magyar piacnak új motorként eleve drága, használtakra még várni kell. Nekem személy szerint nagyon bejön. Féktárcsáknak betéteknek láncnak etc katalógusokból utána tudsz nézni egy kis gugli használattal.
Nekem személy szerint eszméletlenül tetszik, ha lenne jogsim és elég pénzem mennék egy újért rögtön . ( vagy egy Honda VTR250-ér)
SymbianOS: gumin, féken nem spórolunk.
[ Szerkesztve ]
-
Tothgera30
Ármester
-
Tothgera30
Ármester
válasz Uzmany #27553 üzenetére
Azért szerintem 6-9 liter az enyhe túlzás. Egy 125-ös 2T inkább 4-5-6 liter felé alakul. A 4T persze 3,5 literrel eljár. Az a 890k nem is olyan vészes, bár én akkor is használtan vennék valami XT-t, 400k-ból, és még marad szervizre is.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
SzlobiG
félisten
válasz Uzmany #27553 üzenetére
Jól olvastad 6-9litert simán benyelik főleg ha poweres gépről beszélünk. A 4T jóval kevesebbel beéri, de mellé kevesebb lóerő társul.
Ma hoztak egy Malaguti F12 minarelli blokkos jószágot hidegen minden ok, de ha bemelegszik főleg a tegnapi hőségbe már alig akar menni uaz a baj mint critonéknál a kuplung túlmelegszik és vége nem megy csak sír a motor. Megnéztük annyira kopottak már a kuplung pofák, hogy valszeg az miatt nem bírja szal így csere lesz.
-
runner 125
nagyúr
válasz Uzmany #27815 üzenetére
Utcára biztosan jó választás egy ilyen 4t 125-ös naked bike - supermoto keverék, de őszintén, ez neked megér 1m Ft-ot? Szerintem baromira nem, de persze a Te döntésed.
1m Ft-ért hibátlan, újszerű pár éves 600-asokat kapsz, de h KTM vonalon maradjunk, annyiért elérhető már 1-1 nyomatékgyár EXC is."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz Uzmany #27817 üzenetére
Persze, nem is akarlak rábeszélni, jó dolog, h betartod a lépcsőket, és abszolút első motornak én sem javasolnék egy 600-ast, csak szimplán ár/érték arány miatt említettem meg.
A legfőbb probléma, h ezeknek a 125-ös váltós gépeknek nagyon kicsi a piaca, pláne ebben az ínséges időkben, ahol totál halott a használt és új motor piac.
Gondold végig, kiadsz 1m FT-ot egy új 125-ösért, ezt 3-4 év múlva még 500k-ért is neccesen fogod eladni.
Tényleg nagy az amortizáció a kategóriában...én azt mondom, h ha nagyon ragaszkodsz a 125-ös váltós kategóriához, inkább nézz max. 500k körül valamit - pl. kis CBR, XT 125, vagy az említett mini R1.
Megtanulsz motorozni, majd 1-2 éven belül úgyis kinövöd és nagyobbat fogsz venni. Ebben biztos vagyok.Nem tudom a robogókat mennyire preferálod, de az említett célra tökéletes az is. Mondjuk egy 200ccm körüli 4t sportrobogóval teljesítményben is többet kapsz, mint egy ilyen váltós 125-össel, és 400k-ért abból is patikát kapsz.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz Uzmany #27822 üzenetére
A robogókról te is egy sztereotíp képet alkotsz, ami javarészt az 50-esekre, és a tuningolt 70-esekre igaz. Csinosabb dobbal ez a hang minden csak nem üveghang.
De, Te eleve nem az 50-es kategóriát keresed.Egyébként megnyugtatlak, h egy ilyen robogó (pl. Runner) gyorsulásban és végsebességben is megeszi az összes 125-ös 4t váltós gépet.
A 180-200-as 4t úgy 8 sec alatt 100-on van nulláról és 125-öt tud végre, egy Malossi varióval ezt le lehet tornászni 7 körüli időre is, ami felettébb becsületes, még egy autótól is.
Fogyiban a 4t 200-as 3,5-ből megáll, a 180-as 2t 4,2-4,4.Nem akarlak meggyőzni csak az észérveket sorolom. Az itteni topilakók 90%-a is az általad említett célokra használja, és min. 125-ös robogót hajt.
A 125-ös váltóst iszonyúan meg kell forgatni, h egy kis teljesítményérzetet adjon, mire épp éreznéd, h húz, máris el kell váltani.
Praktikum szempontjából is nyerőbb a robogó.mod.
Használt motor; nem egyszerű történet, aláírandó. Az órákat élből tekergetik, 8/10-nek kamu a futása.
De, mindig ki lehet fogni hibátlan árut, s nem véletlenül emlegetjük, h nem km állást, hanem állapotot kell venni.
Kis türelem, és némi felkészülés kell hozzá. Ha, van motoros barátod, mindenképpen vidd magaddal. Robogókat tekintve 1. hsz.-ban benne van minden, váltós gépeket meg persu összefoglalta a motoros topik 1 hsz.-ában.
Mielőtt bármit is veszel, tudom javasolni, h próbálj ki ilyet is - olyat is.mod.2.
Jah és pont írtad, h mennyire muris a nagy hang - kis sebesség kettőse.
Egy agresszív külsejű R125-ön hasalva, a komoly 1 hengerével (1 hengert egyébként crossmotorkba, supermotokba, és robogókba szokás rakni első sorban) 120-as tempót elérve, nem vicces? Szerintem megmosolyogtatóbb azon azt érezni, h "enyém a világ, szabad vagyok", mint egy automata robogóval mászkálni.[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Uzmany
őstag
válasz Uzmany #27825 üzenetére
lejárt a mod időm, sorry.
Vásárlás esetén kereskedés (pl Red Baron) vagy magánszemély?
Jó ez a robogós ötlet amit adtál
Megunom, hamar el tudom adni vagy be tudom cserélni. Igaz jogsim B van, de jön a tél, szóval lesz motorra is.[ Szerkesztve ]
® visions created with passion
-
SzlobiG
félisten
válasz Uzmany #27822 üzenetére
Rosszul ítéled meg a robogókat mivel 50-es van a legtöbb így azokat látod, hogy jön a hang azt mintha lassított felvételt néznél olyan tempóval mennek. Ahogy runner írta egy váltós 125-st simán megesznek ezek mire azzal felváltogatsz 5-6.-ba már rég elhúzott egy jobb robogó.
Tudom mer én pont egy 125-s poweres enduróról váltottam 125 4T-re. Persze erősebb volt az mivel poweres volt, de ha nem pörgettem csodát az se művelt arról nem beszélve, hogy 6.-ba 7k fordulat alatt nem is ment csak ha nyitva volt a power. Nekem amire kell arra sokkal jobban megfelel a robogó főleg hogy jóval kevesebbet eszik.
-
runner 125
nagyúr
válasz Uzmany #27825 üzenetére
200-250ccm-es robogó kategóriában sok versenyző van.
Sportosabb, kis testű viszont kevés, az egyik pl. a Runner. Biztosan elfogultnak tűnök, de kifejezetten sportrobogó maxi kategóriában nincs más, így erősen monopol uralkodó a Runner. Ha, nézel róla fotókat, látszik, h nem klasszikus, nagy lábtérrel épített váza van, mint a robogók 95%-ának, hanem ott is merevítve van, így sokkal merevebb a váza, mint a többi robogónak, ez által mérföldekkel jobb az egyenesfutása, kanyarstabilitása.
De, kisebb testűekből nézd meg még ezeket: Yamaha Majesty (van belőle 180-as). Aprilia Leonardo, 250-300-as is van ugyanazzal a testtel. Yamaha Maxster 125, Derbi GP1 250...
250.000 FT-tól felfelé már korrekt állapotút lehet venni.
Évjárat kb. annyiban mérvadó, h látod mikor gyártották a robogót.
Ezek (még) nem a fogyasztói társadalom autói, h 10 évesen szétrohadnak (pláne, h nagy az idomok műanyagból vannak )
Ha, folyamatosan karban volt tartva, nyugodtan meg lehet venni egy 10 éves robogót is. Olasz típusokon a váz alján némi korrózió látható, ha sokat használták, de egy csiszolással, alapozással majd fújással az is jó pár évig konzerválható.Az importokkal szemben nagyon alaposnak kell lenni. Ki lehet fogni azokból is szépet, csak sokkal kisebb az esélye, mivel kint ezek javarészt munkaeszközök, mint sem hobby járművek.
..az enyém pl. jövőre lesz 10 éves, és talán nem túlzok, ha azt állítom, h olyan, mintha, tegnap toltam volna ki. (Bár, most 1-2 dolgot még ki kell cserélnem, mert 1,5 hónapja elcsúsztam)
S, mindez kb 320k-ban van átírással, új gumikkal, mindennel együtt. El nem cserélném egy Duke-ra, vagy bármelyik váltós kismotorra.Még egy dolog.
Ha, már 1m FT-os kereted van motorra, akkor a helyedben megnéznék egy Nexus-t is. Volt ilyenem is, csak ajánlani tudom.
Ezzel már ketten is el tudok menni világot látni, mindamellett az injektornak köszönhetően 3,5 literből meg fog állni. (Nem viccelek.) Ha, tempózni akarsz 180-at is tud óránként, mind ezek mellett, nem kell tőle megijedni, mert nagyon barátságos a motorja. Nem fog hátradobni, nem fogja megcsúsztatni a hátsó kereket egy egy visszaváltás során, nem áll egy kerékre, stb.
Egy ilyen, - érett fejjel, korrekt hozzáállással - simán bevállalható 0 motoros előélet nélkül is szvsz.
Nyitott dobbal komoly tiszteletet parancsol, pár riasztót beindítottam vele annó.
Pl.Jah és bocs hosszú hsz.-okért.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz Uzmany #27917 üzenetére
A Nexus nagyobb, mint az X-Max.
Priviben is megírtam, h az 500-assal sokkal jobban járnál. Külsőre pont akkora, mint a 250-300-as, csak sokkal dinamikusabb, és fogyiban sincs eltérés. Pláne, h van 1m FT-os tőkéd a projektre. Ennyiből patikát fogsz kapni. (Na és a 250-300-as sem olcsóbb. Ez ugyanolyan, mint a 125-ös új váltós téma. Annyira kicsi a piaca a kis Nexus-nak is, h nehéz lesz eladni, és ha sikerül is, nagy bukóval.)
Most elég sokat vagyok Pesten munka miatt, ha van kiszemelt Nexus tudok segíteni megnézni.
Az első Nexus-okat 2003-ban gyártották, Mo.-ra 2004-ben jöttek, 2006-ban volt a modellfrissítés. Alapvetően csak a külsejében, fényezésben változott 1-2 dolog. Kormányra kerültek a tükrök, kapott két légterelőt előre, kisebb plexit tettek rá, csökkent az ülésmagasság, átlátszó hátsólámpát kapott, kb. ennyi. Motorikusan egy dologban tér el. Az "újban" 8 görgős a gyári varió. (Nem oszt nem szoroz.)
Ezek brutális árak. Mondjuk én magam csinálok mindent, így alkatrészárból megvan oldva. 5-6000km-enként az olajcsere kb. Kb 8k. Ebben benne van a típushoz ajánlott, piacon lévő legjobb robogó olaj (Motul Scooter Power 5W40 - 2 x 1 liter) és az olajszűrő. Otthon leengeded szépen, kicsit megdöntöd balra, h kifolyjon mind, mivel az olajdeklije jobbra lejt, így vízszintes helyzetben marad az alján.
Mikor leengedted, letekered az olajszűrőt, majd felrakod az újat és mehet bele a friss olaj.12.000km-enként a szíjat kell lecserélni, ennek az ára kb 18-20k. Nem szabad halogatni, ahogy elérted a 12k-t, le kell cserélni, met el fog szakadni. Ez nem vicc. Nekem 12080km-nél szakadt el a Malossi.
Görgőkre érdemes ránézni, de ez használatfüggő is. Ha csereérettek ki kell cserélni őket, kb. 4-5.000FT lehet az új szett ára.
Illetve a légszűrőt is illik kicserélni 12.000-enként, de spray-t vegyél majd, és azzal kezeld folyamatosan. A szűrő kb 3-4k, és a spray kb 3k.SzlobiG
Nem rossz, de már ezt is megfektették, az 500ie matricák hiányzonak az elejéről lentről.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
zsolt19900
őstag
válasz Uzmany #27947 üzenetére
jogsim is lesz elkezdtem intézni
ez kb úgy hat, mintha elmentél volna a jocó városi pijjacra és egy ferdeszemű néptől kértél volna egyet jövő hétre
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
runner 125
nagyúr
válasz Uzmany #27973 üzenetére
Az 500-ason nagyon jól hűtve van a kuplung. Külön lamellák vannak rajta, és a blokk dekli is tele van szellőzővel ott. Úgyhogy valószínű nem azért.
Annó pályáztam vele Kakucs ringen, ez az a pont ahol legelőször leér a motor kanyarban a sztenderrel együtt, lehet amiatt vágta, de alapvetően passzolom.
A 2006-tól gyártott Nexus-okon itt a műanyag blokkdeklin már van koptató.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz Uzmany #28496 üzenetére
Elektromos nyomatékkulcsból érdemes olyat venni, amelynél állítható a forgatónyomaték.
Pl. Hobby célra abszolút megfelel. .. noh és egy Makita, Güde, Bosch újonnan 4-5x ennyi.Malossi Multivar 2000 VM512769.
mdk01
Andrew jól mondja.
Árakkal kicsit le vagy maradva. 40k-ért autót kizárt dolog h megcsinálnak. Még a munkadíja is jóval több ennél...Egy robogó fóliázásra is simán bent lenne 50-60-ban, ebben biztos vagyok.
S, ahogy elhangzott, negatív, összetettebb formákra nem fogja tudni ráhúzni. A toldás meg ótvar, úgyhogy felejtős.
Ha, más színt akarsz, fújasd le.[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Tothgera30
Ármester
válasz Uzmany #28964 üzenetére
PureJet-et nézzen, ha befecskendezőset akar, az Piaggio blokkra épül. Tehát Piaggio NRG Power PureJet/Gilera Runner PureJet/Aprilia SR Factory. Szívem szerint SR-t nem vennék, mivel kissé érdekes az elektronikája, és 180cm fölött belevered a térded a térdidomba, a többi viszont zsíros teleszkóppal van szerelve.
Ez az NRG nagyon jó áron van, érdemes megnézni, nekem is ilyesmi van, 16700km-t letudtunk eddig és tökéletes, ahogy kell.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
-
runner 125
nagyúr
válasz Uzmany #28970 üzenetére
A zsíros teleszkóp nem javítható. Párszor már ez is elhangzott.
Ahogy elkezdi kitolni a zsírt, az szépen megül a becsúszószáron, minden retek, por, kosz ráragad, ami megkarcolja a fényes részt, s így már akármilyen csúcs szimeringgel rakod össze újra és újra ki fogja tolni.
Nyilván nagyban befolyásolja az út és a használat az élettartamát, de érdemes kicserélni olajosra, vagy szimplán olyan robogót keresni, amin gyárilag olajos.
Akármennyire robogó kategória, a futómű az egyik legfontosabb dolog."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Tothgera30
Ármester
válasz Uzmany #28983 üzenetére
Ne Ditech Morinisat nézz, hanem PureJet-et, Piaggio-val. Nem, nem mindre jellemző, mivel legtöbbet kintről hozzák, 30-40k km-rel, azt visszatekerik 7-8-9k-ra, a pasraszt meg megveszi és szív vele.
#28981 moszka: Attól hogy képen még szép, lehet hogy lóg a bele. Haveromék s patent 125-ös Cygnust hoztak 300-ba, közbe kiderült hogy a vezérlése el volt állítva, azért működött még, komplett felújítása munkadíjjal együtt 150k körül állt meg. Tehát olcsó húsnak, híg a leve.
ui.: Itt mindenki ki van okosítva, mégis belefutnak ilyen-olyan szarba. Ugye féltek itt páran a topicban befecsis robogóktól is, nem is vettek, erre jönnek hogy hiperszuper karbis motorban már mindent cseréltek, mégis szar. Persze hogy 30k+ van mndben, visszatekerve 10k alá, mert hát úgy frankó. Hát kérem, nem tákolt, kereskedőtől hozott motort kell venni, vagy nem olyan tulajtól aki a levegőszűrőt sohasem tisztogatta, hidegen nyelezte, koszos benzinnel járatta, elhanyagolta, stb.
[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Uzmany #28983 üzenetére
ezek a dolog amiket írtál az akkor jellemző ha:
gyertya-ha az injektor fej rossz és állandóan leköpi, vagy valamilyen trafó hiba.
légkompresszor- ha nincs tisztítva rendesen a légszűrő, vagy hanyagul van felújítva
injektor fej o gyűrű, ezt alapból minden szétszedés után cserélni kéne vadonat újra, nem a régit visszarakni.
injektor tisztítás- ilyenről nem is hallottam, ha egyszer beszart, akkor ki kell cserélni, nincs értelme bőrözni az injektor fejet. van annak szűrője, ha nem működik, akkor vége lenne abban a pillanatban.
új dugó, megragadás-valamilyen keverék probléma lehet, talán a gyertyát is emiatt ette állandóan. halmozott hiba miatt van, nem az olajzás hiba miatt valszeg.
benzincső- no komment. rá van írva mennyit bír ki, és mennyi a benzinnyomás. sztm elég könnyű leolvasni a számokat. meg normálisan felrakni a csövet.
légtömegmérő- ditechben tudtommal ilyen nincs. csak gázállásérzékelő van benne és csókolom.
normálisan össze van rakva akkor működik, csak sokat kell rá költeni, h működjönNem menekülsz a csendőrség elől.
-
runner 125
nagyúr
válasz Uzmany #29020 üzenetére
"Teljesen megszállott lett, és ő szeretné otthon javitani."
Ezt felejtse el.
Még olyan motorszerelőt is nehéz találni, aki elvállalja az 50-es di-tech-eket, nem h valaki otthon hozzányúljon.
Nekem továbbra is olyan az 50-es ditech kategória, mint a modern dízel.
Amíg jó és keveset eszik mindenki happy, de amint beszarik valami a - motor árához mérten - a gatyáját ráveri az ember."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
SzlobiG
félisten
válasz Uzmany #29020 üzenetére
Neten találsz karbantartási kézikönyvet az alap dolgokat megtudja csinálni, de pl az injektorhoz ne nyúljon ha nem ért hozzá mert csak kárt tesz benne.
(#29022) Uzmany Mivel injektoros az is így igen. De nem kell az injektortól befosni én pl simán olyat vennék a karbis helyett, de tény ha az egyszer beszarik az zsebbenyúlós.
[ Szerkesztve ]
-
-
runner 125
nagyúr
válasz Uzmany #29042 üzenetére
Szlobi amúgy jól mondja, kicsit túlpörgitek a dolgot.
..én azt mondom, ha tutira akartok menni, vegyetek karbisat. Ha, mégis befecsis lesz, kb 3 kiló alatt egyet se nézzen meg, ezen felül csak magyar vásárlásút nézzetek, de én egy ilyennél ragaszkodnék szervizkönyvhöz is, vagy minimum leinformálható előélethez.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Uzmany #29039 üzenetére
Nem. krva sok drága alkatrészt tartalmaz.
kompresszor, levegőszelep, inektor, benzinpumpa. ezek drágák. a morininál a leggyengébb ezek közül az injektorfej. nyomáshatárolót fel lehet újítani, azt nem soroltam fel, meg olcsó.de ilyet balgaság kérdezni, h mi fog nyekkenni.
attól függ hogy használták, mennyire gondozták, mennyire tisztították a levegőszűrőt, mennyire szartak a szervizre.
légtömegmérő nincs benne.
benzinszivattyú a legdrágább, de az jól bírja, és ugyancsak felújítható. injektorfej nem újítható, nem tisztítható. az cserés.de ilyet látatlanba hogy gondoltad, hogy megmondja valaki, hogy mi lesz a szar egy befecs robogóba???
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
runner 125
nagyúr
válasz Uzmany #29345 üzenetére
AGV-vel nincs gyakorlati tapasztalatom, de képviselik magukat a közép és felső kategóriában. Minőséget tekintve biztos ott vannak a toppon.
Egy vezetékes head-set-es Nolan N102-m van.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
DigitXT
félisten
válasz Uzmany #29354 üzenetére
Én is úgy értettem... Amúgy "jobb helyeken" a drágább sisakokat
megfelelő pénzmag lerakása ellenében elviheted próbakörre.
Legalábbis így hallottam. Mindenesetre én szeretem az N103-ast,
de elsőre eléggé zajosnak tűnt. Mondjuk nagyon függ a tempótól.
70-80-ig még a hangtompítós kiput is simán hallom, de pl. 110-nél
már a hangtompító nélkülit sem igen, mert úgy üvölt a szél.Szerk: viszont nem csak a sisakon múlik a szélzaj. Pl. az sem
mindegy, hogy milyen szélterelő elemek vannak a motoron (plexi).
Van, hogy olyan pechesen turbulens az áramlás, hogy egy amúgy
önmagában csöndes sisak is nagyon kellemetlenné válik miatta...[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- IKEA Malm íróasztal - nyír
- Rowenta X-Force Flex 9.60 Aqua 4in1 kéziporszívó
- Metabo 4Ah LiHD akksik eladóak - 2db, vadiúj, 0km-es, 0 töltésű 2023.04 havi gyártás
- Delonghi Rotofry forgókosaras fritőz olajsütő F28311.W1
- Economy takarékos vízszűrős zuhanyrózsa! Klórszűrő zuhanyfej dobozában nagyon szép állapotban eladó!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest